- SGF24 - Mozgásban a Slitterhead
- Alkoholista nevelde
- Battlefield 2042
- SGF24 - Rövid traileren a Star Wars Outlaws
- SGF24 - Érkezik a No More Room In Hell 2
- PlayStation 5
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
- Augusztus végén érkezik az Enotria: The Last Song
- Rövid videón a Black Myth: Wukong
Új hozzászólás Aktív témák
-
vhw
addikt
válasz #65675776 #299 üzenetére
Be lehet menni gyakorlóba és lövöldözni egy T-34-et, kíváncsi leszek hány lövedék fog lepattani tiszta találat esetén szemből a front páncélról.
(nem torony oldala lehetetlen szögből és hasonló szerencsétlen esetek)Mellesleg a Panther Ausf. F-t is azzal a toronnyal szerelték volna fel... Dehát ez nem számít.
A játékban szereplő összes Schmalturm 120-as frontpáncéllal szerepel. Egy gyors google keresés után több (játéktól független) helyen is 120 mm-t írnak.
Értem én, hogy fúj, szar wot, de azért ennyire mégsem kéne.
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
fsb1000
nagyúr
Ez ilyen "tesztekben" mindig van buktató.
Abban is meg kéne egyezni melyik löveg milyen lőszerrel.Nem tudhatod, hogy daa-raa mivel tapasztalta amit leírt Ezért nem akartam vitatni a tapasztalását, bár én is úgy gondolom hogy nem általános esetet írt le.
Az is lehet, hogy a 105-öst használta AP lőszerrel, de nem akarom megsérteni.... -
#65675776
törölt tag
Ki beszél itt Panther F-ről és bármiféle Schmalturm-ról? A példámban egy sima A szerepel és egy sima T-34/76.
fsb1000: Már írtam: Close Combat széria, abból is jelen esetre a CC3: Russian Front él. Persze nem mai játék, de a jelek szerint 1998-ban már meg lehetett ezt oldani rendesen.
Az, hogy általános eset vagy sem meg nem sok vizet zavar. Totálisan irreális, ez a lényeg.
[ Szerkesztve ]
-
vhw
addikt
válasz #65675776 #303 üzenetére
Te emlegetted fel a kérdéses tornyot, nem az ujjamból szoptam.
Egyébként ott a gyakorlószobás lehetőség.
De ahogy feljebb említették, még azt se tudjuk mik voltak a konkrét konfigurációk; milyen ágyú? milyen lőszer? milyen szögből/távolságból?
Ha lehet reprodukálni az esetet, akkor jogos, bár kétségeim vannak efelől..."Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
fsb1000
nagyúr
válasz #65675776 #303 üzenetére
OK, legyen így CC-ben jobban modellezték a Panther és T-34 jellemzőit a te véleményed szerint.
A WoT-ban azért van annyi tapasztalatom, hogy meg tudjam ítélni, hogy ha Panther-ral (PzKpfw V ) rendszeresen lepattantál T-34-ről, akkor az user error.
Vagy nem jó helyen lőtted, vagy nem megfelelő löveg/lőszer párost használtál és ebből vontad le azt a generál következtetésed, hogy már 1998-ban is meg tudták oldani a CC-ben, amit a WoT fejlesztői nem.Egyébként valóban sok és bosszantó lepattanás és 0 dmg-s eset tapasztalható a WoT-ban, a tiedtől sokkal durvább esetek is (én is több ilyet leírtam már a fórumokon), de olyat még nem halottam hogy ebből valaki általánosítana, vagy a modellezésre vonatkozó szakszerű véleményt vonna le.
****
szerk:
"Az, hogy általános eset vagy sem meg nem sok vizet zavar."Sajnos ezt a véleményed nem tudom elfogadni.
[ Szerkesztve ]
-
bali93
tag
Jó kis cikk és kedvcsináló lett, de én maradok a World of Warplanes-nél.
-
Stauffenberg
nagyúr
Csak a régi mese:
9 körön keresztül szopóág, teljesen idióta társakkal, beverek az ellenségbe 2-3k dmg-t és nem nyerünk, pedig arra aztán jól jönne az x5 XP szorzó. A legnagyobb teljesítmény 2-3 ellenséges tank kilövése, miközben a csapat 90%-a simán különösebb erőlködés és ellenállás nélkül hagyja magát lemészárolni.
Aztán megfordul, nyerünk 15<0 arányban, de annyira babapiskóta az ellenség, hogy a nagy mészárlásban egy embereset sem tudok belelőni egyetlen ellenséges tankba sem, mert a sajátjaink elzárják az utat, lökdösődnek, forgalmi dugókat okoznak...
A 12 tankom közül 9 tankra ilyen szorzók jöttek ma.
Imádom!
-
#65675776
törölt tag
Tévedés- A #264-ben említettem az esetet, egy betűt nem írtam Schmalturm-ról. Azt MongolZ hozta szóba a #289-ben.
Egyébként az, hogy "sima A" eléggé egyértelművé teszi, hogy a valóságban létezett A-nak megfelelő kialakítású Panther-ről van szó. Nagyon könnyen utána lehet járni, hogy ez milyen felépítést jelent. A "sima T-34/76" szintén ezt jelenti. Ezt sem nehéz leinformálni.
fsb1000: Nehéz user errornak nevezni azt, hogy egy a valóságban gyakorlatilag minden esetben kilövéssel járó találat a WoT-ban rendszeresen lepattan.
-
fsb1000
nagyúr
válasz #65675776 #308 üzenetére
Kicsit elbeszélünk egymás mellet.
Te 1 esetből általánosítasz, amit a játékban csata közben egy alkalommal láttál.
Én meg azt írtam, ha nálad rendszeresen előfordul az az eset, akkor user error.. Pl a Pantheren nem a megfelelő löveg/lőszer párost használod.Simán lehet produkálni a 105-essel, ha AP lőszert használunk, mert a minimum átütése csak 48mm (a játékban). A másik is magyarázható, ha a T34-en Zis4 löveget prém lőszerrel használja valaki, akkor annak a max átütőképessége 236mm (a játékban).
Azt én megértem, hogy te úgy gondolod a valóságban ilyen nem lehetséges, de a játékon belül van ilyen lőszer és ez nem kérdőjelezi meg azt, hogy a lövedékek becsapódási és sebzési "mechanikája" az elvárható szinten működik ebben a játékban.
Azt senki sem vitatta szerintem, hogy ez nem valós szimulátor, mert nem az. Én is csak arra szerettem volna felhívni a figyelmed, hogy a valóságban létező vagy nem létező fegyverek valós vagy nem valós paramétereivel a modellezéssel nincs gond. ( úgy tűnt te ennek ellenkezőjét állítod).Ha te nem tudod elfogadni, hogy ebben a játékban a valóságban nem létező fegyverek és a valóságtól eltérő jellemzők is megjelennek, akkor valószínűleg nem érdemes vele játszanod, sem pedig másokat győzködnöd, hogy ez nem jó játék.
Nyilván ezer és egy oka van hogy az emberek nem a CC-vel játszanak, hanem a WoT-al. -
#65675776
törölt tag
Eddig csak kétszer írtam le, de a jelek szerint nem elég:
Sima PzPkfw V A, azaz KwK42 -> 75mm L/70
Sima T-34/76, F-34 -> 76,2mm L/42,5Tehát a valóságnak megfelelő konfigurációk. Ilyen esetben kb semmi köze még a játékbeli statokhoz sem az esetnek. Mégis megtörténik.
Egy játék milyenségét pedig nem feltétlenül az mutatja, hogy mennyien játszanak vele. A CC-k elég jól közelítik a valóságot, rádásul a CC III-at leszámítva eléggé összfegyvernemi jellegű. A CCIII erősen páncélos hadviselésre van kihegyezve, ettől függetlenül a gyalogság is tud igen komoly kellemetlenségeket okozni a páncélosoknak (akárcsak a valóságban.) A CC sorozat ráadásul nem mai, nem igazán van köztudatban. És messze összetettebb, mint mondjuk a WoT. A másik említett játék, a Wargame: European Escalation meg még sokkal összetettebb. Mondhatni túl összetett a játékosok döntő többsége számára. Általában az egyszerűbb játékok szoktak népszerűbbek lenni.
[ Szerkesztve ]
-
vhw
addikt
válasz #65675776 #310 üzenetére
Még ez a vacak wot is túl bonyolult a játékosok döntő többségének, hova kéne még ettől is bonyolultabb?
Egyébként tényleg kíváncsi vagyok, hogy lehet-e reprodukálni a kérdéses esetet az említett konfigokkal... nem tennék fel rá nagyobb összeget.
[ Szerkesztve ]
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
kekegsm
őstag
"De tovább megyek: mutass egy játékot, amelyik tényleg közel áll a valósághoz."
Pl az oroszrulett... :-)
Felesleges Daa-raa-vaal vitatkozni. Sok fogalma nincs a játékról, az látszik. Nem tudja felfogni, hogy ez egy lövöldözős arcade játék, és nem fizikai számításokhoz kifejlesztett tudományos modellező szoftver.
Lépj ki, lépj be, próbáld meg újra...
-
szbalogh
őstag
Ez a WoT olyan mint a sakk, rendkívül népszerű de köze nincs a valósághoz de kit érdekel ha ilyen jól szórakoztat?
Nick: HE_Storm
-
fsb1000
nagyúr
válasz szbalogh #314 üzenetére
A sakknak világos és mindenki számára érthető szabályai vannak és nincs benne 25%-os randomfaktor.
A WoT-tal játszó nagyközönség igen szűk rétege van tisztában a játék-mechanika részleteivel. Ez a nem tudás, megspékelve a +- 25%-os randomfaktorokkal és az örök vitára és gyanakvásokra okot adó MatchMakinggel tetézve egy olyan rendszert hoz létre aminek a kiszámíthatósági indexe elég alacsony egy átlag user esetén.
Ez táptalaja mindenféle elméletnek és babonának a játékkal kapcsolatban..Én pl. hiszek abban a babonában, hogy a csapat összeállításkor bizonyos játékelemek randomfaktora a teljes csapatra nézvést lesz eltérítve, illetve hogy ennek következménye a játékos győzelmi statisztikájában gyakran tapasztalható nagy kilengések, sorozatos vereség vagy győzelmi szériák.
Önmagukban ezeknek épp akkora a valószínűségük mintha a győztes és vesztes csaták egyesével váltakoznának, de annak már kevés az esélye, hogy kb azonos mintát mutatva a győzelmi és vereség szériák újra és újra megismétlődjenek.Nem tudom lehetne e másként vagy jobban megtervezni egy ilyen játék programot, de az biztos, hogy az én játékélményem növekedne, ha a randomfaktor szűkülne és csak spontán változna gauss görbe szerint, csökkenne az önjáró lövegek meghatározó szerepe a csatákban.
Azt se bánnám, ha a 0 dmgs találatok megszűnnének, vagy legalább a szenzitiv célkereszt pirossal jelezné, mint a nem áthatoló lövés előrejelzésnél. Az már csak kósza óhaj, hogy a nagy sebességgel közlekedő tankok oldalba lövése esetén tapasztalható lepattanások és láncleesések megszűnjenek.
Az meg már tényleg luxus igény, hogy a megvásárolt tankok tulajdonságai ne változzanak, vagy ha mégis akkor csak pozítiv írányba, illetve ha lehet ezekről minden esetben legyen tájékoztatás.
Arra való a tesztszerver meg az elpőtte lévő tesztfázis, hogy ezeket belőjék, nem 4-5 hónappal késöbb mikor már átverekedte magát az egyszeri user neki nem tetsző tankokon, esetleg még goldot is vásárolt, hogy elérje kedvenc tankját. -
-
fsb1000
nagyúr
Szerintem nem rossz kategória vagy elvárás egy játékkal szemben, hogy élethű képzetet keltsen. Elsősorban a látványtól és hangoktól várjuk el hogy élethű élményt adjanak, a többit hozzáteszi az agyunk. Nem csak a videójátékok, hanem egy egyszerű kisautó is így működik, amit a 3 éves gyerek tologat.
Persze vannak szintek...
Nézzük meg azt amit rudi HÁZIGAZDA linkelt, az fps történelem hajnáláról:Ebben a viszonylatban a Wot ultra valósághű. Legalábbis kevesebb absztrakcióra van szükségünk, hogy bele tudjuk magunkat élni. És sok-sok éve DOOM-oztunk, meg Wolfeinsteneztünk, és igazából nem panaszkodtunk a valósághűségre.
[ Szerkesztve ]
-
bertalanimre
tag
Azt hiszem megtaláltam a WoT 0.1 Alpha változatát
Az amerikaiak 51 százaléka szerint az informatikai felhő működését a rossz időjárás is befolyásolhatja.
-
#65675776
törölt tag
De, nagyon is értem, hogy arcade. Ez viszont nem kellene, hogy azt jelentse, hogy a valóságot teljesen elvetik benne a fejlesztők. Ha már egyszer valós környezetbe helyezték.
vhw #39 hsz-ával meg az a baj, hogy ha ez igaz lenne, akkor nem létezne a fantasy kategória, a kutya nem játszana WoW-val vagy Warhammer-rel.
fsb1000: Kérdéses, de minimum vitatható, hogy a potorealisztikus, vagy azt közelítő megjelenítés mennyire szükséges a valós szimulációhoz. A gyakorlat azt mutatja, higy szinte semennyire. A vadászpilóták képzésekor/gyakorlatozásakor használt szimulátorok messze alacsonyabb grafikai részletességgel dolgoznak, mint akár a 8-10 éves szimulátorok. Sok esetben egyenesen stilizáltan jelenítenek meg dolgokat. Mégis tökéletesen megfelelnek a céljukra és reálisnak tartják őket, mert a repülőgépek a valóságot a lehető legjobban megközelítően viselkednek, ahogy pl a fegyverek is.
-
Xmodule
őstag
válasz bertalanimre #320 üzenetére
De szerettem ezt anno!
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
MongolZ
addikt
válasz #65675776 #321 üzenetére
Kész, hogy mennyire ragaszkodsz az állításodhoz és mennyire nem tudsz újat mondani.
Továbbra is egy olyan esettel jösz, ami egyszer valaha megtörtént - talán.
"Ez viszont nem kellene, hogy azt jelentse, hogy a valóságot teljesen elvetik benne a fejlesztők."
Hogy vetik el teljesen a valóságot? Repülnek a tankok vagy rágógumit lövöldöznek? Alaptalanul vagdalózol. Az, hogy neked csalódás a játék, még lehet megfelelően valósághű és megfelelő. A Wargame: European Escalation miben összetettebb? Nem is értem az összehasonlítást, egy RTS-t hasonlítasz össze egy MMO T/FPS-sel? Pontosan ugyanennyi erővel az sem valósághű, hogy a Wargame képzeletbeli eseményeket követ. nyugatnémet-keletnémet konfliktus? Ugyanmár...A sokféle jármű, modul, stb. a változatosság miatt van, a különféle játékstílust kedvelők kielégítésére.
Nem lehet a valóságot lekövetni, mert:
1., lehetetlen
2., unalmas lenne
3., emiatt senki sem játszana veleLehetetlen, mert:
- nincs olyan VEM, ami lemodellezi a valóságot
- emberi tényezőt semmi nem veszi figyelembe (hegesztés minősége, karbantartás minősége, stb)
- embertől független tényezőt semmi nem modellezi (alapanyag, lerobbanások, ötvözőhiány, stb)Unalmas, mert:
- játékmenet problémák, amiket már hússzor leírtam
- abszolút kiegyensúlyozatlan tankok lennének"A vadászpilóták képzésekor/gyakorlatozásakor használt szimulátorok messze alacsonyabb grafikai részletességgel dolgoznak, mint akár a 8-10 éves szimulátorok."
Persze, hogy annak tartják őket, mert megfizethetetlen lenne, ezért inkább azt mondják rá: ez is tökéletesen megfelel nekünk! Ugye, azt Te sem hiszed el, hogy egy olyan apróság, mint a látvány nem okozna nagyobb beleélést és ezért nagyobb valóságérzetet is?Gyenge pontok: Megközelítően ugyanazok, mint a valóságban. Nem kell újratanulni őket. Meg kell tanulni őket. Hatalmas különbség.
-
fsb1000
nagyúr
válasz #65675776 #321 üzenetére
Kérdéses, de minimum vitatható, hogy a potorealisztikus, vagy azt közelítő megjelenítés mennyire szükséges a valós szimulációhoz.
Úgy látom, te még mindig el vagy akadva ennél a valós szimulációnál. Én nem erről beszéltem.
A Wot nem valós szimuláció, nem is törekszik rá, aki ezt képzeli vagy próbálja hibaforrásként feltüntetni az valószínűleg maga sem ebben a valóságban él, vagy azt hiszi a valós tankokat lehet külső nézetből is vezetni.A megjelenítés minősége pedig nem elhanyagolható szempont egy játéknál. A játékélményt és az eladhatóságot is pozítiv irányba befolyásolja. Ez szerintem nem lehet sem kérdéses, sem pedig adekvát érvek nélkül vitatható.
-
fsb1000
nagyúr
válasz #65675776 #321 üzenetére
"Ez viszont nem kellene, hogy azt jelentse, hogy a valóságot teljesen elvetik benne a fejlesztők."
Ez szerintem téves, vagy szándékoltan valótlan állítás a WoT-al kapcsolatban.
Neharagudjmár, elárulnád a WoTbéli nicked? Csakhogy tudjak következtetni, mi az alapja az ilyen jellegű kijelentéseidnek. Eddig nem érdekelt, de minden vitapartneremtől meg szoktam kérdezni, ha a WoT-al kapcsolatos megnyilvánulásai átlépik a józan ész határait.
Tényleg érdekel. Főleg a csataszámod és a statod, meg hogy Pantherral mennyit mentél.[ Szerkesztve ]
-
#65675776
törölt tag
A harcjárművek megvalósítása a lényeg. Érdekes módon egy RTT-ben ezt meg tudják oldani, egy csak hk-kra kihegyezett játékban nem. Illetve biztosan meg tudnák, csak láthatóan nem akarják. ÉS továbbra is csak a valós konfigurációkról van szó. A mesetankok nem is érdekelnek, csak az a baj, hogy a valósaknak is mesestatisztikája van, legalábbis a viselkedésüket figyelembe véve.
A lehetetlenekre: tökéletes modellezéet nem várnék, bár a hadiiparban érdekes módon meg tudják oldani, és nem is feltétlenül csak szuperszámítógépeken. Jelen esetben nem is kellene semmit teljesen valós időben számolni, elég sok minden mehetne adatbázisból.
Az emberi tényező: de, meg lehet oldani. Emiatt van a tűzerőbeli 50%-nyi teljes szórás. Ez mind kiszámíthatatlan, véletlen jellegű dolog, amit a tűzerőhöz hasonló módon meg lehetne oldani. Csak akarni kell.
A USAF és a US Navy évtizedeken keresztül azt kapott, amit akart, nem igazán számított a költség. Ma már inkább. De a pilóták szerint is bőven elég az a látvány, ami a szimulátorokban manapság van. A lényeg, hogy meg tudják különböztetni a különféle dolgokat. Ráadásul a közvetlen látvány csak egy input, annál sokkal többet kell feldolgozniuk. És semmit nem ér a csillió pixeles grafika, ha emiatt nem jut erőforrás a többi bemenetre. Az lenne csak igazán kiegyensúlyozatlan. Így a jelenlegi szimulátorok egyensúlyban vannak ilyen szempontból, és messze hatákonyabbak, mint egy szimpla látványorgia. A beleélés nem csak azon múlik, hogy mit látsz. Az csak egy érzék a sokból. Ráadásul a látvány sem csak a roppant élethű terepből és eszközökből áll. Sokkal többet jelent beleélés szempontjából ha a túlterheléseket is tudja érzékeltetni a szimulátor.
fsb1000: Saját accom nem volt soha, így a nevét sem tudom megmondani.
[ Szerkesztve ]
-
MongolZ
addikt
válasz #65675776 #326 üzenetére
A "mesetankos" részre inkább nem reagálok mostmár. Ha nem érted meg, hogy egy ilyen játéknál a kiegyensúlyozottság a lényeg, hogy minden oldal minden tankja közel ugyanannyira használható legyen, akkor már tényleg nem tudok mit kezdeni veled.
"tökéletes modellezéet nem várnék, bár a hadiiparban érdekes módon meg tudják oldani, és nem is feltétlenül csak szuperszámítógépeken" - Aham, azt csak hiszed. Pontosan az áramlástechnika az, amit messze nem tud semmilyen számítógép (még?) modellezni. Jellegzetes példa, amikor egy amerikai csapat beszállt az F1-be (már meg nem mondom, hogy melyik az), és azt mondták, hogy ők csak számítógépen fognak szimulálni, mert az olcsóbb, mint a valóságban és legalább annyira jó. Eredmény: tök utolsók lettek. Nem véletlenül burjáznik a káosz-elmélet a gyakorlati fizikában.
"A USAF és a US Navy évtizedeken keresztül azt kapott, amit akart, nem igazán számított a költség. Ma már inkább." - Nem csak ők és nem csak régen. Abban a szerencsében részesültem, hogy együtt dolgozhatok egy hadiipari céggel (nem itthoni) és elmondhatom: ész nélkül szórják a pénzt. Amikor mondom nekik, hogy ne hülyéskedjenek már, ezt sokkal egyszerűbben, olcsóbban, és amit fontosabb: sokkal gyorsabban meg lehetne oldani, azt mondják, hogy azzal én ne foglalkozzak, jó az úgy (gyakorlatilag egy böszme lemez 90%-át 5D-s marással kell eltávolítani 2 db lángvágott alkatrész meg egy köracél minimális forgácsolása és hegesztése helyett). A hülyeségre mindig van pénz. Olyan apróságokra, mint képzés, nincs.
Hogy gyakorlatilag pár óra játék után mondasz verdiktet egy ilyen játékra... mindegy. Tipikusan az az eset, amikor valaki azért sír a jáékban, mert valaki WH-zik meg csal, aztán magyarázhatod neki, hogy basszus, mindent a szerver számol... és nem érti meg.
[ Szerkesztve ]
-
bertalanimre
tag
Azt hiszem kirobbantottam egy kisebb világháborút a cikkemmel, úgyhogy én is beugrok a viharba.
Ahogyan sokan mások is mondják: Ez egy játék. Egy eszméletlen jó grafikával megáldott játék. Minden játéknak vannak szabályai amik alapján játszani kell. Ennek a játéknak a szabályait a saját fizikája írja le. Természetesen próbálkoznak a készítők olyan fizikát csinálni a játékhoz, hogy minél élethűbb legyen. Ez minden játékfejlesztő álma, nem? Olyan virtuális világot létrehozni ami minden pontosan olyan mint az eredetiben és olyan dolgokat tehetünk meg amiket a valóságban soha. Itt a tankokkal való háborúzásról szól.
Az, hogy valakinek nem tetszik, hogy nincs elég közel a valósághoz, nem azt látja amit várt. Az miért játszik vele? Várja meg amíg jön valami "Microsoft Tank Simulator" vagy amíg fel nem találjuk a saját kis mátrixunk. Számukra a játék fikázása az csak trollság!
Ahogy Simon kolléga is megfogalmazza a trollok meghatározása:
Az internetes társadalom vérszívó fullánkjai amik olyanok mint a farpofán púposodó pattanás fehér gennyedző tölteléke. Senki se kíváncsi rá, zavar, hogy ott van és, ha megnyomod, kidurran és még csak jobban begyullad.Az amerikaiak 51 százaléka szerint az informatikai felhő működését a rossz időjárás is befolyásolhatja.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz #65675776 #326 üzenetére
Amit a szimulátorokról mondasz, azzal teljesen egyetértek, én is beléjük vagyok buzulva és ismerem a viszonyokat. Bár azért a SAAB és a Lockheed Martin is erősen dolgozik annak a nézetnek a megdöntésén, hogy a realisztikus látvány nem számít vagy legalábbis alacsonyabb rangú a fizikai modellezésnél. Utóbbi gyártó egyik legígéretesebb darabja a Prepar3d, mely nem csak látványos, de igen komoly szimulációt ígér és a Microsoft Flight Simulator X forráskódjára épül, ezért az ahhoz kiadott add-on csomagok Prepar3d alatt is működnek, de könnyen fejleszthetők újak is, ami lehetővé teszi, hogy még komolyabb fizikai, avionikai és aviatikai modellezéseket ültess be (illetve itt már nem csak repülésről van szó, hanem tengeri és szárazföldi járművekről is). És ez sem igényel szuperszámítógépet, egy mai high-end gamer konfig már vígan megrepteti add-on csomagokkal megpakolva.
Viszont az tény és való, hogy a legtöbb komoly, tréning és kiképzési céllal készült szimulátorban nem a látvány a lényeg. A számítógépek előtti időkben a pilóták még csak egyedül a műszereket láthatták, nem is kellett több az IFR repülés gyakorlásához. Főleg egy éjszakai repülést gyakorolva... nincs is valóságosabb vizualizáció egy fekete ablaknál.
De azt továbbra sem értem, hogy miért várod el, hogy a WoT-ban a tankok a valóságnak megfelelő karakterisztikával rendelkezzenek, a Battlefieldben sem azok, azt is szidhatnád akkor egy kicsit. Nem tudom mikor kapcsolódtál be a játékba, de az elején még nem volt jellemző, hogy az egyes tankok olyan lövegeket kapjanak, amik nem is arra a verzióra készültek (csak példának okáért). Viszont éles játékban kiütközött az, hogy egyik jármű azonos tierben gyengébb vagy erősebb. Ha lehetett, akkor feljebb vagy lejjebb sorolták a tankot, de máshol meg azzal éltek, hogy kapott egy olyan löveget, ami nem is arra a változatra/verzióra való. Tengernyi példát lehet még mondani arra, hogy a valóságot megközelítő karakterisztikák miként változtak annak érdekében, hogy ne boruljanak fel az erőviszonyok. Ez itt egy olyan játék, ahol meg lehet tenni, mert sosem akart még csak nyomokban sem szimulátornak tűnni. Ez nem egy történelmi enciklopédia, nem ebből kell tanulni.
-
petcsike
tag
válasz #65675776 #329 üzenetére
Kb. 2 hete figyelgetem, miket írogatsz ide. Konkrétan minden nap jót derülök rajtad, hogy egyszerűen nem vagy képes semmi újat mondani, folyton visszatérsz a saját megrögzött, és lássuk be, gyerekesen eltúlzott véleményedhez. Erre most kijelented, hogy még csak saját accod sincs. Pont meg szerettem volna én is kérdezni, hogy ugyan már mondj egy nicket, hátha tényleg valami überpro 3000 effis vadállat vagy, és azért vagdalózol itt a számokkal, meg a hatalmas játéktapasztalatoddal. Konkrétan ha valami nem tetszik, le lehet írni egy hozzászólásban, de te annyira ragaszkodsz a saját nézeteidhez, hogy semmibe veszed a nálad sokkal tapasztaltabbak véleményét. ( És itt bizony a játékbeli tapasztalatra gondolok, mielőtt engem is leoltasz) Nem kell elvenni mások esetleges kedvét a játéktól, csak azért mert egyszer anno neked nem jött át a fílingje. Nem tartom magam egy szuper játékosnak, igenis rengeteg hibája van a játéknak, mert ez egy játék, de ettől függetlenül élvezem. És bátran ajánlom mindenkinek, aki le szeretné magát kötni, főleg a CW-k és a klánok miatt. Ezért nem kell mindenféle békebeli szart felhozni példának, csak mert nem vagy képes elfogadni, hogy ez a játék olyan amilyen. Konkrétan játszottam a CCIII-al én is. És tetszett. De hogy összehasonlítsam a WoT-tal, hát haver Kicsit érdekes a gondolkodásod, az egyszer tuti... Szívesen bemennék veled egy gyakorlóba a mesetankjaiddal, kiv. lennék miféle alapja van az állításaidnak
Tudod mit jelent az, hogy Nemezis? Az érintett erõsebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetõen. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat. Én.
-
bertalanimre
tag
Ja és egy véleményt mondjatok már erről a videóról, ha van 2 percetek Full hangerőn érdemes hallgatni. Toborzó videónak szántam, de úgy érzem valamivel több lett.
[ Szerkesztve ]
Az amerikaiak 51 százaléka szerint az informatikai felhő működését a rossz időjárás is befolyásolhatja.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz bertalanimre #335 üzenetére
Sikerült két olyan kultúrát felhasználnotok, mely egyaránt elutasítja az erőszakot meg azt a militarista felfogást, hogy háborúznod kell a háború ellen és közben ilyen jelmondatok hangzanak el.
Bocsi, nem személyes. De ezen most nevetnem kell! Persze csak ha ez nem valamilyen kortárs humor amit nem értek.
-
szbalogh
őstag
válasz bertalanimre #335 üzenetére
Hát, amíg nincs területetek addig valóban könnyű békében maradni a szomszédokkal
Nick: HE_Storm
-
bertalanimre
tag
válasz Stauffenberg #336 üzenetére
Humornak humorként adtam eszt a nevet és a két forrást, igen. Úgyhogy részben örülök, hogy nevetsz rajta Amúgy elérhető háborúval a béke egy sokkal magasabb foka. Totális béke nem létezik, ezt tudjuk. Hallottál a Gundam 00 sorozatról? Na annak pont ez a lényege. Ha erősebb vagy mindenkinél és mindenkivel hadba szállsz akkor mindenki össze fog majd ellened. Így alakul meg az új egység.
Az amerikaiak 51 százaléka szerint az informatikai felhő működését a rossz időjárás is befolyásolhatja.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz bertalanimre #338 üzenetére
Mivel nem akarok vitát indítani erről, így simán csak röhögök tovább.
Szerintem tanulmányozd még egy kicsit a történelmet és a politikatudományokat, mert hézagosnak érzem a tudásod.
-
bertalanimre
tag
válasz Stauffenberg #339 üzenetére
Nem hézagos, csak szeretem leegyszerűsíteni a dolgokat
Az amerikaiak 51 százaléka szerint az informatikai felhő működését a rossz időjárás is befolyásolhatja.
-
fsb1000
nagyúr
válasz #65675776 #329 üzenetére
Valószínűleg minden tapasztalt játékos sejti, hogy pár tiz óra alatt hány csatában lehet részt venni, és azzal milyen szintű tapasztalatokat lehet szerezni a WoT tekintetében.
Én úgy gondolom a tiedhez hasonló monolítikus véleményadáshoz mértén elenyészően keveset.De nem is ez a fő gond ezzel, hanem sokkal inkább az hogy a tanulási folyamatot kihagyva magas tierű csatákba kerülsz azonnal (lásd Panther) ahol a gyakorlatlanságod miatt kevés az esélyed az érdemi játékra, amely helyzet táptalaja a nálad kifejlődött extrém és megalapozatlan negatív véleménynek.
Másoknak hosszú hetekbe hónapokba tellik, és akár több ezer csata küszködése után jutnak el a 7-es szintű tankokhoz. Közben van elég idő és kényszer tájékozódni a játék "mesterfogásairól" fórumokon, vagy netes leírásokban.
-
fsb1000
nagyúr
válasz bertalanimre #335 üzenetére
Erről a videóról már írtam ide véleményt, de az itteni vitapartnerem daa-raa MODERÁTOR törölte, mert szerinte túlzottan szarkasztikus volt, vallási témát érintet és túlmutatott a kulturált véleménynyilvánítás keretein. (valószínüleg a kevés csataszáma miatt nem volt alkalma látni, hogy a WoT-ban pár napig valóban voltak felszálló angyalkák...)
A törlést a megfelelő helyen kifogásoltam, de mivel a HÁZIGAZDA is egyetértett a moderátorral ezért elfogadtam a döntésüket.Szóval ezért még egyszer nem írom le.....
Csak annyit, hogy nekem nem tetszik, hogy zavaros eszmékre alapozó idegennyelvű klánba toborzol magyar játékosokat.******************
Egyébként léteznek fórumok ahol a moderátorok nem vehetnék részt a köznép fórumozásaiban és vitáiban, ha a PH!-n ez a szerintem kívánatos helyzet nem hozható létre, legalább azt megtehetnék, hogy téma szerint felosztják a moderátorok között ki hol moderálhat és aki például egy WoT-os fórumon véleményformálóként és markáns vitapartnerként jelenik meg az ne moderálja azt a fórumot.[ Szerkesztve ]
-
bertalanimre
tag
Nem olvastam az akkori hozzászólásod, de a leírtak alapján van kb sejtésem, hogy mi lehetett a gond. Amennyiben így van ( és nem csak neked szól ) és valaki sértőnek találja, hogy a Buddhizmust ilyen célokra használom fel, azoktól szeretnék őszintén elnézést kérni, a játékban nem vallási háburú céljára használjuk, sokkal inkább a békességet, együtt játszást részesítjük előnyben mint mások megbélyegzését a Buddhizmus nevében. Ez nemzetközi klán, tehát magyarokat is minden további nélkül toborozhatok úgy érzem. Mindenféle ember van már a tagok közt. Gyerek, Főiskolás, McDonalds-os dolgozó, RAF-os pilóta, amerikai M1 Abrams tankparancsnok ( nem viccelek, tényleg az a munkája ), informatikus, CSAJOK! Ez egy kis közösség mozi estekkel, sok szórakozással, házon belüli játékokkal ( BT2 Race, stb ).
Az amerikaiak 51 százaléka szerint az informatikai felhő működését a rossz időjárás is befolyásolhatja.
-
bullseye
addikt
válasz bertalanimre #335 üzenetére
Nem rossz, de kicsit zavaros. A Hippikről szóló magyarázat nem elég jó. Inkább cukimuki nyuszikák kellettek volna, vagy cukorszívek... Persze a Girls und panzer után talán már az is kevés.
Szerk: M1 parancsnoknak nem robban fel a feje a rengeteg bántóan hibás elemtől?
[ Szerkesztve ]
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bertalanimre
tag
válasz bullseye #344 üzenetére
Az a dolog lényege hippi vonalon, hogy tényleg arra próbáltam rávilágítani, hogy a legnagyobb olyan spontán közösség volt a földön ami mindenféle embert magához vonzott és együtt tudtak lenni, szórakozni, élni. Mi is egy ilyesmi társaság vagyunk. Olvasd csak el, hogy miféle tagok vannak nálunk (lejjebb)
Az amerikaiak 51 százaléka szerint az informatikai felhő működését a rossz időjárás is befolyásolhatja.
-
bullseye
addikt
válasz bertalanimre #345 üzenetére
De az nem elég indok arra, hogy tankkal széjjel lőjek mindent! A béke és szeretet nevében már sokkal inkább hajlandó lennék
Mint ahogy régi szép időkben a Magic:TG-ben is a védelem és gyógyítás (fehér) volt a legbrutálisabb sokszor
(Szerk.: Az aláírásod tetszik, mekkora hülyék! Csak 51%, annak ellenére, hogy az Amazon esete bizonyította?)
[ Szerkesztve ]
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
fsb1000
nagyúr
válasz bertalanimre #347 üzenetére
Allah akbar?
-
#65675776
törölt tag
válasz szbalogh #330 üzenetére
Pár tíz óra (amibe még a 99 is belefér) már elég arra, hogy az embernek legyen elég alapos ismerete még egy ilyen játékról, annak működéséről is.
Persze nyilvánvaló, akinek nem tetszik a játék, és nemhogy ellenvéleménye van, de azt le is meri írni, annak kicsi a farka. Jó tudni.
Stauffenberg: Nem sima PC-n futó szimulátorokról beszélek, hanem valódiakról. Ott nagyon jól elvannak a pilóták a 2000-es évek közepét éppen csak elérő grafikával is. Sokkal fontosabb, hogy valósi térbeli megjelenítés van, és az egyéb hatások is jól vannak modellezve. Az utóbbi évek leginkább jelentős fejlesztése ezen szimulátoroknál a hálózatba kapcsolhatóság (ráadásul nyílt architektúra, ergo az újabb szimulátorokat ípustól függetlenül össze lehet így kötni. Szóval még a DACT is meg van oldva vele, ráadásul olyan pilóták között is, akik akár soha nem is találkoztak IRL). Ezt hosszú ideig pl a meglevő sávszélesség korlátozta. A Gbit már éppen elegendő arra, hogy egy ilyen szimulátor adatait utaztassa. A grafika fejlesztésére nem igazán fordítanak pénzt. Tipikusan amikor egy újabb szimulátorgenerációt létrehoznak (8-10 évente), akkor a 4-5 éves technológiákat licencelik, nem szórakoznak saját fejlesztéssel. Látványosan nem ez a prioritás.
petcsike: Egy szóval nem mondtam, hogy nagy játéktapasztalatom lenne. Csak amit az alatt a kb 50 óra alatt láttam kissé kiábrándító volt.
Ha össze kell hasonlítani a CC3-at a WoT-tal: A CC3-at rendszeresen előveszem, mert nem lehet még az adott pályát sem kétszer ugyan úgy végigjátszani, és van köze a valósághoz. A WoT-tal meg sem tiszteltem a saját gépem, mert eleve voltak rossz előérzeteim. A gameplay videok elég sokat elmondtak róla.
[ Szerkesztve ]
-
bertalanimre
tag
Te bolond vagy
Daa-Raa: Elfogadom a véleményed és meg is értem, hogy nem tetszik a játék. Nekem is van ami nem tetszik, közben az ismerőseim meg "fúúú, aaaaah, hogyhogy neked nem tetszik, stb, stb" Szóval kb átérzem a helyzeted. Viszont a CC3-at tényleg nem hasonlíthatod össze a WoT-al mint egy játékot a másikkal. Más idővonal, más helyzet, más játéktípus, más játszhatósági módok, stb. Az egyetlen közös dolog a kettőben, hogy mindkettő számítógépes játék. Ezeket leszámítva nincs közös vonatásuk, ezért nem is összehasonlítható. CC3-at más RTS-ekhez kell hasonlítani. StarCraft, Empire at War, Imperium Galactica, Homeworld, Orion, stb. A WoT-ot nem is igazán tudnám mihez hasonlítani, hirtelen nem ugrik be egyetlen hasonló játék sem ami így körökre lenne osztva. Talán a S4League, habár az is eléggé más.
[ Szerkesztve ]
Az amerikaiak 51 százaléka szerint az informatikai felhő működését a rossz időjárás is befolyásolhatja.
Új hozzászólás Aktív témák
- MSI H81M-P33 LGA 1150 alaplap
- Lenovo Thinkcentre M710s 7. gen i5-7500 CPU, 16 GB DDR4 RAM
- Gigabyte GA-Q77M-D2H LGA 1155 alaplap, + ajándék i5-3470 CPU
- DELL OPTIPLEX 3040 MICRO PC, i5-6500T CPU,8 GB DDR3 RAM, 500 GB HDD
- AKCIÓZVA! Lenovo ThinkBook 13s Fémházas Profi Ultrabook -60% i5-10210U 8GB 256GB SSD FHD IPS WIN10
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs