- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Alkoholista nevelde
- UbiForward24 - Jövő hónapban indul az xDefiant első szezonja
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- EAFC 24
- XGS24 - Gameplay előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Xbox Series X|S
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- PlayStation 5
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Marvel Snap
-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zoli bácsi
őstag
válasz perge666 #86025 üzenetére
Na.....Nekem 3 Simsonom volt, amit újan vettem. Sokat nem mentek, én szerencsés voltam, kapcsolatok miatt hozzáfértem újhoz, a két éves szinte új áron elment (Szocializmus...)Haveromé nagymotornak lett levizsgáztatva, két személlyel nyúztuk. Kb. 25 éve átvettem, megvettem tőle, kellett neki a hely a pajtába. 60 ezer km volt benne. Ismertem, gyári blokk, gyertya meg megszakítón, gumikon kívül hozzá nem volt nyúlva. Lánc, minden gyári volt. Hozta a gyári végsebességet.
Iszonyú strapabírók voltak, erősen kitűntek minőségben a többi akkor kapható motor közül. Haveri körben azért volt mindenféle csettegő, Romettől a Verhovinán keresztül a 250-es ETZ, MZ-kig, szóval az ember azért látta melyik gép mit bír.
Állítom, egy Simson megkímélve lazán elmegy kopó alkatrészek cseréjével minimum 100 ezer kilómétert, hogy nem kell megbontani. Ezt a régi, 70-es évekbeli (Tán a 80-as évek elejiek is) MZ TS-ek is tudták. ETZ ami volt a haveri körben, 20e. km után vesztette az erejét, 30-35 ezernél furatták, már nem ment neki a szélnek nekik 5. fokozatban.Romlott a minőség, de a Simson valahogy tartotta, az utólsó szériások is sokat bírtak.
Persze a lerúgott barkácsolt példányok biztos szerelgetést igényeltek, de egy gyári új Simson évtizedekig elment. A haveromét eladtam, mert rájöttem hogy nincs alkatrész. Akartam rá tenni új hengert dugattyúval. De a török henger nem jött össze a lengyel dugattyúval.....Az utángyártott kipufogó 2 mosás után rozsdásabb volt mint a gyári 15 éves.....Szóval új gyűrűket, csapszeget kapott, és eladtam, biztos most is fut valahol......
Ja, 60 ezer km-nél nem volt látható kopás a hengerben! Úgy hogy nyélgázon volt hajtva. Főtengely sem kottyant.
Egy gond volt mindegyikkel, nekem a 6V-osak voltak, az akkumulátort soha nem akarták tölteni, de mivel csak az indexhez, meg parkolófényhez kellett, nem volt akkora hiba.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Toyota topik
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Alkoholista nevelde
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Milyen széket vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- UbiForward24 - Jövő hónapban indul az xDefiant első szezonja
- További aktív témák...
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen