Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz parandroid #205739 üzenetére

    Én meg továbbra is azt gondolom, hogy bele kell kóstolni, máskülönben nincs miről beszélgetni. :)

    #205745 Hasaggymeg
    Igen, ez a Santa Bullit meg a Yeti E160 a két kedvenc gépem, kár, hogy ezek már azon az árszinten vannak amit egyelőre nem engedhetek meg magamnak.

    #205761 sebgutkopf
    Én úgy gondolom, hogy a Santa Bullit maximálisan kielégítené az igényeid, a Yeti meg pláne egy igazi prémium cucc, nem csak az árazásban, hanem azok tényleg műalkotások, mindig is az volt. Ezekbe nagyon komoly mérnöki munka van, nem egy sablon váz amit pikk pakk összedobnak, legyártatnak. Az biztos, hogy ha lecserélem a Meridát, a következő gépem nekem is Santa Cruz vagy Yeti lesz. Persze ha valami extrát gurít a Merida a 3. generációs eone sixty-vel, akkor ki tudja talán maradok a márkánál. :)

    #205760 jjeahh
    Múltkor nekem is lerobbant a speeder-ről a tubless. Igaz elméletileg ezek nem tubless külsők, de ez tetszett. :)
    [kép]
    [kép]
    7,5 bar-ra fújtam, a guminak bírnia kéne, aztán egyszer csak lerobbant az első álló helyzetben.
    Kis nyolcas lett a felniben, de korrigálható volt.
    Hátsót 6-ra fújom, az elsőt 5,5-re, így stabil a Panaracer Race C EVO 28mm-es kivitelben.
    Országúti/CX gumik nem szeretik a nagy nyomást ha tublessként használod, több ismerősömnek is lerobbant. Max 5-6 bar, de van aki 4-el is elmegy. Érdekes, hogy nem tűnik puhának, előtte belsővel 5 bar-on már érezhetően puha volt, mindig 7-7,5 bar-on mentem, belső nélkül még 4,5 is keménynek érződik használat közben.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák