Új hozzászólás Aktív témák

  • HaaS

    addikt

    válasz Egon #101 üzenetére

    Én nem vagyok olyan biztos benne... :). Ugyanis addig próbálgattam a könyvkombókat, hogy mikor milyen extrákat tudok berakni a cuccokba, hogy valahogy a hardból normálra állítottam közben. Szóval azért voltak olyan gyöngék... gyanús volt... 1403-ban két mágus mínusz az ritka... ez van.

    De most már tuti hard, imposs pihen. Ez így élvezhető.
    Emlékszel amit mondtam Zaldronra, hogy Heroismmal milyen durva? Na most legutóbb pont összejött: megérkezése után semmi mást nem csinált csak ült és nézett. Heroism adott neki (néhány egyéb bónuszon kívül) 12 sage rp-t és 30 manát.
    A wand egyébként azért lehet jobb, mint a staff, mert sokkal olcsóbb ugyanazt beletenni... szóval 120 manáért kapott egy +10 spellpointos wandot.
    Tehát: még a piacnak örül a falu, mikor 12 ponttal (könyvtár még sehol) megy a spell research és 20 (saját alap) + (30+10)/2 (Zaldron a várban a wanddal) azaz 40 manapontot tudok elkölteni körönként. Mivel megy az artificer+runemaster kombó, ez ugyanennyi extra mana/ kör. Mondd, hogy nem nagy előny... de-de :K!

    A myrran oldalt nem szeretem, de ez nem azt jelenti, hogy ne játszottam volna jópárszor azon az oldalon. Nagyon nem hiszem, hogy erősebbek lennének a ruinok-nódok, nem. Ugyanúgy ott a rahedli védetlen spelles meg +20 goldos ruin, nódok dettó. Ugyanúgy lehet gyűjtögetni az elején, nem éreztem különbséget. Lehet véletlenül felnyomtad a Magic Power-t strongra:).

    Nem vagyok nagy káosz fan, Hellhoundokkal gyorsan nagy előnyre lehet szert tenni, kevés mana, kis fenntartási költség, és nagyon hatékony. Nem olyan vicces folyton gyártani őket. Káosz csenel így nemigen van nálam, de egyébként sem szerettem, pont a random miatt. Meg a többi dolog, amit felsoroltál. Egy Endurance tuti, esetlegesen egy Pathfinding megy a távolságikra a védő varázslatok mellé, általában elég, ha el tudnak lépni és aztán támadni, ha nyakunkon az ellen. Sok távolsági ellenegység esetén, ha nem tudom tutira megvédeni / gyógyítani / feltámasztani a sajátjaimat, akkor meg egyszerűen nem viszem csatába az íjászokat/papokat/etc.. Lűdözgessék a Guardian Spiritet, csak röhög az egészen. Közben persze mágiával mehet az aprítás. Unikornis pöpec dolog, vörmökkel együtt... teleport ruleZ. Általában flee a vége, így több egység maradhat életben (ha nem, idézek újakat). Aztán ha a nagyja távolságit leszedtem, akkor jön a fő bagázs, tapasztalatot gyűjteni.
    Egyébként a hullámokban támadás talán a legkézenfekvőbb és legjobb taktika. Mindig van a közelben néhány Spirit, ilyen-olyan, csak arra, hogy előtámadjak/meneküljek vele, mindezt csak azért, hogy elfogyjon az ellenfél mágus manája, és így nem tud meglepetést okozni, mikor a fősereg jön aprítani.
    Elején városfoglalás, tökugyanez. Ha már megvan a 20 manaköltés/kör, akkor hiró, cucc, minden nélkül bármekkora (nem távolsági) városnak neki szoktam menni, lehet az akár 8 db swordsman,halberdier, mindegy. 4-5 magic Spirittel körbeveszem a várost (runemasterrel ez 23mana/db), aztán egy fordulóban betámadok minddel, csatánként megidézek 2 fantomharcost, aztán flee. Mindig jól jön egy kiépített város.

    Repülés azért jó, (nálam minden hős az itemek miatt, ha van Flight akkor mindenki más is), mert azt támadok akit akarok, földről repülőt ők nem tudnak. (Kivétel van rahedli, breath, throw... stb, nem sorolom) Jó nézni, ahogy állnak és várnak a földi egységek, mert nem tudnak megtámadni senkit.

    A Guardian Windet be tudod kérni a könybe, ha nagyon akarod. Nekem 3 fix sorcery varázslat van: Fantom Warrior, Floating Island (enélkül tényleg töltögetnék én is), és a Guardian Wind.
    Tényleg, egyetlen esetben szoktam újrakezdeni játékot, ha a kezdő város mellett nincs erdő. Az ugye nulla íjász, nulla bónusz az első két prod boost épülettel... szóval fosh.

    Amiről még érdemes szót ejteni, az a Just Cause. Néha a Heroism-t is feláldozom érte (bár általában megbánom). Olyan hatalmas segítség a játék elején hogy csak na. Én 45% adón sanyargatom a népet mindig, mert szeretem arannyal befejezni az építkezést és átcsoportosítani a kaját. Amellett, hogy a fame csökkenti a városokban az idegbajosságot, az egységek költségeit, jókora esélyt ad egy durvább első hősre. A Just Cause-zal kezdett játékok harmadában Malleus jön elsőnek 200 aranyért. Őt gondolom nem kell bemutatni, arany a szíve...

    Abbahagyom, mert már ez is sok.

    [ Szerkesztve ]

    "a sárkány is csak ember" - oxox

Új hozzászólás Aktív témák