-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
artiny
őstag
3-4 napja nem indult a kocsim, be lett "bikazva". Ma lemertem multimeterrel, autora nem volt rastartolva meres kozben, elotte 30-40 orat mar allt. - 12.14V mertem
Tel elott volt tolve mar az aksi, es ezt a bikzast mar eljatszotta iden.Ma isment nem indult az auto, 1 napot nem mentem vele...es mar le is merult.
Az autoban gyari aksi van meg, 2014 AUDI A3,8V 110kw 2tdi
VARTA AGM 7P0 915 105 12V 68Ah 380 A DIN 680 A EN/SAE/GSMilyen autóakkumulátor javasoltok ? 160euro ert lattam ezt
[ Szerkesztve ]
-
-
tresh
addikt
válasz bombibmw #188751 üzenetére
Keress egy normális embert aki jobb áron megcsinálja vagy vedd ki te magad a kocsiból nem nagy kaland max 1 óra ha van rutin benne (youtube) vagy ha nincs akkor egy délután meg pár doboz sör Így csak a tényleges műveletet fizeted ki a kárpitra és olcsóbb lesz. Jobb megoldás nincs mert mindegyik lógni fog idő kérdése. Előregszik a szivacs és elengedi magát ez sajnos ilyen.
-
artiny
őstag
Szerintetek ez jo lessz?
-
veterán
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #188763 üzenetére
Csak sima audio cd, még az mp3at megpróbálhatod talán. Bár én kipróbálnám mindet hátha alapon
Az RNS-510 tud mindent, azon megy az MP3 és DVD is. De BT-n is simán ráküldi a zenét. Ha ilyenek akarsz akkor a fejegységben lévő olvasót használd.
Amúgy a dvd már annyira elavult, hogy nincs semmi értelme. Egyszer a poén kedvéért kipróbáltam és ennyi. A Golfban már meg se próbáltam telefon mindenben lekörözi.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz Doki16 #188764 üzenetére
Köszi. Ha jól tudom menet közben nem jétszik dvd-t csak álló helyzetben, igaz ez? Ki a tököm áll egy helyben 2 órát? Ez arra lenne jó ha nagyokat pályáztok, a gyerek nézze a spongyabobot nem?
Hiába jobb a teló, annak a képét nem tudod kitenni[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #188765 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy viszonylag egyszerűen megoldható, hogy játssza menet közben is. De erre az volt a megoldása a VW-nek, hogy fejtámlába lehetett rendelni monitort. Manapság meg egy 50e Ft-os tablet ezerszer jobb megoldás. Anno 2005-ben amikor megjelent, akkor lehet volt létjogosultsága, de már semmi érdemi haszna nincs.
Nem lehet kitenni ez igaz, de egyszerűbb a fejtámlára a gyereknek egy tablet. Sőt a Passatban gyárilag van 230-as adapter hátul
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz Doki16 #188766 üzenetére
Igen már elég okafogyott.
Mi az hogy nem lehet kitenni?
Nekem nincs hátul 230 csak a sima 12V, de tablethez jó, csak laptophoz nem.
Ami nekem nagyon tetszene: Konzol a kocsiba Csak kéne egy tabletnél nagyobb tévé de hova
Valaki mesélte hogy ült taxiba vagy überben, háttámla tévé, és egy kontroller, raspberry Pi meg volt csinálva mindenféle retro játékokkal az utasoknak.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #188767 üzenetére
A telefont nem lehet kitenni, csak arra reagáltam. MIB2 után tudja az android autot a VW.
Érdekes azt hittem a te kocsidban lesz ha már 4motion meg elég jól felszerelt. A sajátomban volt, csak kár, hogy nem földelt, így egy laptop nem ment bele. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Yiggdrasil
aktív tag
Sziasztok!
Mennyire biztonságos egy 2.0 CR TDI CBAB motorkódos, 2008-as Audi A3 8P-t megvenni? Tartós ez a motor?
Ismerősöm árulja, ismert az előélete a kocsinak, majdnem 10 éve nála van, 260ezer körüli futással, pici lakkhibát leszámítva hibátlan állapotban.
-
Lacess
tag
válasz rasotamas #188763 üzenetére
Pont ugyan ez a CD váltó volt a 2001-es Borában is, csak ott a középkonzolon, a rádió felett. Még meg is van valahol.
MP3-at nem ette meg, csak az audiót, de hibátlanul tette a dolgát amíg nem került be az Alpine.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
artiny
őstag
HA magat a gyartot nezem melyiket vennetek Ti?
EXIDE vs VARTA? vagy esetleg Bosh?eredeti:
VARTA AGM 7P0 915 105 12V 68Ah 380 A DIN 680 A EN/SAE/GSMelyik a jobb marka/jobb model ?
1
https://www.arukereso.hu/auto-akkumulator-c3660/exide/start-stop-agm-70ah-760a-right-ek700-p353207307/[ Szerkesztve ]
-
#214
tag
Sziasztok!
A neten fellelhető MDI-s Bluetooth egységek mennyire működőképesek? Esetleg van bárkinek tapasztalata ilyennel?
Az autóban (VW Scirocco - 2008) van beépített Bluetooth kapcsolódási lehetőség, de sehogy sem tudom működésre bírni, ahogy utánaolvastam azért, mert a Bluetooth mindenképpen szeretne hozzáférni a telefon SIM-jéhez, amit a mai készülékek nem igazán támogatnak (rSAP).
Esetleg, ha telefonásra nem is, de zene átvitelére működne, már az is kényelmesebb lenne, mint most a kábeles (AUX) megoldás. Az MDI csatlakozó meg úgyis elfoglalja a könyöklő alatti rekesz nagy részét, jó volna hasznosítani.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
Uraim, főleg Mágus!
Ki tudja, milyen tünetet produkál a magasnyomású elhalálozása?
Golf mk7 2014, 2.0 cr tdi, 110kW crbc
Történt ma ugyanis, hogy beindítottam a motort, kiszálltam kaput nyitni, de ledöglött. Mondom mi a fene? Az izzítás visszajelző villogott, más hibát nem írt.
Nosza gyújtás le, fel, újraindítás 8-10 mp múlva megint leállt, DE zörgő hang jött a kipufogó felől.
Olyan, mint amikor porszívózáskor apró szemetet, homokot szív fel az ember és a cső falához verődve ad hangot.
Check engine nincs, Vcds-t nem volt időm rádugni, munkába indultam épp. (Fabia most jól jött, hogy van.)
Hívtam helyi szerelőt, mondjon valamit, még 1x be lett indítva, persze le is állt, egy nagy rángás közepette. Mondta, inkább ne nyúljak hozzá, ha tud, valamikor eljön megnézni.
Holnap délelőtt tervezem levenni a gázolajszűrő-ház tetejét, van - e benne fémreszelék.
~153, majd ~180 ezernél cseréltem, most lenne aktuális, már meg is van rendelve olajjal együtt.
Utolsó két cserekor nem láttam benne semmit, nem hogy reszeléket. Fotókat is dobtam fel ide, csak most mobilról nehezen tudnám visszakeresni.
Más ötletem nincs.
Hétfőn mentem vele utoljára, akkor 2x100km-t, nem vettem észre semmit.
Mit nézzek / nézessek meg?
Ledarálta magát a magasnyomású? Esetleg a turbó?
Mire számítsak? Autócsere? :-/[ Szerkesztve ]
-
-
MunezXBK
nagyúr
DSG váltógombot, hogy kell cserélni?
YT videóban pikk-pakk lekapja, nekem 15 perc erőlködés után se mozdul meg.
-
1stVikman
senior tag
válasz bitpork #188779 üzenetére
Hát be vagyok kissé tojva.
DPF-et egy hónapja néztem utoljára, akkor ilyen volt :
Rontani nem akarok a helyzeten, azért kérdeztem, hátha tud valaki okosat mondani.
Ha holnap leveszem a szűrőház tetejét, és van fémforgács, akkor egyértelmű.
De ha nincs, akkor megjárassam VCDS-sel a pumpát, hogy légtelenítve legyen, mintha szűrőt cseréltem volna?
Vagy inkább ne is nyúljak hozzá?
Ősszel voltak egereim, még arra gondoltam, hogy most enyhébb az idő és újra megtaláltak. Mondjuk berágta magát a légszűrőbe, indítás után meg beszívta a turbó (vagy akármi mást), bedarálta magát és azt hallom csörömpölni. Bár ez már csak spekuláció.
Ezért várom, hátha Mágus2 erre jár és tud valamit távsegíteni. -
1stVikman
senior tag
Rádobtam gépre, alacsony üzemanyag nyomásra panaszkodik.
Gázolajszűrőt néztem, szerencsére nem láttam reszeléket. Néhány szemcse van a tetején, de annyi.
Belsejét is néztem, ott is rendben volt.
Hibakód :
Mivel megbontottam a rendszert, csináltam egy pumpa tesztet.
Engine - Basic settings- transfer fuel pump test
Na itt már előjött egy kis furcsa hang, illetve mintha lassabban /nehezebben búgott volna a pumpa.
Közben villogott az izzítás visszajelző is.
Tovább ment, mint szokott, kb. 2 percig ment a teszt, de finished correctly lett az eredménye.
Bár a hangja alapján valami nem volt oké.
Ross tech wiki [link] szerint szennyezett üzemanyag miatt lehet a cr dieselnél , de utoljára osztrák Jet-en tankoltam, előtte, OMV. És öntöttem hozzá VIF-et valamikor.
Tartályban lévő szivattyúra gyanakodjak?
Most, hogy megjárattam a pumpát, ellenőrizzem még 1x a szűrőt?
Vagy járassam meg még párszor VCDS-sel? Hátha tényleg valami kosz, ami a pumpa járatásával átnyomódna a csöveken, a szűrő meg felfogná?[ Szerkesztve ]
-
vans?
őstag
sziasztok,
az 1 vagy 2 szeriaval ezelotti Octavia kombi lesz valoszinu a kov. csaladi autonk. Meg nem most lesz, de korvonalazodnia kene a dolognak.
1,8TSI az mennyire vallalhato? Az a baj, hogy jo lenne az ero (Nemetorszagban elunk), az 1,4TSI nem tudom, eleg-e... Nem gyakran megyunk hosszu tavokat, meloba biciklivel jarok, neha bevasarlas, stb, szerintem a dizelnek nem lennenk igy jo gazdai, pedig az olcsobb... RS sajnos eleg draga.
hábm bábm
-
Czimby
addikt
válasz vans? #188791 üzenetére
Haverom most vett egy 3éves 1.8 TSI Ocatvia kombit, vezettem már, szerintem nagyon-nagyon jó! Már sportosnak mondható menettulajdonságok mellet, kényelemes(zajszigetlés is jó) a kormányzás, sebváltó is nagyon finom. (Már-már japánautós )
[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
senior tag
-
1stVikman
senior tag
válasz ZetorGumi #188787 üzenetére
Szia, az lesz a következő, de csak hétvégén.
Szerelő tegnap jött volna ránézni, de covidos lett.
Azt lenne jó tudni, hogy ha kiveszem a szivattyút, akkor mit nézzek rajta?
Vajon lesz - e látható sérülés? Észlelhető - e tényleg valami kosz, vagy egyáltalán mi számít kosznak?
Gázolajszűrőben nem láttam rendellenességet, tiszta, átlátszó volt a szűrőházban is a nafta.
Leszívjam - e a tankot ha nem találok semmit? (A hogyant és mibe még nem tudom.)
Ha párszor átjáratom VCDS-sel a szivattyút, vajon segítene - e, átnyomna- e egy esetleges dugulást okozó koszdarabot a rendszeren a szűrőbe, vagy csak rontana a helyzeten?
Szóval kicsit bizonytalan vagyok, ez azért mégsem egy olaj+ összes szűrő cseréje, amit már párszor elvégeztem magam.[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz molnarpeter #188795 üzenetére
Csak nekem rémlik úgy, hogy az 1.8 tsi nem volt valami nagy eresztés megbízhatóság szempontjából ? Olaj zabálás eccetra?
#188790bombibmw: megnézem meg van e még valahol a srác aki nekem csinálta
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tresh #188797 üzenetére
Volt belőle több generáció, a harmadik gen (talán euro 6) egyelőre jónak tűnik. Dupla befecskendezővel koksz is kevésbé érinti, stb. Octavia klubban is van belőle jópár, nem rémlik GTK panasz, többit meg 10 év múlva meglátjuk [link] itt egy összefoglaló, melyik generációra mi a jellemző.
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- ASUS routerek
- MIUI / HyperOS topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- PlayStation 5
- Milyen légkondit a lakásba?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Politikai mémek
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen