-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Josi
aktív tag
válasz
albiosz #67598 üzenetére
Meg kell próbálni.
De javaslom, hogy előtte a környék kereskedőitől kérjen árajánlatot a kiszemelt modellre.
Néha meglepő, hogy mekkora eltérések vannak.
És próbáljon meg a legolcsóbbnál alkudni még.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
albiosz
őstag
válasz
MC Pite #67600 üzenetére
Suzuki topikban elég nagy mozgástérről írtak. Ezt a kettőt találtam capturból, amik olcsóbbak, mint a listaár. [link] [link]
Az elsőnél lízinget ajánl a leírásban, nem tudom kp-ra is adja-e ennyiért. A másodiknál nincs szó lízingről.
(#67601) Gombinyó: 10% jól hangzik. Tolatóradart építenek be vajon?
(#67602) Josi: így lesz, köszi!
Egyébként ajánlott ez a modell ezzel a budget motorral?[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz
atosan #67045 üzenetére
Most néztem a linket csak; ez alapján érdemes lehet utánakérdezned...
Előző autókba próbáltam 13 és 16os koaxot, de a boka magasságból érkező magasokkal sokra nem mentem, cserébe a mélyekből is jóval kevesebb(freki, dinamika, mennyiség egyaránt) volt. Így csak sima mélyközép került az ajtóba.
(Meg korábban volt kickbass mélysugárzó is, de bizonyos körülmények között lement 2 Ohmig és azt nem tolerálta a gyári fejegység már, lekapcsolta a kimeneteket.)Captur: Logan MCV-ben próbáltam a 0.9 Tce-t, k*rvára jól vitte, nagyon meglepődtem. Sőt, még hangra és karakterre is kellemesebb volt (és erősebbnek is érződött mint a 112 lovas boosterjet a Vitarában). Szögegyszerű a turbó, közvetett befecskendezéses(!), én mindenképp ezt ajánlanám ha várhatóak rövid (nem melegszik be rendesen az olaj) utak az autóval, nem a GDI 1.33-ast (attól függetlenül hogy tök jó kis motor lett).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz
Gombinyó #67607 üzenetére
Feltételezem nem vezettél még ezzel szerelt autót?
Arra tippeltem, hogy egy égészséges 1.4esnek fog érződni (1.2esek az 1,8asokat hozzák alul, az 1,6osokat felül érzésre), de inkább hasonlít alul 1,8ashoz a 0.9 tce is, és ameddig próbáltam (4 személlyes 70-80km/h-ig) addig az ereje fent is inkább 1.6oséhoz haosnlított mint 1.4eséhez). Nem tudom hogy, de hasonló pozitív csalódás mint amikor kis kasztniba próbálja az ember az 1.4 HDi-t, és marhára nem úgy megy ahogy 68 ló alapján várná.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Kiindulva akár más gyártók, akár a renault egyéb motorjaiból, soknál van pár dolog amire figyelni / 'típushibánál' hivatalos idő előtt cserélni kell. (Kollégák 1.6os renault motorjainál trafó, okoskerék, injektor; a 'tuti' turbómentes motoron.) Szeretem ha van elég tapasztalat egy hajtásláncról, és tudja az ember, hogy mire készüljön - legalábbis 1-2 dolgot preventív cseréljen (mint 1.5 dci régebbi verzióknál hajtókarcsapágy az erősebekknél, vagy nagynyomású szivattyú a delphi rendszerűeknél).
Megkockáztatom hogy az 1.3 sem lesz egy sokkal megbízhatóbb cucc, csak még nem ismerjük eléggé. De záporozhatnak rám a kövek, vállalom.
Visszakanyarodva másfél hónapja érkezett utoljára pl olyan kérés, hogy még szűk 3 évig 50km-re jár dolgozni, utána nyugdíj, és főként helyben lesz használva; milyen új autót nézzünk.
Na; ilyenkor ki mit merne ajánlani mint jó eséllyel strapabíróbb hajtáslánc rövidtávozásra? (Kia/Hyundai 1,4MPI, 0.9tce, 1.2 puretech volt amiket első megnézésre ajánlottam, de 1.2 110 puretech motoros autót vett végül, mert már nem volt a szívó mpi, és tetszett neki az új Cactus - majd figyel az üzemanyagra és olajra.)[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #67614 üzenetére
Az 1.33 as tce ami most új, az csak a renaultnál új
ez ugye tiszta mindenkinek? Meg eleve a típushibák javításával lett fejlesztve...
Csúnyán szólva olyan mint a meganeoknál az első 16 szelepes sorozat. Sorra döglöttek le a trafók, de miután ki lett cserélve denso/beru kombóra 16évet ment hiba nélkül pl. (saját példa bent van a kocsim szervízkönyvében 3 évesen trafócsere) ugyan ez van a tce vel kidobták a piacra megvolt a "tesztidőszak" kijött a fejlesztett módosított változat. Mondjuk az 1.4 tce elsőre jól sikerült abba belenyúlt a renault nagyon.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
albiosz
őstag
válasz
molnarpeter #67612 üzenetére
Minden opció. B Max tetszik neki eddig, ha használt. Gondoltam futunk az új vonalon is egy kört. Kiához ugrik majd be, hogy mit tudnak 4-ért adni. Én Suzuki felé terelném még, de az nem annyira tetszik neki.
Captur tetszik neki, de nem meggyőző a lentiek alapján.
-
rob210
Topikgazda
válasz
albiosz #67616 üzenetére
Nem ide vág de suzuki.
Családon belül vettek 3 hónapja egy sx4 crosst vagy hogy hívják azt a közlekedő edénytLetojta egy madár a múlt héten, le lett mosva és a lakkal együtt jött le a madár ürülék.
3hónapos autó. Az enyém 19 éves de lakksérülés nincs rajta.Renault power
-
gergo5991
őstag
sziasztok, megane 3 nál 2010es 1,6 16v azt vettem észre, ha kátyuba megyek akkor a bal első kerék felől nyikorgó hang jön.
Másik hogy a fedélzeti komputer valahogy furán irja ki a még megtehető távot, valahogy mindig beáll pld 320km-re és onnan nem mozdul csak 160 környékén.
Legutóbb megtankoltam 400at irt ki, mentem a városban egy 8km-es kört, és már csak 340 maradt. Igaz tapostam neki meg ment a klima is, na de 8km alatt nem hiszem hogy 60km-nyi távot elégetett volna, vagy a szivó motor 4k felett ennyire eszik? -
rob210
Topikgazda
válasz
gergo5991 #67618 üzenetére
A fedélzetit ne is nézd, full tank menet full tank ugyan ott ha lehet és abból számolj átlagot.
A nyikkanás sok minden lehet leginkább lengőkar szilent, vagy stabpálca. De persze ez csak tipp így látatlanban.
Ha esetleg inkább csörgés az a nyikkanás akkor lehet rugótörés is.Renault power
-
Scalar24
csendes tag
válasz
MC Pite #67600 üzenetére
13cm-es van jópár az árkeresőn, csodát nem várhatunk ekkorától de a gyárinál jobb hangzása lesz. Az a lényeg nagy legyen a mágnes súlya.
Nekem ilyen van hátul: https://www.arukereso.hu/hangszoro-c3618/alpine/spg-13-c-p232116443/Elöl meg: https://www.google.com/search?q=blaupunkt+ts+series&client=firefox-b-d&channel=trow&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwim_-zxnc3iAhWk_CoKHRKUAc0Q_AUIECgB&biw=1280&bih=910
Ezekhez viszont illik egy normális fejegység vagy inkább erősítő, hogy kitudd hajtani. Vagy szétszeded a fejegységet és telirakod pufferkondival.
-
MC Pite
veterán
válasz
rob210 #67615 üzenetére
Ez csak 1-1,5 éves nem? Hát, jöhet az újabb kövezés, de nekem nem a megbízhatóság záloga ha a mercivel dolgoznak; pl egy csokit tennék arra hogy ez megint biciklilánc használatát jelenti.
Megbízhatóságban nem annyira tartok egyiktől sem, ami szimpatikusabb kisebb autóban, hogy nincs részecskeszűrő, meg eleve az indirekt befecskendezés miatt valószínű kevésbé kokszolódik.
Igazából alig van modell amibe mindkét motor elérhető, de azok mind könnyebbek, nagyobb eséllyel rövidtávoznak vele, 0.9eznék.
Nagyobb méretben/nagyobb távokra meg nincs kérdés, mert csak a nagyobbik elérhető.Ha már korábbi motorok; a K4M (858) 2014 környékén normális olajon (főként v.m.kerék) kívül érinti még valami; pl injektor ugyanaz lehet mint a korábbiakban, vagy nem nagyon van erről infó? Gondolom egyenetlen járás/3 hengerezéssel a tünet ha betegeskedik (mint említetted is a trafót egy ideje változtatták már)?
Scalar24: Gyári fejről hajtanám, így gondolom elsődleges az érzékenysége lenne. Ha ne adj isten találok olyan ami gyárilag aluláteresztő szűrős(hátra), az még még jobb. Csodát nem várok, de
siralmaspicit karcsú ami az autóban gyárilag van, asszony C3mk1-e egy hifibarlang a Méganehoz képest. A gyári fejből is sejthető hogy nem vájtfüleskedni akarok az autóban, csak ne tűnjenek el a 250Hz alatti hangok menet közben.Tényleg, most Mégane vagy Megane?
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rob210
Topikgazda
válasz
MC Pite #67621 üzenetére
Őszinte leszek nem értem amit írsz kicsit csapkodsz, vagy én nem tudom követni a menetét annak ani írsz.
A trafók cserélés után kimennek a világból.
A vezérlés módosító 35evel megdobja a vegérléscserét, de ha ki van cserélve akkor ennyi 5 évet biztosan kibír.
Nincs olyan hibaforrás benne mint a tce-ben.
A közvetlen befecsis kormol le ezt a részét nem értem az írásodnak. A közvetlen befecskendezésesnek pont ez a legnagyobb baja. Nincs mi lemossa a szelepeket.Renault power
-
MC Pite
veterán
válasz
rob210 #67622 üzenetére
Arra utaltam, hogy régi golyóállónak hirdetett motorok sem feltétlen voltak hibátlank (mostani közvélekedés hogy a turbó a sátántól való, és minden ami még szívómotoros az hibátlan és elusztíthatatlan).
Illetve a sajátomra is kíváncsi voltam van-e amire jobban figyeljek. 3 nap állás után adott hangot, úgyhogy vezérléssel cserés lesz; vagy ha még előtte érdemes a szolenoidot cserélni és olcsóbb, akkor kezdem azzal.
A 0.9 tce az szívócső befecskendezéses, azaz kevésbé kokszolódik; emiatt, és a dpf hiánya miatt alkalmasabb szeritem kisautókba / rövidtávozásra.
Bocs, előfordul, hogy csapongok.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
atosan
addikt
Mindenkinek köszi a hangszóróval kapcsolatos tippeket. Valószínűleg elölre egy JBL Stage 502 megy Kenwood Kmm124 fejegységgel-(ez már bizonyított). Hátra még nem tudom.
Maine coon
-
Scalar24
csendes tag
válasz
MC Pite #67621 üzenetére
Nekem Pioneer fejegységem van kissé veterán de az erősebb szériából. Ugye 4*50W van ráírva zenei... Egy TDA ic hajtja kb 4*17w-ot tud az adatlapja szerint az ic, viszont a DAC az elég jó van bene. Közép hangerőn 60-70°C a hűtőborda. Gyári fejegységet megfogod izzasztani. Az a baj mindent alulméreteznek és idő elött tönkremegy.
-
Plero
tag
válasz
molnarpeter #67630 üzenetére
már csak egy nyomtató kellene: 7700423806
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
MC Pite
veterán
Köszi srácok; úgy látom a zenét sokféleképp értelmezzük.
Csomagtartóban mélyládám tuti nem lesz, koax hangszórók, és másik fejegység sem.
Volt már kompakt mélynyomóm is, nem rossz; egy tipikusan hallgatott hangerőre érdemes belőni, felette/alatta nem az igazi (szintén jelillesztővel az erősítettről, igaz, abban gyárilag volt).
A gyári bose-t az ülés alá(drága bontottan is), vagy egy bármilyen pótkerékmélynyomót (és hozzá a jelillesztőt) azt esetleg vennék, ha a mélyközepek cseréjével még mindig messze leszek attól amit elvárok (10ből 8 autó gyári, nem feláras hangcuccával ki vagyok békülve, már megfelel).
Pontosítok, ha még kell, és ha már sikerült egy ... pótkerékszettet szereznem (ami idáig lehetetlennek tűnik bármilyen bontóból), akkor kaphat egy pótkerékbemélnyomót.Gyári fejet nem cserélem (rendes hifire van a szobában elég cucc) - többet ér a kényelem; bt, sebeségfüggő hangerő, tolatóradar, kormányról vezérlés, stb. Több autóban javult a hang normális merevítés és egy normálisabb, érzékeny mélyközéppel, reméltem van egy kedvelt/bevállt típus is kipróbálom azt én is.
Normális fej kerül annyiba mint amit az egészre szánok - tudom hogy gyenge a gyári, de tizen/huszonezerért sem sokkal jobb van (dac-al is végigjártam hosszú lépcsőt); és 99%ban bt-ról játszok zenét.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Telda
addikt
válasz
rob210 #67593 üzenetére
Tegnap szétkaptam újra az egészet, megtakarítottam a csatlakozókat. A légszűrőház alatt fut egy merev műanyag cső, nem tudom mi célt szolgál, de mivel az előző szakembör akinél volt, nem pattintotta vissza a helyére, ki volt dörzsölődve és volt rajta egy 1mm-es lyuk. Kinyomtam pasztával, meg még szigszalaggal is leragasztottam. Szépen összeraktam ahogy kell és úgy tűnik megszűnt a hirtelen gázadásra való megtorpanás.
A lyukas cső, vagy a nem megfelelő összerakás okozta azt nem tudom, az a lényeg hogy most jó lett.
Viszont ezzel is csak tovább csökkent a szerelőkbe vetett hitem... -
MC Pite
veterán
Gumi/felni / kerékmérés:
Nem tudom van-e a topikban még aki ezzel foglalkozik, megmértem a 16"os Kaleido(6,5") + 205/55R16 PremiumContact6 súlyát, 19,0 kg. Kicsit több mint amire számítottam.
Főként a 17es Pragma (7") és a 4mm-es Sportcontactok 19,7es súlya mellett.Nincs valakinek 16os lemezfelnis, vagy akár 15ös kerék adata véletlenül?
(Előd 15ös lemezkekerekei 14,7kg-ot nyomtak, nejem 14es alukereke 13,5-öt).A semmitől több ez is, csak ha lenne 5 csavaros, Meganra való adat az pontosabb lenne
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
ThodEE
őstag
válasz
polonic #67643 üzenetére
Elvileg a többi is segít rajta de gondoltam nem fog ártani neki, még a többit folyamatosan öntöm tankolásonként a DPF tisztítóra az van írva hogy min 5000km-t kell tartani két használat közt
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
eTrade
tag
Sziasztok! Cserélt itt valaki szolenoid szelep olajtömítést Megane 3-asban? (1.6 16v K4M 858)
-
Gabady
aktív tag
válasz
eTrade #67645 üzenetére
Megane 2-ben igen, de egy kutya... Kiszedésnél ügyelni kell arra, hogy az olajtól és a rengeteg hőtől valószínűleg a tiéd is ki van keményedve mint a szikla, úgyhogy törős műanyag lesz mikor kibányászod. Lehetőleg ne potyogjon bele a hf-be a műanyagdarabka...
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
eTrade
tag
-
Gabady
aktív tag
válasz
eTrade #67647 üzenetére
Én vékony csavarhúzót kocogtattam oda és feszigettem ki. Egyéb szúró eszköz csak hajlott /tört...
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
eTrade
tag
válasz
Gabady #67648 üzenetére
Uhhhh, akkor nálad sem volt egyszerű menet.. ez számomra egy kicsit megnyugtató. Amúgy eléggé mérges vagyok, mert ki nem jött a kis mocsok de legalább a perem belső része darabokban lejött. Mellesleg 5 perc sem lenne az egész procedúra ha nem lenne odagyógyulva.
[ Szerkesztve ]
-
Cyborg
őstag
Sziasztok,
Laguna 1 ph2, b56w kasztni, tárcsafékes, 1,9 dci, 107LE
Ma reggelt egy bukkanón koppant egyet hátul, és leült a hátulja, eltört a hátsó híd.
Esetleg bontott hídban nem tudtok vmi kontaktot, aki tudna segíteni, vagy van neki? Felújítottat találtam a neten 80-100e között, garival, de, ha megéri, kockázatnék egy bontottal.
Kell valamire figyelni, ha bontottat néz az ember, vagy bármely laguna 1 hátsó híd jó lehet?
Vas megyei hozzáértő szaki is jó lenne, de gondolom, minden melújító Pest környéki.
Köszi
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- BMW topik
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- PlayStation 5
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Milyen okostelefont vegyek?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Facebook és Messenger
- Politika
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen