-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
Topikgazda
válasz retesz147 #87399 üzenetére
MBK Skyliner = Yamaha Majesty
A karbit mindenkepp rendesen szet kellene szedni egy alaposabb takaritasra(fuvokakat is kitekerni), az emulzios cso(kevero cso) pici kis furatait mindet kitisztitani, akar egy rezkabelbol kiszedett vekony szal vezetekkel.
Kicsit mar homalyosak az emlekeim, de nekem ugy remlik a hutoventi hokapcsoloja a hutobe van betekerve(plusz mellette a vizhofok jeladoja). Viszont lenni kell biztositekanak is, en eloszor azt ellenoriznem.
A hokapcsolora elvileg kek es zold-piros vezetek megy. -
#TOTTI
őstag
válasz #TOTTI #87400 üzenetére
Megoldás ez lett:
78-as főfúvókát 85-ösre cseréltem. Fél fordulattal volt kitekerve a levegő, ment is jól, kitekertem másfélre a levegőt ami az alap, akkor már megint éreztem hogy lehetne jobb, feljebb tettem eggyel a subert na akkor lett igazán jó. Majd nézek gyertyaképet, de érzetre jó. Most 5 grammos görgők vannak az helyett próbálok 4,7-est talán a kontraszt rugó még elviseli.
-
Topikgazda
-
Debilon
addikt
tényleg nem lehet Kymco tömítést kapni az országban?
Kymco People S 50 4T (BB10AA motorkód), ma látom, hogy a generátor oldalon az olajleeresztőnél tiszta olaj a blokk oldala, folyik ki a műanyag alól, még nem szedtem szét, de gyanítom, hogy a tömítés nem működik ahogy kell
elvileg ez a cikkszám: 11394-KGBG-900, de sehol nem hozza így, angol, amerikai, holland webshop van, de nincs készleten, pár fényév múlva, vagy nem tudják mikor kapható
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Rivaul
addikt
Hazahoztam tegnap a lerohadt Jogot. Beindult ott ahol letettem. 3 utcával odébb azonban megint leállt. Szerencsére pár házzal odébb lakott egy rokon, feldobtuk utánfutóra. Ma elkezdtem szétszedni. Alig jutott üzemanyag a csőbe. Levettem a csövet, rá szívtam a vákumra és jött rendesen. Valami a karbival nem stimmelhetett. Viszont ha már leszedem, gondoltam ledobom azt a no name japán vackot és kap egy normálisabbat. Van itthon egy doboz karbim még. Abba találtam 2 dellortot, csak mind a kettő manuál szivatós. Szóval túrhattam hozzá bowdent. Rendberaktam, aztán jött a meglepetés. Még a gázbowden is valami egyedi végű vacak volt a Jog-on... Bele ment 4 órám mire össze állt. Most indul szépen, egyenlőre nem ürül az üzemanyag cső, de rendesebben kipróbálni már nem volt kedvem. Jó idő vol, de nem annyira hogy 4 óra után még szellőztessem magam.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
#TOTTI
őstag
válasz sityupityu #87404 üzenetére
Rugó, kuplung és variátor se gyári, nekem teljes vakság, most az első setup jó, de hátha lesz jobb is.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz tothferenc #87409 üzenetére
Persze, de ki tudja milyen 2080km...
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
FeniX-
aktív tag
válasz tothferenc #87409 üzenetére
..Meg arra még rájön a regadó + forgalomba helyezési díj is, nem?
-
_voodoo_
tag
válasz Rivaul #87391 üzenetére
Hali
Pár évvel ezelőtti hsz-edben olvasom hogy túlütötted a főtengelyszimeringet a jogon, nos ma én is így jártam, nekem is a horony belső szélénél van a szimering külső síkja, (bár láttam videókat ahol direkt úgy mutatják hogy odáig kell benyomni...)
Kérdésem hogy ennek a sztorinak mi lett a vége? Kiszedted vagy hagytad úgy és jó lett? -
Topikgazda
válasz #TOTTI #87408 üzenetére
Persze, gondoltam hogy ezek nem gyáriak már. Csak írtam, hogy teljesen felesleges hozzányúlni a jelenlegi kontraszthoz, bármilyen is van most benne ha az most jó. Az van amit írtam, hogy ha érzetre kéne neki a a 4 gramm alatti görgőméret, akkor szoktak megint egyel erősebb kontrasztot berakni. Mivel ezek ugye egymás ellen dolgoznak, így elől feltolódik az ideális érték (görgőméret) megint kb egy grammal egy erősebb rugóval, így nem kell extra könnyű (4 gramm alatti) görgőkkel szenvedni. De csak indokolt esetben kell ez, máskülönben teljesen felesleges.Ha nincs rá tényleg szükség, akkor feleslegesen keletkezik plusz súrlódás, és ezzel együtt nagyobb hő a hátsó tárcsánál, aminek a negatív hatásait ugye nem kell felsorolni. Hangolásnál minden változtatást csak tudatosan, átgondoltan és indokoltan szabad, nem pedig találomra. Nyilván ehhez rutin kell.
Pár éve itt "regényeket" írtam a hangolás alapjairól, érdemes visszakeresni ezzel kapcsolatban.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
retesz147
addikt
válasz nyogo83 #87401 üzenetére
Köszönöm! Igen, tudom, hogy a Skyliner, az Majesty.
Karbinak nekifutok még 1x.
A hűtővel kapcsolatot tippet köszönöm. Most ismét vidéken maradt, tavasszal hozom fel Bp-re, akkor fogok tudni vele érdemben foglalkozni, csak addig gondoltam elkezdek informálódni, stb.
Köszi!Xiaomi 13 eu dev...
-
Topikgazda
válasz V.Stryker #87407 üzenetére
Kihasználják a piaci helyzetet. Ha meg tényleg 2000 km van benne, akkor az meg szinte új motornak tekinthető. Persze ha tényleg annyi van benne. De ez úgy is látszik, amikor megnézi az ember. És ugye a plusz költségeket amiket már ti is leírtatok nem kell kifizetni, ami szintén nem kevés.
Én is erősen gondolkodom, hogy tavasszal eladom a runnert, mert baromira nincs használva. Persze ez még egyáltalán nem biztos, mert attól függetlenül hogy nem használom nagyon kötődöm hozzá. De ha erre kerül a sor, akkor nem fogok gatyázni én sem, és kihasználva a helyzetet pofátlan nagy összeget fogok kérni érte az tuti. És ennek ellenére szinte biztos vagyok benne, hogy el is fogják vinni, pedig egy 2002-es motor és már 38 ezer km lesz benne. A papír nélküliek is gond nélkül eladhatóak 300 fölött jelenleg, az én forgalmis/műszakis darabomat biztosan nem adom 500 alatt. Már idén is ketten el akarták vinni úgy, hogy nem is hirdettem egyáltalán, csak ismerősi körökben tudják, hogy van egy a garázsban és nem nagyon van használva.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
V.Stryker
nagyúr
válasz sityupityu #87417 üzenetére
Milyen piaci helyzetet? Hogy 2-3 hónapot kell várni rá? Szerintem ez így télen pont nem opció.
Szerintem ez a pofátlan ár vissza fog ütni, nem viszik el ennyiért. Az ipse ki is írta,hogy alku nincs. Átíratni ezt is át kell, tehát az újhoz képest 20ezer forinttal olcsóbb. Akkor inkább várok 3 hónapot és a plusz 20 ezer forintért lesz rá plusz 1 év garim és én fingok rá először. Plusz az az első 2000km olyan lesz, amilyennek a honda írja. Mert itt ugye pont nem tudjuk milyen volt.
De azt is elfogadom, hogy vannak emberek, akik inkább fizetnek és bevállaják, de add meg uram most azonnal vagy holnap nem is kell.Ebben a hirdetésben egyébként szerintem semmi tudatosság, ésszerűség nincs. Egyszerűen nem akarja elfogadni, hogy új árához képest bukni fog rajta.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topikgazda
válasz V.Stryker #87418 üzenetére
"Milyen piaci helyzetet? Hogy 2-3 hónapot kell várni rá?"
Nem feltétlen a várásra gondolok, hanem arra, hogy baromira felment az új és ezáltal a használt járművek ára is. Irreálisan sokat kérnek minden szinten a használt piacon. Erre gondolok leginkább.
A hirdetést meg te találtad, ha ilyet látsz nem kell vele foglalkozni. A gyanúm meg sajnos az, hogy simán lesz olyan madár aki elfogja vinni tőle ennyiért.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
V.Stryker
nagyúr
válasz sityupityu #87419 üzenetére
Alább linkeltem a már 2023-as árlistát.... 1.269.000 regadóval a PCX ára. Erre már csak a névreírás jön rá.
Az is lehet,hogy nem akarja eladni, csak az asszony akarja. Így meghirdette irreális áron, hogy ne kelepeljen a felesége.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topikgazda
válasz V.Stryker #87420 üzenetére
Persze, az is lehet, hogy el sem akarja adni, bár szerintem nem ez van.
Amúgy elég megnézni a használtautó hirdetéseket is. Az 1-2 éves, akár 80-100 ezer kilométert megtett autókat annyiért adják mint amennyibe anno kerültek. És az a durva, hogy el is adják őket, különben nem lenne ennyi meghirdetett autó ilyen áron. Persze azzal is számolni kell, hogy mennyit romlott a pénzt -2-3 év alatt, de akkor is nonszenszek az árak.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
V.Stryker
nagyúr
válasz sityupityu #87421 üzenetére
Autóknál azért mást. Ott amit megvettek 3,7 milióért, azt most eladják 5-ért 20-30ezer km-el. Viszont az új ára meg van 7,5 millió.
Hát ez van.
Közben eldöntöttem én is, hogy kenje mindenki a hajára, rendelek,egy új Nmax 155-öt és annyi. Jobb, mint a PCX, de olcsóbb,mint az SH.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
suste
veterán
válasz V.Stryker #87422 üzenetére
Ebből látszik mennyire különböznek az igények, meg hozzáállás.
Ha nekem lenne Normál "A"-s jogsim, akkor tuti nem vennék 150-est.
(Amikor kipróbátam egy SH150-est, akkor a PCX125-höz képest semmit pluszt nem adott, sőt a PCX szerintem könyebben kezelhető.)
Akkor inkább 250-300 körül néznék valamit..... -
#TOTTI
őstag
válasz sityupityu #87415 üzenetére
Köszi a tanácsokat, könnyebb görgőt megnézek ha jobb és nincs lyuk a nyomatékban akkor marad, ha valami nem oké megy vissza az 5g.
-
tothferenc
senior tag
Hat pont ezaz, Ki mire hasznalja majd a robogojat/motorjat, ugye. Nekem van A-s jogsim, a robi mellett meg egy 600-as Hornetem is, de legtobbszor megis az 50-essel megyek a nagyfaluban, mert rohadtul nem ferni el sok helyen az autok kozott. Ez olyan, mintha vennel egy porig ultetett civicet, mert jobb az ar/ertek aranya, mint a masik, kozben meg mucsarocsogerol jarsz vele dolgozni.
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
Zoli bácsi
őstag
válasz FeniX- #87428 üzenetére
Egész pofás a masina így szemből! Gondolom műszakin így nem menne át, oda vissza kell tenni az eredetit.
Tavasszal hirdesd, addig felmegy az új ára is. Én el tudnék rá képzelni így szemből nézve egy bukócsövet is. Biztos van hozzá, feldobná, előbb el is vinnék.
Szerk: Szentül megfogadtam, idén már nem költök sem autóra, sem motorra, meg ebből a drága benzinből sem tankolok! Állhatatos leszek, ha törik, ha szakad, betartom a fogadalmamat![ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #87430 üzenetére
Szerencsére, úgy csináltam meg, hogy vissza lehessen alakítani, és a műszaki még 3.5 év, új motor lévén.
Még meglátom a tavaszt, bedurciztam erre az eladásra.
Hát, ezt a maradék másfél napot már csak be tudod tartani!
-
KTMHobby3
tag
-
FeniX-
aktív tag
válasz KTMHobby3 #87434 üzenetére
Van rajta elvileg ilyen párakiengedő kis szerelőnyílás. Majd figyelem, hogy tartósan bepárásodik-e. Igen, kicsit alacsonyabbra állítottam a lámpatestet, most Tök jó. Tényleg nagyon jó, a régi egy "tócsában" világított szinte magam elé. A refi az egész jó volt. Ez erősebb.
Remélem, a rendőrök sem fognak szívózni vele. Végülis, honnan kéne tudniuk, hogy ezt a típust nem ilyen lámpával szerelték?
pl. a honda Rebelnek is a legjobban felszerelt változata már ledes ugyanúgy. -
Zoli bácsi
őstag
válasz FeniX- #87435 üzenetére
" Rebelnek is a legjobban felszerelt változata már ledes ugyanúgy"
Igen, csak annak a lámpájában benne van a jelzés. Amúgy amíg jól van beállítva, nem vakít, szerintem a rendőr nem foglalkozik vele. Ha beléd akar kötni, úgyis talál fogást. Tuti hogy a társaság 90%-ának le van járva az Eü. csomagja. (Valszeg az enyém is)
Megjött a jó idő, arra gondoltam megyek egy kört a robesszal. De eddig esett, tiszta sár meg víz minden. Szerintetek egy 10 perc alapjáraton járatás megfelelő lehet, vagy inkább el sem indítsam? (léghűtéses 4T 125 Liberty)
Talán van aki emlékezik rá, tavasszal első indításnál nem aludt el a check engine, csak miután leszívtam a benzint, és tankoltam. Tavaly télen 5 hónapot állt, most megpróbálom havonta megjáratni, de legalább bemelegíteni. -
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #87438 üzenetére
Azt hiszem a nagymotor topicban írta be az egyik motorszerelő srác, hogy az alapjáraton ketyegtetésnek semmi értelme nincsen, mert csak a vízpára "jön" ki az olajból és lecsapódik, viszont a motor semmilyen terhelést nem kap. De most ezt konyhanyelven mondtam el, majd a többiek kijavítanak.
u.i.: amúgy ebben a lámpában is van ilyen kamanduszkéró E6 jelzés.
[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
válasz Zoli bácsi #87438 üzenetére
Nálam ennek egyszerű a matekja, ahogy kocsinál is.
Ha nem egyből forgalomba megyek, hanem egy lassabb tempójú úton kell haladnom, akkor indulás, útközben magasabb fordulaton gyorsabban melegszik.
De ha egyből rá kell fordulnom, egy tempósabb úrtra akkor had ketyegjen inkább 2-3 percig, mert intenzívebb kigyorsításoknál probléma lehet a ledadogással.
Ha leáll úgy is beszívja a vákuum a nedves levegőt, nem akkora tétel mint a 10-15000km-es vagy annál nagyobb olajcserés motoroknál.
Főleg azoknál az autósoknál akik üres tankkal járnak, és a kondenzvíz táncot jár a kongó tankban rövid utaknálFeniX-: Ha benne vana jelzés akkorpróbálkozz be vele a köv műszakinál, lehet nem szólnak érte, egyre több gépben látom ezt a fajta a lámpát.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #87438 üzenetére
Ez a lejaró eü csomag egy érdekes téma. Megfelelő az, amin bontatlan állapotában nem szerepel lejárati dátum?
Mikor meglett a kocsi, több helyen is néztem az eü csomagokat (Tesco, Auchan, stb), de egyen sem volt feltüntetve semmilyen dátum.
Végül valahol találtam, amin volt és megvettem.Mivel vezetek egy tankolásos táblázatot minden járműhöz, ezért elfér egy munkalap a lejárati időkkel. Ráadásul feltételes formázással jelöli a közeli eseményeket akár futásteljesítmény, akár dátum szerint. Pl olajcsere, műszaki vizsga.
Más: az autók téli bemelegítésével kapcsolatban is egyre több helyen írják le, hogy álltában, terhelés nélkül kár járatni. Terhelés kell a hőtermeléshez, amit hidegen 1500-2000 rpm körül ideális megadni a motornak. Amíg nincs terhelve, addig csak hidegen jár: hideg a fém, az olaj, a hűtőfolyadék, de mindez legalább tovább tart.
A rövid idejű járatásnak legfeljebb annyi értelmét látom, hogy addig is hallod a járását, alapjáratot tartja-e, kifugógáz színét. De ebből is elég annyi, amennyi idő alatt begombolkozol, sisakot, kesztyűt húzol.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #87438 üzenetére
A léghűtéses gépek nagyon hamar bemelegszenek. Pár perc elég a hengernek az üzemi hőfok eléréséhez, és ezáltal az olaj is hamarabb el fogja érni azt hőmérsékletet, ami egy vizes blokknál jóval tovább tart.
A téli egy helyben való járatás valóban felesleges, és ha mindezt alapjáraton végezzük, akkor még káros is ahogy mindenhol leírják. Viszont arra kevés helyen térnek ki, hogy ha nagyon muszáj, akkor helyben is teljesen fel lehet üzemi hőmérsékletre vinni egy motort úgy, hogy még az olaj is olyan legyen amilyennek lennie kell, és nem okozunk különösebb problémákat az egésszel. Egyszerűen azt kell csinálni, hogy amikor a víz már elér egy bizonyos hőfokot, onnantól kezdve váltakozó fordulaton kell tovább melegíteni a motort. Viszonylag rövid idő alatt teljesen üzem melegre lehet így járatni. A sportmotorokat mielőtt pályára viszik azokat is hasonlóképp melegítik be, nem pedig menet közben végzik ezt el. Nincs is rá lehetőség. Egy bizonyos szint fölött már eleve van lehetőség egy motornál pl melegítő programot is alkalmazni, hozzá sem kell nyúlni a gázhoz, üzem melegre melegíti saját magát a program segítségével. Mondjuk az az érdekes, hogy ezt program dolgot pont inkább a nagyon amatőr versenyeken/pályanapokon használják, ahol sokszor tök egyedül van a pilóta a motorjával, és az egyéb elfoglaltsága miatt nem lenne ideje még a motort is bemelegíteni egyedül rendesen. Egy moto gp-ben az ilyesmit a mai napig kézzel végzik el, külön mérnök van rá.
Tehát a lényeg, hogy ha nagyon szükség van rá, akkor nem ördögtől való dolog helyben bemelegíteni egy motort, de azt semmiképp sem alapjáraton végezzük el mert annak tényleg sok káros hatása van nem beszélve arról, hogy fél óra múlva sem lesz teljesen üzem meleg állapotban.szerk: Természetesen én sem melegítgetem télen helyben a motorokat feleslegesen. Akkor szoktam ilyet csinálni, ha egy olajcserét vagy valami hasonlót ütemezek télre. Az a pénz meg nincs, hogy én szar időben kimenjek nagymotorral a hidegbe és dzsuvába és ott melegítsem be azt. Plusz nálam a motorok sincsenek lefagyva, a külső szigetelt garázsomban is simán van plusz három fok a leghidegebb mínuszokban is.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
FeniX-
aktív tag
válasz Tamás9x #87440 üzenetére
Ó, még 3.5 év a következő műszaki, addig van időm még egy pót lámpagyűrűt beszerezni, amin összeállítom a régit is "plug & play" formációban, és két csavar bontásával vissza tudom alakítani gyárira. Meg hogy meg lesz-e még a következő műszakiig, az nálam amúgyis mindig kérdéses.
A bemelegítéssel kapcs: egyetértek @Macilaci válaszával és a Tiéddel is @Tamás9x.
[ Szerkesztve ]
-
Zoli bácsi
őstag
válasz macilaci78 #87441 üzenetére
Köszönöm! Mivel patyolattiszta a hófehér robogó, nem indítom el, ha mennék vele egy kört, már az utcában egy kosz lenne.
Eü csomaghoz: Felénk úgy 10-12 éve ellenőrizgették a rendőrök az eü. csomag érvényességét, azóta nem hallottam róla.Úgy tudom, az autós dobozon rajt volt a lejárat. De a kötszereken van lejárat, ha a dobozon nincs is. Nem szokták ellenőrizni amúgy, csak amiatt említettem meg, ha a rendőr nagyon bele akar kötni valamibe, ebbe is bele tud. Na, közben rá kerestem, nem mondok nektek hülyeséget:
"Az elsősegélynyújtó felszereléssel szemben támasztott követelményeket a KöHÉM-rendelet 106. §-a tartalmazza. A lejárt alkalmazhatósági idejű elsősegélynyújtó felszerelés a hivatkozott jogszabályi helyben foglaltaknak nem felel meg, ezért olyannak kell tekinteni, mintha nem is rendelkezne vele a járművezető, így a 3. kérdésre adott válaszban foglalt esetben büntetés szabható ki a jármű vezetőjével szemben."
[link]Felesleges új elsősegély csomagot venni, akinek lejártak a kötszerei. Aki biztosra akar menni, vigye be a csomagot a gyógyszertárba, és kérje meg az eladót, hogy cserélje ki a kötszereket. Azért ne csúcsidőbe.... Röhej, de a fertőtlenítő szernek is van szavatossága. Vegyetek egy kis Octenisept sprayt, és kész.
Saját véleményem, mint kivonuló mentődolgozó: A balesetes sebek általában szennyezettek, kosz, por, aszfalt...Stb. kerül a sebbe. Az a seb nem steril, de a környezet sem az. HA egy tiszta, bontatlan, de lejárt szavatosságú kötszert teszünk a fertőtlenített sebre, attól senkinek baja nem lesz. De a szabály az szabály.
Másik: Nézzétek meg mi van a motoros eü csomagban. Na, ami gyakran sérül egy balesetben, az a fej. Aminek nagyon jó a vérellátása. Csak mondom, ezzel a csomaggal egy szép fejsebet nem tudtok ellátni. Mert kevés a kötszer hozzá. És akkor nem is szed vérhigítót a sérült, illetve mi van ha több sérült van..? Ez csak az én véleményem, de a szabály az szabály. Kell, és jó legyen a szavatosság.
Ha megnyugtat benneteket, az én autómban szerintem 15 éve lejárt kötszerek vannak a dobozban. De a hátizsákomban van friss, egy zsebbel, abból használnék.
Szerk: Ha már előjött a téma, kikerestem mi kell a motoros eü. csomagba:
a) oldalkocsi nélküli motorkerékpár, motoros tricikli és négykerekű segédmotoros kerékpár (mopedautó) esetében:
aa) steril gyorskötöző pólya (10 cm x 5 m): 2 db
ab) steril mull-lap (6 x 6 cm/100 lap): 1 db
ac) kéztisztító/fertőtlenítő lap: 4 db
ad) fóliakesztyű: 1 pár
ae) ragtapasz (1,25 cm x 5 m): 1 tekercs
af) olló (rozsdamentes acélból, 110-150 mm-es): 1 db
ag) polividonum jodatum hatóanyag tartalmú sebfertőtlenítő oldat (30 ml): 1 db
ah) sebtapasz vágható (6 x 10 cm): 2 db
ai) higiénikus arcmaszk (lélegeztetéshez): 1 db
aj) gumis rögzítésű sebészeti szájmaszk: 1 db
ak) elsősegélynyújtás képekben: 1 db
al) tartalomjegyzék: 1 db[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #87444 üzenetére
Kíváncsi lennék rá, hogy hány nagymotoros hord magával bármilyen eü csomagot. Én nem játszom meg magam, nálam nincs meg nem is nagyon volt. A két mostani nagymotoromba hely sincs sehol az ilyesminek, egy törlőkendőt tudok bepréselni az ülés alá amivel a plexit szoktam törölgetni a benzinkúton ha nagyon bogaras.
Az autómba meg lejárt van, kettő is. Bár dátum az nincs rajtuk.Egyébként évek óta van egy rendelet ami felülírja a kötelező eü csomag jelenlétét a kocsiban, illetve hogy annak hiányában ne közlekedhessél. Rendőr nem is kérhet ilyet egy sima ellenőrzésnél. Akkor van bibi, hogy ha baleset következik be, vagy balesethez érkezel és nincs nálad. Akkor egy másik szabály felülírja azt, hogy alapállapotban megkezdheted a közlekedést eü csomag nélkül is.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
FeniX-
aktív tag
válasz sityupityu #87445 üzenetére
Arról meg végképp ne beszéljünk - de ezt Zolibácsi, Te jobban tudod - hogy hányan mernek egyáltalán odamenni a sérültekhez és segíteni, kiszedni a roncsból, ha olyan a helyzet, vagy sebet ellátni. A legtöbbnél szerintem kimerül a segítségnyújtás a mentők/tűzoltóknak való telefonálásban.
-
Topikgazda
válasz _voodoo_ #87427 üzenetére
Valószínűleg a motor égése közben befolyásol valamit a dugóra hogy más a kialakítása, másképp hat rá az erő mint egy hagyományosnál. Lehet, hogy jobban gátolja, hogy a dugó "keresztbe álljon". Ennél láttam már cifrább kialakítású dugattyút is. De ez csak egy feltételezés a részemről. Még ha nem is mondtam hülyeséget akkor is lehet, hogy még más is van a háttérben.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
FeniX-
aktív tag
válasz KTMHobby3 #87448 üzenetére
Lehet, hogy anno írtad, most nem emlékszem rá, de Te a lámpa-testet is módosítottad, vagy csak az izzót?
Azért a műszakira a sajátomon mindenképpen visszacserélem. A vetítéskép szerintem semmiféle szabványnak nem felel meg. Egy "sima" félkört rajzol, mindkét sávban egyenletesen. De - mondom - a réginél fényévekkel jobb és a DLR is nagyon menő, angyalszemes. :-D
Szerintem vakítani nem vakít, legalábbis, senki nem villogott rám szemből este tegnap. Amíg működik, használom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen