- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Diablo IV
- Xbox Series X|S
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #217127 üzenetére
Hát én a shimano tárcsát venném, igaz azzal a fejjel gondolkozom, hogy fékerőt is elvárok.
A KCNC-nek nincs érdemi felülete, így ugyan biztosan nagyon könnyű, cserébe a fékerő is "könnyű" lesz.
A fékhatás és hőelvezetés szempontjából a kivágás nélküli full teli tárcsak a leghatékonyabb. Ahol anyag és érintkezési felület csökken ott romlik a hőelvezetés és csökken a fékerő is. Itt jöhetnek akkor a jogos kérdések, hogy akkor minek vágják ki egyáltalán a tárcsákat.
Ennek is megvan az oka (ne a fékporral gyertek), de nem mindegy a kivágást designer vagy mérnök rakta rá.
Az egyik ok a súly csökkentése, hogy a tárcsa könnyebb legyen.
A második pedig bizonyítja, hogy nem véletlenek a gyártói tárcsa ajánlások az egyes fékekehez, mert a kivágás mennyiségével az elérhető fékerőt lehet finomhangolni az adott féktest/betét fékkar mint rendszert teljessé téve. Ne legyen fölöslegesen erős (akkor nem modulálható), se túl gyenge, milyen fékerő a cél.
A harmadik ok pedig a fékbetét sérült rétegeinek a borotva szerűen történő lemetszése és annak biztosítása, hogy mindig a lehető legtökéletesebb állapotban legyen a betét. Itt pedig azt érdemes lesni, hogy a tárcsa kivágásai olyanok legyenek, hogy a betét minden részén ez a hatás meg tudjon történni, ne maradjon ki sáv. A linkelt shimano tárcsánál nagyon jól meg lehet figyelni a pontos tervezést, hogy a kivágások pozíciója és mérete folyton változik és a belső és külső perem szélessége valamint formálya szintén, hogy a betét a szélektől középig mindenhol egyformán tudjon kopni.
Nekem a shimano tárcsa komolyabb és átgondoltabb mérnöki munkának tűnik.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Külpolitika
- Medence topik
- Kés topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- További aktív témák...
- DJI AVATA Pro-View Combo (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- Eladó Radiomaster Ranger Micro 2.4GHZ ELRS Module
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- Stabil MoBalux fürdőkád belépő
- Bicikli matrica szinte minden fajta biciklire! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen