-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Maximum1
őstag
válasz parandroid #217548 üzenetére
Amit írsz az szép és jó és támogatom, de itthon nem ebbe az irányba megy a dolog, legalábbis még nem.
Belvárosban a bringaszámlálók fasza adatot dobnak, lehet mutogatni, de a 70% a fospandások adata akik megélhetésből tekernek.
És mielőtt jönne a duma hogy tesznek a környezetért, hát nem, leszarják, így keres több pénzt.
Először az infrastruktúra kéne és utána beleterelni az embereket. -
Maximum1
őstag
válasz stickermajom #217550 üzenetére
Lehet rosszul fogalmaztam, minden mozgásformában vannak szabályok amiket próbálsz betartani hogy a másikat ne zavard, de ez most nagyon félre ment, telibe szarják egyesek, ja és a kutyásokat még nem is mondtam
-
válasz Maximum1 #217551 üzenetére
“Először az infrastruktúra kéne és utána beleterelni az embereket.”
Ez nem így működik, és nem is szabad, hogy így működjön. Az infrastruktúra ott van, első körben a meglévőt kell használni, aztán aszerint alakítani, ami valós igény. Ez Mo-n pont fordítva szokott menni, ilyenkorkészülnek a semmiből semmibe vezető kerékpárutak, 50 centi szélességben, de sárga választóvonallal a közepén, aztán lehet mutogatni, hogy úgysem használja senki. Ez még nyugaton sem így megy, itt is leaszfaltotozott mezőgazdasági utakból, illetve városokban lezárt forgalmi sávokból lettek a bringautak, utána ezeket bővítették, egészítették ki. És még bőven van mit csinálni itt is.
Amúgy mi az a fospanda? (10 éve nem Mo-n élek, azóta talán 2x voltam Bp-n, valami helyi futárcég?)
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #217553 üzenetére
Foodpanda. Ez lett a netpincerbol. De amúgy tok mindegy hogy valaki kornyezettudatossagbol vagy kényszerből teker, nem ül autóba, az a lényeg.
Az infra mellett a közlekedési kultúra is fontos lenne, sokan ezért nem bicikliznek és jogosan.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #217545 üzenetére
Tényleg tapasztalható egy ilyen helyi és aktuális jelenség, de az egészét nézve és kissé leegyszerűsítve még mindig a plázák fenntartása és a plázalakók ígényeinek kielégítése a fő oka annak amiért természetünk pusztul, a plázák meg virágoznak. Ha ez a trend megfordul (szerintem már soha), vagy legalább lelassul (erre van reális esély) az mindenkinek jó.
Engem is bosszant mikor az első 20°C-s késő tavaszi napon a sok mugli végre leporolja bringáját, vagy éppen túracipőjét és túrabotját és beszól az erdőben nekem aki január elsején tettem első bringás körömet a hideg, nyirkos erdőben... olyankor inkább azzal nyugtatom magam, hogy minden ilyenre még mindig jut 20 plázázó, vagy tévé néző, akik tőlem még előbbieknél is távolabb áll világnézetben."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz andrisbandi #217544 üzenetére
Bruhaha, ezt ugye te sem hiszed el? Runner maga leirta, mennyit bir egy ilyen motor, ha hasznalva is van, terepen. Inkabb hiszek neki, pedig O ebike parti, mint egy kiragadott mondatnak.
Nem is a motor doglik meg.Maximum1: Meloba jarasra az eroller lett nagyon nepszeru. Utalom az osszeset, mert pofatlanok. De szvsz megertem. Valszeg, ha Bp. -n meloznek, es az aglomeraciobol jarnek be, akkor en is azt cipelnem megammal, minthogy BKV-ra uljek.
6030D: Pont leirtam, hogy de, ertem az endurosokat. Konnyen felismerhetoek, mert protektor meg allvedos sisak van rajtuk. En is megvennem az ebike -ot, ha csak azt csinalnam, de csak itthon. Azert Nyugatra az ebike -ot is megfozhetned, olyan szintek vannak, es a felvono visz mindenhova.
Ezek nem downhillesek, hanem sima bringasok.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Maximum1
őstag
válasz parandroid #217553 üzenetére
Itthon a semmibe vezető kerékpár utak sima adó és uniós pénz elcsalása, soha nem is akart az bringaút lenni.
Ami meg most úgymond tesztelés alatt van a Főpolgi szerint az nettó uszítás az autós vs. bringásokkal.[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz MPowerPH #217557 üzenetére
#207652 Runner_fxr
"..karbantartás mentes a rendszer. Így van ez szinte mindegyik pedelec rendszerrel. Maximum szoftveres frissítéseket lehet rá tenni időnként, de a motor és az akku is karbantartás mentes. ... motor semmilyen esetben nem ajánlott szétszedni. 40-50 ezer km élettartamot ad meg a gyártó.."
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
MPowerPH
félisten
válasz andrisbandi #217559 üzenetére
Akkor kicsit meg bogarasszal, mert leirta, hogy sajnos ha hasznalva van terepen, sarat/vizet kap, akkor az a motor nagyon szepen beall. A tengely, ami nem cserelheto.
De majd meglatod a sajatodon, ha hasznalod. Csak ismeros korbol van 2 Speci is, ami 2 ev alatt beallt, es motort kellett cserelni. Es abbol az egyik magyarhonban hasznalt, szoval ra sem lehet fogni, hogy az UK idojarasa ette meg.jjeahh: Tegnap egyebkent mindegyik koszont. Meg is rokonyodtem, wtf, eddig ez nem volt szokas. Bar ezzel nem szoktam foglalkozni, es nem is ez a resze zavar.
De tudod mit, nem is zavar. Az zavar, hogy emelkedon a KOM -okat elraboljak. En meg nezek, hogy a fenebe lehet 16km/h -s atlaggal felmenni ott, ahol egyebkent a fele is becsulendo.Nem az volt a celom egyebkent, hogy megint vitat robbantsak ki. Az ebike fan banda azert raugrott, megint. Arra akartam celozni, hogy egyre kevesebb analog bringa van. Par eve meg elvetve lattal 1-1 ebike -ot, most meg minden masodik az, ami szembe jon veled.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #217528 üzenetére
Pont erre volt való a harmadik csavar a hátsó váltón (oldalt van, ha van de nem minden váltón van), ahogy írtam pár hsz.-szel ezelőtt. Azzal lehet feszíteni a váltó kanalánál lévő rugót és így távolabb vagy közelebb állítani a fogsorhoz. Nézd meg a videót, amit linkeltem, ott magyarul elmondják részletesen a dolgokat. (A stílust hagyjuk ).
-
arcitec
addikt
válasz MPowerPH #217560 üzenetére
Értem már a problémádat. A STRAVAT kellene megkérni, hogy legyen külön e-bike szekció és
már meg is oldódna a konfliktus. Mint pl a Garmin gps-en is van külön szekció az eltérő bringa típusokra. [kép] [kép] [kép] [kép]
U.I: Az meg, hogy ki köszön, ki nem, az emberi tényező, máshol is olyanok amilyenek ....[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #217560 üzenetére
Igen azt nem írja a gyártó, hogy ideális körülmények között. Ugyanez van a hajtással is. Egy városban használt sokkal tovább bírja, mint egy saras, agyagos, homokos terepen használt kerékpár. De azt is el tudom képzelni, hogy félúton van az igazság. Ha nincs annyira gyepálva akkor bírja a motor és túléli jóval az akkukat.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz arcitec #217562 üzenetére
Csak elcelodes volt, nem szoktam nezni az achievement szekciot. Legalabbis nem olyan szemmel. Maximum azert, ha eppen tudom, hogy hol nyomtam meg kemenyebben, akkor ranezek, hogy ott volt e szegmens, es ha igen, akkor mennyire voltam sz@r vagy eppen jo.
Sajat statomat meg Garminban nezem, mas nem nagyon erdekel.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
andrisbandi
őstag
válasz stickermajom #217564 üzenetére
Ne tudom eldönteni róla mikor beszél komolyan
Volt itt már olyan, h az ebringásokat jól hátba kellene rúgdalni...
Aztán szétütött egy autót mert bünti fékezett, a söför csak azért úszta meg mert csaj volt...- Hogy most csak veszik a lapot, akik adják alá a lovat... vagy örgögi tervük része a tűz verése
- Néha finoman próbálnak neki rést ütni a valóság felé... ezt kimondottan nem szívleli【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
MPowerPH
félisten
válasz andrisbandi #217566 üzenetére
Birom az ilyen stilust is. Aztan csak akkor is kemenyen, amikor mondjuk megallsz elottem, es ugyan ezt elmondod a szemembe. Akkor nem csak a bringadat tornem kette. Mar bocs... Az is komoly lenne, es valszeg Te is eltudnad donteni.
Mert engem igazabol az ilyen huszaroktol ver ki a viz, es tenyleg nem szivlelem oket.Nem ellened szol, csak a hozzaszolasod stilusa ellen. Megertem, hogy forumon kovetkezmenyek nelkul lehet gunyolodni, csak gondolj arra, hogy egyszer meg osszefuthatsz az egyennel.
stickermajom: Nem rad gondoltam, mint ebike fan. Sot, nem is a topiklakopkra. Azert itt nem jellemzo.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Ringman #217572 üzenetére
Nincs. Szaraz szivacsnak a dorzsis reszevel. Vagy ha a tenyereden vastag, kemeny a bor, akkor azzal dorgolve szepen lehozza.
Sok eves sulyzos edzesnek hala nekem kezzel volt a legegyszerubb. Kar, hogy az utolso guminal jottem ra.andrisbandi: Ne haragudj, de egy darabig emesztheto es ertheto is a poenkodas, elcelodes. Egy darabig. Csak tudni kell, meddig szabad elmenni, es esetleg eleg vagy e hozza forumon kivul is. :/
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz arcitec #217562 üzenetére
Már régóta van, de az userek gyakran nem hajlandóak a tekeréseket átállítani ride-ról e-bike ride-ra, van aki még büszke is rá, hogy e-bike bringával KOM-okat szerez és harcol érte. Pedig lehet külön e-bike szegmenseket is csinálni .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #217571 üzenetére
Nem lehet, hogy a rugó tört el benne? Elvileg a csavarral meg kellene, hogy szűnjön a jelenség. Ha nem akarsz te hozzányúlni, akkor érdemes elvinni egy szervízbe.
Más: Nemrég építettem egy új bringát a régi acél vázas helyett és kellett vennem egy új telót az A-Headre átállás miatt. Az alkatrész hiány miatt nincs sok választék, így egy XCM30 -P 26" LO (hidraulikus LockOut) 100 mm lett. Viszont meglepődtem, mert ebben már van olajpatronos csillapítás. Egész jól mozog, így meg vagyok elégedve vele. Elvileg ez már Quick Service technológiás, így lesz hozzá alkatrész is.
-
Fall-N
veterán
Közben látom írtál közben, a rugó milyen állapotban van? Lehet azt kell cserélni. Ahogy írták pár csepp műszerés olaj sosem árt a mozgó részekhez.
-
fulton
addikt
válasz arcitec #217579 üzenetére
Én is kentem eddig Mosás után gondoltam rá kérdek.
Azt a kérdéses hátsóváltó fém rész Már lecsiszoltam Pontosabban csiszoltam le belőle meglátjuk. Rugó nem Tört el.
----
Itt járok az integrált hajtómű leszedése érnél a lánckereket meg akarom pucolni Ahhoz meg le kell szedjem.
Én megmondom őszintén Már nem emlékszem mivel húztam be ezt a középső nagy ,sok csillag ágyazati fekete csavart vagy csak kézzel húztam... de kulcsom nincs hozzá. Jól gondolom hogy ezt is Ki kell csavarni hogy le tudjam húzni a hajtóművet igaz?
vagy elég a két fém csavart kicsavarni? -
Ringman
nagyúr
ha a dt swiss 350 hátsó agyon tengelyirányban le-föl mozog a teljes sor, akkor véletlenül valahogy kitekertem a teljes szabadonfutót?
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #217585 üzenetére
lejött kazettástól a szabadonfutó
tiagra+távtartó + shimano freehub - eddig nem volt vele baj, tegnap valamennyire megtakarítottam a kazettaközöket cipőfűzővel (nem látszik hátulról ), akkor valamennyire lehúztam az egész szabadonfutót?
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #217587 üzenetére
akkor visszarakom és kész? [video]
-
Ezkijez
csendes tag
Sziasztok,
kerékpárt szeretnék vásárolni városba munkába járáshoz, illetve szabadidős bringázáshoz. Egyenes kormánnyal és merev villával szeretnék venni valamit, elsődlegesen a fitnesz kerékpárokat nézem használtan (mivel legfeljebb 200 ezer forintig szeretnék elmenni).
Amatőr vagyok a témában, így a véleményeteket szeretném kérni ezzel a kerékpárral kapcsolatban, ár-érték arányban mit gondoltok róla.
Előre is köszi a segítségért!
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #217555 üzenetére
Minden "szezon" kezdés nehéz, majd megszokjuk Őket, hogy újra itt vannak.
Addig is majálisozzunk. -
fulton
addikt
Ha forgáskor ilyen apró mintha homokszemcse lenne közte hangot hallat a kerék csak a hátsó, szerintetek érdemes lenne ujrakenni vagy ez kikopik majd belőle? Mert ha nem muszáj akkor nem szedném szét ezért az agyat még. Mit gondoltok?
Itt egy videó
Ezt az agyat 2021. 09 től használom, és télen nem mentem vele. 1000km lehet benne.
Szoktam sterimoval mosni meg légszáritóval szárítani lehet azzal került be.[ Szerkesztve ]
-
Nihed555
lelkes újonc
helo,a vaskáhylának a tetejét hogy tudom levenni hogyha csavar lazitoval se lehet kicsavarni a csavarokat?akkor se ha forro a kályha,a négy csavarbol kettö le is van sarkazva,ha kifurom akkor meg utána nem lehet csavarozni többet és nem lesz rögzitve a teteje
-
evo87
őstag
Sziasztok!
32-es gumi mennyire vállalható 90% aszfaltos használatra egy Merida Crossway-re? A gyári 42mm-es szélességet kicsit ballonosnak érzem. Mekkora szélességre érdemes váltani, ami még nem bántóan keskeny/rázós?
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #217392 üzenetére
Ebben az a kemény, hogy a gyártó oldalán minden gyártónak évjáratonként meg van adva ml-ben pontosan mely villába oldalanként mennyi és milyen minőségű olaj való. Persze a gyakoribb típusok szükségletét fejből is tudhatják, de ha épp nem ismerős a típus, vajon miért olyan nehéz azt megnézni?
Tényleg egy banális szerelői hiba, de ezek után már az is felmerül mint kérdés, hogy akkor a megfelelő helyre a megfelelő olajat tették, ha ilyen random szippantanak fel random mennyiséget?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- God of War sorozat
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Politika
- DIGI Mobil
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen