- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Lost Crown: Ősszel jön a sztori DLC
- PlayStation 5
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- Nézzük együtt a ma esti Ubisoft Forwardot!
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- EAFC 24
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl
- Xbox Series X|S
-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
honeker
őstag
válasz pècsimunkás #19349 üzenetére
Nem világit a telefon kijelző
http://www.youtube.com/results?search_query=honeker%40&o
-
nagyúr
válasz balazs1956 #19348 üzenetére
Nem biztos, hogy jól értem, amit akarsz mondani, de balra az a 4 ikon a legutóbb futtatott programok ikonja. Ha elinditasz másik programokat, akkor azoknak az ikonja lesz ott.. azaz, amit nem használsz, annak az ikonja eltűnik.
Régebbi autókon, régebbi android auto verziókon alul voltak ezek az ikonok (Opel Astrával és Ford Mondeóval volt ilyen tapasztalatom)
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
KTTech
veterán
válasz honeker #19354 üzenetére
Csak néhány appnak van AA/CarPlay támogatása, a Garminnak nincs. A Sygic, Google Maps és Waze az támogatott, a többi elég esetleges, meg kell nézni minek van és minek nincs... (én iGO-t akartam rá, de nem sikerült meghackelni még fejlesztői környezetben sem).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
polonic
félisten
Hosszabb utakon teszteltem a beépített navigációt. Én azt mondom, hogy elég jól vizsgázott. Ausztriát jártam meg. Jelzett minden lezárást, dugót, jó útvonalakat ajánlott.
Én most bizalmat szavazok neki, AA-t most mellőzöm egy darabig. -
st6969
őstag
válasz polonic #19324 üzenetére
Majdnem a maximumon áll (kb. 90-95% a nívópálcán). 1 hónapja használom, ~1200km van benne. Fele-fele város és vidék (pálya is).
#19345 polonic
Igen, sajnos ez ilyen (nem értem, miért nem maradhat a guminyomás kijelző).#19363 polonic
Szerintem is jó De a hang az valami borzalom, azt azonnal kikapcsolom
Biztos rájöttél már, de ha a navigáció megy, a középső kijelzőnek van olyan állása, hogy a következő kanyart az is mutatja. Szerintem ez is egy jó feature...[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz st6969 #19364 üzenetére
Köszi. Nem vetted észre, hogy a sűrű városi használatnál felhígul benzinnel az olaj?
Okés, akkor az nem hiba. Na mindegy.
Igen, a hangja az tényleg borzalmas. Viszont az osztrák utcaneveket kitűnő német kiejtéssel mondta be. Ezen kívül nekem is ki van kapcsolva.
Igen, az tényleg jó funkció. Meg az tetszik még, hogy a HUD-ra is kirakja a gyári navi infokat. Míg az AA-s navi infokat nem. -
Razenhell
tag
Kecskemét környékén autó fényező van aki normálisan tudna lökhárítót fújni ? Karcos csak mélyebben... Esetleg szalonból tapasztalatok ? Szolnok környékén is jó lehet ..
-
se4ever2
aktív tag
Sziasztok!
Jelenleg egy 15'-ös dízel Ford Focust használok napi közlekedésre, ami a Zugló-Budaörs távot jelenti oda-vissza. Eddig főként pályán használtam az autót, de munkahelyváltás miatt kénytelen vagyok a városon át közlekedni. Kicsit félek hogy teljesen megölöm ezzel a felhasználással a DPF-es turbódízelt, ezért elgondolkodtam azon, hogy hibridre váltsak.
Hármas Priusokat nézegettem 3-3,5 millió Ft környékén, ezek azok, amelyek elérhetőek viszonylag kevés ráfizetéssel.
Aki esetleg volt már hasonló helyzetben: megérte a váltás? Mit gondoltok nekem, pusztán az anyagi oldalát nézve a dolognak (üzemanyag, fenntartási költségek, későbbi esetleges dízel nyűgök a városi használat miatt) megérné a váltás?Előre is köszi!
-
dj79
senior tag
válasz se4ever2 #19370 üzenetére
Ha nagyrészt város, akkor megérheri, amennyiben el tudod fogadni a hármas priusokkal kapcsolatos várható problémák, illetve megelőző karbantartások költségét. Az éves szerviz nem nagy sztori 4+ programban. Viszont érdemes abból is 2012 utánit keresni, de a legjobb a plugin lenne, mert ott előre fizeted ki a későbbi akkuproblémák felárát, viszont a pluginnál az eltérő akkutechnológia miatt azzal nem lesz gondod, ráadásul azok mind jobban fel vannak szerelve.
-
dj79
senior tag
válasz se4ever2 #19375 üzenetére
Pedig van bőven változtatás (mondjuk a linkelt példánynak eléggé le van élve a kormánya a beírt futásteljesítményhez képest, meg érdemes lenne megnézni a vezetőülés, illetve P gomb állapotát, mert ügyesen fotózták)
Eliteauto jó kereskedés, de azért az kérdéses lenne számomra, hogy külső portékát mennyire objektíven vizsgálnak át, ha esetleg náluk is van alternatíva )No.01 - nekünk is volt p2, ideális közlekedőedény, de szerintem már az ár-érték arány nagyon elcsúszott a korukhoz képest.
-
No.01
őstag
Nem az objektivitason van szerintem a hangsuly inkabb az alapossagon. (Voltam, lattam, de az atlagnal sajnos(?) meg mindig sokkal jobbak)
Inkabb magyar dolog ez, olyan mint a felarbol meg alkudni szereto emebrek, meg a 3M-ert ujszerut kereso vevok tomkelege. (huhhh de sokat tudnek meselni )
Szoval van kollega (francia) aki tavaly novemberben vett egy nagyon szep alapaotban levo, de megiscsak 2009-es P2-t majd 10e EUR-ert. Ok nagyon orultek, itthon meg szimplan lehulyezik az ilyet.[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz pècsimunkás #19379 üzenetére
Nem is ezzel van a baj, inkabb a elvarasokkal, szerintem.
A P3 mikor mar nem kellett (P3 --> P3 plug-in a parkolas vegett) sokaig hirdettem es mindenki csak fikazta holott jol felszerelt volt, en hoztam magunknak Hollandiabol, valoban elso tulajtol, szamlakkal, szerviztortenettel, alacsony futassal, kivalo allapotban kivul belul, de a bal eleje kicsit serult volt. (voltak fenykepek es nagyon szepen javitottak ki a kinti markaszervizben)
Ennek ellenere mindenki mar a telefonban alkudozott holott anno a kinalat 90%-a (nem reszlehajloan inkabb realisan) lenyegesen rosszabb allapotban volt kivul is, belul is.
Vegul jott a megfelelo vevo, de azt a rengeteg furcsa erdeklodot a vegen mar en is nagyon nehezen kezeltem.[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz pècsimunkás #19379 üzenetére
Az újszerű, alig használt autóért újszerű árat kérnek normális esetben. Konditermi haver 3 évet vadászott egy megfelelő Honda Accordra, egy adott felszereltséggel, végül összejött neki, az akkor valami 14-15 éves autóért annyit fizetett, mint egy új suzuki vitara volt akkoriban. Viszont az Accordban volt kőkemény 14ekm, és olyan is volt az állapota, végig garázsban volt tartva, egy kőfelverődés sem volt rajta, full makulátlan, újszerű volt az állapota. A srác beverte a fejét, de ez van. Azóta is baromira vigyáz rá, szintén garázsban van, télen, esőben ki sem hozza.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
Az rendben van, ha alaposan átnézik, ezzel nincs gond. Voltam én is náluk anno körülnézni, de végül máshol vettünk p2-t, ahol a cégnév miatt nem volt rajta extrafelár, de ugyanúgy megvolt a megfelelő support később.
Itthon nem hogy 3, hanem 1 milláért is szalonállapotú, törésmetes autót keresnek az emberek, még mindig nem tudatosult sok fejben a pénz mostani vásárlóértéke, sokaknak beragadt a 2005-ös árszint, amikor 3milláért már egy jól felszerelt fabia kombit el lehetett hozni.
-
pècsimunkás
addikt
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
dj79
senior tag
válasz Razenhell #19385 üzenetére
meg a 4+ program árai, meg a hibridgari közel 11 éves korig, meg ha szervizelt volt, akkor méltányosságból cserélnek invertert.
Jut eszembe, Auris most lett körbefékezve, a gyári betétek+tárcsák éltek 271e kilométert, meg ha már úgyis fájnia kellett, ment bele egy vízpumpa is a szokásos éves karbantartás mellett. rotty5kilómárkaszervizben -
OCTAMD
őstag
válasz Razenhell #19387 üzenetére
És mi romlik el 100000 vagy 160000km alatt?Mert nálam elmennek 300000km felett mikor valamihez hozzá kell nyúlni.
Most fogok az egyik Aurisnál elöl fékbetétet cserélni ,mert a gyári Akebono betét elkopott 408000kmnél ,kicsit csalódtam azt hittem 480000et kibír majd
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
Razenhell
tag
-
OCTAMD
őstag
válasz Razenhell #19393 üzenetére
A régi hibridek elmentek 300-400000kmeket fékjavítás nélkül ,de a mostaniak már van ,hogy 180000et se bírnak ,igaz már Galfer Bosch Trw Textar Ate cuccok vannak ,már nem gazdaságos AKEBONO vagy Advics cuccokat használni
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
No.01
őstag
válasz Razenhell #19393 üzenetére
Azert hidd el, h a 408e km tavolrol sem a realitas!
Ez ember, felhasznalas es auto fuggo is. En tudok olyanrol aki 20e alatt nullazott egy fekbetetet (pedig nem ma kezdte csak epp nehez az auto es automata)
Nalunk 180e-nel volt a csere P2-nel vegyes felhasznalas mellett.
Atlag autonal azert ehhez kepest sokkal hamarabb szukseges lesz. -
st6969
őstag
válasz polonic #19365 üzenetére
"Nem vetted észre, hogy a sűrű városi használatnál felhígul benzinnel az olaj?"
Nem igazán értek a motorok működéséhez, de ez még egy 20 éves autónál is komoly műszaki problémát jelentene, nem hogy egy zsír új Toyotánál, vagy rosszul gondolom?
Ráadásul, a hibridek tudtommal leginkább pont, hogy sűrű városi használatnál jelentenek igazán előnyt, ergo erre vannak tervezve (?).
De őszintén szólva, most néztem meg először az olajszintet, hogy kérted, de majd figyelem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Steam Deck
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Autós topik
- iPhone topik
- Windows 11
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- További aktív témák...
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen