-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz molnarpeter #188851 üzenetére
koszi mindkettotoknek Nem tudom mi a szervizintervallum, remelem nem 30k mert most 16 kornyeken van benne.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
A4 B8 facelift esetén tudtok megbízható szakit, aki foglalkozni "buta" kormány okosítással, hogy multikormány lehessen belőle? (Adott egy hibátlan 4 ágú kormány, de sajnos csak a gombok helye van meg, előző tulaj nem kérte ezt az "extrát").
Köszi előre is.
-
Qru
MODERÁTOR
Skordé leadva olajcserére. Ózonozás után szépen neki is esnek. Egy 1.0 TSI Scala-t üléspróbáztam. Jó az ülése, egész kellemesen megy a kis megfújt 3 hengeres és csak alapjáraton érződik az egyenetlen járása.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Na kész a kocsi. Halkabb lett a járása a friss olajtól (ne kérdezd mi ment bele, fingom sincs) és a szerviz számlálót is visszaállították (most a 30k-s ciklusból rögtön 26,4k-ra ugrott le).
A hűtővizet maxra töltötték, jeleztem a gondot, hogy fogy. Nincs szivárgás szerintük és a "mindegyik ilyen" szöveget sem vettem be. Erre az vt a válasz, hogy új az autó és így légteleníti ki magát a rendszer. Persze 26k km alatt nem tudta kilégteleníteni magát? Ne hülyéskedjenek már... Ez egyszerűen szar és kész csak ezt nem mondhatja meg ugye.
#nincsbennetarcsi
-
Tin
veterán
-
Tin
veterán
Kíváncsiságból rákerestem a dologra a nagy német fórumon, és rengeteg ilyen topik van, egy-kettőt végigolvastam, és ez a "probléma" valójában általános. Mondhatni normális. Kb minden újabb modellt érint, és sokan írták, hogy pár decit kell rátölteniük két olajcsere között - kinek mennyit. De egyenletesen fogy valahol, és nincs igazán nyoma sehol.
Valaki azt írta, hogy a vízpumpa enged valamennyit, többen meg azt, hogy a hűtőfolyadék tartály fedele enged idővel, és ha cseréled, egy időre abbamarad, aztán újrakezdődik.
De mondom, annyira általános és "normális" helyzetnek írták le, hogy valószínűleg tényleg nem sok értelme van foglalkozni vele, és a szervizek is ezért nem foglalkoznak vele. Én is vettem G13 koncentrátumot meg desztillált vizet még ősszel, de még mindig félig van a tartály, és a fogyásból úgy tűnik, hogy két olajcsere között nagyjából minimumig megy le, szóval hosszabb utak előtt feltölteni nem akkora gond.Ez olyan lehet, mint az olajfogyás. Valószínűleg ezek az autók ilyen illesztésűek vagy szigetelésűek, és ez a normális. Nekem olyan 11e km után kellett feltöltenem az olajat, de még csak fél nívó alatt volt, messze nem minimumon, és ugyanabban a nagyon lassú ütemben fogyogat. Igazából ahogy eddig látom, legrosszabb esetben az olajcsereciklus közepénél az olajat és a hűtővizet fel kell tölteni maxra, és kibírja a következő cseréig. Ez nem akkora gond. Persze nyilván tartok olajat a kocsiba, és hosszabb út előtt vizet is fogok. De ha mondjuk 10e-enként cserélnék olajat, akkor egyik sem kellene.
Nekem (és a családban) javarészt japán kocsik voltak-vannak (Honda, Toyota, Suzuki), azoknál nem volt ilyen. Se olaj-, se hűtővíz nem fogyott soha, egy kicsit sem. Na jó, az első öreg Civicem 7e km után kezdte eszegetni az olajat, de a vizet soha.
-
Qru
MODERÁTOR
Akkor ezt el kell fogadnom valóban. Töltögetem akkor serényen továbbra is. Bár én nem engedem le minimumra, középvonal és max között tartom. Mondjuk én az AB-t se szeretem kicentizni. Szeretem ha van tartalék.
mod:
Amúgy nagyon korrekt a chclist a márkakerben, még a lapos gumit is felfújták.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz yodamester10 #188864 üzenetére
Van egyáltalán benne vizes hűtés az akksinak vagy még azt is lespórolták?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz yodamester10 #188864 üzenetére
Mert az már kilégtelenítette magát.
-
Tin
veterán
Engem nem zavar, ha így fogy, és nem hirtelen. Gyakran nézem, nekem eléggé szabályosan fogy, szóval valószínűleg ez tényleg ilyen.
Amúgy az is lehet, hogy gyárilag nem húzták meg eléggé a tartály fedelét. Én sose nyúltam hozzá. Vagy csak szar a tömítés.
A GTE hűtése tök más, szerintem ott talán a tulaj nem is tudja utántölteni a folyadékot.
Itt egy topik, ha érdekel, írnak sokmindent: [link]
De ezen a fórumon találsz más topikokat is.[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
-
Szada85
aktív tag
Egyébként bármennyire is szomorú, tényleg "konszern-probléma" a kérdéskör, a GTI és a Cupra csoport is rogyásig van a témával, a 2 literes turbós mocik jó részénél is elöjön ez, ott a tapasztalat szerint a vízpumpa/höcserélö-menedzsment egység tömítetlensége okozza ezt.
Nekem a GTI-n annó ki lett cserélve független szervizben, utána nem fogyott többet a víz.
Látni meg nem nagyon lehet a nyomát, mert a tüzforró motoron azonnal el is párolog a kijutó mennyiség. -
Kickass
őstag
Sziasztok!
Tud valaki Bp-n vagy kornyeken embert visszagurulas gatlo aktivalasra es egyeb funkciok engedeleyezesere a'la vcds ecu kodolas?
A Skoda muszerfalas sracot vagom de O 90km-re van tolem, ha talalnek kozelebb valakit jo lenne (vegso esetben meg elviszem hozza )
Koszi!
-
-
Doki16
addikt
válasz Kickass #188873 üzenetére
Facebook Mátrai Attila. Mindent is tud elvileg. Ha jól emlékszem budapesti.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kickass #188873 üzenetére
Tempomatszerelés.hu, ha jól rémlik ők is csinálnak ilyeneket.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz Szada85 #188872 üzenetére
Évjárathoz köthető esetleg?
Nekem a MY2014-es GTI-n kb. 80 000 km-nél adta meg magát a "thermal management", k.drága a javítás (1000 €).
A mostani MY2016 és 73 500 km van benne, megvegyem előre az egységet? (80-90 e. Ft környékén talán hozzájutok + némi munkadíj.)A 2014-esből nagyon picit fogyott a hűtővíz, kb. 0,5 litert tölthettem hozzá 30 000 km alatt. A mostaniban egyelőre stabilnak tűnik, megvételkor ment bele kb. 0,1 liter (G13, volt itthon).
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz Richard #188874 üzenetére
Mindkettőt szoktad vezetni?
Érdekelne, hogy normál, kultúrált közlekedésnél észrevehető-e a TSI teljesítmény többlete, vagy a TDI tud-e kompenzálni alacsony fordulaton a nyomatékával?
Gondolom sportos vezetési stílusnál sokkal jobb a TSI. De ha ezt kizárod, akkor mi a helyzet?megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
őstag
válasz vzsryl #188883 üzenetére
Szoktam vezetni a Passatot is elég sűrűn.
Őszintén szólva a normális közlekedéshez bőven elég a 190 le-s passat is.
Teljesen más a két motor karakterisztikája. Amit a passat inkább nyomatékból old meg, ott a Skoda tovább forog
Ekkora különbséget nem tud kompenzálni a dízel a nyomatékkal.A tsi sokkal kulturáltabb, halkabb és teljesen máshogy “regenerál” mint egy dízel, cserébe nem 6 litert eszik hanem 9-et. (Mármint ez a konkrét példány összkerékkel és 272 lóerővel)
Ha választanom kellene egy 190le tsi vagy tdi között akkor is a benzinest választanám. Az szerintem nem is ehet olyan sokkal többet.
szerk.: természetesen mindenhonnan sokkal jobban megy a Skoda és tartalékból sosem elég
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Lacess #188885 üzenetére
Folyamatosan csinálja, nem ciklusokban. Tehát nem tudod megszakítani, nincs büdös, nincs hűtő járatás ha véletlen félbe kell hagyni. Ja és nem akkor kezdi el amikor hazaértem egy 1000km-es út után a garázs elé.
Más elven működik.
Ha jól tudom sokkal kisebb mennyiségű kormot is tud csak megtartani.
Huszon párezer km alatt egyszer sem találkoztam vele, a dízel meg folyamatosan regeneral.[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz Richard #188887 üzenetére
A hitközség nevében is köszönöm!
Azt tudtam, hogy teljesen más,köszönhetően annak is, hogy a hőmérséklet mindig megvan. Olvastam utána, de a tapasztalatoknak jobban hiszek. Jó, hogy nincs az a "matekolás", mint a dízeleknél. Nem a legrosszabbkor szivat és akarva vagy akaratlanul sem szakítható meg.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
kisfurko
senior tag
válasz Lacess #188888 üzenetére
A Polo GTI, ha rövid távokat mész, regenerál. Nekem 15000 km alatt kétszer csinálta (rohadt korona miatt alig megyek valamit). Sokkal öblösebb lesz a hangja, mint ha lyukas lenne, meg ömlik a meleg a kocsi alól. 20-30 km-et megyek, és kész is. Ja, a fogyasztás is felmegy 11-12 literre Először megálltam megnézni, hogy mi van, ki rágta ki, de aztán ment tovább, majd elcsendesedett.
-
Beri
addikt
válasz vzsryl #188883 üzenetére
Sokkal kisebb a különbség nyomatékban, mint az emberek gondolnák (350 vs 400Nm), cserébe a dízel sokkal kisebb frodulatszám-tartományban használható. Az alacsony fordulaton nagy nyomaték sem a dízelek sajátja többé, sőt, ebben a konkrét esetben a benzines 1700-tól, a dízel meg "csak" 1900-tól tudja a maxot (és egyiket se kéne ilyen alacsonyan padlózgatni). Teljesítményben sokkal durvább a kontraszt (végülis majdnem másfélszer akkora a benzines ménes), érdemes egyszer letalpalni egy ilyen kétliterest. Nagy sportolásokba' nem leszel egy superbbel, de tekeri az órát, ha megkéred. Azt meg, hogy neked mennyire van igényed sok lóra, neked kell eldöntened. A régi 66 kilowattos tádéval is oda lehet menni bárhova, nem gurul vissza
[ Szerkesztve ]
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Qru
MODERÁTOR
válasz vzsryl #188883 üzenetére
Nálunk a cégnél van TSI is meg TDI is (új Superb). Sajnos én még nem tudtam kipróbálni TSI-set de kollégám aki vezette mind a kettőt azt mondja mintha egy teljesen másik autó lenne. Ezek után sejtem miért van szöges ellentétben az én és Richard véleménye az új Superbről.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Szada85
aktív tag
válasz focvis #188882 üzenetére
Amennyire a posztokból láttam (bár ez ettöl még természetesen nem reprezentatív) elég évjáratfüggetlen, Cuprából a FL-es, 2017 utáni daraboknál is elöfordult már (ott a tulaj szerint 20e km-t éppen túllépte), eddig majd minden évjáratból volt példa, de a másik irányból nézve persze elnézve hány tíz- százezer EA888 futkos a világban, és hogy X tulaj kiposztolta, attól még a többi autó lehet hiba nélkül sokáig, tehát szerintem ez "szerencse kérdése" is.
Én a Cuprában a Golfból kiindulva megcsináltattam a tömítéscserét, jobb a békesség alapon.
Viszont ha a vízpumpa-egység háza reped el (állítólag ez is elöfordulhat), akkor arra itt is 800+€-s árakat írtak a tagok.
-
kpal
veterán
Sziasztok! Valakink van tapasztalata Q7 4.2TDI-vel, hogy az a motor mennyire beteges vagy mire kell figyelni ?
-
Igen van. Nagyon jó konstrukció, mint a 3.0. Jellemző hibája nincs is igazán. Szerelni szarabb mert rendesen tölti a motorteret és ha városban használod akkor biza eszik. Jóbban mozgatja a bódét. Minden dupla benne, csak hogy öröm legyen ha cserélni kell akkó 2 turbó, 2 dpf stb.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
vzsryl
nagyúr
Bemutatták a Skoda Octavia Pro változatát
Elég sokan azt pletykálják, hogy nem lesz új Passat/Superb, és mivel már a kínai piac diktál, így ez a hír is kezdi megerősíteni a szóbeszédet.
Mit gondoltok?megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest