-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pompiere
csendes tag
-
ncc1701
veterán
válasz Pompiere #18600 üzenetére
Saját munkával sokat tudsz spórolni. Felületi rozsdás felnit még nem kell kapásból homokszórni, elég egy drótkefe+kémiai rozsdamarás. Utána flakonból elég megfújni alapozóval, és matt feketével, és annyi. Ezt így kb gombokból kihozod.
És igény kérdése, ha úgy döntesz, a felni belsejével foglalkozni sem kell, jó, ahogy van. Amíg a 2mm-es lemez elrohad, az kb évtizedek. -
rob210
nagyúr
válasz Pompiere #18600 üzenetére
A toyota tpms szenzoraival nem vagyok tisztában.
Renault/toyota vonalon mozgok, a másik márkához 7-14e 1db szenzor. (Több típus van)
De pont 2 napja láttam egy szettet 80ezerért vadonat új volt, a srác 1 telet futott vele és 4évszakos alura váltott.
Arra kell gumi és szenzor ha nincs benne.
Szerintem olcsóbbra jön ki.
Persze tudom ezt vadászni kell, meg ismerettség se baj, ha van, de amiket írtál árakat egy kicsit akkor is megakasztottak.Renault power
-
Pompiere
csendes tag
válasz ncc1701 #18603 üzenetére
Igazad van a saját munkával kapcsolatban. Viszont azért egy új autóra ne egy általam taknyolt felnit tegyek már fel, amin egy szezon után átüt a rozsda. Alig használt felnit találni pedig kész szerencse. Elég szegényes a kínálat.
Én azt vallom, hogy az olcsó a végén mindig drága. Ha saját magam nem tudom megfelelő állapotba hozni, drótkefével-sprayvel akkor csak a mesterek maradnak. Pl. én a másik autónkra való szettet ezüst színűre festettem-lakoztattam. Azt nem tudtam volna otthon megcsinálni.
-
polonic
félisten
Nem jól fogalmaztam. Nekem is tetszik az automata. Ez a fajta is e-cvt is, mint technikai dolog. Vissza nem váltanék már manuálisra. Nagyon régóta automatát akartam már.
A gyorsításnál állandó fix fordulat a szokatlan és hogy nincsenek váltások. És nem mint technikai dolog zavar. Csak manuális kásakavargatásról jöttem, na. Meg eddig csak hagyományos automatát vezettem.[ Szerkesztve ]
-
Pompiere
csendes tag
-
g0dl
addikt
válasz polonic #18610 üzenetére
A honda csinált ilyen váltást szimuláló cvt-t kétségtelenül úgy hangzik ( jó, a honda mindig is sportosabb vonal) , mint amit a sportossághoz társítunk. Ugyanakkor nyilván kevésbé hatékony, hiszen a gyorsítás során nem végig a legnagyobb teljesítmény leadással gyorsul.
Ennél jobb lenne még egy hangszóróból jövő "fíling" is. -
ncc1701
veterán
válasz Pompiere #18608 üzenetére
Nem üt át rajta a rozsda, ha szakszerűen csinálod. Otthon sem. Sok évig rendben lesz.
Insigniámra is használtan vettem gyári alut, itthon megfújtam flakonból, és kijavítottam pár helyen a felületi sérüléseket. Görgőzni nem kellett, vásárlásnál arra figyelek, h ne legyen törött, és a pereme ép legyen. Mint a gyári, csak nekem nem jött be az ezüst, így grafit szürke lett. Anya yarisára is én csináltam, az is pipec lett. Mondjuk bele kell tenni az időt, munkát, de kb 20eft a 4 felni. Ja, kívül-belül megfújva, nyilván. Ez csak festés, nem atomfizika. Csak sok ember lusta, meg nem akarja bepiszkolni a kezét, de kb mindent meg lehet csinálni otthon jó minőségben.
Alvázvédelmet is sk csinálom, ahol látom, h indul a felületi rozsda, már kapom is elfele. Annyi, h pár évente rá kell szánni az időt.
[ Szerkesztve ]
-
Dooonfrigo
tag
Sziasztok!
Adott egy frissen vásárolt hybrid 2014-es Toyota Auris. Vásárlás után szeretnék egy olajcserét megejteni. Ahogy olvasgattam 4.2 liter megy bele. Korábbi Toyotámba Eneos-t használtam, viszont csak 4 literes kiszerelésben tudnám megvásárolni. Szerintetek belefér, ha csak 4 litert töltök bele, vagy vegyek 4+1 litert? Előre is köszönöm!
-
polonic
félisten
válasz Dooonfrigo #18616 üzenetére
Szia
Legyen meg az a plusz egy liter és azt a következő cserénél is fel tudod használni.
-
-cobra-
aktív tag
Sziasztok!
Corolla E12 1.4 benzinhez melyik kuplung szett ajánlott?
LUK
BLUEPRINT
SACHS
AISINKöszi!
[ Szerkesztve ]
-
vicces
addikt
nézegettem én is a távolsági fény bibit. néha jól működik, néha meg nem.
én a beállytását a legsötétebbre állítottam. viszont pár napja mindegy hova állitom és alig akar magától lekapcsolni tompítottra.
meglepve tapasztaltam, hogy a kamera a szélvédő mögött van ilyenkor bepárásodva BELÜLRŐL
a kamerának nem egy körben teljesen elszigetelt helye van ott ahol van? ez normális hogy ha bepárásodik belülről mondjuk télen kb minden nap akkor a kamera "megvakul", mert az is párás lesz? azt gondolnám, hogy körölötte az a vastag fekete izé a ragsztó mi ott tartja és el is szigeteli.:)
-
-
vicces
addikt
válasz eastsider #18625 üzenetére
Nekem sem csinálták meg elsőre rendesen. Aztán a tavasszal mikor atcsavaroztam a kerekeket én magam és az autó nem ismerte fel a kereket akkor visszamentem reklamálni. Kb 10 perc volt - nem neztem az időt -úgy, hogy kaptam oktatást is, hogy mit matassak a menüben, ha megint cserélek. Most mind a 8 kerék le van mentve az autóban
Jah és csak az időmbe került. Bár az idő pénz azt mondják[ Szerkesztve ]
:)
-
polonic
félisten
Egyébként ez a TPMS hogy működik? Nem volt még ilyen autóm.
Úgy értem, hogy jelzi, ha esetleg csökken a nyomás, mondjuk bekövetkező lassú defektnél?
Mi az az érték, aminél bejelez? Mert egyébként túl volt fújva a hátsó gumim és 0.2 bart engedtem belőle, erre még nem jelzett semmit. -
-
eastsider
nagyúr
válasz pècsimunkás #18632 üzenetére
tudom first world problem, vegulis tudok dolgozni onnan is, de foloslegesnek erzem az erre forditott idot...
szerintem inkabb elviszem a kislanyomat is es osszemancsoltatok vele mindent -
-
polonic
félisten
válasz pècsimunkás #18635 üzenetére
Ne feledd el, hogy ez a fejlett kelet, nem a hanyatló nyugat.
-
polonic
félisten
Volt már a bejáratásról szó. De most futottam bele a használatiba ebbe:
Új Toyota gépjármű bejáratása
A gépjármű élettartamának megnövelése érdekében tartsa be a következő figyelmeztetéseket:
Az első 300 km-en (186 mérföldön):
Kerülje a hirtelen fékezést.
Az első 800 km-en (500 mérföldön):
Ne vontasson utánfutót.
lAz első 1000 km-en (621 mérföldön):
• Ne vezesse a gépjárművet túlzottan
nagy sebességgel.
• Kerülje a hirtelen gyorsítást.
• Ne vezesse a gépjárművet hosszú
ideig állandó sebességgel.Ez eddig rendben is van. De most értitek, mit takar az, hogy ne vezesse hosszú ideig állandó sebességgel a gépet. Akkor most ne autópályázzak? Meg mit jelent a hosszú idő? 2 óra, 3 óra, több? Úgy bírom az ilyen megfoghatatlan dolgokat.
713 van az autóban, abból 450-500 lehetett autóút és autópálya 110 és 120-szal, kevésszer volt 130 előzésnél. Most akkor én mit is csináltam tulajdonképpen? Hosszú ideig vezettem állandó sebességgel vagy nem?
-
No.01
őstag
válasz polonic #18638 üzenetére
Ez itt (is) elegge megoszto tema. En betartottam itt is. Nem volt egyaltalan veszes.
Kerultem a palyat ahol fixen mentem volna 130-al. es nem nyomtam padlot sot kezdetben a fordulatszm sem ment 3000 fole. majd onann mentem fentebb es fentebb. Az elso padlot tan 2000+km-nel nyomtam. Siman ki lehetett birni igaz en sokat megyek.** a es ha jol tudom akkor az elso 1000 merfold alatt a tempomat is kerulendo
[ Szerkesztve ]
-
-
eastsider
nagyúr
válasz pècsimunkás #18635 üzenetére
mindenesetre a vasarook konyvet tuti elkerem, mert felhaboritonak tartom a dolgot. (nem a 8k-rol van szo ekkora koltsegeknel, mint egy auto). kicsit kezd mar beloluk elegem lenni
[ Szerkesztve ]
-
dragon1993
őstag
Persze mész autópályán az emelkedőnek és elkezdi tölteni az akkut és nő a fordulatszám, mehetsz ott lassan megtörténik. Pesten is belefutsz, hogy kell az erő. 2x2 sáv + villamos és sárga a lámpa ott balra fordulásnál nincs időd.
A bekoptatás szerintem hülyeség, régen lehet volt értelme, de azóta rengeteget fejlődött a gyártás. A 10w-40 olajból lett 0w-8. Ez a motor meg nem egy túlhúzott technika, itt a 2.0L nem 420LE.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz Theodorci #18647 üzenetére
Töketlen mind. Mikor a swiftet vettem, eggyel magasabb felszereltséget akartam, de nem a 16-os gyári aluval (nem tetszik, valamint egy kisautóra ezekre az utakra nekem nem kell a 16"), hanem a 15-ös acéllal, ugyanannyiért. Nem ment. Úgyhogy megvettem a fapadosabbat, kapják be.
-
őstag
válasz ncc1701 #18649 üzenetére
Nem tudom mi van a japán márkákkal és a kerék méretekkel, már az is felmerült hogy direkt szívatnak hogy menjen a gyári gumi szett... Ignisre néztem rá a gl 15-ösére van gumi választék, de a 16-os gl+ meg glx főleg négy évszakosban nulla. De a Honda, Lexus és valamennyire a Toyota is imádja ezt...
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 10
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- E-roller topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Synology NAS
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen