Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz philoxenia #7049 üzenetére
Ne tudd meg, milyen hisztibe oltott vita lett abból, hogy idén már négy PS ex is jött PC-re (plusz a Kena, de az nem Playstation játék) és hogy a jövőben egy éven belül jöhetnek a portok, ahogy pl. a Returnal és Last of Us jönni is fog...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Wesder
félisten
válasz Bad Pritt #7051 üzenetére
Teljesen érthető ez az érzékenység, mikor az előző generációban azt harsogta mindenki hogy: "de hát az exkluzívok!" Közben meg máig nem értik hogy PC mint olyan nem riválisa egyik konzolnak sem.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Bad Pritt
nagyúr
Visszatérve egy pillanatra a Sackboy-ra: az is nagyon beszédes, hogy a később megjelent Miles Moralesnek már több mint ötezer értékelése van Steamen, míg a Sackboy-nak csak 500.
Én most beraktam wishlistre, a hónapban nem költök már játékra, de a korábbi részek is tetszettek, ez is tuti jó lehet.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
opr
veterán
Ratchet and clank-től mit vársz el azon kívül, hogy szép grafikával, bugyuta humorral, kb két éveseknek való sztorival agyatlan lövölde idétlen fegyverekkel?
Mert ezt tudják a régi részek is, meg az új is. Szerintem pont annyit adott, amennyi ettől a címtől várható."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
opr
veterán
Teljesen más volt a piac 2013-ban, amikor megjelent a PS4. Akkor egy PS4 árából össze tudtál rakni egy értelmes PC-t, akár új cuccokból. Ha meg használt hw is játszott, akkor 2015-ben (tehát mint most a PS5 arányaiban) már olyan PC-t tudtál összerakni egy konzol árából, ami gyakorlatilag kibírta a generációt. Aztán jött a bánya, és ma az van, hogy egy PS5 árából... Kijön talán a vga fele. Így jöhet akár aznap is az ex cím PC-re, semmi átfedés nincs a két platform között, értelme sincs a hasonlításnak.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Moby
addikt
-
Moby
addikt
Ez nem igaz. Akkoriban a gtx970 volt a "népkártya" a maga 3.5 gigájával, ami közel annyiba került, mint a PS4, vagy kicsit oplcsóbb volt. Ma kb ugyanez a helyzet egy 6700XT-/3060Ti-al. nem változott az égvilágon semmi. Volt közben egy bányászkrízis, aminek már rég vége. Ezt leszámítva drágább lett minden. A konzol is.
[ Szerkesztve ]
-
_drk
őstag
Inkább erre a hsz-re írom vissza, hogy igen! Más volt a piac, mert számított a multiplatform. Akkor még rengeteg AAA játék jött mindenre is. Előtte taroltak a Modern Warfare-ek és Battlefieldek. De akkor még jött Bioshock meg Diablo 3.
Az Xbox ezért is épített le mindent, akkoriban az átlag exkluzívok egy volt a sok közül. Például mindig irigyeltem a God of War, de volt más. Most 2022-ben megint az van mint az elmúlt 5-6 évben, Sony exkluzív nélkül nagyon gyenge a felhozatal.
Sony-nal valahogy jól megérezték az exkluzivitás fontosságát.De gépet össze rakni arányaiban ugyan annyi volt akkor is, mint most.
Ps4 árából ami akkor olyan 150 volt, ugyan úgy nem raktál össze csak pár évre gépet mint most 270ből.Wesder:
Én várnék még azzal, hogy a PC nem konkurencia.
Ezek a konzolok már drágák! A játékok drágák! Egy + joy is drága.
Még rendeződik a piac VGA fronton, mert nem akarják lejjebb vinni az árakat de használtan már fele áron megy. -
Wesder
félisten
Szerintem ártól függetlenül nincs átfedès. Legalábbis én akkor sem játszanék PC-n, ha olcsóbb lenne mint a két konzol együtt. Nem tudom hogy 1200€-ból kijön-e olyan PC, amivel 2028-ig eljátszjatok 1080p-1440p között.
Az jobban zavar hogy nem tudjuk hogy az újgenerációs játékaikat mikor és hogy akarják PS+-ba rakni.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Moby
addikt
Sőt, ha valaki nagyon akar, és fontos az ár, és ráér vadászni, akkor gyak konzol árban is tud venni komplett gamerpc-t. Épp ma voltak bestbuy topikban ilyenek, csakhát ezek is olyanok, mint ma minden: pikkpakk levadásszák a scalperek, ami épp olcsón van, szal ezekre rá kell gyúrni, de mindig van valahol valami olcsón. Már sok-sok hónapja megszűnt az a világ, amikor a konzol árának duplájáért lehetett csak vga-t venni, csak aki ebben nincs benne, az ezt fogja dúdolni még évekig.
[ Szerkesztve ]
-
opr
veterán
De... Ratchet and Clank. Mi az, amiben kevesebb volt, mint az elődje? Kb ugyanaz az egész játék. Konkrétan az vele a bajod, hogy a ratchet and clank olyan lett, mint egy ratchet and clank?
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Moby
addikt
Nem. Konrétan az a bajom vele, hogy a gameplay egy alibiszar, miközben tesztek a világba felszopták a játékot, totálisan ignorálva azt, hogy a gameplay értékelhetetlen vacak. Nem menti fel, ha az előzőek is olyanok voltak. De szerintem ugyanezt írtam korábban is, csak más szavakkal.
Deeee oké, írok újat is: az a bajom, hogyha annyi energiát tettek volna a játékba, mint a reklámozásába, akkor egy rohadtjó játék is születhetett volna. Kár, hogy nem ez történt, bár látom azt is, hogy erre nincs igazán igény. Legyen rajta a sony pecsét, legyen baszó graf, meg legyen rajta minden trolibuszon, és ennyi többnyire elég, a játék nem kell ma már, hogy jó legyen. Elég ha semmilyen, de legalább nem kirívóan szar.
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
válasz l.skywalker #7069 üzenetére
Volt korábban olyan, amit nem töröltek. Vettem belőle
-
Wesder
félisten
Insomniac confirms Marvel’s Spider-Man 2 swings to PS5 in fall 2023.
10 hónap alatt csak összekaparom azt a 80€ rá.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
opr
veterán
Stílusból asap jelleggel vegyél vissza légyszíves. Ha nem vagy képes alapvetően nyugodt, kulturált és érvek által vezérelt diskurzusra, menj máshova.
Nem tudom mi van, hogy hónapokig nem volt semmi gond, erre most pár napon belül ez vagy a negyedik alkalom, hogy kérni kell, hogy ha csak alpári paraszt módon megy a társalgás, akkor azt légyszi inkább máshol.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Tényleg alakulnak a ps5 készletek Uk-ban is végre.
Pont most jött szembe olyan ajánlat az EE-től (egyik legnagyobb helyi mobilszolgáltató), hogy:
24 hó szerződés
Korlátlan gaming + video streaming adat
PS+ premium
Ps5 disc edition, alapcsomag, játék nélkülÖsszesen havi £31, £10 indulóval, azaz pillanatnyi árfolyamon havi kb 14.500 ft, 4700 ft kezdőpénzzel. Készletről, másnapra.
Üröm az örömben, hogy csak meglévő havi előfizus népeknek él az ajánlat, mint "addon" a mostani csomagjukhoz. Elvileg az működik, hogy köt az ember egy új csonagot gyorsan és ezt hozzáadja másnap, de akkor is, úgy teljes a kép, ha ez is el van mondva.Mivel maga a ps+ premium havi £13.5, ps5 ára £480, tehát 24 hó alatt összesen £804, EE féle 24*31 pedig £744, szerintem ez egy teljesen korrekt ajánlat.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
_drk
őstag
Amúgy Kojima mekkora r*banc már.
Twiterre kitéve DS2 posztert, azon szépen látszik hogy csak PS5, persze Decima engine miatt egyértelmű, hogy csak arra, meg majdnem biztos PC későbbiekben.
De eddig meg az Xbox-nal volt, még valahol meg is jelent, talán summergame fest hogy oda fejleszt valamit. -
Wesder
félisten
válasz Bad Pritt #7086 üzenetére
Azért nem feltétlen az MS volt a hibás. A Platinum nem rég kért bocsánatot az inkompetenciájuk miatt, illetve mondták hogy megpróbálnák újra, de gondolom a Microsoft már nem akarja.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Bad Pritt
nagyúr
Hát azért ez többrétegű probléma volt, MS meg az akkori gyakorlata szerint lelőtte inkább az egészet a francba.
Vegyünk egy ellenpéldát, Sony leszerződött egy játékra a Frommal, aztán végül a saját belsős stúdiójuknak kellett kiadható állapotúra kalapálni a Bloodborne-t.
Hozzá lehet egy külsős projekthez állni így is, meg úgy is.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Moby
addikt
válasz Bad Pritt #7088 üzenetére
Hogy aztán ugyanennek a reciprokát műveljék az Evolution-el. Namegaztán cserébe szitokszó lett a BB a sonynál. Ők sem kezelik ezt jobban, ez esetben vélhetően volt a háttérben valaki (Shu?) akinek elég fontos volt a projekt, hogy nem hagyta elúszni. A szervezet meg utálja az egészet azóta is.
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
Hát pont ez az, hogy nem hagyták elúszni, összerakták valahogy, kiadták, játszható, mai napig az egyik legjobb PS4 exkluzívnak érzik sokan.
Az Evolutionnel nem tudnám ezeket párhuzamba állítani, belsős stúdió volt, nagy nehezen kiszenvedték magukból a Driveclubot, ami aztán se kritikailag, se eladásokat tekintve nem hozta az elvárt számokat (bármik is voltak azok).Igazából ez egy általános, érzésre inkább projetkmenedzsment és marketing különbség volt az elmúlt mondjuk másfél évtizedben a két cég között. A Sony-nál valahogy nincsenek tömegével ilyen sztorik, hogy már bejelentett, meg agyonmutogatott first és second party játékokat lőnének le (Scalebound, Fable Legends így fejből), sikerjátékokat fejlesztő, futó projektekkel rendelkező stúdiókat zárnának be (Ensemble, Lionhead) és teljesen megromlana a viszonyuk a saját fejlesztőivel és a szerződött partnerekkel (Bungie, Remedy, Moon*, Platinum, Insomniac).
Most vagy jobb gazdája a Sony a saját IP-jainak és leányvállalatainak, vagy jobban marketingelnek (eltussolnak ) és ha már bemutatnak valamit, akkor azt ki is adják végül. Két nagyobb bezárás jut eszembe így fejből, az általad említett Evolution meg a Japan Studio: az egyik kiadott egy csalódást keltő játékot, a másik meg szépen leépült az évek alatt, de amúgy a munkavállalók egy jó része a Playstation csoporton belül maradt valamelyik másik csapatnál.* A Moon Studios-szal való viszonyuk inkább a Moon hibája.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Moby
addikt
válasz Bad Pritt #7090 üzenetére
Ó dehogyisnem. bezárták a Japan Studiot, az Liverpoolt, a Guerrilla UK-t, az Evolutiont(a nagy nehezen kiszenvedett driveclub gyakorlatilag kultjáték státuszban van, éshát ott voltak a sikeres Motorstormok), a szétvert, majd rebootolt Santa Monica, ami ugyan jól sült el, de ott volt egy készülő, és félbehagyott játék, ami nem god of war lett volna. Ott a platformtól teljesen elhidegült Ready at Dawn, vagy a mamár mindenfelé dolgozó supermassive. ott sem fenékig tejfel az élet.
-
Moby
addikt
Persze értem a mondandód lényegét, és egyetértek vele. Az MS-nél rosszabb gazdát aligha lehetne találni (talán az EA hasonló temető).
-
Bad Pritt
nagyúr
De itt a különbség, hogy az Evolution meg a Ready at Dawn azután lett kegyvesztett a Sony-nál, hogy fejlesztettek egy-egy játékot, ami nem hozta azokat az eredményeket, amit elvártak tőlük és ezután építették le őket. Meg amúgy mindkét csapat talált új gazdát a Sony után, bár ez szerintem mellékes. A Japan Studio-t amúgy nagyon sajnáltam, mert rengeteg játékukat szerettem az elmúlt két évtizedben, de aztán utánaolvasgatva nagyjából érthető a bezárás (vagy inkább átszervezés) oka. Guerrilla UK nem is tudom, micsoda így hirtelen.
Ezzel szemben az Ensemble bezárásáról már akkor tudtak a stúdión belül, mikor még javában hegesztették a Halo Wars-t, ami aztán egy kritikailag és közönség által is elismert játék lett, mai napig a legnagyobb példányszámban eladott RTS konzolon, aztán a DLC-ket már nem is ők csinálták hozzá. Lionhead a Fable Legends fejlesztése közben lett bezárva, miután a játék be lett jelentve és párszor mutogatták is.
Igazából nem is az a lényeg szerintem, hogy milyen projekteket törölnek és melyik stúdiót zárják be, mindkét kiadó likvidált az évek során rendesen, inkább az, hogy ha a Sony mutat valamit egy játékból, akár belsős, akár külsős fejlesztő csinálja nekik, abból valszeg kész produktum lesz.
Meg igazából az se mindegy, hogy hiába volt pl. shitstorm a Bloodborne fejlesztése, nem beszél arról egyik fél sem, hogy soha nem fog dolgozni a másikkal, sőt, állandó pletyka, hogy PS exkluzívot fejleszt a From. Valahogy az nem kerül a hírekbe, hogy a Sony-nak rossz viszonya lenne a partnereivel.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Amúgy igen. Szóval legalább nem várták meg, hogy összedőljön az egész, pl. amit most a 343-nál csináltak az is nagyon pozitív a szememben, hogy nem lőtték le az egész bandát, hanem megpróbálnak felelős gazdaként viselkedni és kritikus pontokon változtatni.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Wesder
félisten
Sok időm még nem volt a géppel. A mikrofont, és a LED-et ugye ki lehet kapcsolni teljesen?
A Haptic az gondolom csak On/Off.
Az Adaptív Triggereket meg szerintem kikapcsolom teljesen, ha van rá mód.I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Wesder
félisten
Simán.
Semmi értelmét nem látom a hangszórónak, a LED is csak feleslegesen eszi az akku-t.
Az AT jópofa, de megjelenés utáni hónapokban volt akinek eltört a rugó, én neg nem akarom hamar szervizelni, ha nem szükséges.
Haptic az olyan mint vártam, de megint csak úgy érzem hogy a folyamatos rezgés csak megeszi az akku-t.Nem tudom mennyit fog bírni, de mivel AA elemhez vagyok szokva, ami elmegy kb 40 órát, ahoz képest biztos csalódás lesz.
Szerk.
Vagy marad a 3m-es USBC kàbel.Astroban rohangáltam 10 percet munka elött, jó lesz.
[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
opr
veterán
Teny, hogy az Astro meriti, mintha muszaj lenne, de amugy az van, hogy annyira, mint az Astro, semmi nem hasznalja ki a kontit, emiatt akkuidoben se nyersz kb semmit azzal, ha kikapcsolod ezeket. Tenyleg annyi lesz a kulonbseg, hogy xbox konti szintre butitod, de cserebe nem kapsz kb semmit. Szerintem csak akkor kapcsold ki ezt a mindet, ha konkretan idegesit a dolog.
ui.: Amugy nekunk az a tapasztalat, hogy mindent bekapcsolva/alapallapoton hagyva kb 6 orat bir az akku. Mindent kikapcsolva ezt talan ki tudod tolni 6.5 orara. Szoval, jah, kb nem nyersz semmit, de cserebe eldobsz mindent, ami zsenialis benne es hozzaad a jatekhoz.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Új hozzászólás Aktív témák
- Extra Akciósan Eladó Xbox One 500gb
- Nintendo Switch Lite 256GB Dual Boot (Eredeti SW vagy CFW) 18.0.1 + Atmosphere, 3 hónap garanciával!
- PlayStation 4 Pro 1TB Glacier White, frissen pasztázva, 6 hó garanciával, Bp-i üzletből eladó!
- Raktáron, PlayStation 4 Slim 500GB SW:11.00!!!, györű szép állapotban, 6 hó garanciával, üzletből!
- Aokzoe A1 Pro AMD Ryzen 7 7840U - 32GB+512GB
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen