Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
Nekem aztán tök nyolc, hogy PR bullshitnek tekintjük, vagy sem, ezt mondta, nem cáfolta soha, utána még rá is erősítettek, most meg borul a bili. Bárki meglepődne, ha kiderülne, hogy egyetlen játékuk sem lett siker, mióta day1 kerülnek az Xbox exkluzívok a szolgáltatásba?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Wesder
félisten
válasz Bad Pritt #7851 üzenetére
Most elkezdhetnénk vitatkozni azon hogy mi számít nekik sikernek.
Nyílván egyikből sem ment el 10millió, de 10 millióan játszottak vele legalább 5 percet.Lehet az én angolom téves (sőt biztos) de engagement alatt simán érthetett játékosszámot is, arra meg érvényes lehet a 8x-os szorzó. Főleg ha 5 perc elég arra hogy már beszámoljanak hogy játszottál vele.
[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Bad Pritt
nagyúr
Felesleges vita lenne, mert senki sem tudja, mit tartanak sikernek és mit nem. A Game Passt nem győzik dicsérni, mennyire elégedettek vele, de az individuális játékokra nem igen szoktak kitérni, ez, ismerve az iparág működését önmagában intő jel. Ha lenne mivel dicsekedni a szolgáltatásuk növekedésén kívül, dicsekednének vele.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
balazs025
senior tag
válasz Bad Pritt #7851 üzenetére
Azon nem lepődnék meg. Azon már igen, ha valóban profitábilis lenne jelenleg a game pass, és nem csak szabados értelmezésben, amibe valahogy bele lehet erőszakolni ezt. Persze ez rövid távon nem érint, csak kérdés, hogy a távoli jövőben mi lesz majd ezzel a sok stúdióval és ip-val (amit mellesleg egylőre nemigazán sikerül menedzselni se).
[ Szerkesztve ]
-
opr
veterán
Ez igy viszont nagyon nem azt jelenti, hogy tobbet adnak el belole, mint ha nem lenne gamepassban. Ok, ehhez erteni kell managerbullshitul legalabb kozepszinten, de ez azt jelenti, hogy osszesen tobben fogjak jatszani, mint ha siman meg kene venni.
Ertsd: Nincs gamepassod es nem is akarsz, de a haverodnal kiprobalod a forza-t, mert neki van es bejon a jatek, akkor megveszed te is. Ellenben mint ha a haverodnak nem lenne se gamepass, se forza, es nem venned meg.
Ilyen modon igaz, amit mondott, a gamepassos megjelenes general eladast is, csak ugy lett okosan megfogalmazva, hogy bele lehessen latni barmi mast is."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
ρσгτσ
őstag
Igen, mert nem ezt akartam betenni...nem vettem észre...
"When you put a game like Forza Horizon 4 on Game Pass, you instantly have more players of the game, which is actually leading to more sales of the game," he said. "Some people have questioned that, but when State of Decay 2 launched, you saw if you looked in the US at the NPD you saw this game selling really well the month it launched on GamePass.
"You say, 'Well isn't everyone just going to subscribe for $10 and go play this thing?' But no, gamers find things to play based on what everybody else is playing. What's #1 on Mixer, what's #1 on Twitch, what's my friend's list [saying], what are people saying on Discord, they go everywhere to see. When these games hit something like GamePass with all these players, it instantly raises the awareness."
ZX Spectrum - Commodore 64
-
opr
veterán
válasz balazs025 #7854 üzenetére
Honnan tudjuk, hogy nem sikerul menedzselniuk oket? Azert, mert meg nem lett belole jatek? Az siman lehet elbaszott idozites is. Amikor a felvasarlasokat megcsinaltak, mondtak, hogy ami mar futo fejlesztes, annak a nagyreszet nem fogjak leloni, hagyjak kifutni szepen, es utana kezdenek neki sajat dolgoknak.
Ha megnezed, anno mikor csinaltak a felvasarlast, mar akkor azt beszeltuk, hogy a kovetkezo (tippre: xboxx X360X xeries X - es akkor az lesz a szep, atlathato folyamat, hogy xox, xsx, xxx - az anykak meg majd szivrohamot kapnak a bongeszo historytol ) generacioban lesz ez majd igazan erdekes. Addig meg annyi lesz, hogy valamikor gen kozepen kiadnak egy szokasos minosegu jatekot, meg esetleg gen vege fele meg egyet, de ez mar kozel sem biztos, csak ha folytatas. Aztan a kovetkezo generacio lesz az, ahol ugy igazabol ki fog derulni, hogy sikerult-e valamit cseszni a sok studioval, vagy nem."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Jezus. Ok, ertem. Sok volt a ganja. Szoljon valaki Phil neninek, hogy legalabb meeting kozben nem kene szivni a cuccot.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
ρσгτσ
őstag
Mondjuk ahogy Bad Pritt is írta, szerintem elő ember nincs aki ezt elhitte. Viszont arra tökéletes, hogy az újságírók megint pörögjenek valami f***ságon.
Szerk.:
Egy ilyen jellegű előfizetési rendszernél az lenne a lényeg, hogy a hozzáadott érték termeljen pénzt. Jelen esetben DLC, season pass, kiegészítők, egyéb mikrotranzakciók.Ehhez szokott hozzájönni egyéb helyeken a reklám.
Ez például mobil platformon elég jól működik, és szerintem erre a sorsra fognak jutni a konzolok is idővel. Másképp nem fenntartható ez a rendszer.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
balazs025
senior tag
Nem a játékok hiányára utaltam kivételesen. Hanem, hogy kb. bármilyen infómorzsa is szivárog ki a nagyobb projektek esetében, az mind negatív. Pl.: ami a 343 körül zajlott/zajlik vagy az Initiative helyzete. De ott van az Avowed, amiről Schreier írt. És bár ő néha szeret túlzásokba esni, de többségében valós infói vannak.
Az tény, hogy a kisebb szerelem projektekben most erősebbek, de azok többsége nekem nemigazán jön be. Mondjuk ez már egyéni szociális probléma.
#7863Bad Pritt
Na az Everwild-ot el is felejtettem, mondjuk a MS is tesz róla. De a Fable-ről se tudni semmit, valamint idén már remélhetőleg tényleg megjelenik a Forza, de azt se kapokodják el.[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
Hát azért tendenciák látszanak: az original stúdióikat hagyjuk, azok csinálnak... valamit (bár az egy baromi érdekes kérdés, hogy a The Initiative mégis mit művel fél évtizede, vagy hogy a Rare-nél készül-e az Everwild), de nézzük a One érában történt felvásárlásokat.
InXile: 2018-ban került az Xboxhoz, előtte 2-3 évente dobták ki a játékokat, 2020-as a Wasteland 3, most nem tudni, mit csinálnak.
Obsidian: 2018-as vásárlás, mindig is ezerarcú stúdió volt, viszont amellett nem lehet elmenni, hogy 2015-2019 között négy teljes értékű, közepes vagy nagyobb rpg-t dobtak piacra a kisebb projektjeik mellett, a felvásárlás óta Gorunded és Pentiment jött tőlük.
Double Fine: 2019-ben került a családba, előtte rengeteg kisebb projektjük is volt, a Psychonauts 2 most lesz két éves, szóval akár dolgozhatnak is valami nagyobb dolgon.
Ninja Theory: 2018-as vásár, Hellblade II majd jön, mindig is sokat foglalkoztak egy-egy játékkal.
Compulsion Games: 2018-ban vették meg, 2018-as a We Happy Few, azóta semmit nem tudni róluk.
A Bethesda stúdiók munkájára meg majd most lesz kihatással a felvásárlás igazán, kipörgött a Deathloop, Ghostwire Tokyo, Hi-Fi Rush meg majd a TES Online kieg, Redfall és Starfield és ezután jöhet a kérdés, hogy mire van keret, lesz-e pl. új Doom, elkészül-e az Indiana Jones játék, stb.Szóval na... olyan know-how van a Microsoft zsebében jelenleg, ami ép ésszel szinte felfoghatatlan, olyan stúdióik vannak, amik a legtöbb létező zsánerben maradandót alkottak korábban és az állandó kérdés, hogy vajon mit művelnek?
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
opr
veterán
válasz Bad Pritt #7863 üzenetére
Oszinten nem latok itt semmi problemat. Nem azt mondom, hogy biztos nincs, mert siman lehet, hogy van, meg oszinten szolva fingom nincs. Pusztan annyit mondok (meg reten meg erdoben is), hogy ez alapjan a minta alapjan szerintem egyelore panikra nincsen ok.
Tisztaban vagyok a MS tortenelmi teljesitmenyevel jatekfejleszto studiok menedzselese teren. Talan az EA az, aki sikeresen alulmulja oket. Ettol fuggetlenul tovabbra is nagyon drukkolok nekik, mert... Legyunk oszintek, rohadtul raferne a SONY-ra egy kis kokemeny fej-fej melletti verseny. Ha ezt a generaciot is olyan szinten huzzak be, mint a PS4-est, akkor nem tudom, mi lesz. Mar igy is pofatlanodnak erosen. Mondjuk, az a nagy budos helyzet, hogy megtehetik. Ilyen PC arak, es ilyen ellenfel mellett (mert ertek en minden okot, de amit eddig az MS letett az asztalra ebben a generacioban IS az egy gyenge kegyelemkettes...ala, de csak mert felhuzza oket a GP) mindent IS megtehetnek. Es a baj az, hogy egyre inkabb ugy tunik, hogy meg is tesznek.Szoval, na, ne fessuk az ordogot a falra, 1-2 ev es jon a hatszaz csillagos AAA jatekdomping MS oldalon, ertem?!
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Bad Pritt
nagyúr
Hát nem tudom, én ott azért látok egy kis problémát, hogy az Obsidian pl. kitolta 5 éven belül a Pillars of Eternity 1-2-t, Tyranny-t meg az Outer Worlds-öt, ezekhez kombináltan féltucat DLC-vel és azóta csak vicces trailerekre futja két pár emberes pet project mellett. Vagy az InXile pl. másfélszeresére nőtt a felvásárlás óta, két stúdiójuk van és Unity-ben írják a crpg-ket... Compulsion Games mégis mit csinálhat, amihez nem elég az a négy év, ami alatt a Santa Monica összerakta a God of War Ragnarököt?
Szóval na, így ahhoz képest, ahogy előtte működtek és ahogy mások működnek manapság valami nagyon nem tiszta az MS leányok körül. Ezek nagyrészt nem AAA stúdiók, szépet nőttek méretben szinte mind, ontaniuk kéne a játékokat magukból és mégsem teszik.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Wesder
félisten
Ha minden a tervek szerint alakul, akkor a MS 2023-as naptári éve a következő:
-HiFi RUSH
-AoE 2 (konzol)
-Ghostwire Tokyo
-Minecraft Legends
-Redfall
-TESO: NecromEz így az első félévre.
Dátum nélkül de 2023-ra igérve:
- Forza Motorsport
-Starfield
-AoE IV(konzol)Pletyka szinten még a Hellblade II beeshet. Na meg már ideje is lenne.
Ez 10 1stparty cím egy évre (6 ha az újrakiadásokat, meg a pletykát nem számolom) ha minden stimmel. Persze ezt kb 2020-2023 vége között normálisan kellett volna elosztani, és nem egy évre zúdítani. Biztos leszek abban, hogy lesz olyan akinek még ez is kevés lesz.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
opr
veterán
válasz KKaresz45 #7868 üzenetére
A vilagon semmi.
Inkabb azt mondanam, hogy szerintem egyelore se erre, se arra nem billen a merleg nyelve. Se a hurraoptimizmusnak, se a pesszimizmusnak nincs jelenleg sok alapja. Azt tudjuk, hogy tortenelmileg vannak gondok, de azt is tudjuk, hogy erre reflektalva eleg sok valtoztatast hoztak. Meg azt is, hogy a jatekipar lassu, rohadt sok ido, mire kivulallok szamara rendesen kiderul, hogy mukodott-e, vagy nem.Szoval ennyi. Lehet itt latni optimista meg pesszimista hozzaallast is, mindnek van valami alapja, de szerintem egyiknek sem eleg ahhoz, hogy ki lehessen jelenteni, hogy kinek van igaza.
En szemely szerint nagyon remelem, hogy az optimista oldalnak, mert kell a verseny. De ennyi."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
l.skywalker
félisten
Ha a Game Pass elkezd köhögni, jönni fog majd egy olyan húzócím, ami nem lesz külön megvásárolható, csak Game Pass-on keresztül lehetne majd vele játszani. Ez olyan MS-es lépés lenne.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
opr
veterán
válasz l.skywalker #7871 üzenetére
Nem is kell, hogy ennyire gonoszak legyenek. Csak adjak 100 dollar koruli aron a paraszt editiont, vele egy idoben toljanak egy nagyobb gamepass marketing kampanyt, es mindenhol nyomjak, hogy az amugy 100 dollaros jatekkal lehet gamepassal is jatszani bagoert. Gyakorlatilag most is ezt csinaljak, csak normalisabban arazzak a jatekot gpn kivul, es mivel ott az olcso gp opcio, nem vagna ki a budiajtot a nepnel sem.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Wesder
félisten
válasz l.skywalker #7871 üzenetére
Berakják a WoW-ot a GamePass mögé. Minden GamePass és Ultimate tulaj WoW-ozhat külön díj fizetése nélkül. Én a helyükben meglépném, ha megkapják az ABK-t. Tudom már nem akkora húzócím, de erre még talán jó lehet.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
hombre[EU]
veterán
-
ρσгτσ
őstag
Mondjuk FH5 is hiába van benne a Game Pass -ban, számomra egyértelmű volt, hogy behúzom rá a full upgrade -et. Tehát az előfizetési díj mellett ez is termel. Forza Motorsport -nál szintén ez lesz...és ha az új Diablo is úgy érkezik majd, hogy ott bent landol, ott is a nagy csomagra vagy az upgrade -re fogok rámenni.
Bár a dióval pont úgy vagyok, hogy simán kicsengetem érte a lét, ha nem került bele a Game Pass -ba vagy csak később érkezik. Számomra az egyik legjobban várt játék.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
l.skywalker
félisten
Mondjuk Steam-en időszakosan egyes címeik egész szépen tudtak teljesíteni. Csak kérdés mennyire profitabilis, hogy a Game Pass ezeknél a játékoknál inkább a marketing része. Mondjuk nálam, előfizetőként a DLC-kre járó 10% kedvezmény a leghasznosabb az egész GP-ben. Az meg valóban az MS saját játékainak minőséget illeti, hogy rengeteg olyan cím volt eddig amit GP-ben kipróbáltam, majd simán megvettem - de a legexkluzívabb cím ezek közül az Ori legújabb része volt. Mondjuk én nem vagyok nagy autós játékos, így eléggé leszűkült az MS játékok köre, ami érdekel
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
Ez teljesen okos lenne, de a rendszert még mindig a 300 forintos ajánlatok és az 1:1 konverzió tartja életben. Ha ezek nem lesznek, akkor a WoW gametime bevonása a GPU-ba nyerő ötlet lenne... Csak előbb meg kéne venni a Blizzard-ot
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
válasz hombre[EU] #7874 üzenetére
Valami túlélős, vámpíros feldolgozás?
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
hombre[EU]
veterán
-
_drk
őstag
Nem hiába kell nekik az AB, nagyon rosszul állnak. De szerintem most a Sony se áll sokkal jobban már, 2 nagy húzócímből ami cross gen és PS5 megjelenésre volt tervezve tavaly nagy nehezen megjelent. Ezekből max még valami DLC lesz a generációban, nagyon jó esetben megint crossgen PS6-al. De ilyenkor fájdul meg a fejem, hogy már PS6ról beszélünk.
Az Xbox persze még viccesebb a te leírásodból, hogy hiába a 18-as kezdés majd csak a következő generációra lesz belőle valami, tehát már most 10+ évekről beszélünk. -
_drk
őstag
GP bekerüléssel persze! Az már csak simán pénz kérdése, hogy üres 2-3 hónapba kerüljön be valami, de azt jól csinálják!
PS+ ra leszek kíváncsi mert van egy éves előfizum Premiumra de elég sovány eddig a bekerülés.
Bár az alap mondjuk jó volt. Nioh 2, Jedi, meg nem is tudom, csendes is volt a topik ez ügyben -
ρσгτσ
őstag
Én a Prémiumot sem bántam meg, bár én speciális állatfaj vagyok. Múltkor Atari játékokkal toltam rajta.
Egyébként, ha szimplán konzol exkluzív oldalról nézzük, akkor is erős éve lesz az Xbox -nak. Ez idén megnyomhatja a konzol eladásokat, szolgálatás értékesítést.
Plusz ha becsusszan az AB, akkor szerintem erősödni fog az Xbox. Könnyen lehet ez az ő évük. Mármint elsősorban magukhoz képest, de majd meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Bad Pritt
nagyúr
Érdekes amúgy mekkorát változott a platform holderek hozzáállása a közepes-nagyobb költségvetésű 2nd party megjelenésekhez, gyakorlatilag teljesen eltűntek az ilyen címek. A Microsoft GP-be rak külsős játékokat, Sony meg az Epic mintájára timed exclusive szerződéseket köt, amik aztán vagy megjelennek Xboxra is vagy nem.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
ρσгτσ
őstag
válasz Bad Pritt #7884 üzenetére
Mondjuk az is kérdés, hogy ezek milyenek lesznek. Nekem megrendült már a bizalmam. Tehát lehet több játékot is várok az idei évre, de "majd meglátjuk" alapon.
Nem is a bugoktól félek, vagy attól, hogy félkész lesz a játék. Hanem attól, hogy max. 1-2 óra után halálra unom magam. Ez pedig PS és Xbox oldalra is igaz.
De amúgy igen, teljesen igaz amit írsz.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
_drk
őstag
válasz Bad Pritt #7884 üzenetére
Mire gondolsz pontosan? Bloodeborne félék?
Szerintem a Sonynak pont ezek lettek az exkluzív gyártói, ezeket vették meg.
Ha megnézzük a fejlesztési időket, hogy a közepes vagy kisebb stúdiók is pár évente ki adtak egy játékot az belefért mindenkinek, hogy okés a köv 2 éves fő projekt az Sony ex.
Melette meg mehetett a következőre az ötlet gyártás.
De most egy elfogadható játékhoz, mondjuk egy Bloodborne 2-höz a Fromnak rá menne 3-4 éve..
Előző gen(ekben) 09*-11-14*-15-16-19 voltak a From megjelenések, majd 22 Elden Ring.
De ügye a Ds2 más csapat, meg egyelőre azt se tudom, hogy a Sekiro mellett hogy csináltak Elden Ringet 3 év alatt.
De utólag milyen jól tették, hogy nem arra a pár millió emberre lőttek és így sikerült a 20+ millió.Tehát szerintem ma vagy nem éri meg, vagy teljes behódolás kell ami veszélyes. Azért sokan rosszul jártak vele: MS, EA, AB alatt....
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
Insomniacot meg Bluepointot vették meg, előbbi sok exkluzívot gyártott nekik, de fejlesztettek pl. a Microsoftnak is, utóbbinak nem volt még original játéka. De amúgy igen, ilyen játékokra gondolok, mint a Bloodborne, Spider-Man, Quantum Break, Ryse. Valszeg nem éri meg ilyenekbe invesztálni, voltak malőrök mindkét oldalon (kedvenc példám a Scalebound).
Az Elden Ringet azért tudták összerakni ilyen gyorsan, mert csak a Dark Souls-ból tokkal-vonóval visszaköszön Sif, az Asylum Demon, a Capra Demon, a Bell Gargoyle, sőt, maga Gwyn is kombináltan ~50 alkalommal. Amúgy ezzel együtt sem 3 év alatt készült, a DS3 után kezdték. Nagy cég a From, három-négy projektjük is futott már egymás mellett (legutóbb a Sekiro, Elden Ring, Armored Core VI pl. tuti szimultán haladt egy rövid ideig).
Amúgy a data minerek és modderek felfedezései alapján a játék durván 60%-a ismerős volt korábbi játékaikból, úgy mint fegyverek, ruházat, varázslatok, mobok, bossok, animációk, a játékmenet jelentős része a Dark Souls 1-2-3-ból lett átemelve, az AI, ugrás, meg néhány mob alapjaiban a Sekiróból van. Az open world jelentős része, tehát a környezet, növények, bokrok, fák, házak, minden objektum folyamatosan újra van hasznosítva a térkép egészén, csak a legacy dungeon-ök egyedülállóak. Tök egyszerű példa, vannak a kunyhók, amikből akad vagy egy tucat a világban, mind ugyanazok, csak vagy el vannak forgatva, vagy különböző módon vannak lelakva és az alapjuk a Dark Souls 3 Undead Settlement kunyhócskája a pálya elején. A katakombák közül egy eredeti van (asszem talán a Black Knife), az összes többi az ottani asseteket használja, csak valahol nem lefelé mész mondjuk a lépcsőn, hanem felfelé, máshol tükrözik a kanyart, eltérő az enemy placement, meg ilyesmik.
Az AI a legjobb: a Sekiróban ugye úgy működik, hogy minél agresszívabb a játékos annál agresszívabb lesz az ellenfél, ezzel ösztönözve a deflect mechanizmus használatára eszetlen csapkodás helyett. De mivel a Fromról beszélünk, akik a bonfire checkpoint-okat is úgy oldották meg, hogy csak odatettek a tűzbe egy láthatatlan, egyhelyben álló npc-t, ezért a Sekiro AI is a lehető legolcsóbb módon az inputokat figyelve dönti el, mit csináljon. Azt úgy sejtem te is érzékelted, hogy a Elden Ringben miként is került finomításra ez a feature, tekintve, hogy feleolyan gyors a játékmenet és több mindent kell csinálni. Az Elden Ring szüzek kedvéért írom, hogy sehogy.Szóval ha egy mondatban össze akarnám foglalni, akkor az Elden Ring egy From Software best of válogatás, minden fasza dolgot átemeltek a korábbi játékaikból és belepakolták egy open worldbe.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
ρσгτσ
őstag
ZX Spectrum - Commodore 64
-
-
Wesder
félisten
válasz hombre[EU] #7890 üzenetére
Ennyi erővel be is zárhatnának nem?
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
zozika84
őstag
válasz hombre[EU] #7890 üzenetére
Ennyire ne örülj, mert ha kiesik vagy nagyon lemarad a Micro, akkor a Ps tulajoknak a következő Gran Turismo játékban már a tankolásért is jó magyar forintban kell majd fizetniük
PSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405
-
Wesder
félisten
válasz zozika84 #7892 üzenetére
Tudja ő nagyon jól hogy kell ide a MS, akármennyire is szerencsétlenül csinálják az Xboxot.
Kiesik az Xbox, akkor itt vége lesz mindennek. így is jót tenne a piacnak még egy konzolgyártó, ha ketten maradnak a Nintendo-val, akkor az ingünk-gyatyánk rámegy majd a gamingre.I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
hombre[EU]
veterán
majd satya eldönti...de ennek a pörformansznak nem fog örülni
hàt tökön szúrták magukat a nagy gamepass tervvel. konzol nélkül nem költenek a ms store-ban. a pc-tablet-tv kis 10esbōl pedig nem sok marad,ha leszámolják a licenszeket, 30stúdió fenntartását meg a farmok villanyszámláit[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
Wesder
félisten
válasz hombre[EU] #7894 üzenetére
Sonynál is ugyanilyen visszaesés lenne, ha egy évig csak vegetálnának. Majd akkor lehet pánikolni ha a mostani ütemtervet tudják tartani 2023-ra, és december-január ugyanúgy minuszos lesz.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
zozika84
őstag
válasz hombre[EU] #7896 üzenetére
És szerinted csak az az egy játék lesz ilyen????
Mert ha ketten maradnak a Nintivel...akkor sanszos, hogy nem lesz easy a játékvásárlás[ Szerkesztve ]
PSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405
-
hombre[EU]
veterán
nincs itt semmilyen vegetálás. tömik a gamepasst, ōsztōl day1 megjelenésekkel van tele és jelenleg a legerōsebb katalógus van...
(#7898) zozika84 nem fog megszūnni, ne izgulj az elmúlt 10évben sem zavart sok vizet a sony politikájában. àrat emeltek játékoknál,konzolon a "legkiélezettebb" idōszakban ennyi vizet zavar a döntéshozatalban
Life, Uh, Finds A Way
-
Wesder
félisten
válasz hombre[EU] #7899 üzenetére
2020 augusztusa óta vannak Day1 megjelenések minden hónapban, viszont kell mellé a 1stparty content is, mert csak azért hogy bent van XY játék GamePass-ban, még nem fognak a játékosok Xboxot venni.
Szerk.
2022-ben volt egy Pentimentjük, ami kb semmi.[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Xbox Series X|S
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Nők, nőügyek (18+)
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Energiaital topic
- Yettel topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs