-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Toobee
veterán
válasz parandroid #205850 üzenetére
Én elfogadom, meg is értem. Csak megint az van, hogy ki van forgatva az egész téma, mert már a kezdő hsz-ből is csak félmondatok lettek kiragadva.
https://barbieripnk.hu/
-
SpaceJam
aktív tag
válasz parandroid #205850 üzenetére
Csak te tartasz ott, mi ilyet nem mondtuk. Te durván torzítod még a tényeket is, eskü üldözési mániád van, és így már értem a nickneved. Szimpla, egyszerű logikát nem tudod befogadni, és magadról kezdesz el beszélni. Szóval... ekkora mennyiségű baromság után pont itt az ideje leállni. Hatvanszor elmondtátok, hogy nektek nem kell, felfogtuk, de pont kurvára senki sem kérdezte ezt...
---
Ez a Bryton is egy rakás szar. Nem látni, hogy mikor indítja el a felvételt és milyen okból kifolyólag. Egy néha felbukkanó kis vacakkal rákérdez, hogy
REC?
, ahelyett, hogy egy dedikált ikonnal jelezné, hogy épp felvesz-e vagy sem. A felülete elképesztően szar az IG Sport-hoz képest, most meg ráadásul úgy befagyott bekapcsolt állapotában, hogy meg se nyekken. Hosszú gombnyomásokra se reagál. Hagyjam lemerülni? Vagy mi a szart lehet ezzel csinálni?[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz ZolkoW #205854 üzenetére
Rider 15 neo
A két gomb semmit sem csinál se együtt, se külön, se röviden, se hosszan. Hátul egy narancssárga van. A 3-at viszont csak most nyomtam meg egyszerre, az kilőtte a kütyüt és újraindult. Akkor ez volt a kulcs.
Elképesztő, hogy 2021-re nem jutottunk el oda, hogy telefonnal is jól együttműködő, megbízható comp-ot lehessen vásárolni, aminek mellesleg nem elcseszett az UI-ja.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
evilskati
aktív tag
Ne vegyétek komolyan, de nem tudom megállni.
Ha már szóba került a teljesítményorinentáltság a bicikliziés kapcsán, bármilyen biciklizés kapcsán. Hogy lehet úgy teljesítményorientáltnak lenni, hogy a leghatékonyabb eszközt választod a mozgás kivitelezésére?
Még a gyaloglás is több energiabefektetést igényel
Ha mindenki teljesítményorientáltan állna a dolgokhoz, akkor ez egy Úszós topik lenne.[ Szerkesztve ]
-
-
MPowerPH
félisten
válasz evilskati #205856 üzenetére
Szerintem ezt idoben kellene nezni, nem kilometerre. 4 oran at nem tudok futni, de lazan letekerem.
Ez a mondat a kulcs, ezert irtam, hogy kicsit atfordult.
"Már rég nem ott tarunk, hogy egy lusta disznó-e, akit motor is hajt, hanem hogy mekkora lúzer már az, akit nem. "
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpaceJam
aktív tag
válasz parandroid #205857 üzenetére
Inkább hagyjuk most már a témát, mert processing power nélkül eléggé egyoldalúvá vált a diskurzus.
neszetools.hu ● pc360.hu
-
-
SpaceJam
aktív tag
válasz parandroid #205860 üzenetére
De te nem is arra reagálsz, amit írunk, akkor mit vársz? Tényleg hagyjuk.
neszetools.hu ● pc360.hu
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz SpaceJam #205852 üzenetére
Nekem a régi, sima 15 van de az egyszer kérdi a legelején (és jól is teszi, mert van mikor elfelejtem elindítani ) rec?, aztán ha elindítottam addig megy amíg vagy megállítom, vagy lemerül...ja és itt is alsó 2 gomb egyszerre a reboot.
#205856evilskati...ezt nem tudom értelmezni Mi az, hogy train & riders?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #205770 üzenetére
Az XD driver az, amire felmennek a teljes értékű 10-50 és 10-52-es sorok hátra. Ezek pedig a GX szinttel kezdődnek, amik súlyban is kb az XT szintje. A GX, X01 és XX1 sorok technikailag még annyiból érdekesek, hogy 1 darabból állnak felcsavarod és kész, masszív nem lötyög. Nincs záróanya, legózás a kis fogaskerekekkel stb... mint a shimano-nál.
A másik meg a váltó és azok élete, a büntetést jobban bírják a sram-ok, azok kuplunja, ennyi. Hátsó kereket kivenni sram váltóval szintén sokkal könnyebb, mert ott szépen fixen kiakasztod a váltó kanalat (illetve a szög egyszerű reteszt beakasztod) és kész, a shimano kuplung kikapcsolása után is csak puhább lesz, de kézzel hátra kell húzogatni a váltó kanalat és koszos leszel. Szög egyszerű megoldás a sram féle, nem értem miért nem koppintja le a shimi.
Váltani nem hiszem, hogy bármelyik is jobban váltana a másiknál, a váltás érzet viszont más ahogy kattan és váltanak.XC felhasználás során (sok km, sok kopás és csere) simán lehet, hogy ár érték arányban jobb a kicsit lejjebb pozicionált slx, de akár a még olcsóbb deore 12-es shimi szett.
Amennyit tekerem a gépeimet nálam még láncot se kellett cserélnem a GX-eken, pedig az első ezzel szerelt gépem 2 szezont ment és van otthon tartalék láncom. Nem tudom mikor fog kelleni. A sok lefelével nagyjából minden más jobban kopik a bringán mint a hajtás. Kivéve a hajtókart, azon mindig látszanak a kő, vagy leverés nyomok, amiket néha nem is értek mikor, hol szedtem össze. -
válasz Hasaggymeg #205862 üzenetére
Percapitára van leosztva. 'Átlagos' vonat, 'átlagos' utasszámmal, egy főre (utasra) vetített energiafogyasztás kcal/km-re vonatkoztatva.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
sebgutkopf
őstag
-
vhunor
őstag
Hookless + tubeless oui kombóval van itt valakinek tapasztalata?
A Zipp 303 S és a Fulcrum Wind 40 DB között vacillálok, és bár nagyon csábít a 28 mm & 5 bar által nyújtott kényelem gondolata, kicsit aggódom a biztonság miatt. Nyilván a Fulcrumra is fel lehet pattintani tubelesst alacsony nyomáson, de a Zippen elvileg simább az átmenet a felni és a gumi között, és nagyon jókat mondanak a stabilitásáról oldalszélben.
A kompatibilitás annyira nem probléma, amúgy is Schwalbe One v. Pro One TL-t szoktam használni.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz vhunor #205866 üzenetére
a hookless rim szerintem értelmetlen, egyedül a gyártóknak éri meg, mert olcsóbb felnit gyártani, de abból te nem látsz semmit (nem lesz olcsóbb semmi). ja lehet könnyebb a felni 20-30 grammal a végére, de az marginális változás az emberek 99%-ánál.
hooklessnél sokkal alacsonyabb az alkalmazható max. nyomás, valami 60-70 psi környék rémlik.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Runner_fxr #205812 üzenetére
Azt mindig elfelejtettem megkérdezni az ilyen bringát hajtóktól, hogy vajon Santa Cruz-t honnan szerezték be?
Bullit-ot pl bikediscount-on látok, ahonnan lehet rendelni németektől, teljesen irreális vajon egy hazai beszerzés a gari miatt? -
Toobee
veterán
-
rétisün
veterán
válasz Atti777 #205853 üzenetére
és (#205847) f4lcon: köszi
ezek szerint akkor átmérőben nincs különbség, ergo ugyanolyan roppantógyűrű, meg tüske (vagy mi ) jó mindkettőhöz.
más: magamat is megleptem, hogy 5 fokban görgő helyett kimentem a szabadba bringázni és nem is volt rossz
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
evilskati
aktív tag
válasz MPowerPH #205858 üzenetére
Nem kötekedésképp, csak nekem ez jött le az eddig elhangzottakból:
A te logikáddal élve, akkor erősödj, hogy tudj 4 órán keresztül futniEgyébként azzal, hogy behoztad az időtényezőt meg is válaszoltad az egyik szerintem legfőbb létjogosultságát az ebikenak.
Tegyük fel, hogy a család mellett 1 órád van elszabadulni, a kerékpározásban azt élvezed, hogy lejössz a hegyről. 1 óra alatt analóggal odaérsz a hegyhez, ebike-al ugyanennyi idő alatt fel is mész, le is jössz és élvezted is. Te is boldog vagy, család is boldog.Szerintem nem kell ezt túlgondolni.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz evilskati #205871 üzenetére
Ez a magyarazat teljesen megallja a helyet. Sot, a bike parkos pelda is, hogy gyorsabban vissza erj a csucsra. Bar szamomra erthetetlen, mert alt. ilyen helyeken felvono van, vagy autoval hordjak oket.
Na meg aki 2 milla helyett kepes ujabb 1 millat szanni erre a pluszra, az tegye meg. En nem engedhetek meg ilyen draga sporteszkozt.Egyebkent meg, bedobom a bicajt az autoba, asszony felvisz a hegyre, es lejovok. Es ha ugy akarom, akkor asszony lent osszeszed, es vissza visz.
Sot, ha bicajozni megyek, ugy szervezem, hogy sehova ne kelljen rohanni. Meg is orulnek, ha fix idom lenne egy korre. Mar most stopoltam a Szombat-Vasarnapot, szezon vegen nincs kerdes, mire jut ido.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
senior tag
válasz rétisün #205870 üzenetére
A BH59 és a BH90 között van a belső átmérőben különbség, szóval a tüske különbözik:
"The Newer BH90 hose is actually SMALLER in internal diameter, giving better braking performance. The BH59 and BH90 Olives are identical, the barbs however are different, because of the different internal diameter of the tubing. They are not interchangeable."
Путин, иди нахуй!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #205863 üzenetére
Értem...egyébként nem is figyeltem, hogy azok a sorok/szabadonfutók tulajdonképp menetesek. ...amúgy nem számottevő az a legózás és a 12s sor sem lötyög (legalábbis nekem nem lötyögött egyik agyon sem), így leginkább a súly amit előnynek könyvelhetünk el. Váltást nem tudom hányat vált fel, illetve lefele egyszerre a Sram, nem ismerem...közben megnéztem, eggyel többet felfele (5) és eggyel kevesebbet lefele (1) mint az XT. Tartósságáról még nem tudok nyilatkozni, az viszont már eldőlt, hogy 0,7%-ig lenyújtott lánc után a sor simán elviszi az újabb láncot is...a váltó tényleg lehetne kiakasztós, viszont állítható a kuplung ereje, és az is jó, hogy kikapcsolva könnyebben tudom törölgetni, kenni, takarítani, bemozgatni a kenőanyagot a csapokhoz.
parandroid...ja így már értem, azt hittem csak az emberi erőt hasonlítják össze...vonat?! Pfff...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rétisün
veterán
válasz Atti777 #205873 üzenetére
fékcső rövidítést tervezek, mert a Roadlite-on olyan hosszúra hagyták (főleg az első) fékcsövet, hogy nézni is rossz (bár ez lehet csak az én defektem, de nem szeretem a túl hosszúra hagyott bovdeneket, fékcsövet)
ha csa a tüske más, az nem gond, a régit vissza lehet tenni, nem? vagy azt is illik mindig újra cserélni?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Hasaggymeg #205874 üzenetére
Igen, itt a megmozgatott súlyhoz szükséges erő alapon megy a táblázat (autónál pl 1 utas vs 5 utas) - elsőre én se értettem. De érdekes módon mégis pl. a vonat az egyik legkevésbé környezetszennyező közlekedési mód. Illetve a kocsiknál is jócskán változik majd a terep az új akksikkal, meg azzal a görbével, ami arról szól, hogy egyre több elektromosságot megújuló forrásból táplálunk, így egy elektromos jármű az élete során egyre zöldebb - ellentétben a belsőégésű motorral, ami éppen ellentétesen működik (minél idősebb, annál károsabb).
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz rétisün #205875 üzenetére
Nekem is fura volt elsőre a Roadlite-on ez, de a rövidebb cső még jobban surlódna a vázhoz szerintem. Így is kíváncsi vagyok, hogy az az átlátszó védőfólia meddig bírja a fejcső bal elején. Szerintem ha már fejlesztesz, vannak jobb irányok is: én pl. vettem új tárcsákat (asszem Deore), amik már nem acél felfogatásúak, hanem alu. Plusz a DT szettemhez kapott centerlock kupakokat használtam, így végül elég sok grammot megspóroltam, és maguk a tárcsák is jobb acélból vannak.
Nálam volt két furaság egyébként. Az egyik az, hogy a csövek elkezdtek nyiszorogni, erre a megoldás az volt, hogy befújtam a vázba bukási pontokat egy kis szilikon spray-vel. A másik, hogy a nyeregcső rész elég nagyokat tud roppanni (esetemben nyilván sokkal nagyobbakat kap eleve). Meg is ijedtem, hogy máris elnyírtam volna a vázat... újrakentem párszor a nyeregcsövet karbonpasztával, de csak átmenetileg lett jobb. Végül nagyjából rájöttem, hogy a nyeregcső bilincs alatti tiszta fém lehetett a hiba forrása. Azt jól bezsírozva eltűntek az elképesztő roppanások.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #205878 üzenetére
Plusz a kívánságod szerinti nem letörős kijelző.
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz SpaceJam #205877 üzenetére
Én azért a reccsenésért vásároltam végül nyomatékkulcsot...gondoltam megúszom nélküle, de a Cube olyan sz@r gyorszárakat ad a nyereghez, hogy nem lehetett azzal megtépni eléggé így aztán akkorákat reccsent, hogy majd szívbajt kaptam nehogy törjön...majd vettem egy ilyent, nyomatékra húztam pasztával és láss csodát, csend van.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #205881 üzenetére
Dolgoznak ott magyarok is, legalábbis ez gyanús: +436602849555|csaba@radwelt.co.at
https://barbieripnk.hu/
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #205880 üzenetére
Az enyémen integrált 2csavaros van, az se jobb
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz varsam #205885 üzenetére
Végy menetrögzítőt és állítsd be konkávra a taposó felületét a szegekkel.
Más... tudja valaki Bryton Rider 15 háttérvilágítását hol lehet álítani?... vagyis mikor kapcsoljon be.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Hasaggymeg #205880 üzenetére
Nálam csak a zsír hiányzott, de a gyorszár csere ötletet köszi.
A Canyon adott nyomatékkulcsot a bringához, azzal mosok fogat is azóta.[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
Runner_fxr
Ármester
válasz sebgutkopf #205881 üzenetére
A Radwelt tudtommal teljesen osztrák tulajdonú, csak dolgoznak ott magyarok is és a telefonokat is fogadják magyarul. Volt náluk Bullit az biztos, hogy most van e jó kérdés, de biztos tudnak szerezni.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz SpaceJam #205893 üzenetére
Előző Cube-ommal évekig nyűglődtem ugyanezért és nem jutott eszembe cseréljem le azt a sz@rt...mert féltem, hogy akkor már kulccsal macera lesz állítani ha recseg... miközben jó bilinccsel tulajdonképp már nem is recsegett volna. Azt kérdeztem tőlünk azzal hogyan alkalmazkodjak a karbonhoz előírt nyomatékboz mire azt mondták annyira húzzam meg, hogy maradjon meg a nyoma a tenyeremen. 😳😵
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
ezekből az e-mtb-okból miért nincs rohloff+szíjhajtásos verzió, túl rossz, hogy hátul van a nehéz agyváltó?
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #205838 üzenetére
Az enyém is egész rendes E-Enduro, és ott kezdődik, hogy 6000 euro. Ennyit bárki elkölt aki felső kategóriás analóg Enduro-t szeretne.
Nincs már ezen a szinten olyan árkülönbség ami egyiket vagy másikat jobb vétellé tenné, a csúcs gépek pofátlanul drágák, akár analóg akár E.
Példaként nézzük meg a Cube-ot, az egy népszerű márka.
Itt van az analóg csúcs Enduro gépe: [link]
Itt pedig kb ugyan ez E verzióban: [link]
A két bringa között nincs 1000 euro különbség.
Ezen az árszinten az kit fog érdekelni?
Az, hogy egy Speci, Santa Cruz, Yeti mennyibe van, más kérdés, de ott az analóg is ugyan úgy 10-12 ezer Euro.Ringman: Van belőle. Nicolai EBOXX
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #205899 üzenetére
Ezt a Cube -ot neztem... Es az altalad ajanlott Yeffsy joval olcsobb volt, nagyjabol azonos erteku felszereltseggel, kivetel a dropper. Azert csodalkoztam... De direct sale es a reselling okozhat ekkora kulonbseget, ha 10% -al szamolok. Vagy ennyivel rosszabb.
6000EUR az igy is sok, nagyon sok. Ezt akkor sem engedheti meg maganak mindenki, es ez tenyleg csak a belepo. Meg UK -ban is ritka volt az ilyen erteku bicaj, pedig ott sokaknak 2 havi fizujzbol kijott volna.
Specit direktben hoztam fel, mert a 13.5k EUR az csillagaszati.A konkret linkelt bringarol, az analog C68(full XTR), a E meg C62. Mas a felszereltseg. Itt az analog C62, ami felszereltsegben ugyan az, mint az E -s, 1.1 millio a kulonbseg. Az meg rohadt sok.
Ismerosom megvette az S-Works Stumpjumper bringat az Ohlins telo/taggal, amit en is megneztem. Hetvegen jon velunk, kivancsi leszek, mit hagytam ki. Sokaig ragodtam rajta. De 2017 -es bringaert nem akartam 1.2 -ot kiperkalni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Hővezető paszták
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- DIGI kábel TV
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Gaming notebook topik
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen