- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Xbox Series X|S
- PlayStation 5
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Nézzük élőben az este folyamán érkező Xbox Games Showcase 2024-et!
- Alkoholista nevelde
- Diablo IV
- Októberben jön a Starship Troopers: Extermination teljes változata
- EAFC 24
- EA Sports WRC '23
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
K Norbi
addikt
válasz zsolt19900 #188546 üzenetére
-
vzsryl
nagyúr
válasz bitpork #188550 üzenetére
Nem vagyok tisztában egyik autó árával sem egyelőre, de véleményem szerint ez a 2.5-ös Formentor valószínűleg egy teljesen más árkategóriában versenyez. Egy olyanban, ahol már jobban lehet villantani egy RS Audi-val.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
Szada85
aktív tag
válasz diegho #188556 üzenetére
Nekem még nem volt ilyenhez szerencsém, X3-ban ültem, az helykínálatra rendben volt.
Csikósos tesztet néztem meg, abban a videóban méretre nekem inkább egy kategóriával kisebbnek tűnik a Q3-nál (így az X3-nál) is, bár az lehet a sportos forma miatt csalóka.
Az 5 hengeres mocinak mindig “súlyos felára” volt/ van, ha valaki azt szeretne VAG-éknál. -
Beri
addikt
válasz vzsryl #188547 üzenetére
Azért van a forgalmiban Seat, mert egyszerűbb volt ebben az országban úgy forgalomba helyezni. Az első Cuprák óta ezt csinálják.
Attól meg egy percig se tarts, hogy valamiből pont a csúcsmodell ne fogyna majd. A 2008as válság után is, ahogy visszaestek az eladások, a nagymotoros drága autó még kapósabb lett. M3-as BMW-ből konkrétan többet adtak el, mint egy évvel korábban.eladó Aromamizer RDTA V1
-
-
macilaci78
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #188568 üzenetére
CAN-BUS mindig ellenőrzi
-
veterán
Kolegámmal ránéztünk ma a Passatra a laptopjval.
kb 500 kilométer óta van meg, 200-zal ezelőtt tudott regenerálni szóval ez mindenképpen jó hír, elég volt kicsit fölmennem pályára.
Azóta kb 20 gramm dzsuva gyűlt fel a dpf-ben, ez szerintem 200 km-re barátinak hangzik.
Valami kiolvasott érték 0,09 volt amire mondta hogy az ő Passatján 0,19 vagy valami ilyesmi, lehet egy nullát tévedek.
Volt valami egyszeri hiba pár vezérlőben pontosan azonos kilométerrel, ami kb egybevág a vásárláskori kilométerállással.
Azt tudom elképzelni, hogy az alábbi eshetőségek valamelyike vagy hasonló okozta:
- nyelvet váltottam angolra a menüben
- mindkét kulcs egyszerre volt jelen a kocsiban
- elemet cserélt a kulcsban az előző tulaj
- töltötte az akksit
valami ilyesmi lehet, mert azóta semmi.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #188572 üzenetére
200km az kevés két regen között. Csalószoft előtt el kellett mennie 700-800-at simán.
Viszont ha az oil ash 0,09 az tök rendben van még. 0,175-nél van a határ.
Lemerült az akksi, akkor szokta teleírni a vezérlőket hibával.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz Doki16 #188573 üzenetére
Ja félreérthetted, nem két regen közt van ennyi, hanem mióta megvan a kocsi 500 kilométert mentem vele, és 200-zal ezelőtt volt az utolsó regeneráció, ami teljesen egybevág azzal amikor felvittem pályára kicsit kikormolni, és volt is amikor indokolatlanul 5-ösben tartotta a kocsit pedig már felválthatott volna 6-ba. Tehát ennek örülök, hogy tudott regenerálni ezen a távon, elég neki az a 40km oda, 40 vissza táv ahova 2 hetente elmennénk, mert hétköznap nagyon rövideket megyek.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #188574 üzenetére
Nem értettem félre Az a számolt 20 gramm már annyi, hogy regenerálni szeretne csak nem tud. [kép] Ahogy a képen látod 21,9-ig engedte fel, de optimális körülmények között 20 -22 gramnál el szokott kezdeni regenerálni. Az első Soot mass calc a lényeg. Viszont ha már nincs rajta a csalószoft (németben már jó eséllyel nincs), akkor 300km a reális regen táv sajnos. Ha minden rendben van DPF-el akkor 40 km bőven elég neki.
Nem lesz jó a 2 hét rövid táv és egy 40km. Erre nem való egy dízel. Egyszerűen soha nem fog megvalósulni a passzív regeneráció.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rasotamas #188574 üzenetére
Akkor elég a 40 km, ha segítesz neki a regenerálni, azaz ideális körülményeket teremtesz hozzá. Anno a Passatnál mikor láttam, hogy már érik a regen, akkor kivittem az M0-ra 4-esben 120 és szépen úgy mentem bő 15-20 km-t. Soha nem is volt gond a regennel, 250k km-t kibírt a gyári szerelésű DPF. Bírt volna többet is de az EGR beszart és telenyomta korommal a DPF szűrőt.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz Doki16 #188575 üzenetére
Hmm. Ami viszont érdekes, hogy bár 200 kilométerrel ezelőtt is voltam vele pályán, amikor úgy tűnik regenerált, de múlt pénteken is mentem vele, 40-et pályán oda, ott 8km kavirnyászás másik városba, majd 40-et haza, azóta max 20-at mentem. Akkor itt már be kellett volna kapcsoljon a regennek nem? Vagy lehet akkor még csak 5 gramm körül volt és azért nem kapcsolt be? De passzív regenhez meg elégnek kellett volna lennie nem?
Kérdés: Ha kerülőúton megyek haza, 5 helyett 10 kilométer az javít valamit a helyzeten?
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Qru
MODERÁTOR
Ma lehajoltam megigazítani a szőnyeget a kocsiban és akkor vettem észre, hogy vmi nem oké. Mintha picit elengedett volna a ragasztás...
Bal lent a taposólemez széle látszik a képen és mivel DSG-s még a kuplungra sem lehet fogni, hogy kikoptatta volna. Látszik, hogy nem csak a fekete szövetborítás lóg, hanem a hangszigetelő anyag is. [kép]#iLoveSkoda
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #188579 üzenetére
Még ha magassarkúban járnék, vagy hegyesorrú boszi cipőben de pont nem...
#nincsbennetarcsi
-
2es octaviához kerestem fentebb diag-kábelt, gindoltam visszajelzek: ez a vag-com 5.51es lett a megoldás.
Kínai dzsunka, de gond nélkül kiszedte a légzsák-hibaüzit ráadásképp tényleg hozzáfér az eeprom-hoz (ha valaki tudja, hogy ott mit hogyan kell kódolni...). Egy jótanács, ha vki ilyennel berhelni kezdene (a változtatások precíz jegyzetelése mellett): legyen akksitöltési lehetőség a közelben .[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
senior tag
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Olyan kérdésem lenne, pár napja már feltettem, kimondottan nem ezt. Vezérlés csere előtt állok, vezérlés szett már meg is van. Olyan kérdésem lenne, hogy a hosszbordás szíjat is érdemes cseréltetni? Nyílván, ki szeretném, viszont ott elég maga a szíjat, vagy pedig a görgőt és a feszítőt is érdemes? Görgő az cserélve lett még olyan 5-8.000 km-el ezelőtt..
Köszönöm
Gergő
-
1stVikman
senior tag
válasz vinpilu #188589 üzenetére
Teljesen változó. Ha minden körülmény ideális, akkor megcsinálja 8-10 km alatt. De ha épp városban kap el, akkor lehet 20-30 perc is.
Az a baj, hogy nem mi döntjük el, hogy "na akkor most megyek pályázni, regeneráljon a kocsi", hanem ha eléri a megadott telítettséget és meleg a motor, van nafta, jó a fordulat, akkor ő majd indítja.
A legtöbb, amit tehetsz, ha hazáérsz és nem esik le 1000alá a fordulat, akkor nem állítod le, hanem mész egy kört.
Vagy elm327, VagDPF, és nagyjából tervezhető lesz, hogy kb.mikor várható a regen. -
tresh
addikt
válasz K Norbi #188591 üzenetére
Nem szar csak már nem minőség van hanem mennyiség és költséghatékonyság.. meg fos eu norma ami nyírja a belsőégésű motorokat. Mechanikaliag már nagy csodát senki se tud tenni az autógyártásban szerintem 2000 év évgén csúcson volt már minden ma már csak a szoftverezés van (persze ez kicsit sarkítva)
-
veterán
válasz Doki16 #188575 üzenetére
Ezeket az értékeket mértük:
IDE00433 Particle filter: oil ash volume 0.09 l
IDE00434 Particle filter: soot mass calculated 21.76 g
IDE00435 Particle filter: soot mass measured 13.49 g
IDE00436 Particle filter: kilometers since last regeneration 204509 mhttps://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen