-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jack@l
veterán
válasz #32839680 #50299 üzenetére
Miből gondolod hogy 1.1-el bármi érdemben változni fog? Van bármilyen bizonyíték rá a pr cikkeken kívül? Mért lenne kukázva az 1.0 legnagyobb része?
KB hasonlít a mostani szitu arra, mint amikor anno a mantle megváltotta a világot.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Callisto
őstag
válasz Jack@l #50301 üzenetére
A DX12 tulajdonképpen a Mantle-n alapul. Az hozta el. (Ha fejlesztő vagy és ismered az API-kat, akkor neked is tudnod kéne.) Tehát igen: szép lassan megváltotta a világot.
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Jack@l
veterán
válasz #32839680 #50304 üzenetére
Akkor mondom másképp: ha kvázi kukázni kéne a mostani kártyákat amik dxr1.0-n jól mennek. Ertsd marginális teljesítményvesztéssel tudnák csak megcsinálni, akkor nem 1.1 lenne, hanem 2.0...
Még mindig tartom hogy dxr 1.1 feature-ök az egy low vagy medium settings lesz a jövőbeli játékokban, a high marad a mostani render. Minőségbeli eltérés lesz, mindennek ára van.Calisto: akkor azért futtat mindenki dx12-n játékot, ahol dx11 is elérhető, mert jobb, szebb gyorsabb, akadásmentesebb...
Még az ms is dx11-re irta meg a most kiadott FS2020-at. Ahol elvileg nagyot kaszálhatna a nagy nyílt terep miatt a dx12. Mégis a fejlesztők azt mondták, hogy lesz dx12 is, de ne várjunk tőle nagy csodát. Szoval maradjunk annyban, hogy rosszabb elég sok szempontból, de a dxr miatt kötelező sajnos.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
awexco
őstag
válasz Callisto #50305 üzenetére
Én nekem úgy rémlik , h a vulkán ami felhasználta a Mantle-t .
De az irányt amit kijelölt azt követte a dx12 .
Lényegében a Mantle egy jó elképzelés volt . Az szomorú , hogy az egyértelmű előnyei mellett menyire lassan érkeztek rá játékok és kevés .I5-6600K + rx5700xt + LG 24GM77
-
Callisto
őstag
válasz Jack@l #50306 üzenetére
Sokkal jobb a DX12, de a DX12 támogatása != teljesen DX12-re írt kóddal. Amíg PC-n nem dobják ki az elődöt, addig nem lehet a teljes kihasználására számítani.
Tudom, hogy kifejezetten neked ezt nem igazán könnyű felfogni, de ez ez van. Live with it!"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Bandit79
aktív tag
válasz Callisto #50206 üzenetére
Így is-úgy is az a lényeg, hogy milyen a képminőség... nekem. Ezért szeretnék végre visszatérni az AMD-hez
Ekkora fszságot.. mi mindent összehordanak az emberek, csak hogy megmagyarázzák miért azt válasszák , miért jó az ő választásuk.. ezen csak röhögni lehet... ( eddig gondolom a fogysztással vagdalkoztál te is, most , hogy az sem biztos már , valamit kell mondani) Fszért nem mondod inkább , hogy AMD szemüvegem van aztán csókolom..
Ui: kicsit húzd túl a színintezitást a Geforcon és máris megvan a valóságtól mégjobban elrugaszkodott képminőség , meg kicsit vedd lejebb a képélességet meg is van az AMD féle alap beállítás..[ Szerkesztve ]
-
Callisto
őstag
válasz Bandit79 #50310 üzenetére
"AMD szemüvegem"
Nvidia kártyával...
Gratulálok. Pont rajtam nincs szemüveg ellentétben egyesekkel. Nagy öngól volt ez barátom. Röhög ratjad a világ.(És nem faxság... De te ezt sosem fogod megtudni, sem látni. Ahhoz minőségi szem és cuccok kellenek és az elvakultság teljes mellőzése.)
[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Jack@l
veterán
5 éves a dx12, ms-nél megvolt már az api évekkel azelőtt is.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #32839680 #50302 üzenetére
A DXR 1.1 és 1.0 között az 1.1 sebességelőnyét nem igazán a hardver adja, hanem a hatékonyabb rendszer. Ami a DXR 1.1-ben probléma lehet, hogy a hardver ütemezője nem tudja követni a sugár útját, így annak ellenére is szüksége van memóriaműveletekkel járó bekötésekre, hogy ezt maga a rendszer nem követeli meg. Ez a nem optimálisan tervezett hardvereken lassítani fog.
#50306 Jack@l: Két implementáció biztosan nem lesz sugárkövetésre egy játékban. Egyszerűen extrém költséges lenne, miközben haszna nulla. Lenne két eltérő sebességgel futó kódod, amik ugyanazt az eredményt adják.
Eleve az is probléma lesz a multiplatform címeknél, hogy a konzol és a PC esetében eltér a sugárkövetés. Tehát eleve kell valami köztes alap.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Callisto
őstag
válasz Bandit79 #50312 üzenetére
Valbóban? És azt is megcsináltad amit én? Ugyanolyan színtér/mélység stb. beállításokkal ugyanúgy kalibrált és ugyanolyan kijelzőkkel egymás mellett tesztelted? Pl. Witcher 3-nál akinek nem tűnik fel az szó szerint vak.
[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Bandit79
aktív tag
válasz Callisto #50316 üzenetére
Nem nem csináltam, de szerintem senki nem tudta kijelenteni még érdekes módon , legalább is én nem emlékszem olyan tesztre vagy 2 egymás mellé rakott képre, hogy bármelyik gyártónak a terméke rosszabb képet adna . Ez inkább az Ati korszakban épűlt be az emberek tudatába , de ott is csak beállítás kérdése volt. Most inkább , ha van valamelyiknek előnye képminőségben , akkor hasraütésre az Nv lehetne már csak az a hamarabb elkezdett Rt fejlesztésekkel... de Rt nélkül nem hinném hogy 2 kép egynás mellé rakva győztest lehetne hírdetni...
Ne akarj már 1 konkrét gamát keresni ahol beigazolhatod az állításod..
Véletlenszerű nem szponzorjátékok vagy fix képek közötto különbséget nezz , nem fogsz olyat mutatni amit észre is veszel főleg játék közben, de ha az ember hibát akar találni 1x csak talál , de ez csak kifogás..[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
Ezek szerint nem hittek benne, hogy 5-6 év mulva már uralkodó platform lesz. Fejlesztés közben is áttérhettek volna simán rá, saját motort használnak.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Mumee
őstag
Hmm. Rogame:
Navi21 & Navi22 positioning is just great
The only way forward for Nvidia is:
> RTX 3080 Ti 12GB for a competitive price
> GA103 based 3070 Ti/Super
[link] -
Callisto
őstag
válasz Bandit79 #50317 üzenetére
Példa volt a Witcher 3 vagy valóban azt gondolod, hogy egy darab játékkal néztem meg? Jézusom. Nem csoda, hogy ennyire .... Amúgy a net is tele van ezzel. Képeket, videókat hiába is nézel. Mind agyontömörített szar és nem ugyanaz egyébként sem, mint élőben látni egymás mellett vagy egymás után váltogatva.
Ha akarnád Te magad is olvasgathatnál a neten játékosoktól, profi hivatásos grafikusoktól és videóvágóktól. Amíg Te magad nem győződsz meg róla addig Te vagy az, aki hajtja a baromságot. Én és a rengeteg hivatásos grafikával foglalkozó viszont tényleges összehasonlítás és tapasztalat alapján tudjuk. Érted? TUDJUK, nem hisszük elvakultan. Ugyanolyan beállítások mellett AMD képe jobb. Egyszerűen képtelen vagy elfogadni. Ennyi.
Ha gondolod le is tesztelhetsz. Állíts be két képernyőt és a VGA kimeneteket ugyanúgy. Ne mondd meg melyiket hajta nv és radeon. 100%-os pontossággal fogom eltalálni ha cserélgeted a bemeneteket.
(Kíváncsiságból ezt is eljátszottuk egymással haverral...)[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Jack@l
veterán
válasz Callisto #50321 üzenetére
Akkor jó, ha így látod
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Callisto
őstag
válasz Bandit79 #50325 üzenetére
Tehát én mondom a hülyesé-get, de Te csak hitből mondod, mert nem tesztelted soha...
Egyébként olvasni tudsz? Írtam, hogy ugyanolyan kimeneti beállításokkal. Nem berögzültség és nem Ati-s időszakból van. (Egyik oka amúgy az nv rosszabb minőségű textúratömörítése.)
[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Raymond
félisten
válasz Callisto #50320 üzenetére
Ez az egyik kedvenc konteom a PH!-n hogy a Radeon-nak szebb a kepe mint a Geforce-nak amikor digitalis jelet kuldesz ki es elmeletileg "Ugyanolyan beállítások mellett" Tehat egy Radeon-rol a DP-n kikuldott FF6A00 jel szebb narancssargat ad egy monitoron mint ugyanaz a FF6A00 egy Geforce-rol kikuldve. Ugy hogy a meghajtoban a szinbeallitasok es a gamma is egyformak.
Oh yeah, sure
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Callisto
őstag
válasz Raymond #50329 üzenetére
Bizonyítottad, hogy te is az ... közé tartozol.
Kérdem én a textúratömörítésnek mi köze a digitális jelhez, ami a kimeneten megy...
Oh wait. Yeah sure. Öngól. Mulatságos.[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
-
Callisto
őstag
válasz #32839680 #50332 üzenetére
Mint írtam EGYIK oka a textúratömörítés. Tőled is kérdezném. Tesztelted vagy csak a máshonnan linkelgetett dolgok mennek? Mert mi egy egész hétvégét rászántunk erre.
(De igen játékokban igazán szembeötlő a dolog, egyébként nem annyira de a képérzet és színek kellemesebbek, élénkebbek.)
Grafikusokról annyit, hogy nem ártana olvasgatni azt is amit a HITED nem támogat és rájönnél, hogy nem hülyék írják ezt akik nincsenek tisztában a beállításokkal stb.[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Alogonomus
őstag
Ezzel totálisan maga ellen fordítaná az Nvidia a legtöbb RTX 3090 tulajt, mert egy 12 GB-os RTX 3080 szinte teljesen hozhatná az 1500 (valójában 3000) dolláros RTX 3090 teljesítményét, ráadásul a fele annyi memória miatt jelentősen alacsonyabb fogyasztás mellett. Az RTX 3090 10%-os előnyét lényegében a 64 bittel (20%) szélesebb memóriabusz adhatja, mert a GPU órajele ugyanaz, a 2% memóriatuningból származó előny pedig szinte csak mérési hibahatár. Persze az RTX 3090 dupla memóriája megmaradna, de a 24 GB memóriát nagyjából semmi sem használja ki a profi alkalmazásokon kívül, és ez még sokáig így is maradhat.
12 GB sima GDDR6 esetén pedig az Ampere kártyák számára kulcsfontosságú memória sávszélesség veszne el, és úgy már talán az eredeti 10 GB-os RTX 3080 teljesítményét sem érné el a 12 GB-os verzió.
Nvidia vagy nagyon tehetségesen dezinformál, vagy orbitális kármentés folyik most náluk. -
awexco
őstag
válasz #32839680 #50326 üzenetére
Nekem az volt a kedvencem jó régen ... Mikor kisköcsögök ijen audio buzik 2x cdírót akartak vagy amelyik tud 2x esen írni ...
(talán ilyen 16-20x os sebeségűek lehettek az akor piacon lévő max bár erre nem emlékszem )
Mert szebb a 2x sebeségel írt audio-cdnek ....
bisztos szeb 0 -ákat meg szebb 1 eseket írI5-6600K + rx5700xt + LG 24GM77
-
Alogonomus
őstag
válasz #32839680 #50340 üzenetére
Csak ebben az esetben valószínűleg - a 12 GB GDDR6X memóriával megspórolt 30-40 watt fogyasztása árán - ez a 12 GB-os 3080-as túl is teljesítené játékokban a 24 GB-os 3090-est azonos fogyasztás mellett. Turing alatt az Nvidia szabadon beállíthatta a kártyák teljesítményét, így a Titan minimálisan erősebb maradhatott. Pont, ahogy jelenleg minimálisan erősebb (még) a 3090.
-
Pug
veterán
válasz Alogonomus #50348 üzenetére
Nem valoszinu, a chip-ben mar nem sok van, elegge a perf/fogyasztas gorbeje vegen van mar igy is a 3080, a 3090 meg foleg....
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Tippmix
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
- Hálózati / IP kamera
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Sorozatok
- OLED TV topic
- Gyúrósok ide!
- BestBuy ruhás topik
- További aktív témák...
- Geforce GTX 960 Gaming - 2GB ------------------13.000 Ft
- Keresek egy Power Color Hellhound Rx 6600 vagy rx6600xt videókártyát.
- PNY GTX 1060 6GB
- ZOTAC GeForce GAMING AMP White RTX 3060 Ti OC 8GB GDDR6 256bit Videokártya
- NVIDIA Asus GeForce GTX 1660 SUPER OC Edition 6GB/ 192-bit/ felbontás 7680 x 4320/ OC Mode -1860hz
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs