-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
No.01
őstag
Melyik ez az alvazvedos hely?? Ha nem pubikus akkor johet privatba is. A csaladban epp aktualis lesz es ha ugy mennek a dolgok ahogy regen akkor itt is igencsak elore kell gondolkodni.
-
Ck.
addikt
Ti tényleg elő tudjátok klimatizálni távolról, appon keresztül a mostani öntöltő, nem plug-in hybrid Toyotákat? Télen állófűtés, nyáron hűtés? Elektromosnál és pluginnál oké, de sima hybridnél is?
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #17406 üzenetére
Komolyan? De azt hogy? Mekkora minimális töltöttség kell hozzá? Vagy akár ha kell akkor a Föld másik feléről is ráröffent a benzinmotorra? Azt hittem a BEV-eken kívül ez csak a PHEV-ek kiváltsága, de ott is csak bizonyos akku töltöttségi szintig. Ez nálatok a gyakorlatban hogy valósul meg?
Kicsit szkeptikus vagyok a gyakorlati használhatóságát illetően, ugyanis a PHEV Mercedes C350e-met csurig töltve 35-40%-ra is leszívta egy 15-20 perces előfűtés. És abban egy 6,4 kWh akku volt. Akkor ezeknek a jóval kisebb öntöltő hybrid akkuknak mekkora töltöttség szükséges és hány percet mennek el?
Magát a funkciót imádom, így ha soha többet nem kell a jégkaparó és felfőtt beltér se, akkor ez már önmagában megéri, hogy egy életre eladósítsam magam és már most rögtön tegnapra váltsak. Gondolom ez Lexusokban még vagy 5 évig tuti nem lesz elérhető, mint ahogy semmi újdonság ami a mostani új Toyotakban.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Egész véletlen ez nem csak programozható előszellőztetés, ami megforgatja az autó belterében a levegőt, kiszívja a bent lévőt és friss levegőt enged be helyette? Mert ilyen volt a 2016-os F10 BMW-mben is AUX ventilation néven, appon keresztül is tudtam távolról indítani vagy az autó menüjében egy előre meghatározott időre beprogramozni. De az nem fújt se hideget, se meleget, csak egyszerűen átforgatta a levegőt. Itt is nem csak erről van szó?
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
Sziasztok!
2011-es Auris HSD van célkeresztben, megy majd egy szaki, aki átnézi az autót, csak lenne egy előszűrés.
Mi az, amire figyelni kell? Vannak olyan jelek, ami miatt ott kell hagyni?
Vakon vagyom Toyota világban sajnos."Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
válasz Paxker315 #17413 üzenetére
Elég az a méret, egy Bravo2-őt váltana, 90%-ban ketten használják.
Hibrid próba lenne iazából, ha beválik, akkor ~3 év múlva lenne utódja egy fiatalabb autó képében. Fiatalabb lett volna a céljuk alapvetően, de az Auris 2 nem tetszik nekik, Prius még csak-csak, de inkább nem.
Lexus CT200h még kalapban van, de tudomásom szerint, műszaki tartalma megegyezik az Aurissal."Bad reklám is reklám too"
-
eastsider
nagyúr
szeptemberben lesz meg az auto, ha minden igaz, igy nem tudok biztosat
ez alapjan tudja a lexus link app: [link] (mas kerdes, hogy euban is engedelyezve van e aficsor)[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz eastsider #17419 üzenetére
Ezt a funkciót az appban láttam már tavaly vmikor és volt róla szó a clublexus uk fórumon, ahol akkoriban a tulajok azt írták, hogy csak amerikai piacra van engedélyezve, az UK autókban (és feltehetően Európa) nem volt elérhető akkor. De persze azóta ez változhatott.
-
Paxker315
addikt
válasz Integrale #17418 üzenetére
Áh szóval átmeneti jelleggel. Megérheti, ha az ár&állapot rendben van. Akksinál esetleg Zsuppa Bélára lehet "támaszkodni", ilyen korú autó azért nem új.
Amúgy, lehet én oldalamon van hiba, v történelmi ismereteimben, de.
Spritmonitoron a camryk, IS300H-k fogyasztásait nézegettem, meg pár napja Prius4, Corona tesztet YT-n & új modellév Yarist, és így nagyjából lett egy benyomásom (történelmi?)
Megborzongtató belegondolni, hogy sokan mai napig ódzkodnak a hibridtől, pedig, ha szigorúan gondolkodunk.. Jelenleg a legbejáratottabb-legrégebben piacon levő hajtásláncról van szó (A prius 1 ugye 1997 óta van, így már OT-s rendszámra is érett. Más belső égésű rendszereknél: kis-alulméretezett turbobenzinesek vagy közös nyomócsöves turbodizelek már a 2000-2010-es évek termékei, főleg utóbbiaknál a DPF (meg benzinesnél a GPF), illetve az Adblue rendszerek kb az elmúlt 10-15 évben lettek általánosak...
Így valahogy a Toyo Hybrid rendszere tűnik egy értelmes-kockázatkerülő választásnak: fenntarthatóság, költségek, megbízhatóság. Tényleg jó lesz tesztvezetést kérnem majd idei modellév corollára v yarisra, egyelőre vásárlási szándék nélkül *. Szívóbenzint meg szerencsére már inkább csak használtan kap az ember - No offence, én gyűlölöm a nattyaspbenyást.
* nyilván a hiperakut szenzórium / auditoros szenzitivitás ugyanúgy meglesz, azonban senki nem tiltja, hogy zajvédelem mellett vezessek, úgyis hordom mindenhol, ritkán még otthon is ha megy a mosógép, klíma, hűtő v játszanak a gyerekek az udvaron
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
KTTech
veterán
A sávtartó azonos a síma Yarissal, de egész jól középen tartja, vagy pedig követi az előtte levőt - ha az lehúzódik, simán követ(het)i. Általában ezt azért jelzi is a kijelzőn, hogyha követ valakit.
Azért a TSS3-as ami az újabb jövevényekben van, jobban csinálja a dolgokat.[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Integrale
veterán
válasz Paxker315 #17423 üzenetére
Van a családban 2022-es Corolla, de nem ôk használjàk, így nekik ez új lesz, engem nem kell megggôznie a technikanak.
Viszont turbos benzines után, van tartás bennük dinamikát tekintve, még akkor is, ha a fogyasztás 1-1,5 literrel lesz kedvezôbb ugyanazzal a használattal. 130e km van a fô kiszemeltben, jól felszerelt, remek állapot, de ha van olyan, ami azonnali sarkonfordulást kell jelentsen, akkor nem küldöm rá a szakit."Bad reklám is reklám too"
-
KTTech
veterán
-
Paxker315
addikt
válasz Integrale #17429 üzenetére
Áh csak magam győzködöm & kellemetlen felismerés, mikor adatok - vonatkozások ismerete ennyire lassan "áll össze" és jut el a tudatomig. Lassan ideje lesz a demencia szakrendelőket felkeresni
Amúgy milyen turbos benzinesről van szó? Mert, ha ~120 lovas 1.4TSI vagy 1.2TSI, még lehet, nem is éreznék döglöttnek
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
KTTech
veterán
válasz blueye #17439 üzenetére
Az app sokkal biztonságosabb, hiszen több biztonsági funkción kell átjutni: telefon biztonsága (jó esetben biometrikus login), app biztonsága (login), és végül a funkció utolsó figyelmeztetése), nem csak megnyomni egy gombot, ami szintén akár a világ másik oldaláról is aktiválni tudta a funkciót (pl. a kisgyerek ha játszott épp a távirányítóval).
Persze, ha valakinek auto login van az appon (mint pl. nekem), akkor az a lépcső kiesik, de a másik kettő még megmarad.www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Nincs rá szükség, van fent YT-on (és jól látszik, hogy még jóvá kell hagyni mielőtt bekapcsolódik a funckió). Pont így működik a Cross-on is. Annyi a különbség, hogy be lehet állítani a hőfokot is a Cross-ban, itt csak a fűtést mutatják be (a sima Yarisban csak az van).
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Drizzt
nagyúr
Úgy látom lett új C-HR modell árlista is.
I am having fun staying poor.
-
őstag
válasz Drizzt #17443 üzenetére
Hehe. Valakivel beszélgettük itt hogy olcsóbb vagy drágább lesz e mint a corolla cross. Ahogy néztem bukta mindkettőnknek mert az indulóár azonos Ha piti lennék azt mondanám hogy a C-HR drágább a legjobban felszerelt csomagoknál, de az tényleg csak csomag kérdés.
szer: vow, olyan lényegtelen adat benne sincs az árlistában hogy csomagtér (corolla crossnál van, biztos kicsi lett ez a szám)...
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Drizzt #17445 üzenetére
Szerintem nem csak hanyagság, direkt is csinálják. Lexus UX, és új priusnál is ez ment/megy. A Prius a legjobb példa, árlistában nincs ott a csomagtér méret, katalógusban meg szélesség és hosszúság van milliméterben, liter az nincs mert úgy látszana jobban milyen pici. Bezzeg a Corolla Crossnak meg a rav4-nek ott van. Corporate bullshit
-
KTTech
veterán
A MyT-ben összehasonlítottam a Yaris Cross és a Yaris MK4 EV használatát, az útvonal más, de mindkettő nagyon hasonló körülményekkel van,főleg autópályán, 100-as tempóval, normál forgalomban:
Yaris kb. 37000 mérfölddel:
Cross kb 1200 mérfölddel:Jól látható, hogy a Cross jóval kevesebbet használja még a hibrid rendszerét gyorsabb tempónál, de már javuló tendenciát mutat, láttam már 3.7-es fogyasztást is tőle (nem városban).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
No.01
őstag
válasz KTTech #17447 üzenetére
Nem rossz, nem rossz. Ha kotekedni szeretnek akkor viszont lenne miben.
A 100 azert nem epp EU-s palyatempo, meg az osztrakoknal, belgaknal sot a franciaknal es a is inkabb a 125+ az alap. Szoval igy azert eleg sokat lehet am sporolni. Konkretan a hollandoknal ezert vittek le 130-rol 120-ra majd 100-ra a sebesseghatarokat mert szerintuk igy tobb mint 30%-al kevesebb fogyasztas erheto el ami nyilvan kevesebb karosanyag kibocsatast is jelent.
Tovabba maga az ut sem mind1. Nagyon nem. Ha csak sikon gurulgat az ember az rendben van, de mikor nekunk tobb hegyet kellett atszelni az hirtelen nagyon meg tudja am dobni a szamokat.
Hogy hozzak egy sajat peldat is: (Corolla TS 2.0) Atlagban a kertek alatt eljarok 5.1l-bol. Ha palyaznom kell vagy epp megyek Belgiumba akkor fordul a kocka mert az ut 90% palya. ott meg mar 6l+ szokott kijonni normal tempoval. Volt, h siettem akkor inkabb 7l.
Szerintem ez ahogy a tied is tobb, mint jo. Az ismeretsegi korben tobben hasonlo vagy magasabb szamokat hoznak kisebb autokkal is.
Hiaba na ha hybrid akkor Toyota -
KTTech
veterán
Itt 110 a maximális sebesség, de a többség 100 körül megy a pályákon. De van hogy csak 50-60-as tempó érhető el (főleg az M25-ön)...
Mondjuk amikor hazamegyek, akkor is 100-ra lövöm be a tempóm végig az EU-n, nekem az a kényelmes. A franciáknál nem pályázok (pedig sokat járunk át), így 80/70 amivel haladni szoktam (86-nál már bünti jön, 80-as táblánál, ez tapasztalat).[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
Új hozzászólás Aktív témák
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen