- Diablo IV
- XGS24 - Gameplay előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- XGS24 - Sztori trailert kapott a Call of Duty: Black Ops 6
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- EAFC 24
- Wuthering Waves
- Xbox Series X|S
- Cyberpunk 2077
- PlayStation 5
Új hozzászólás Aktív témák
-
ribizly
veterán
válasz laceszgamer #4 üzenetére
Vagy kb. 100 másik játékot. De nem? Én nagyon bírtam a II. részt, de annyira nem, hogy egy ilyen spinoff-ra rárepüljek. Utána láttam róla a review-kat és elkönyveltem, hogy nem is fog hiányozni az életemből.
Erre itt "kísért", mert valamikor a megjelenéskor szerencsétlen Nvidia (annyira azért nem sajánlom ám őket ) "azt hitte" ez egy jó promo lesz. De nem. Ahogyan a PUBG RTX feature-e (DLSS ) sem ér ide, de nem is baj.
Inkább fektessenek energiát a régebbi címek full ray-trace-esítésébe és akkor lesz értelme venni RTX-et. Én például el tudnék képzelni DOOM 1-2-3-at, HL1-2-t, UNREAL-t, NOLF-ot (tudom ábrándozok), de lehetne akár ilyen gyöngyszemeket is idehozni, mint Drakan, Duke3D, Undying, NFS 2-3-porsche, stb. Ezeket simán elvinné valószínűleg egy RTX2080Ti, miközben a régi profin összerakott game gyönyörű lenne.|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
ribizly
veterán
válasz laceszgamer #8 üzenetére
Jogos. Mondjuk az az igazság, hogy én annyit nem ámultam még játékon, mint azt most teszem a Red Dead Redemption 2-n , pedig ott "nincs implementálva RT". Érdekes módon tudtak valós tükröt is belerakni, amit manapság hajlamosak elfelejteni, mert ahhoz "kéne az RTX". Legalábbis a mai fiatalabb kódoló generáció ezt hiszi.
Én nagyon kíváncsi volnék erre a technológiára valós időben mondjuk 4k@120Hz-en, egy ~300m-es range-n belül, de ez szerintem az én életemben már nem fog megvalósulni.|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
ribizly
veterán
válasz laceszgamer #20 üzenetére
Csak az a probléma, hogy még valószínűleg a fejlesztők, tesztelők nagy része is annyira értette mi is ez pontosan, mint sokan itt ph!-n.
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
Lord Myn
senior tag
válasz laceszgamer #20 üzenetére
Ebben nem értünk egyet. Egyrészt, emlékeim szerint a tesszaláció is eléggé promózva volt a DX11 elterjedésekor (pl. Heaven teszt), másrészt közel sem érzem akkora durranásnak. Jó, hogy részletesebb modelleket lehet létrehozni a segítségével, de egyrészt szinte csak statikus háttérobjektumokra lehet használni (ugye a grafikai interakciók sokszor nem összeegyeztethetőek a tesszalált objektumokkal), másrészt látványban nem messze nem hoz akkora változást, mint a RT (pl. Quake II-ben kb. kocka részletességűek az objektumok meg a terep, RT-vel mégis hatalmas a változás). Szerintem utoljára a T&L volt ekkora mérföldkő.
"War does not determine who is right - only who is left."
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Diablo IV
- Proxmox VE
- BestBuy topik
- XGS24 - Gameplay előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Xbox tulajok OFF topicja
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- XGS24 - Sztori trailert kapott a Call of Duty: Black Ops 6
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen