Új hozzászólás Aktív témák
-
Szabi®
addikt
válasz hombre[EU] #7250 üzenetére
Sztem egy nagyon jópofa kis játék, kellően hosszú, néha kellően nehéz is, minden a helyén van. Azon kevés játékok közé soroltam,a mibe hibát nem is találtam, Zeldába se, de ott egy- egy feature kissé melankolikussá, repetitívé teszi a játékot.
-
Moby
addikt
válasz hombre[EU] #7250 üzenetére
Helyén kezelve annyit bőven megért, amennyit a jézuska fizetett érte (9500-ért vettem újat belőle). Ahogy mondtam, képes az én figyelmem is lektöni, egy másik korban még talán játszanám is.
-
hombre[EU]
veterán
+ (#7252) Moby nekem az a bajom a nintendo játékaival,hogy elolvasom a leírást, megnézek egy 3perces bemutatót és nem tudom elképzelni,hogy 20-30órán át jó lesz...persze aztán elindítom és nem tudom lerakni. ez is pl. ring-based puzzle solving turnbased rpg origami supermarioban, wtf?!
Life, Uh, Finds A Way
-
opr
veterán
válasz hombre[EU] #7248 üzenetére
Nálunk a Horizon: Forbidden West nagyot ment, de az új címeknek itt konkrétan vége is. Igazából úgy nézett ki az év, hogy megjelenés napján elkezdtünk játszani a HFW-vel, amit a gyerek azóta se rakott le, év végén elcsöppentünk az Ori and the Blind Forest-től, és... És ennyi. Játszottam pár kör CoD-ot a haverokkal, mert ők azt nyomják, nekem meg már mindegy volt, csak legyen valami gaming, de ennyi. Gyakorlatilag alig volt bekapcsolva a konzol.
Cefet gyenge egy év volt ez a 2022, az a nagy helyzet.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Moby
addikt
válasz hombre[EU] #7253 üzenetére
Nem ez az első turnbased mariós játék, meg gondolom nem is az utolsó, de ez nem egy harcközpontú játék, mint mondjuk a mario+rabbids-ek, ez inkább csak kiegészítő elem benne (amit amúgy elég jól fűszerez ez a gyűrűs logikai izé). Simán mászkálós-gyüjtögetős puzzlesolver ez is.
-
_drk
őstag
Megnézve több év értékelést csodálkozok hogy pozitivra hozták ki az évet de hát a Nintendo és indi címek felhúzták, akkor volt God of War meg Elden Ring ami korszakos alkotás és még a Cod multit is több helyen dicsérték de mivel multi fronton is már 2017es Pubg óta semmi új dolog (warzone és fortnite lett jó és azóta is az pörög a legjobban) így gondolom örültek hogy valami egyáltalán úgy valahogy élvezhető.
Egyébként Én 2 okot tudok mondani miért nem jó ma régi gamernek lenni. (ha el hagyjuk a szokásos AAA fikázás )
-túl sok játék van! Nem lehet választani! Most fel mentem ps store-ra és van vagy 50 játék akcióban. Autós, kosaras, jrpg, fifa, midnigh sun stratégiai, skyrim mmo, gotham Knights, több felé multis lövölde, Coop lövölde, survival, open world zombis meg még több 100 ilyen. Fogalmam nincs mivel lennék el.
- Egy bizonyos szint után, nem akarsz lejjebb adni.
Ha végig vitted sorban az év játékait akkor ugyebár csak a rosszabbak maradnak. Ez minden évben nagyon feltolja a mércét. De technikailag is: az átlag játékos keveset retrozik, mert ha megszokott a szemed egy bizonyos grafikát vagy a kezed egy irányítási mechanikat nem nyúlsz vissza 2014es játékhoz. De ez igaz a maiakra is ha egyszerűen látszik hogy több aspektusban gyenge.
Witcher 3 óta nem csináltak igazán jó OW sztori orientált fantasyt nekem például. (AC meg se közelítette.)
Még nincs Zelda szintű fizika a játékokban.
De egy Last of Us vagy Uncharted játékmenet is ritka.
