Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz Runner_fxr #175967 üzenetére

    A 24-25 óra? Az az én évi 400-450 óra bringázásommal vagy 18-20 töltés. Az a bajom ezzel a töltéssel,hogy magában is merül,így nagyon résen kell lenni (vagy pontos,megbíz6ó töltöttségvisszajelzővel rendelkezni) ahhoz,hogy ne maradj soha szufla nélkül. Minőségi Sigma lámpákkal is jártam meg,hogy jó volt a töltöttség jelző (mondjuk félig) mikor letettem,aztán pár napig,1 hétig nem kellett lámpa és mikor végül kellett volna hosszabb ideig,az úton lemerült mert a fél töltés + 1 hét állás,esetleg a hideg már annyira lemerítette. :F Ma,ha egy picit is használom azonnal töltöm utána, sőt ha sokat áll akkor is. :U Aztán lehet csak túllihegem ezt is,viszont egyszer már mentem lemerült és a váltót ezért kényszeresen a legnagyobb fogaskerékre pakoló vezeték nélküli (vagy vezetékes,már nem emléxem) elektromos rendszerrel. :D

    (#175971) sebgutkopf...ahogy mondani szokták,nem a medvénél,hanem csak a többieknél kell gyorsabb lenni. ;]

    (#175972) mobal...mi pontosan a gond,hátha tudunk segíteni? Az fontos viszont,hogy amíg nem azonosítottad be pontosan a hiba forrását,addig egyszerre csak 1 dolgot állíts,mindent össze vissza állítgatva már végül nem fogod tudni azt sem merre vagy arccal. A hajtómű tányérokat sok esetben lehet külön cserélni,ugyanakkor ritkán költséghatékony.Egyrészt túlárazottak,másrészt kopik a tengely is (itt integráltról beszélek éppen),harmadrészt nagyon sokat kell tekerni (vagy nagyon keveset karbantartani) ahhoz,hogy elkopjon az első tányér.

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Új hozzászólás Aktív témák