Pinpop VEGAS: Extreme Pinball bemutató (Android, iOS)

Jó az ötlet, gyors a megvalósítás

A flipper hosszú évtizedek óta rendkívül népszerű játék, természetesen a számítógépeken is hamar elkezdte térhódítását. Részben éppen ezért nehéz újat mutatni ebben a műfajban, okostelefonokra is villámgyorsan megjelent rengeteg ilyen program, néhány hete azonban befutott egy alternatíva, ami valódi újdonságot és világelsőséget ígér: az iOS-es oldal tanúsága szerint ez a világ első, valós idejű multiplayer flippere, ami ha nem is biztos, hogy okvetlenül valós, majdnem igaznak lehet mondani, hiszen igazán elterjedt, ennyire jól kidolgozott formában még tényleg nem lehetett látni.

A tutorial értelemszerűen nem tart túl sokáig A tutorial értelemszerűen nem tart túl sokáig
A tutorial értelemszerűen nem tart túl sokáig [+]

A játékot a NEXON Korea készítette, a cím azonban nem Ázsiába, hanem a szerencsejátékok fellegvárába, Las Vegas városába repít minket, és vibráló fényekből itt is fogunk találni annyit, mint az amerikai névadó utcáit járva. Az első indítás villámgyors tutoriallal indul, persze az irányítás miatt nem kell sokat törnünk a fejünket, inkább a jellemző elemekkel, bónuszokkal és játékmódokkal kell gyorsan megismerkednünk. Aki a Windows vonatkozó szoftverében kedvelte az asztalba rúgás funkciót, azt minden bizonnyal zavarhatja, hogy itt kimaradt, én legalábbis nagyon sok alkalommal éreztem volna szükségét, a manapság mobilos játékok esetén rendkívül divatos egykezes mód azonban megmaradt, így nem a képernyő bal vagy jobb felét kell megérintenünk a megfelelő kar fellökéséhez, hanem egy érintéssel mindkettőt vezéreljük, így persze a rendkívül látványos, egyik karról másikra átpöccintés kimarad, egyébként nincs is rá nagy szükség.

Aki azt tapasztalja, hogy már single player módban, az első szinteken is akadozásokat produkál a telefonja, ne lepődjön meg, először érdemes a beállítások közt lejjebb venni a megjelenítés minőségét – erre persze nem tér ki a tutorial. Mi főleg egy Huawei P9 segítségével tesztelgettük a programot, aminek a grafikus gyorsítója ugyan a 2016-os csúcsmodellekhez képest nem épp a legjobb, de ezt az összetettséget mindenképpen el kéne bírnia maximumon is, kár, hogy több optimalizálás nem fért bele kiadás előtt. A részletességgel persze minden rendben van, viszont még azt sem lehet mondani, hogy végtelen mennyiségű textúra és effekt került volna bele, a felhozatal korrekt, de nem kiemelkedő.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

  • MouseBot bemutató (Android, iOS)

    Macska-egér harc új értelmezésben, rengeteg akadállyal és kihívással, élvezetes, olykor kissé idegesítő játékmenettel.

Előzmények

  • Hill Climb Racing 2 bemutató (Android, iOS)

    A Fingersoft leghíresebb játéka új részt kapott: még az előzőnél addiktívebb és pörgősebb, miközben sofőrünk feje egyre csak unottabb lett.

  • Big Bang Racing bemutató (Android, iOS)

    A nyár második felének egyik legnépszerűbb újdonsága mobilokon az oldalnézetes, finnektől érkező autós és motoros versenyjáték.

  • 3dCubePuzzle bemutató (Android)

    Egy magyar fejlesztőcsapat új logikai játékát próbáltuk ki okostelefonon, a dolgunk pedig nem volt könnyű, a tologatós játék modernizált változata ugyanis elég nehézre sikerült.

  • One Tap Tennis bemutató (Android, iOS)

    Vajon működhet úgy egy mobilos teniszjáték, hogy sem mozognia, sem céloznia nem kell a játékosnak? Lehet egy ilyen játék nehéz? Egy indie csapat alkotása járt nálunk.