Na ezek után nehéz leülni bármi elé. Legjobb hasonlatot haverom monda: ha veszel egy új kocsit(klíma, tempomat, ülés fűtés stb) , nagyon nem akarsz vissza ülni a régibe (még szervó sincs) csak ha muszáj, na játszani nem muszáj. -
opr
veterán
Amúgy igen, ez nagyon így van. Most, hogy mondod, kb minden évben az van, hogy van legjobb esetben négy játék, amiből három sonys cím, és olyan rohadt magasra teszik a mércét, hogy utána nagyon nehéz bármit úgy igazán élvezni.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Moby
addikt
Nekem a sonys játékok voltak az év legnagyobb csalódásai. Minden játékuk szép, és tökugyanolyan, Nem mernek hozzányúlni semmihez. Annyiban kimerülnek a játékaik, hogy legyen baszó a graf, a writing meg a VA. A játék meg ugyanaz. Játszottál egy résszel, játszottál minden résszel. Sőt, lassan minden játékkal is. Megvan a sikeres formula, és lefagyasztottak mindent évekkel ezelőtt. És mostmár mindennki más is ezt másolja, és azokban is ugyanolyan ostoboid a gameplay is. És mivel sikeres, be van az egész betonozva, hogy ezt fogja nyomni orrvérzésig. Többek között ezért sem érdekel hír szinten sem a nagygépes gaming. Ittvolt plage tale új része, ugyanaz a sonysta ostoboid formula, utáltam a gameplayt, mint a sz.rt. Ottvolt Callisto, ugyanaz. Nem érdekes mennyire szar a gameplay az AAA játékokban, filmként legyen egyre baszóbb, a többi nem érdekes, zabálja a nép. Lassan 10 év alatt lehet leforgatni ezeket a filmeket, nyilván senki nem fog semmiféle rizikót vállalni. És ez meg is ölte az egészet .
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
Inide játékokból találtam több olyat, ami rövid időre le tudott kötni, meg láttam bennük fantáziát, de ezekkel sem tudok már játszani, mer nem kötnek már le annyira, hogy végig tudjam vinni őket, de látom bennük az értéket még úgy is, hogy ezek sem hoztak semmi újat, de legalább mertek valamilyenek lenni. És ez ma nagy szó, meg nagy rizikó.
-
opr
veterán
Kinek mi, en pont hogy a sztori alapu jatekokat szeretem.
Amugy igen, gameplay kb ugyanaz, de... Nem igazan van jobb. Legalabbis nekem eddig nem sikerult talalni sztori alapu, jol megirt, erdekes, szep, single player jatekot, aminek jobb/nagyon mas lenne a gameplay. Mass Effect is a nagy szerelmem, de az is kb ugyanaz gameplay-ben. Engem nem zavar, ha ilyen teren nincs nagy buhera, szamomra a hangulat, kornyezet, tortenet, karakterek, zene, stb sokkal fontosabb.Vagy, ha az nem lehet, akkor legyen skill alapu kompetitiv jatek, de ujabban szvsz abbol se tudnak [szamomra] ertelmeset csinalni.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Moby
addikt
Lehetne jobb, de ahhoz változtatni kellene, és az veszélyes, mert lehet, hogy mégsem sikerül jól. Ezért nem lesz soha jobb. Ezért lesz mindig ugyanolyan. Lassan minden.
Van egy játék, ami talán vissza tudna ültetni a gép elé még úgy is, ha nem sikerülne korszakalkotóra, persze ezt nagyon könnyen írom le, hiszen tudom, hogy nem fog megtörténni, sosem fog elkészülni. A Replaced. Abban van meg az az nagyon mélyen gyökerező, genetikai igényesség, amit sokkal inkább várnék el a nagystúdióktól(nem feltétlenül ebben a formában, nem erről van szó), ez az iparilag előállított, uniformizált high production value izék helyett. Az egyetlen játék ami ma is a kívánságlistámon van. Persze könnyű elméleti dolgokkal dobálózni, azokban sosem lehet csalódni. -
Wesder
félisten
The PlayStation 5 has sold through more than 30 million units to consumers.
December was its biggest month ever for sales.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
hombre[EU]
veterán
nekem egy nagy szívfájdalmam van mégpedig az,hogy nagyon kevesen (a komoly stúdiók/kiadók közül) indultak el ezen a destiny/division vonalon. annyi potenciál van ebben a "zsánerben" csak valószínū nehéz jól megcsinálni és inkább nem rizikóznak.
ezekbe mehet minden, egyjátékos kampány, coop kampány, coop questek, pvp, mmo eventek, zsánereket keverheted, crossoverek stb...és nem. inkább 2-3 évig brainstormingolnak mi legyen a következō (jobbik esetben, egyébként folytatás vagy újrakeverés) ahelyett,hogy lefektetnének egy jó alapot,egy saját univerzumot és azt bōvítenék ~10évig
a destiny is még mindig csak egy "fps dara" pedig abba a hubba elférne egy wipeout verseny, egy telltale kampány, egy rts (halo wars)...ez egy win-win szituáció lenne[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
_drk
őstag
Nem értem a csalódásodat, mert a tavalyi évben pont a 2 legnagyobb folytatás jött ki. Amik nem is x+1 folytatás, hogy már uncsi legyen, hanem csak 2. részek.
2. résznél meg azért még elvárás, hogy az elsőre hajazzon. Ráadásul se igény se igéret nem volt nagy változtatásokról.
De én tovább is megyek: a Ragnarök az kb 1 játék a 18-as GoW-val.GT7-be belelehet rúgni, mert ott nulla újítás lett.
Viszont tavaly előtt meg jött egy Returnal ami nagyon réteg és nagyon más játék mint jelenleg bármi is a piacon ilyen megvalósítással. De ebbe a kategóriába az R&C is belefér szerintem.
A 10 éves filmekkel egyetértek. De ezt a játékipar nem fogja bírni. Fújják a lufit aztán majd jól kipukkan és rengeteg elkaszált projekt lesz és development hell be torkollik a másik fele, majd jönnek a Duke Nukem Forever-ök.
De ennek látszódnak a jelei is. A Micro nem hiába akarja annyira az AB-t. 18 óta felvárásolt rengeteg stúdiót és mondjuk, hogy a 9 milliárodos Bethesda is a Starfield-en kívül mit csinál, ki tudja?
A Sony is nem hiába vétózza és mozdul el a liveservice felé.Én nem tudom mi lesz, egyedül abban bízok, hogy egyre több kisebb és közepes stúdió tud valami értékelhetőt letenni az asztalra.
-
Bad Pritt
nagyúr
Csak azért mert nincs szénné promózva annyi minden még nem lógatnak lábat a Bethesdánál sem.
Tango: tavaly lett kész a Ghostwire Tokyo.
id: sanszosan új Doom.
MachineGames: Indiana Jones és sanszosan új Wolfenstein.
Arkane: Redfall.
Bethesda: Starfield, Elden Scrolls 6, sanszosan preproduction fázisban új Fallout.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Moby
addikt
-
-
Jazz^
tag
Dehát a Ghostwire egyelő a "trú generic shittel" kb
Egyedül az esőáztatta, neonfényes, üres Tokió látványa, illetve a japán folklórból kiemelt ellenségek tudták felhúzni középszer szintjére az egészet.
A történet egy c kategóriás, minden fordulatot mellőző dorama, faékegyszerű karakterekkel, közepes voice actinggal (még a japán is, nemhogy az angol), egybites mellékküldetések, teljesen felesleges openworlddel, amiben alig van bármiféle tennivaló (az is kimerül a leggagyibb gyűjtögetni valóval) és az is a játék felétől nyílik ki, de olyan rövid az a 6 chapter, hogy mire lehetőséged lenne "elmélyülni" benne, már vége is van.:D A combat is kimerül a 3 varázslat rotálásában, ami pár óráig fun, de aztán átcsap monotonitásba az egész, a szerepjátékos elemek meg leginkább szóra sem érdemesek .Mondom ez úgy, hogy szeretem a japán játékokat, ezzel is bőven elvoltam, de egyedül a fantasztikus hangulata vitte a hátán az egészet. Annyira látszik rajta, hogy Evil Within folytatásnak készült (bevallottan), csak félúton történt valami és ez lett belőle.
Tényleg érdekelne, hogy mely aspektusa volt annyira kiemelkedő számodra, hogy pont ez volt az év egyik gyöngyszeme?[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
Nem láttam benne egy bitet sem, ami arra utalt volna, hogy evil withinhez lenne bármi köze (egyáltalán hogy? Azok TPS játékok )
A gyüjtögetnivalók érdekesek, a város 3 dimenziós, nem csapott át monotonitásba a legévégig sem, Nem ment át videójátéknak álcázott filmbe, de mindenek felett ami legfontosabb: mert valamilyen lenni, nem a hótugyanolyan TPS gyerekkisérgetős tucatszar volt by sony.Mondjuk gyöngyszem sem volt, csak szimplán egy rohadtjó játék. Gyöngyszem 2022-ben kereken nulla darab jött, de ezt leírtam korábban: bármi kimaradhatott volna tavalyról. Voltak jó játékok, Elden Ring is az volt, volt indie vonalon is jó, de nem volt egyetlen kihagytatlan gyöngyszem sem. Meg sem tudnám mondani mikor volt ilyen utoljára. Az elmúlt 3 évből nem tudnék ilyet mondani.
[ Szerkesztve ]
-
Jazz^
tag
Hát így. A játék rendezője is megerősítette ezt.
“Yes, [Ghostwire: Tokyo] did start as a sequel to Psychobreak, the Japanese title for The Evil Within. I think the next in the series, at least. And through a long and winding road, it has evolved into this different idea to create a fun game that’s based in a city in Japan. At the time, there weren’t that many games that were using a city in Japan as a base. And so we thought there was a big opportunity there to make something really fun and cool.”
Csak aztán történt ez-az fejlesztés közben, a(z evil within) kreatív igazgatója is otthagyta a projektet a felénél és ez lett belőle.
-
Moby
addikt
És ez hol érhető tetten egy olyan játékban, ahol sem a szereplő, sem a cselekmény, sem a nézőpont, sem a világon semmi nem hasonlít az evil withinre? Szal ebből kb semmi derült abból, hogy annyira látszik belőle. Nem látszik belőle semmi. Nem mintha az ellenkezője baj lett volna, jó játékok voltak azok is, csak tökéletesen mások voltak mint ez. Ez csak belemagyarázása a semmibe a semmit, aminek semmi lényege nincs
-
Jazz^
tag
Pedig szerintem abszolút érezni hangulatában és a helyenkénti mind-bending részek vizualitásában is a Tango kézjegyeit. De épp teljesen mindegy, hogy EW lett volna, vagy bármi más. Arra értettem, hogy a Ghostwire-ön nagyon lehet érezni, hogy olyan, mintha a fejlesztés felénél úgy döntöttek volna, hogy akkor most 180 fokos fordulat. De hogy ne menjen az összes munkaidő kárba, beépítették az új ip-be, amit csak lehet. És itt nagyon kijön, hogy sokminden(?) van benne, csak semmi sincs a játékhoz finomhangolva, érdemlegesen kidolgozva. Olyan tessék-lássék, ez is van benne, az is, csak hát ebben a formában minek.
-
Moby
addikt
Én nem olvastam róla semmit előre, de nem éreztem benne semmi törést. Persze nem volt egy nagyívű játék, de ez inkább előny. Az utóbbi években a legnagyobb problémám a játékokkal éppen az lett, hogy egy öngerjesztő spirálba kerültek a játékkészítők, aminek a végeredménye az, hogy rettenetesen túltolják a mai játékok. Nem csak játékórában, hanem mindenben. A játékok egyre drágábbak, amitől egyre több tartalmat várnak el a játékosok, egyre több színészi játékot, egyre többet mindenből, ami miatt tovább drágulnak a játékok, ésígytovább. Ami végeredményben soha semmilyen előnyt nem hozott. Miközben lehetnének a játékok gyakrabbak, kisebb léptékűek, változatosabbak, stb.
/Vizualitásban persze valóban ottvan a Tango kézjegye, de ezt nem lehet egyik stúdiónál sem kivonni a képletből, meg ez nem hátrány.
-
Moby
addikt
A tavalyi évben ennek az eklatáns példája volt a Plage Tale. Nem volna az annyira rossz, de az utolsó harmad pusztítóra mérgezte az egészet, mert annyira szar benne a gameplay, ami nem visz el a hátán egy ekkora játékot. Egyben tuti nem. És van egy komoly összegű tétem arra, hogy a az új hellblade ugyanerre a sorsra fog jutni. Az is azért készül már végtelen ideje, mert az isten f.aszát is bele fogjkák tunkolni, mert kell a 30 órás gigadráma, miközben az elsőben sem volt valódi koncepció a gameplayre, de az legalább be bírt fejeződni azelőtt, hogy ez rettenetesen bántóvá vált volna.
-
Bad Pritt
nagyúr
Na ezek után csak még jobban várom a Ghostwire-t. Eddig is az tűnt fel, hogy nagyon széles skálán mozognak a vélemények a játékról és ezért nem is néztem utána semminek, full vakon fogok majd belevágni (az is újdonság, hogy fps, azt hittem ez is tps kalandjáték).
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
F-ECT$
titán
A Hellblade nekem anno tetszett, de tényleg nem volt erős gameplayben, így jó, hogy időben véget ért. A 2-ben ezt iszonyatosan ki kell ezt reszelni, ha tényleg 30-40 órás storyt akarnak bele. De mondjuk úgyis mindegy, mert xboxra jön majd Mondjuk ha jól tudom, akkor még mindig nincs megjelenési dátuma...
Dive ever, work never.
-
hombre[EU]
veterán
NVIDIA Brings RTX 4080 to GeForce NOW
nem éppen konzol...de ezt már lehet "nextgennek" nevezni latency/képminōsgben nvidia eddig is az élen járt, de ezzel rádobott egy jó nagy lapáttal. 4K/120fps (fontos,8ms), raytracing, reflexxel elméletileg simán benézhet 80-90ms alá (click-to-pixel), amivel már a legtöbb játék élvezhetō.
nem vagyok oda a (jelenlegi) cloud gamingért, de ez már olyan premium cucc,ami megéri a kompromisszumokatLife, Uh, Finds A Way
-
Moby
addikt
válasz hombre[EU] #7286 üzenetére
Ebből nem lesz 4K@120fps, ahhoz DLSS3 kéne, az meg pont a latencyt csapja szét. Meg ez eddig sem a vason múlt, az infrastruki meg ettől nem lesz jobb, és ha bixen kívülre kell menni, akkor álom marad a 80-90ms, mert nem járja meg oda-vissza a bit a külföldi vonalakon akkor sem, ha nem kellene renderelni semmit.
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Bad Pritt #7227 üzenetére
Úgy fest, nem lett kaszálva, sőt: Rumors on Ubisoft Massive’s ‘Star Wars’ Game Compare It to ‘No Man’s Sky’.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz hombre[EU] #7290 üzenetére
Én mondtam, mert annyira nem volt róla semmilyen hír, ami nem vall a Ubisoftra.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Wesder
félisten
Ha itt van olyan aki Switchezik, akkor a két Ori most 15$ együtt.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Moby
addikt
válasz hombre[EU] #7289 üzenetére
A közelébe sincsenek a számok, és a DLSS3-hoz mandatory a reflex, tehát amit most látsz, az annyi. Ha 100-as a pinged, akkor az a két irányban 200, plusz a render oldali még egy 90 környéke (FG), az már ~300ms, és nálad még nem is számoltunk semmut. Csodálatos
-
opr
veterán
De akkor miert adod meg hozza a renderidot?
A ping az az oda-vissza ido. Tehat ha van egy 50-es pinged, az azt jelenti, hogy annyi ido az adatnak odaernie es erre a valasznak megerkeznie. Ehhez kell hozzaadni azokat az idoket, hogy:
- kliens oldali package generalas es kodolas (szerializalas)
- ha a csomag nagy meretu es/vagy tobb csomagban kell az adatot kuldeni, a ping nem szorzodik, de eltolodik, szoval a kuldes idejet
- server oldali dekodolas (es validalas)
- server oldali valasz generalas es kodolas
- server oldali kuldesMert maga a ping ertek az az adat utja oda-vissza.
Amugy igen, pont ezek miatt a cloud gaming fasza meg minden, de csak akkor, ha olyat jatszol, ahol nem igazan szamit ez. Heroes III-ra biztos fasza, Quake-et a budos eletben nem lennek rajta hajlando jatszani.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Wesder
félisten
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Energiaital topic
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Yettel topik
- 3D nyomtatás
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB digital játékkonzol garanciával hibátlan működés
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 1TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 1TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Asus ROG Ally - Extreme Z1
- Egyedi épített Arcade Vertikális Játékgép és zenegép
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs