-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DjKoxi
senior tag
válasz Dorian #10303 üzenetére
Nekem kb 2 hete szakadt le az a lemez. A hátsó dob fölötti meg az autóvásárlás utáni napon. Kipufogó hegesztő ismerős javította meg, vágott nagyméretű alátéteket lemezből és azzal fogatta fel. Csak ott volt körberohadva ahol a csavarhelyek vannak. Nagyon vékony az a hővédő lemez, az új árát meg nem volt kedvem kifizetni.
9 év 190e km. 21 éves Vectra B-n még egyik hővédő sem szakadt le.....
-
őstag
válasz pècsimunkás #10290 üzenetére
Az ízlés egy szubjektív dolog, személyes nézőpontom szerint egy európai szemnek a Corolla beltere sokkal emészthetőbb, mint a közvetlen előd kvarcórás Auris.
A minőségről és az anyaghasználatról nem tudok nyilatkozni, az minden bizonnyal rendben van mindkét esetben. Aurisban egyszer egy szalonban ültem pár perc erejéig, illetve múltkor a taxi is Auris Hybrid volt.
"Less but better" - Dieter Rams
-
MiklosSaS
nagyúr
Kopogjam gyorsan le, de nekem a T27-es Avensisom 9 eves, 5 éve van nálam es most kb 210.000 km van benne, de semmi, abszolút semmi baja...pedig kb 120.000 mentunk együtt, napi szintem. Ha a hybrid RAV4-em is ilyen megbízható lesz akkor nekem nem kell más marka.
BUEK!
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
Kickass
őstag
Bedobnék pár P3 Priust megszakértésre, több szem többet lát alapon:
Ketteske Jenőéknél van, gondolom azzal nagy happening nem lehet, egyedül a középboxra csavarozott valami telefontartó zavaró esztétikailag.
Az egyesnél gyanús a méter, de nem nagyon van róla semmi érdemleges info autodna-n.
Hármasról kevés az info és a kép is.
Négyes szimpi lenne viszont ott autodna ajánl képeket és historyt is, van egy tippem hogy csalódás lenne, de lehet megér 6ewzer forintot.Vélemények? Tippek?
Előre is köszi!
-
rbalint88
addikt
válasz Kickass #10310 üzenetére
Egyest sztem erdemes megnezni, ha mast nem legalabb bovul a minta
Ketteske: egy bajom van vele, hogy fekete.
3-4-et elengednem, semmi extrak dragabban.en egyebkent harmasbol olyat vennek, ami led fenyszoros (bar ez projektoros, mehet bele az osram) es panoramatetos. 17” kereket nem feltetlen kell eroltetni, de ketsegtelenul jol nez ki vele, csak ritka es draga a 215/45R17-es negyevszakos (Mert ha mar b@sszuk a fillert, akkor alaposan! )
-
Kickass
őstag
válasz Dluinet #10311 üzenetére
Most igy megnézve én se látok csavanyomot. De ha roncsolás nélkül nem leszedhető akkor jó alkualap lehet.
Vismajor01: Sajnos ott most pont nincs árban szimpatikus
rbalint88: ha épp egy napfénytetős ledesbe botlanék akkor jöhet, de a jelöltek közt most nincs ilyen, mondjuk a napfénytető nálam nem selling point, ahogy a 17es kerék se, véletlen hogy szinte mindegyiken az van
hhenry: köszi!
Bedobok még ide kettőt: Carpáti
Ez közel vanSajnos eléggé pang a piac az ismert okok miatt, de nem biztos hogy megtudom/akarom várni mire kicsit bővül a választék.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz Kickass #10315 üzenetére
[link]
Nekem ez tűnik a legőszintébnek, de meg kell nézni képek hirdetés alapján a legrosszabb autó is lehet álomvétel és a legszebb autó is borzalmas.
Nemrég voltam barátommal priust nézni 2est 2006ost.
Konkrétan a végén azt vettük meg amelyiket csak azért néztük meg, mert két kiszemelt között volt félúton.
A hirdetése alapján egy tyúkketrec volt amikor odamentünk akkor meg eldobtam az agyam milyen állapotban volt.
Végig minden vezetve szervizelve cserélve. (persze ez beírva a hirdetésbe nem volt) A fotók alapján soha nem vettem volna meg , de az életben olyen makulátlan szép és szaadásmentes volt a kocsi, mintha szalonból jött volna.Egyszóval a hirdetés olyakor átver néha negatív irányban, sokszor meg pozitív irányba. (nepper photoshop)
Renault power
-
rbalint88
addikt
válasz Kickass #10315 üzenetére
A carpatis az olyan igazi nepperes fingfestes szovegnek tunik, foleg h taxi volt egy darabig.
Az erdi napfenytetos az tetszik. Es eselyesen maganszemelynel jobban lehet alkudni, mint kereskedesben. Elite autonal (es mas helyen is tapasztalatbol) kb 50k-t lehetmi egyebkent majdnem megvettunk egy 440e km-es (de nem taxi) p3-at nyaron 1,5-ert, de tul sok aprosag volt vele es ugyanaz volt a bajom vele, mint neked, hogy oke, de aztan 5 ev mulva kinek adom el 500e km-rel... orat tekerni meg nem fogok... egyebkent ha nem lehetoseg, hanem szandek kerdese a 2,5-3M kozotti vetel, akkor 4M kornyeken neznek egy auris kombit. Sok van jol felszerelve a faceliftesbol 3,8-4,2 kozott, 2015 utani faceliftesek. Aranyaban jobb vetel szerintem. Ami hatranya, hogy a hatso labter kisebb sokkal.
[ Szerkesztve ]
-
hhenry
őstag
válasz molnarpeter #10320 üzenetére
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #10320 üzenetére
Csak a pluginnal mindig ott van a kis csillag, hogy ha tudod tolteni otthon. Plus a prius plugin 15km-es hatotavjaert en nem kuszkodnek, illetve ott a 4M koruli kategoriaban nem 2015-2017 autokat fog talalni, hanem 2012-13-asakat es tobb meterrel. Amugy a plugin vonal nem rossz, en is csipnek egyet, de abbol biztos nem priust vennek
-
Vismajor01
addikt
válasz rbalint88 #10322 üzenetére
Egyébként ilyen árkategóriában mi az ami Priussal felveszi a versenyt?
Én a 1st gen leafet néztem, túl kicsi belül.(és horvátországba se tudok elmenni vele)
Mitsu Outlander phev nagy, kényelmes, szép, modern, de 10l eszik autópályán.
Volvo v60 kicsit drágább, és dizel is.
Opel Ampera szintén kicsi, hátulra nem lehet kilátni, a működése is más mint más normál pluginnek.
Amikor én kerestem autót akkor munkahelyre még be kellett járni és ott nem volt töltés, városban ingyenes parkolás lett volna fontos+megbizhatóság, de nem találtam értelmeset úgyhogy 2m-ért lett egy patika p2 prius...
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #10323 üzenetére
Ampera, V60 D6, C-Max Energi, Golf GTE (nagyjából így következnek árban is )
-
rbalint88
addikt
válasz Vismajor01 #10323 üzenetére
Golf GTE-t vennek pluginbol. Outlander egy fosch. Ampera nem rossz, csak szuk belul, ahogy a V60 is (leginkabb a kulso mereteihez kepest, de az egy jo auto), de az azoknak jo lehet, akik sokat autopalyaznak nagyobb tempoval, viszont kell a villany is.
1.gen leaf mara csak varosi auto sajnos. A temperalatlan akkupakk miatt nem annyira tartos es ujkoraban sem volt hatotav bajnok.
Amugy nalunk is egy 2-es prius van nem patika, de nem is volt ez feltetel, igy legalabb kevesbe fajnak az uj serulesek... -
Kickass
őstag
válasz rbalint88 #10319 üzenetére
Ezt egyébként nem csak neked válasznak de igy egyszerűbb
A Prius-t olyan másodlagos autónak szánom ami majd a kisfeleségnek lehet saját autója, de ha kell akkor akár teljes értékű lehet mint beugró, ha például mint most a Merci lerottyan.
A plug-in ahogy irtátok is, nem ad annyival többet mint amennyivel drágább.Más főleg plugin-t is néztem de erre jutottam:
- V60: kicsi belül is, és a csomi is, nekünk egyetlen/elsődleges autónak is tökéletes lenne egyébként (plugin városban, dizel pályára)
- Outlander: hagyjuk
- Ampera: elsődleges autónak főleg gyerek(ek) mellé esélytelen, kezdőnek szintén mert ha töri akkor gtk
- Golf GTE: jóval drágább mint a prius, igaz újabb is, de szintén nagyon kicsi a csomi
- Passat GTE: tökély lenne de nincs most ~5.5M erre, max egyszer a Merci helyére (esetleg felkészül egy RAV4 hybrid)
- C-Max Energi: fehér holló, nehéz isNem plugin, de az Auris is előkerült, ahogy irtad hátul szűkös, illetve nekem a belsejétől hánynom kell, annyiért meg mindennap azt nézegetni...
-
hhenry
őstag
válasz Vismajor01 #10323 üzenetére
V60 teljes tévút az egész autó
Ampera vagy Prius és ott meg a japán vonal és a Prius neve a ,,szakmában’’ dönt -
rbalint88
addikt
válasz Kickass #10327 üzenetére
erre egyébként egy széria végi 2-es is pon'jó fél millával olcsóbban, tip top állapotban. mi úgy voltunk, hogy max 2,5-ért p3 vagy p2, de a p3 az mind extaxi volt vagy 400+e km-es, pedig volt két szimpi panorámás p3, de az egyik 440e km-es volt ugye, a másik meg taxi, szétfaragott belsővel... aztán végül 1,8-ért sikerült venni egy 239e km-es 2008-as p2-t, nyilván nem makulátlan, de őszinte volt és nem volt érdemben törve. feleségemnek első autónak hibátlan
élőben is néztél aurist vagy csak képen? élőben szerintem jobb sokkal. nekünk büdzsé függvényében auris vagy corolla vagy c-hr lesz a továbblépés. Rav4 nagy is városba meg szerintem a fogyasztása se olyan jó, plusz a suv vonal általában az első kanyarig tetszikhhenry: amíg nem próbáltad, ne fikázd több barátomnak/ismerősömnek is van/volt V60 plugin, szereti mindenki. megfelelő céleszköz az, ha megfelelő használathoz veszed
-
Kickass
őstag
válasz rbalint88 #10329 üzenetére
Aurisból pre-flben ültem, tudom az FL más kicsit, de valahogy nem állt össze.
P2-t egy dolog miatt vetettem el, mint írtam néha elsődleges autóként funkcionálna, ami autópályát jelent, kb az éves össz. 30k km futásunk fele, akár 2x~300km, és az a P2-nek már nem annyira pálya. Ha jól emlékszem te is írtál valami ilyesmit a tapasztalatok között.Futunk egy kört a P3-al, korábban azért Jenőéknél meg Auto329-nél is voltak ígéretes példányok csak akkor nem volt még az elhatározás, most meg a téli covid szitu megint betett az importnak...
-
rbalint88
addikt
válasz Kickass #10330 üzenetére
ha nem akarsz sietni a pályán, akkor nincs baj a P2-vel se alapvetően a hsd az nem a pályázásra és főleg nem a pályán nyomulásra lett kitalálva. egy Érd-Bp távon nem fáj a 170 sem, de hosszú távra inkább rákészülsz és max 130. kevesebbet fogyaszt, kevésbé ordít.
hozzáteszem nekem Bp-Budaörs távon a 150 az alap az emelkedőn ordít, amúgy nem hangosabb szerintem, mint az elantra.
Aurisnál a fl és pre-fl között óriási különbség van minőségre.kevésbé az importnak tesz be a covid, mint a honosításnak. múltkor voltam kint Jenőéknél (mi is onnan vettük és volt még némi garanciális ügyintézés, amiben maxikorrektek voltak) és akkor mondták, hogy nézd ezek mind el vannak adva, csak rendszámra várnak
egyébként a Jenőék inkább a kocsi.hu-n nyomulnak, ott aktuálisabb a portéka, mint a hahun. pl a mienk az fel se került hahura, mert aznap jött be, amikor mi mentünk ki körülnézni, de a kocsi-hu-n már fent volt. -
Kickass
őstag
válasz rbalint88 #10331 üzenetére
Priussal nem leszek belsősáv takarító ez tiszta sor, de azért egy Kelet-Mo túra elég gyakran bejátszik az min. 2x270km. P3 jobban tetszik (illetve úgy pontosabb hogy a P2 egyáltalán nem ) egy ideje figyelem őket, ki lehet 2.5 és 3M között valamit fogni, ha más nem az említett két helyről (júniusban majdnem beszámoltattam a Fabiat egy patika 300k km-es P3ba, 2,25M volt, utólag hülye voltam hogy nem léptem meg ). P3 talán jobban 'jövő álló', de ha elkezdem őket végignézi úgyis kiderül, max B tervnek ott a P2.
-
rbalint88
addikt
válasz Vismajor01 #10337 üzenetére
elég sokat csal a P2 órája GPS-hez képest. GPS 130-nál 142-t mutat.
-
No.01
őstag
Nalunk van jelenleg P2 es P3 plug-in (de korabban volt egy sima P3 is)
Hiaba Exe felszereltseg a P3 (csak a napfenyteto hianyzik, okkal ) a P2 belul igenyesebbnek tunik meg mindig. Fogyasztasban sem sokkal jobb am a P3. 0.5-0.6 lite r adifferencia 100km-en.
Mellesleg a 130-as tempo egyikkel sem megerolteto. Nalunk mindegyik privat beszerzes volt (leven mi itt elunk a hollandoknal) de kenyelemre sem mondanam azt, h a P3 marpedig sokkal jobb. Talan egy picivel, de nem akkora az ugras, mint egy P3 es P4 kozott. Igaz utobbi azert meg az en faramuci izlesemnek is durva holott a facelift azert szvsz sokat finomitott a dolgon kivulrol.Ameperat nem tudom javasolni tiszta szivbol, ugyanugy ahogy a Volvot sem (irtozatosan pici hatul) Outlanderrel volt dolgom tetszett, de csak ugy ha az ember tudja toltogetni kulonben nem eri meg.
-
galervin93
őstag
válasz rbalint88 #10338 üzenetére
P3 is. Nálam így alakul 17-es gumikkal (de 15-ösökkel sem rémlik nagyobb eltérés):
- óra 55-nél valós 50,
- 121-nél valós 110,
- 142-nél valós 130.
Nagyrészt városban használom, ha néha pályázok vele kicsit kipörgetem valami 100-as benyával (amúgy mezei 95-öset kap), valós 130-nál kezd túl erős hangja lenni, 150-155 fölött már érezni, hogy a járgánynak sem kényelmes. Óra 187-nél elfogyott az egyenes, meg az asszony is izélt.
Én kedvemtől függően nagypapis 120-125-öt vagy csak alig pörgősebb 135-140 körüli tempót szoktam vele tartani, a kettő között komoly különbség van "komfortban" és fogyiban is, természetesen a kisebb tempó javára. Erős túlzás, hogy nem lehet vele előzni, de valóban érdemes azért hosszabban kitekinteni, mert nyúlik mint a gumiszalag. Igazán elemében városban érzi magát 15-25 fok körüli hőmérsékleten, akkor sokat tud villanyozni, és sokat tud tölteni is. Rövid hideg utakat ugyanúgy nem szereti mint bármi más, éppen nem sokkal ezelőtt "panaszkodtam" 5.5-6 literes fogyasztásokról reggeli 5 km-es melóba járás miatt (amíg nem volt vírus-maszk-távolságtartás addig tavasszal is buszoztam, de aztán nem érte meg a bérlet + benzin kombó, így most félig-meddig kényszerből, de rövid távra melóba is ezzel járok).
Ha már itt vagyok, kicsit összesítettem a tavalyi adatokat, 19503 km alatt (2/3 főváros, 1/3 vidék) 5,1 literes fogyi jött ki. Asszonka szereti, ha jó meleg vagy éppen hüsi van, szóval (ülés)fűtés/klíma megy bőszen. EGR-t írtátok, majd ránézetek, hátha le lehet ezt faragni 5 alá. Amúgy 2019-es beszerzés, 2020 tavasszal kapott egy átnézést Pomázon, annak egy 150-es csekk lett a vége olajcserével együtt (lengéscsillapító porvédő meg első betét/tárcsa csere), plusz egy izzócsere (menetfény) meg egy újabb olajcsere most decemberben, ezen kívül csak a benzint kérte, kopp-kopp-kopp, tartsa meg jó szokását. Most van benne ~150ezer km, ha még 4-5 évig ugyanennyit teszek bele mint tavaly, akkor 250-nel el tudom adni, amit persze senki nem hisz majd el, hát akkor ÍJ .[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
őstag
Bocsi hogy kicsit megtöröm a Prius témát, de ti mivel monitorozzátok a kocsi fogyasztási adatokat? Gondoltam hogy idén már én is követem a költségeket, tankolásokat az Aurisról. Az lenne a legjobb ha lenne hozzá mobil app.
-
flegga92
senior tag
Sziasztok!
Auris HSD kombi vásárlásán töröm a fejem, pár hete futottam bele a típusba, olvasgatok, de lenne egy két kérdésem.
Facelift műszakilag módosított valamit? Talán a Priusnál olvastam, hogy ott az inverterrel szokott baj lenni. FL csak LED fényszóróval jött, vagy ott is van halogén? Nem szeretnék mégegyszer projektoros halogén fényszóróval szerelt autót venni, gondolom itt is akkora hulladék, hogy semmit nem látni vele.
2015 után jött ki az FL?
BT kihangosító, zenelejátszó mindegyikben van?
3,5 misis vonalon nézegetek, de ha nagyon muszáj 4M-ig vagy egy nagyon picivel el tudok menni.
Köszi előre is! -
No.01
őstag
válasz flegga92 #10347 üzenetére
Ha teheted FL utaniakat nezd. Tobb szempontbol is jobban jarsz
A FL 2015-ben jott, Aprilis vagy Majus...Viszont a 4M a mai arfolyam mellett nagyon szukos lesz...
BT ha jol emlekszem akkor mindegyikben van. (igaz mi egy kozepes es egy magas felszereltsegut neztunk csak... utanna beultunk hatra es nem is neztunk tobb Aurist)
-
flegga92
senior tag
Köszi, neked is blg!
Hahut nézegetem, azért van FL 4M környékén Executive több darab is.
Olvastam, hogy olyan kicsi a lábtér hátul? Egyenlőre 1 gyerek jön júniusban, 5-8 évig tervezünk a kocsival, ha nem lesz olyan vállalhatatlanul drága javítás rajta.
Nagyon nem is találok olyan autót ami megfelelő lenne. 8gen Accord kombi van még képben, de a 2.0 benzin gyengusz, 2.4 benzin drága + lezabálja a fejem, ritka és drága is ahhoz képest, hogy 10 éves kocsi. Dízel opció még az összes nagyobb nyűgjével (gyári kettőstömegű+DPF cserével olyan 700k, de utána sose lesz gondod)
Német, francia vonalra nem mennék, ha lehet.
Nézegettem még a plugin Priust persze felárral, üzemanyagon spórolnánk. Én 3 km-re lakok a munkahelytől, van hol tölteni. Ahogy olvasgattam itt, havi 5-6k áramból meg lehet oldani.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest