- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez egy szoftveres probléma, ami minden NV GPU-t érint, hiszen szoftverből ered. Ha ez nem lenne, akkor gyorsabb lenne az az RTX 3060 még 13100 mellett is, de a szoftverben az emulációs réteg nem hagyja, hogy a hardver gyorsabb legyen.
#60151 bjasq99 : Igazából ez nem driverhiba. Egyszerűen maga az implementáció a bekötéshez processzort igényel, míg az AMD implementációja a bekötést a proci nélkül is meg tudja csinálni. Értelemszerűen utóbbi nem okoz többletterhelést, mert nem is nyúl a procihoz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz bjasq99 #60155 üzenetére
Teljesen valid a felvetés, és egyébként már most is lehet ilyet csinálni, az FSR2 ugyanis etethető extra adatokkal, ami pont azokra a helyzetekre van, ahol ezek a felskálázók csődött mondanak az általános jellegük miatt.
[link] - az UE4-re ez bővebben ki van fejtve.
Valószínűleg idővel elmegy mindegyik felskálázó abba az irányba, amerre ment az FSR2, hogy extra adatokkal javítható a működés. És akkor az általános rendszer specifikusan konfigurálhatóvá válik. Az AMD itt előreszaladt, mert az irány egyértelmű, bizonyos helyzetekre sosem fognak tudni reagálni az általános megoldások, így ezekre külön kerülőutak kellenek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
HSM
félisten
"Szerintem a DLSS az egyik legjobb dolog, ami a desktop grafikával az elmúlt időszakban történt. Iszonyat sok ember kiörgedő VGA-jának élettartamát nyújtja ki, vagy akár tesz játszhatóvá addig játszhatatlan játékokat szészőséges esetben"
Micsoda? Ezt eddig is meg tudtad lépni, tetszőleges képfelbontást beállítottál, ráadtad a GPU-scalingot, és kész is volt a "kézivezérelt" felskálázás, ezer éve létező dolog.
Egyedül az az újdonság, hogy ezekkel kicsit elegánsabban, OSD-barát módon tudod megtenni, illetve rátol némi utóélesítést meg Ai-varázslatot, és ennyi."A DLSS-ről kialakult pozitív véleményem egyébként nem hit kérdése, játékfejlesztőként is értékelem, de felhasználóként is a tényekre hagyatkozva alakítottam ki a véleményem."
Ahogyan én is, bár játékfejlesztő nem vagyok. A DLSS1 már a tesztfotókon nevetséges volt, ki sem próbáltam, semmi értelme nem lett volna. Valamelyik friss DLSS2-t viszont saját kezűleg teszteltem nemrég egy Nv-szponzorált játékban (Witcher 3 next-gen, 4.0), összehasonlítva az FSR2-vel és natív rendereléssel egy RTX3060-ason.
A cél annyi lett volna, hogy a monitorom natív WQHD felbontásán legalább a fix 30 FPS meglegyen padló max grafikán, RT-vel, mert piszokul tetszik úgy a képi világa, de sajnos natívban sem az RX 6800XT-m (20-25FPS), sem az RTX3060-am (nagyon kevés FPS ) nem volt erre alkalmas, erősebb pedig nem akad itthon, a boltban pedig sajnos igen borsos az ára. Ilyenkor jut eszébe az embernek, próbáljuk ki a felskálázást, hát erre találták ki! Namost, felskálázás nélkül, TAUU-val, natív FHD-n néztem először (centered GPU-scaling), 30 FPS stabilan megvan a 6800-ason, kép gyönyörű és tűéles, de a 27"-os monitoron kicsit kicsi így a hasznos képi felület (értsd, picit túl pici minden ahhoz képest, amit megszoktam). Nyilván a részletesség kevesebb, mint WQHD-n. FSR2 Quality WQHD-n, hát első ránézésre mintha kinagyítottam volna a FHD-t (végülis tényleg kb. ez történik ), a WQHD részletessége sehol, emellé a kép kellemetlenül mosottas. 30 FPS megvan, de ennél kellemesebb a pici, de éles, natív FHD kép. Gondoltam, itt az idő a zöldek megmentőjének kikiáltott DLSS-t is kipróbálni, hátha az Ai csodát tesz. RTX3060 be, spoiler: nem tett csodát. Ugyanazt a WQHD részletességét nélkülöző mosottas, kellemetlen képi világot kaptam. Egy egészen minimálisan talán jobb, mint az FSR, de számomra egy kategória, nem véltem felfedezni meggyőző előnyt, viszont ugyanúgy tapasztaltam a meggyőző hátrányokat. Ennél is masszívan jobb a natív FHD. Ebből én arra jutottam, hogy ez a technológia nem sok mindenre jó, nem ad valódi új, a meglévőeknél jobb alternatívát.
Megnézheted saját szemeddel: [link] . Kinagyítva (maximize gomb), kellően magas felbontású monitoron (nálam 1440P) kristály tisztán látszik, hogy pl. a tesztképen a karakter előtt egy zöld homályos massza lesz a natívban tűéles fűből akár FSR, akár DLSS. A 4K-s képen is látszik, de a 1080P és 1440P-sen különösen. Itt is látszik a friss DLSS verzióval: [link] . Élőben egyébként még szignifikánsabbnak érződik az eltérés.
Persze, lehetséges, hogy én vagyok túlérzékeny a maszatos, részletszegény képre, de nekem ez így nem adott semmi hasznos előrelépést. Érdekes módon számomra elég hasonló a végeredmény a GPU-scalinghoz, vagy egy jobb monitorba épített scalinghoz (mindkettőt kipróbáltam), amiket hagyományosan messze elkerül a gamer-társadalom, jó okkal. Számomra érthetetlen, ezek a technológiák mégis hogyan tudtak átmenni a minőség-szűrőjén ugyanezen felhasználói bázisnál.#60143 Abu85: A probléma józanul belegondolva is látszik. Az Ai (vagy ha úgy tetszik, bármi más) nem fogja tudni kitalálni azt, ami nem lett lerenderelve. Ha ki tudná, akkor azon futna a játék, nem a GPU-n...
-
Busterftw
veterán
"Ez szabvány funkció, mert a DXR maga szabvány, tehát ugyanúgy futtatja az AMD is, ahogy az Intel is. A közösségben lecsapódott nyom 100%-ban marketing."
Azzal a hatalmas különbséggel, hogy az Nvidianál ez normálisan elérhető (értsd: játszható) valóság, mert szabvány ide vagy oda, AMD-n ez jelenleg szarul fut, Nvidia-n meg nem.
Ez nem marketing. -
HSM
félisten
válasz Busterftw #60158 üzenetére
"mert szabvány ide vagy oda, AMD-n ez jelenleg szarul fut, Nvidia-n meg nem"
Azért ez így elég nagy marhaság. Én 6800XT-n játszom, ugyan nem egy RT-ördög, de teljesen jól használható módon meghajtja. Pl. BF5-ben az FPS is teljesen jó RT-vel, maxon, WQHD-n... Egy RTX3070 szintjét azért általában hozza, ami az RT-s középkategória volt akkoriban. Az új 7900-asok is szépet léptek ebben előre.[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Így van. 6800XT-n simán mehet az RTX On Ez is belement az agyamba. AMD oldalról még nem találkoztam olyan marketinggel, ami ennyire befészkelt volna az agyamba. A 7700XT vagy 7600XT-nél remélem nyomnak egy kampányt, ha már ezek lesznek a népkártyák.. Ahogy múltkor írtam. Egy jó termék önmagában semmi, ha nem tudják róla az emberek, hogy jó. Önmagában a jó termék nem jelenti azt, hogy többet fognak eladni belőle, mint egy valamivel rosszabb termékből. Abu el tudja nekünk magyarázni, hogy mi hogy van, de ez eladás befolyásolásra haszontalan.
[ Szerkesztve ]
-
Petykemano
veterán
Az a várakozás, hogy az RDNA3 majd biztos tartalmaz valamiféle - fixfunkciós, v fpga - acceleratort hozzá, nem jött be...
De Ha már úgyis ez a felskálázás a jövő,
Megkérdezném: jön hozzá valami hardver, v szoftver+hardver kombó az AMD-től, amire lehet veretni, mint az nvidia teszi a tensorral?Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
bjasq99
kezdő
válasz Petykemano #60161 üzenetére
Én csak olyat olvastam hogy a felskálázás részét áttennék az Igpu -ra.
Engem is foglalkoztat ez a kérdés, hogy mivel a gyártói felskálázás egy sokkal "gyártóibb" megoldás mint a ray tracing hatékony kezelése, akkor miért nem húznak köré egy egész pipeline-t így spórolni a tranzisztorokkal. -
HSM
félisten
Kicsit mókásan hathat ez a poszt miután éppen panaszkodtam, hogy maxon a 4.0-s Witcher 3 Next-gen csak 20-25FPS-el futott WQHD-n, de ugye a játék nagyon durva terhelés így. Ugyanitt épphogy a 20-at megugrotta az RTX 3060, FHD-n... Minőségi DLSS-el is épp csak meglett a 30. A 6800XT stabilan 30 felett van FHD-n, natívban. Kb. 3070 teljesítmény, ahogy RT-ben szokott, ami teljesen jól használható.
Mivel raszterben megveri a 3080-at, így ebből is az lett a konklúzió, hogy Rt-ben lassú, nem az, hogy raszterben veszett gyors.#60162 bjasq99 : Dolgozzanak csak, ez a kutatók feladata. Én meg majd akkor fogok használni Ai felskálázót, ha elfogadható képminőséget fog tudni. Addig egy rossz vicc ez az egész.
[ Szerkesztve ]
-
bjasq99
kezdő
válasz bjasq99 #60163 üzenetére
Az Nvdiára is értve az előzőket. Mert az, hogy egy ennyire gyártóspecifikus algoritmust megoldjuk a compute unitokba integrált tensor core -okkal az szerinem sokkal pazarlóbb mintha a gpu ban lenne egy külön részegység amely a mostani tansor core -k feladatát látják el.
-
bjasq99
kezdő
válasz Petykemano #60161 üzenetére
Mindenkihez szólok megvan mindenkinek az amikor egy időre az egész dlss nem a tensor core-k on hanem az általános feldolgozó egységeken futott?
-
Raymond
félisten
" Pl. BF5-ben az FPS is teljesen jó RT-vel, maxon, WQHD-n... Egy RTX3070 szintjét azért általában hozza, ami az RT-s középkategória volt akkoriban."
Ja, majdnem hozza a 3070 teljesitmenyet ott RT-val, csak a lenyeg itt is a reszletekben van.RT Off On
----------------
6800XT 175 62
3070 139 73
A 6800XT ugy van elmaradva RT-val a 3070-tol 15%-al hogy RT nelkul 26%-al gyorsabb.Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Petykemano
veterán
válasz bjasq99 #60166 üzenetére
Igen.
Nekem az eddigiekből az jött le, hogy az Nvidia előnye...
... olyan, Orbán narratívaképzése, hogy mindig van valami valóságalapja, csak sokszor valami egészen elképesztőt és mégis rendkívül meggyőzőt kreál belőle, amiért igazán lelkesedni lehet...
... Illúzió, varázslat.Annyival nem tart előrébb, annyival nem jobb, nem annyival van több vagy kevesebb hiba, stb mint amennyinek látszik. A megítétélésben eső hatalmas differenciát az amúgy nem túl széles különbségekre épülő sales/marketing sikerek láttatják hatalmasnak.
Na és ha már úgyis ez az út, akkor miért ne lehetne egy FSR-ops értéket megdobó fixfunkciós hardvert/fpga-t beépíteni? Nem azért, mert az feltétlenül szükséges, hanem csak hogy legyenek szép számok (meg persze eredmények), amire lehet veretni.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
HSM
félisten
válasz Raymond #60169 üzenetére
Amiben semmi meglepő nincs, mivel kevesebb mindent gyorsít benne hardver a RT-el kapcsolatban. Ennek a felépítésnek nyilván előnye, hogy RT nélkül nem csak üresen áll a fél GPU, valamint rugalmasabb is az RT implementáció, amit úgy néz ki, ki is fognak idővel használni (lásd [link] ). Ugyanakkor nyilván nagyobb mértékben fog veszíteni a tempóból a hagyományos DXR-el, mint az RTX-ek, ahol dedikált, fixfunkciós blokkok segítik a denoise és bejárási bizonyos lépéseit az API-hoz, amit a Radeon az általános feldolgozókkal old meg.
Kérdezem én, ez baj? Számomra nem okoz különösebb fejfájást, hogy a használható RT teljesítmény mellé brutálisan gyors RT nélkül, sőt, kifejezetten élvezem.
Illetve nagyon várom majd a DXR jelenlegi betegségeit orvosló megoldásokat, ott milyen lesz az erőviszony.[ Szerkesztve ]
-
félisten
nahát megint ellépett az Amd és reformálja a felskálázást ki gondolta volna hogy ebben látod megint a rációt.
Nagyon elfogult vagy sajnos.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
bjasq99
kezdő
Most attól, hogy összességében jobb a Dlss mint az Fsr az miért zárná ki a lehetőséget, hogy egyes részeiben innovatívabb. Korántsem írom, hogy jobb vagy rosszabb, mert most attól függ, hogy jó vagy rossz egy feature, hogy menyire is támogatott. Ha a gyártok normálisan foglalkoztak volna a Dlss 1-el talán most az lenne a legnagyobb feature.
-
Raymond
félisten
-
félisten
Nem értem miért ne lett volna ez a konklúzió.
Az RDNA2 első kiadásának felső kategóriás GPu ja, egyetlen SKu volt fölötte,a 6900XT. .Ez szerintem az elvárás volt, hogy raszterben legyen 3080 szintű, meg RT ben is elvárás volt több embernél.
Abból kifolyólag lett ez a következtetés , hogy komolyabb/ megterhelő RT címekben 50% lemaradása volt RT ben a 3080 nal szemben, lásd mint Control vagy Metro, Mindecraft, sorolhatnám míg a 3080 kompetens/ akár gyorsabb is volt RT nélkül magasabb felbontáson.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
bjasq99
kezdő
válasz Petykemano #60170 üzenetére
Szerintem egyáltalán nem ez az út, szerintem a legjobb út a felskálázó programok programozhatóvá tétele amit talán nem lehet megoldani fixfunkciós hardverekkel.
A jelenlegi, helyzetben egyedül az Nvidiát nem? értem.Mint jól látjuk, az Fsr jól fut az aluk -on felesleges bármiféle fixfuunciós megoldásba kirakni, nem is beszélve, hogy ezek szerint némileg ad lehetőséget egyéb adatokkal táplálni.
Az Nv dlss -t régebbi kiadásban láttuk, hogy jól futott a cuda magokon.
Tehát az a sok tranya amit a tensorokra költenek valamilyen szinten pazarlás. -
félisten
válasz bjasq99 #60173 üzenetére
Nem attól függ szerintem egy feature minősége, hogy mennyire támogatott. ( A vulkan akkor nem is létezhetne Dx 12-vel szemben mégis több szempontból jobb.)
Ez a "normálisan" kifejezést nem értem ide vonatkoztatva. . A DLSS1 technikai korlátai ennyit tettek lehetővé ez nem azt jelenti hogy nem foglalkoztak vele a "gyártók" .( itt nem tudom kikre gondolsz ez alatt.)[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
bjasq99
kezdő
Az első dlss nem általánosan az Nv által trainelt neurális hálót használt, hanem minden játékgyártónak saját magának kellett volna játékspecifikusan trainelni a hálóját.
A vulkan -os példára pedig akkor én is rávághatnék egy olyan választ mint te tetted az Amd Fsr -jára. Lehet, hogy elhanyagolható összességében mindkettőnek a felkapottsága, de még tartalmazhatnak innovatívabb fejlesztéseket.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz bjasq99 #60178 üzenetére
Az nvidia szálította nekik a neurális hálót NGX modulban.igényelhettek/ vehettek gépidőt, annak tréningezéséhez vagy kaptak ingyen,ha támogatott /szponzorált cím volt.
A trénigeléstől függetlenül DLSS1 technikai korlátait ennyit tettek lehetővé, ezért léptek tovább róla.Egyértelműen tartalmazhatnak, számomra a következtetés véleményes megint én nem az AMD FSR -jére tettem véleményt, hanem az nem okozott meglepetést a kommentben hogy Nvidia és Intel lemaradásba került ezzel szemben és dogozniuk kell a lemaradáson... megint..
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz bjasq99 #60180 üzenetére
Erről szól a DLSS 2.0 és 2.1. és ide csatlakozott be a z FSR 2.0 a temporális oldalon mert az FSR 1.0 már életképtelen lett minőségben a DLSS 2.0 val szemben..
Tovább kellett lépniük egy általánosan jobb megoldásra, mert a DLSS 1.0 drága volt és az mellett hiába tréningelted volna 100 évig ,se lett volna jobb, mert például a vékony vonalakat , tárgyakat nem tudta kezelni megfelelően.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz bjasq99 #60182 üzenetére
Érthető amit írsz,de Hiába gondolkodsz elvi síkon ,ez ma már életképtelen.
Nézz körül melyik kiadónak és játékgyártónak van ma ideje elkészíteni egy hibátlan és bugmentes játékot , mert én ilyennel utoljára Nintendon találkoztam, de pc-n ?
Ha ez a fejlesztőkre lenne bízva, soha nem kapnál értelmes minőséget egy felskálázási megoldásból, sőt több lenne a rossz minőség cserébe egy-kettő -talán néhány esetben jobb FSR vagy DLSS játékért. Ebben biztos vagyok, főleg, hogy a mostani eljárások általánosan már jó minőségűek.
Olyan megoldás kell szerintem egy játékkészítőnek, ami gyors , olcsó, és viszonylag/ általánosan jó minőségű. Nem pedig olyan ,ami drága, sok munkát és időt igényel és jó minőségű.
Ráadásul ez utóbbi megint azt eredményezné, hogy egyes gyártók kártyáin jól futna míg másokon nem lenne elérhető vagy bugos lenne.
Így az van, hogy hiába hívják DLSS-nek vagy FSR-nek vagy XeSS-nek minimális fejlesztői munkával megkapja az egész piac abban a játékban.( állítólag 1 nap alatt átültethető egy
temporális kód a másik gyártói megoldásra, tréningelés és varázslat nélkül)[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
bjasq99
kezdő
válasz bjasq99 #60182 üzenetére
Az egész onnan indult, hogy mitől jó egy feature, kell hozzá e a támogatottság.
Na ez attól függ, hogy hogyan definiáljuk a feature jóságát.
Én úgy definiálom, hogy ha elméletben mindent megtesznek a feature kihasználása érdekében, akkor az sokat ad a felhasználónak.
Ezért mondom, hogy az Fsr újítása is csak innovatív mert lehet nem fogják soha kihasználni a tudását. Ezért írtam, hogy a feltételes időben a dlss 1 jóságát is, ott sem támogatták elággé.
Te szávaidból kivéve pedig valahogy úgy definiálod a feature jóságát, hogy számításba veszed a fejlesztési költséget, és a terjeszthetőséget.
Ezen definíció esetében nyilván a támogatottság nem a jó feature feltétele, hanem következménye. -
félisten
válasz bjasq99 #60184 üzenetére
pedig szerintem erre ott a válasz amit írtál:
"Azt ne mond, hogy egy általános eljárás jobb lehet minőségre!"
Szerintem az a válasz ,amit leírtam, hogy igen jobb.
Elvi síkon persze hogy az lenne ha jó ha mindenki magának készítené el a tökéletes felskálázást és azt ráadásul tökéletesen végezné el,( itt és eddig van igazság abban amit te írsz) de nincsenek egyforma képességű és mennyiségű fejlesztők, szakember, tudás, pénzösszeg és infrasktruktúra és egyforma/ megfelelő hardverek egy neurális háló tréningeléséhez minden stúdiónál és nem tudja mindenki kihozni a maximumot egy egy eljárásból , grafikai motorból, még elvileg sem, nem hogy gyakorlatilag.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
bjasq99
kezdő
Igen pontosan ezt írom #60184 -ben, hogy két különböző dologra gondolunk jó feature alatt.
Bocsánat én szimplán tisztán elméleti szinten gondolkodok ilyenkor, hogy mi lehet a maximális potenciál, de azt is tudom, hogy ez nem reális csak engem az elméleti határok érdekelnek.
Abban viszont te is bele mentél az elméleti határokba, amikor kijelentetted, hogy 100 évig is trainelhették volna akkor sem lett volna jobb. -
HSM
félisten
válasz Raymond #60174 üzenetére
Ennél már lényegesen kevesebb szokott lenni az ára. Megnézed TPU-n (ők mérik a lassulást is a raszterhez képest) találni -17%-tól -72%-ig mindenfélét [link] . De a -72% az a 3080-ason is -62%, tehát annak is bőven fáj...
#60175 b.: Az RDNA2-t tényleg meg lehet szivatni bizonyos RT megoldásokkal. Ugyanakkor a legtöbb címben nem élnek ezzel.
Metro amúgy simán jól megy, 6900XT WQHD-n 90FPS, 3080 104, ez nem olyan nagy különbség. -
félisten
Inkább én úgy mondom hogy az RDNA2 -őt meg lehet kímélni bizonyos RT megoldások elhagyásával, de ez megközelítés kérdése
De 6900XT nem a 3080 kategóriája szerintem.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
bjasq99
kezdő
Abu, akkor azzal te is egyetértesz, hogy a metszés vizsgálatért felelős alukat (legyen az doboz vagy háromszög) meg kell hagyni mert emulálásuk jelentős overhead lenne, csak ezen alukat be kell egy normális ütemezővel és memória eléréssel rendelkező hardveregységbe tenni?
-
Raymond
félisten
-
Yany
addikt
HSM, eredetileg úgy terveztem, hogy érdemben válaszolok (bár erősen rezgett a léc, mert erős attitűd, ellenben gyenge érvek mentén mentek a kijelentéseid), de a további hozzászólásokban lebeszéltél erről. Sajnos nagy butaságok is vannak azokban, amit írsz, pedig (őszintén mondom, mert sokat látom a hszeidet) egyáltalán nem gondollak butának. Ez az AI specifikus véleményed valamiért kialakult és elfogadom, de nagyon rossz és gyenge alapokra helyezted, érdemes utánaolvasnod a témában, hogy a "hiányzó dolgok kitalálása" mit is jelent valójában, meg úgy egyáltalán ez az egész iparág miért is nő mostanában irgalmatlanul nagyra.
Ha picit beleásod magad, és utána újra átnézed a DLSS (és hasonló képi algoritmusok) működését, más szemmel fogod látni. Természetesen jogod van ahhoz, hogy ne tetszenek a látottak, de nem ugyanúgy fogod nem szeretni, mint ahogy most teszed. És ezt tisztelettel mondom.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
PuMbA
titán
A felskálázás lételemmé alakult a játékiparban. Elég megnézni a konzolokat, amikben valamivel a PC-s Radeon 6700XT alatti teljesítménnyel kell 4K-t kihozni, akár 60 fps-sel. A mostani konzolok valójában csak FullHD-ra vagy 1440p-re elegek igazi next-gen grafikával.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest