Új hozzászólás Aktív témák

  • rocket

    nagyúr

    válasz Abu85 #1031 üzenetére

    Oke, meggyoztel, a micro-stuttering nem letezo problema, es akinek SLI/CF kartyaja van mindenki kitalalta, mert nem volt jobb dolguk.

    Az a nev, hogy 3DMark mond neked valamit?
    Tudod egy szintetikus benchmark aminek a teljesitmenye alapjan rengeteg ember vasarol, itt PH-n fenyevek ota nem hasznaljak a tesztekben, megis itt is slager.
    Mar megint olyat magyarazol a temaba amirol nem volt szo, arrol van szo, hogy a hardvernek fekszik valami, akkor azt tudjak-e szoftverekkel parositani, es mivel az NV-rol van szo, nagyobb az esely ra mint az AMD-nel volt az R600-zal.

    Ezt irta a HD5830-rol Anandtech a teszt konkluzioban: (HD4890-hez kepest irja az elso mondatot)

    "Meanwhile there’s a separate argument entirely over whether the 5830 is more future-proof (disregarding DX11) due to its higher shader throughput. Historically speaking this is a reasonable argument, but it’s also one that I’m not convinced will hold up when NVIDIA is going to be pushing tessellation instead of shadingyou can’t ignore what NVIDIA’s doing given their clearly stronger developer relations."

    A lenyeg benne van.

    Ismerem a strategiakat, ha elolvastad volna szorol-szora a hozzaszolast amit linkeltem, akkor te is tudnad, hogy ismerem :)

    "Itt hibázott anno az AMD az R600-nál. Olyan helyre fektetett elképesztő tranzisztormennyiséget, ami nem éreztette hatását."

    Az NV ~80millioval (20 vs 100) tobb tranzisztort hasznal a tesszelaciora mint az AMD, es ~3.1milliard tranzisztorbol all a GPU, nem tunik elkepesztonek a kulonbseg.

    "Akkor persze nem voltál ilyen lelkes a geometry shader kapcsán."

    Rosszul emlekszel :)

    "A benchmark és tesztprogramokban be lett alázva minden NV-s megoldás. Volt valami érdemi hatása?"

    Volt, segitett a HD2xxx eladasokban (3DMarkban is jol szerepelt a HD2900XT), de ezen kivul szoftver supportot mar nem adott melle az AMD, az NV-nek meg van ilyen, es diszkret VGA piac vezetok, szerintem erezheto a kulonbseg.
    (mielott megint kiforgatnad a szavakat, nem azt mondom biztoan ez fog tortenni, hanem, hogy megvan az eselyt ra, hogy az NV tud olyan iranyt mutatni ami az architekturajuknak jobban fekszik, amihez nehany jatek, es a kore epitett hype eleg, az AMD altal prezentalt DX11 jatekokban meg vigan elmennek majd a kartyak, teljesitmeny problema, es bugok nelkul.
    Erre szoktam irni, hogy felkene vegye az AMD a kesztyut ha mashogy nem megy.

    "A fejlesztők hozzányúltak olyan mértékben, hogy az káros legyen a GeForce-ra?"

    Nem, mert az AMD-nek nem letezett szoftver tamogatasa, csak remeltek a sultgalamb majd magatol a szajukba repul.

    "Ne essél ugyanabba a hibába, amibe én. Egy technika csak akkor ér valamit, ha kihasználják."

    Beleestem ne aggodj, R600 kapcsan igen hasonlo allasponton voltunk anno, nekem ugy nagyabol 8-10 honappal kesobb kezdett buzleni a dolog, hogy az AMD nem csinal szoftver oldalon semmit se a helyzettel, aztan ugye ma mar tudni, hogy igy is lett amig szamitott volna valamit.
    (R520 es az R580 is volt hasonlo, ott is pazaroltak a tranzisztorokat a Dynamic Branching teljesitmenyre, es szintetikus benchmarkban alaztak az NV G70/G71 chipjeit, de megse tudtak semmi extrat profitalni jatekokban belole.)

    "Lelkesedni is lehet a geometry shaderért és a tesszellátorért, de érdemes fél szemmel figyelni a fejlesztők véleményét ezekről, mert ez lesz a döntő, nem a lelkesedés."

    Nem szamit a velemenyuk, meglehet oket gyozni mi legyen a fontos.
    Szerintem nem letezik olyan fejleszto akihez odaallitanak egy valag penzzel es meg esetleg hardverekkel/emberi erovel is tamogatjak es azt mondja, hogy kivul tagasabb, ezt megtehetne az AMD is, nincs az NV-hez kotve.
    Ha igazam lesz, akkor majd ne az NV-re menjen megint a mutogatas, hanem az legyen a kerdes inkabb, hogy az AMD miert nem kepes ugyanerre.

    [ Szerkesztve ]

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

Új hozzászólás Aktív témák