Új hozzászólás Aktív témák

  • ---Lasali---

    Közösségépítő

    válasz hoffman_ #12490 üzenetére

    A szelep mellett kezd el befűzni mindig, úgy hogy ne a szelep felé forgatsd el a fűzést mikor elkezdenél keresztezni, hanem ellentétes irányba, és akkor biztos úgy kell kijönnie a végén, hogy a szelepnél szétáll kicsit vagy párhuzamosan jön el mellette a két küllő. Mert lesz a kerékben olyan rész, ahol meg szétáll, de azt nem lehet előre kiszámolni hogy hova fog esni, vagyis hát biztos ki lehet, de én még nem gondolkodtam rajta.
    Neked sikerült a legjobban keresztbe álló küllőket tenni a szelephez ahogy látom. :D
    Mechanikai oka nincs, csak a pumpálás megkönnyítését szolgálja. Gyári fűzéseknél, "készre" szerelt bicikliknél is látom ezt a hibát sokszor..
    Van egyébként aki azt mondja, hogy őt nem érdekli hogy a szelepnél hogy van, de a felni illesztésnél csinálja úgy, hogy ott úgy legyenek keresztbe a küllők, ahogy most nálad szelepnél, hogy összehúzza a felnit. Én mondjuk ezt az elméletet kétkedve fogadtam, mert ha megnézed, hajtáskor az egyik ilyen küllő ellentétes a húzó küllőkkel, tehát nem hiszem hogy az ott sok mindent összehúzna olyankor. Minden esetre hajtás és tárcsa fékezés mentes keréknél lehet jogosultsága.
    Egyébként te hogy fűzted, ha már tökéletességről van szó, a hajtásnál húzó küllő oldal az amelyiknek a feje kifele áll? :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák