- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
Avatar-ban a víz tükröződéseknél van az, hogy nagyon alacsony a BVH minőség: [link]
Mondjuk ez igaz, hogy nincs Avatar szint, de azért van egy kis fás rész is benne: [link]
Amikor bevezették az NVIDIA féle Shader Execution Reordering-et, akkor ez a terület hozta a nagyobb sebesség többletet:"Advanced ray tracing requires computing the impact of many rays striking numerous different material types throughout a scene, creating a sequence of divergent, inefficient workloads for shaders (shaders calculate the appropriate levels of light, darkness, and color during the rendering of a 3D scene, and are used in every modern game).
Shader Execution Reordering (SER) technology dynamically reorganizes these previously inefficient workloads into considerably more efficient ones. SER can improve shader performance for ray tracing operations by up to 3X, and in-game frame rates by up to 25%."
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
És láthatod a videóban, hogy dizájnból mennyire játszanak a sötéttel. Pont azért, hogy a saját eljárásuk masszív hiányosságai ne legyenek feltűnők. Ez mind dizájndöntés, és nem azért ilyen a környezet, mert amúgy a valóságban is ilyen lenne. Nem lenne ilyen, a fény sokkal jobban átszűrődne, csak ha ezt megengednék, akkor rögtön feltűnne, hogy mennyire szar a megvalósítás, ezért a hibákat inkább elrejtik a sötétben.
A SER-nek igazából akkor van sok értelme, ha másodlagos sugarakat használsz, de mivel a mai RT megvalósítások nagy része csak elsődleges sugarakig jut, így az ilyen hardvernek nagy haszna még nincs. Az Avatar használ nagyon sok másodlagos sugarat, de ugye az pont azért engedheti meg magának ezt, mert nem a DXR fixfunkciós bejárást használja, így mentesíti magát a rendszer a hardveres korlátoktól.
Ez valahol paradox dolog. Felépíted a hardvert, hogy gyorsabb legyen, de a programozhatóság hiányával a felépített hardvert nem tudod kihasználni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
PuMbA
titán
Értem. Sajnos nem találtam most gyorsan újabb videót róla. Ugye ez még az 1.5-ös patch, amiben nem volt Path Tracing, csak sima RT. Ugye csak Path Tracing esetén vannak másodlagos sugarak, illetve ott szedték ki a játékba beégetett fényeket teljesen. Kíváncsi vagyok, hogy úgy is hasonlóan néz-e ki
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából a legnagyobb baj itt nem az alkalmazott implementáció, hanem az, hogy a dizájn raszterizálásra van szabva. Az Ubisoft ötlete pont ott nagyszerű, hogy nincs is klasszikus raszterizálási fallback, hanem minden RT-n fut, még a régi hardverek is, igaz a minősége nem olyan jó. Viszont ha mindenen fut az RT, akkor a dizájnt is RT-re lehet tervezni. Ha ezt nem tudod garantálni, és DXR-rel nem tudod, akkor a dizájnt muszáj raszterizálásra szabni, és ott már az RT nem lesz olyan jó minőségű, mert szenvedni fog a raszterizáláshoz meghozott döntésektől.
Emiatt az effektszinten aktivált RT mindig kompromisszumos, mert hiába kapcsolod be, az alapdizájnt nem úgy tervezték, hogy RT-vel jól nézzen ki.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
PuMbA
titán
Ez tuti. A Cyberpunk-nál az RT csak egy utó effekt és a fő látvány raszterre van szabva Úgy kellett kiszedniük a beégetett fényeket a 2.0-ás javításra a Path Tracing-hez és sok helyen emiatt túl sötét lett, szinte alig látsz, mert a beégetett fényekre lett tervezve a játék.
Az Alan Wake 2 esetén jobb a helyzet, ott is van egy szoftveres RT szerű GI alap.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz T.Peter #64406 üzenetére
Az Unreal Engine 5 egy motor. Azzal akármit tehetsz, de nem fognak tenni vele akármit, mert nagyon nagy a geometriai részletessége, ha a Nanite használva van. Még régebben volt egy előadás, hogy miért baj ez, itt le lehet tölteni: [link] - 6:53-nál látszik, hogy a DXR miért működik irtó szarul. Nem is látszik az objektum a kamerában, de mégis ott kell lennie a memóriában. Az Intel compute shaderes megoldásával nem (ez amúgy nagyon hasonló ahhoz, amit az Ubisoft használ, vagy ahogy a Brixelizer működik). Tök jó, hogy a motor lehetőséget ad a DXR-re, csak cseszheted az egészet, ha nincs elég memóriád arra, hogy elviselj az RT miatt 10-15 GB-nyi overheadet. Tényleg nagyon-nagyon tanulságos az az előadás, hogy miért vérzik az egész DXR, és miért nem láttok áttörést a játékokban, annak ellenére, hogy a motorokban, ott van egy rakás funkció, az Unreal Engine 5-ben is. Mi is használja úgy, ahogy a motor lehetőséget ad rá? Ja igen, semmi.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
T.Peter
őstag
Teljesen irrelevans ez a video. En inkabb hiszek az Epic-nek es a papirokban leirtaknak. Szerinted demoznak az 5.4-et 4ms hwrt idovel ha kozben a te allitasod szerint bele sem fernenek az xsx memoriajaba? Szerintem ezt a szalat itt engedjuk el. A lumen siggraph papirt azert olvasd el.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz T.Peter #64408 üzenetére
Az a videó nagyon releváns, mert ha nem korlátozod nagyon a sugarak pásztázási távolságát, akkor muszáj egy rakás memóriát pazarolni. Az UE5-nél ez úgy megy, hogy lekorlátozod nagyon az RT működési távolságát, és kész. De ez nem megoldás. Ez egy korlátozás. Persze értem, az Epic abból főz, amije van, de jelenleg nem nagyon tudnak mást csinálni.
Az XSX teljesen más API-t használ. A Microsoft kínál egy mono hozzáférést a konzoljához, így ott van programozható bejárás, és így vannak LOD szintek is. Az Xbox konzoljának API-ja eleve úgy működik, ahogy abban a videóban a megoldásként aposztrofált technika, és azt használják is a motorok. PS5-nél dettó ugyanez. A PC-s DXR viszont sokkal limitáltabb, mint a konzolos alacsony szintű hozzáférések. Tehát az, hogy a konzolon működik valami nem sokat jelent, mert a konzolos RT API-k sokkal jobbak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Devid_81
nagyúr
Uhh ez szep darab
...
-
Alogonomus
őstag
válasz Devid_81 #64410 üzenetére
Ára kissé magas. Biztosan erős, de azért a további 1-2 százalékért már tényleg fölösleges volt kiadni kb 1100 dollárért, ha bő 900 dollárért ott van a Speedster Merc, bő 1000 dollárért pedig a Nitro+ szinte ugyanolyan teljesítményű tuningkártyákként.
Egyedül akkor lehet értelme ennek a kártyának, ha valami "golden sample" Navi31 és GDDR6 kerül rá, amivel 5+% gyorsulás jelentkezhet.
-
bitblueduck
senior tag
Mondjuk ez igaz, hogy nincs Avatar szint, de azért van egy kis fás rész is benne: [link]
fú ez ritka irritálóan néz ki
tele van rakva ilyen világító cölöpökkel és a közvetlen környezetére meg 0 hatással van a fénye, ugyanolyan sötét az árnyék.An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz bitblueduck #64414 üzenetére
Nekem így első blikkre a cölöpöknél sokkal irritálóbb, hogy csillagszóróznak a bokrok.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
PuMbA
titán
válasz bitblueduck #64414 üzenetére
Ja, ez ugye raszter plusz rajta pár RT effekt kiegészítőként. A Path Tracing (PT) módban vannak csak eltávolítva a raszter fények és dinamikusan számolt minden fény, árnyék.
Maga ez a kert a városközpontban , 100-200m felhőkarcolókkal körbevéve ráadásul autópálya alatt van, tehát nagy fény PT-vel se jut be, de legalább minden a helyén van. Aki grafikát akar elemezni azt ne ezt a régi videót nézze, hanem a 2.1-ás javítástól jelen lévő PT-seket.
[ Szerkesztve ]
-
bitblueduck
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #64415 üzenetére
azt már nem akartam pedzegetni, ott a DLSS alkothatott?
An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
-
Devid_81
nagyúr
-
Petykemano
veterán
válasz Devid_81 #64410 üzenetére
Sose értettem, hogy így az életciklus közepe-vége felé, a közelgő új termékek megjelenése előtt pár hónappal mi értelme van egy régi lapkára épülő új terméket kiadni?
Hát legalább várták volna meg a 60WGP-s NAvi36-ot, vagy más jellegű frissítést, nem? Vagy várták, csak nem jött?
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
beef
őstag
válasz Petykemano #64419 üzenetére
Olcsón hozzájutottak és drágán tudják eladni
-
válasz Petykemano #64419 üzenetére
Lehet tudnak valamit és még se olyan komoly az a közelgés?
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Albus_D
aktív tag
válasz Petykemano #64419 üzenetére
Gondolom van egy csomó megrendelt / átvett gpu. Majd elfogy, a polcon enni nem kér.
-
Devid_81
nagyúr
válasz Petykemano #64419 üzenetére
Lehet televannak eladatlan GPU-kkal es vmit okoskodni kellett...
Mondjuk erre nagyon jo lepes egy $1000+ os VGA-t kiadni...
-
PuMbA
titán
Az egyébként nagyon okos húzás, hogy miközben az NVIDIA jönni fog az RTX5080 és RTX5090-nel, az AMD egyből a középkategóriában kezd, tehát akinek vadi új középkategóriás kártya kell, annak jó ideig csak az AMD lesz a választása. Mindig utáltam, hogy először kijönnek a csúcskártyával aztán a többiek le vannak sz*rva 1 évig. A régi szép idők, amikor minden kategória egyszerre jött
[ Szerkesztve ]
-
Rowon
veterán
válasz Devid_81 #64423 üzenetére
Mondjuk ez valami iszonyatosan rétegtermék. Egyfelől a dizájn miatt is, másfelől pedig, amit írtatok, hogy az életciklusa vége felé járó kártyáról van szó... Fanoknak és bálnáknak árulják valszeg.
Az emberiség két legnagyobb találmánya az írás és a mikrohullámú sütő.
-
TESCO-Zsömle
félisten
Csak ugye ez csonka széria lesz, szóval nem taktikázás van, hanem ez a max, amit kapunk.
Legutoljára azt hiszem a HD7770-essel csinálta az AMD, hogy egész szériával jött, de középről indítva.
Még az 5090-essel se lenne akkora baj, ha árában érkezne a boltokba, de rohadtul túl lesz árazva az is vagy 30-40%-al... 4090 a legjobb példa. 2000$-os zsuga és nem kaptad meg 1,5M alatt. Visszaszámolva közel 600-as dollár árfolyamra jött ki.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
PuMbA
titán
válasz TESCO-Zsömle #64426 üzenetére
Tudom, csak ez az egyik nagyon jó dolog szerintem, ami ennek a hozadéka
[ Szerkesztve ]
-
Pipó
őstag
-
Jacek
veterán
Nálam abszolute betalalhatnak ha valami kis faja kozepkategorias cuccot hoznak ami mondjuk XTX sebességes hoz 7800XT árban, és kicsit jobb RT-vel, az ígéret ez
Felső high/éjt kategóriát elengedtem. Mert szerintem Karina alá olcsóbban veszek legnagyobb RDNA4-et meg egy PS5Prot -
PuMbA
titán
válasz Busterftw #64428 üzenetére
Sajnos ez nem biztos: Intel Battlemage Xe2 GPUs Reportedly On Hold, Celestial Xe3 GPUs Might Be Delayed Too
Pipó: Az új kártyát azért emeltem ki, mert ha az RTX5000-res széria és a Radeon 8000-res széria hoz újdonságot, például egy új DirectX szint támogatását, akkor az eddigi generációk nem fogják megérni, hiába lenne ott a 4070 Ti sebességben.
[ Szerkesztve ]
-
Pipó
őstag
A hamarosan megjelenő vga-k nem szoktak meg nem jelent újdonságokat támogatni. A 8000-es sorozat sem fog, max egy-két AMD-s ficsört jobban használ. Az AMD pártiak mindig álmodoznak.
"Vannak győzelmek, amiktől jobban alszik az ember. És olyanok is, amik ébren tartanak." Broadchurch - Kis fekete szir-szar rózsaszín biszbasszal a tetején? - Az is vaaan!
-
Devid_81
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #64434 üzenetére
Jah en day-1-el vettem egy RTX 2080-at, mert a GigaBuY GTX 1080Ti-m elkezdett hulyeskedni es ment vissza RMA-ba, majd visszakaptam az arat stb stb.
Emlekszem a Battlefield volt az elso ahol vegre lattuk szebben csillogni a pocsojat, meg csodalkoztunk a torkolat tuz visszatukrozodesben az ablakok mellett mikozben lelottek minket...
Jah es erre vagy 2-3 honapot kellett varni ha jol remlik, ezek elott csak a 3DMark volt ami valamit is csinalt, de tok ertelmetlen volt az is...
-
Busterftw
veterán
válasz TESCO-Zsömle #64434 üzenetére
Az AMD viszont nem is fog semmi olyan "uttoro" ujdonsagot hozni, mint anno az RT volt.
Olyan trivialis dolgokra kell honapokat eveket varni, mint az FSR, vagy framegen stb. -
hahakocka
senior tag
válasz Busterftw #64436 üzenetére
A MANTLE viszont a VULKAN API-ba épült bele annó ha jól emlékszem, pedig amúgy nem sokat ért amikor még MANTLE volt csak. NV veselkedett neki az RT nek elsőre, persze hogy csak késve tudta az AMD megoldani, főleg 10000- ed annyi bevételből, költségvetésből s tőkéből GPU fronton. Ha meghallják a rajongók hogy új NV azonnal mennek is venni őket. Elég csak a márkanév ala APPLE és már mennek is akár 600e ft ért is. Nagy marketinggel megtámogatva. Így könnyű jól keresni, aztán abból a nagy nyereségből egy nagyot fejleszteni szerintem bármely cégnek. Persze befektetni is tudni kell és rizikózni is kell olykor. Egyébként a jobb ár-érték arányú 6000M-7000M gpu kat is miért nem látni sehol? Mert a tesztek alapján, s az ár alapján több vram, erősebb raszter és olcsóbb ár van mellettük már ahol kapható egyáltalán ilyen laptop
[ Szerkesztve ]
-
Busterftw
veterán
válasz TESCO-Zsömle #64438 üzenetére
Ez igy nem igaz, teljesen egyertelmu es nem titok az, hogy az MS egyeztet a GPU gyartokkal a DX kapcsan, legyen az barmelyik verzio.
A DX12 nem abbol notte ki magat, maradjunk annyiban hogy valamennyire befolyasolta.De Mantle nelkul is lett volna DX12, az MS mar az elso GPU-k megjelenese ota tervez sajat API-t.
Azt mar halkan jegyzem meg, hogy a nagy DX12 forradalom elmaradt, nem volt akkora durranas mint ahogy be volt harangozva.
-
hahakocka
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #64438 üzenetére
Tesszeláció azt hittem Nvidiás dolog. DX12 nőtte abból ki magát? Ezt se hallottam érdekes.
DX12 nekem sokkal jobban bejön. Optimalizált DX11 kb csak alig ad újítást talán, de mindig jobban mennek a DX12 es gamek jelenleg nálam mint ha DX11 el tolnám ugyanazt ha van mindkét lehetőség. Aztán lehet csak AMD szeret jobban nem tudom.[ Szerkesztve ]
-
Busterftw
veterán
válasz hahakocka #64437 üzenetére
Konkretan semmi koze az API-nak ahhoz, hogy milyen nagy durranast hoz el consumer szegmensbe az AMD, mint RT/DLSS/Framegen az Nvidia eseteben.
"Így könnyű jól keresni, aztán abból a nagy nyereségből egy nagyot fejleszteni szerintem bármely cégnek"
Az AMD-nek nincsenek penzugyi gondjai, csak az AMD-nek koszonheted, hogy nagyban szarik a consumer GPU piacra, ennek lathatod az eredmenyeit az elozo generaciokban.
Keves gyartasi allokacio, felgozos megoldasok.
Bealltak az Nvidia moge arban es hatradoltek. Kovetkezo genben meg arra sem hajlandok, hogy egy felso-csucskategorias kartyaval jojjenek."Így könnyű jól keresni"
Az Nvidianak mar nem a Gaming az elsodleges beveteli forrasa.
Az AMD-nek viszont ott van a 10 eves fix konzol uzletag, igy konnyu jol keresni nem?"Egyébként a jobb ár-érték arányú 6000M-7000M gpu kat is miért nem látni sehol?"
Na miert nem? Mert az AMD most mindent AI-ra meg Epycbe tol, miert mondtak tavaly vissza megrendelt wafert? Miert nem bovitik a mennyiseget? Mert szarnak ra.
Kopogtass az AMD-nel, nincs chiphiany mar 2 eve.A tobbi fanboy marhasagaidra nem reagalok, ha szerinted az Nvidia markanev mogott nincs valos teljesitmeny es innovacio, akkor ajanlom menj el orvoshoz.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz Busterftw #64441 üzenetére
"Az AMD-nek viszont ott van a 10 eves fix konzol uzletag, igy konnyu jol keresni nem?"
Mondjuk az 1-2 hete befutott cikk szerint az AMD konzol üzletága is beesett nagyon. Az eladásokból látszik, hogy alig veszik már a PS5-öt és Xbox Series-t. Ezt valamennyire visszabillenti valószínűleg majd a GTA VI megjelenése meg a PS5 Pro.
Ez amúgy nagyon váratlan, mert 2-3 éve még arról volt szó, hogy a PC haldoklik és a konzol lesz A játékgép, hát most a konzol talán még nagyobb bajban van, mint a PC. Kivéve a Switch, amiből eladtak 141 milliót (tegnapi szám), de abban NVIDIA van és a Switch 2-ben is NVIDIA lesz
[ Szerkesztve ]
-
Pipó
őstag
válasz TESCO-Zsömle #64434 üzenetére
Pont erre utaltam. Fölösleges abban bízni, hogy az AMD 4 hónap újdonságelőnnyel majd letarolja a középkategóriát a nélkülözhetetlen fejlesztéseivel.
[ Szerkesztve ]
"Vannak győzelmek, amiktől jobban alszik az ember. És olyanok is, amik ébren tartanak." Broadchurch - Kis fekete szir-szar rózsaszín biszbasszal a tetején? - Az is vaaan!
-
Busterftw
veterán
Ez normalis evekkel a megjelenes utan. Ettol fuggetlenul ez egy kiszamithatoan biztos beveteli forras, mikozben pont GPU kozpuntu fejelsztes (is).
PC piac amugy haldoklik is, a gaming nem 2-3 eve ennek a COVID tett be, most konkretan kanaan van, valasztek es arak szempontjabol.
Sot, meg egy harmadik szereplot is kaptunk PC-re. -
PuMbA
titán
válasz Busterftw #64445 üzenetére
Egyáltalán nem normális, hiszen PS4-ből és Xbox One-ból anno sokkal többet adtak el A mostani konzol eladások nem fogják hozni az előző generáció szintjét, ráadásul magát a hardvert veszteségesen árulják még ma is, mert nem csökken az előállítási költség, mint az előző generációkban. Nincs hova die shrinkelni és gyártást olcsósítani. Ezt a hírt is olvastuk pár hónapja. Szóval a kiszámíthatóságra én nem alapoznék, mikor minden az ellenkezőjét mutatja. Most épp válságkezelés kezdődik el, mert a konzolgyártóknak ki kell találni valamit.
[ Szerkesztve ]
-
Anax
tag
válasz hahakocka #64437 üzenetére
"Ha meghallják a rajongók hogy új NV azonnal mennek is venni őket. Elég csak a márkanév ala APPLE és már mennek is akár 600e ft ért is."
+1
Mert anno elléptek gyomorforgató marketinggel, amikor bevásárolták magukat a játékokba, amivel egybeforrt a nevük a játékokkal a köztudatban.
Mielőtt Busterftw engem is orvoshoz küldene, jelzem, hogy ettől függetlenül nyilván jók az NV kártyák, hiszen e nélkül nem lehetne aljas módon elbánni az ellenfelekkel .
-
Busterftw
veterán
válasz S_x96x_S #64443 üzenetére
Dehogynem.
Egyebkent nem a vegkimenetelt biraltam, hanem az ide vezeto utat is.
Gondolom emlekszel a wafer beszelgetesunkre tavaly-tavalyelott, hogy majd megnezzuk mi lesz az ev elejen. Nem lett semmi, nem dolgoztak rajta mutan rendelest mondtak vissza, ahogy azt te probaltad bizonygatni.“One of the great mistakes is to judge policies and programs by their intentions rather than their results.” — Milton Friedman
Az usernek nem az a fontos, hogy "We love gamers", hanem az, amit betesz a PC hazba es az hogy teljesit.
[ Szerkesztve ]
-
hahakocka
senior tag
Én pont nem vagyok fanboy volt 5-4 AMD-NV gpu-m (9600xt, HD 4850, HD 6000-es, RX 380, 5700xt) (Geforce 4, GTX 770, GTX 950m, GTX 1050) 3-4 évig mindegyik, laptopon és PC-n is. Ahogy prociból is pont fele fele még a P4 től máig. (2ghz es P4. Core 2 Duo, I5 4690, i5 laptop 6700) (Athlon X2, Phenom, FX 6600, Ryzen 2600x) S lehet hogy Intelt veszek még ha a 2. GPU genjük jó lesz s jó áron, azon is gondolkoztam. Az biztos hogy egy olyan céget se fogok épp támogatni aki rohadtul felhúzza az árát, a marketinget pedig 10000% al tolja. S mindent felnagyít. Akkora difi nincs 1-1 termék között de ezt felhasználva itt pl most kevesebb vramot ad ami kell RT-hez, munkához, gamekhez is már 1440p-4K-n, s e mellé jó megemelt árat ad. RT ami + ez tény. De még mindig csak 4 game az ahol érzem hogy ér valamit, telj. csökkenés mellett.
Apple, NV csak példa volt az utóbbi évekből. Anax megírta szintén amiről szó volt. Intelt pl vettem prociban amikor jó ér értékkel nem volt kazán, most ez megfordult rossz ár érték és kazán. Ez fanboyság? Hogy mindig azt veszem ami épp jó ár értékben van?[ Szerkesztve ]
-
Busterftw
veterán
válasz hahakocka #64449 üzenetére
Akkor AMD-t se vegyel.
A ZEN3-nal igy hogy felmentek az arak hirtelen. Megszunt az olcso sok magos Ryzen.
A GPU-nal is megszunt a Robin Hoodoskodas, bearaztak siman az Nvidia ala.
Epp az AMD az, amit mindent felnagyit. Az Nvida marketing mogott legalabb van teljesitmeny es innovacio, ezert tamogatom oket.
Az AMD pedig felvallrol veszi az egeszet.Mi lesz veled igy, mit fogsz venni?
"Ez fanboyság?"
Nem, az allando "kivenneNvidiat" amikor az AMD olcsobb es tobb a VRAM hsz-eid a fanboysag."pl most kevesebb vramot ad ami kell RT-hez, munkához, gamekhez is már 1440p-4K-n"
Ha megneznel vegre par tesztet, akkor szinten nem irnal ilyen marhasagot.
Majd ha emiatt az Nvidia nem teljesit jobban, mint a tobb VRAM-os AMD; akkor szolj.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen