- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- EAFC 24
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Xbox Series X|S
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- SGF24 - Érkezik a No More Room In Hell 2
- PlayStation 5
- Valorant
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- Hogwarts Legacy teszt
-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Vismajor01
addikt
válasz Micsurin #24500 üzenetére
Na sok szórakozást hozza :D
En motorom vegul 175 cm3 maradt, pedig érdeklődéssel olvastam h 150 cm3 az lehet h jobb is lenne.
Ugye az volt a gond h a henger 175 cm de a hengerfej nem lett cserelve. Igy a tomites vmi 1 mmen fekudt a hengerfejre es folyton lecsúszott,igy kerult viz a hengerbe. 150es szett ami dinkhez valo volt nem lett jo grand dinkhez, de szerelo legyartott vmi nagy oreggel tomitest es most elvileg jo, lefulladni se fullad. 60 ezer lett de ennek nagyresze munkadij. Most meg elviszi vizsgára de mar aligvarom!
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Micsurin
nagyúr
válasz Vismajor01 #24504 üzenetére
Nem a beszerelés lesz a szórakozás hanem a holnap estém, utolsó tárgyam a félévre de szórótárgy. (~75%-os bukási ráta) Most valahogy a karbi és az alapjárat a legkisebb problémám.
csongi: Írok majd mi lett és tényleg köszi a helpet, már a kínai CDi is félúton van!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Vismajor01 #24506 üzenetére
Ez melyik? OE-n ilyet nem adnának be ha 1 embert akkor 1 embert fognak vizsgáztatni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
Topikgazda
válasz Vismajor01 #24504 üzenetére
Most akkor maradt az egész, csak a tömítés lett egyedire gyártva?
Hát nem tudok mit mondani -
-
kaktusz2
tag
Üdv mindenkinek
Bár már pár hete olvasgatom a topikot,de még most jutottam oda hogy beköszönjek.
Hardveraprós vagyok de erröl a motoros topikról nem tudtam,igaz nem is kerestem még rá.
Mostanában keresgéltem volna a motoromra témát ,4T QINQUI VISTA 125 ccm így jutottam ide.
Problémám nincs a motorral,bár a Mátrát egyre kevésbé bírja főleg ha asszonypajtás is felkéreckedik mögém.
Amikor csak tehetem motorozom tavasztól ősz-ig,de van hogy télen is megjáratom őket ha nem tombolnak a minuszok,ja igen van 400 Burgim is ,ezen nem szeret motorozni ,mert neki már gyors , reszket és visítozik.
A Vista 75Km/h max gázon,de csak 50 -60 szoktam pöfögni vele.Egyébként 3éve még a gyergya sem volt kivéve,lánc ,olaj ,fékolaj és aksi volt cserélve.Tervbe van kis ráerősítés ,de érdemben a tipushoz nem találtam
dokumentációt,csak álltalános 4T leírásokat.P 20 as motorom volt fiatalon,abban van némi szerelési tapasztalatom ,bár nem hiszem hogy ,lenne igény rá.Yamaha yog -ot szoktam még szerelgetni, de már az is rendben lesz teljesen.Olvasgatok és ha tudok segíteni írok is. -
Micsurin
nagyúr
951 hosszú és 24,2mm széles és 935 hosszú és 23,2mm széles szíj közt mekkora a difi?
Fent a karbi később dobok fel vidit ilyen alapjáratunk évek óta nem volt! És megy mint a golyó magához mérten most nagyon jól megy de...
De fixen nem forog ki, pedig gyári súlyú görgők vannak bent (
27-esekmod.: 25-ösök vannak most bent de a 27-esek nem okoztak különbséget elvileg) és egy 935-ös szíj. 100-110-ig mint a seggrakéta gyorsul utána semmi. Most már fixen a hajtást kéne kijátszunk. Esetleg menjünk feljebb vagy lejjebb görgőben is?Előre is köszi a segítséget!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #24515 üzenetére
Esetleg ez: Quadro Quooder?
-
#31733248
törölt tag
válasz Burt1793 #24517 üzenetére
Régebben azt hiszem ide már belinkelte valaki (talán éppen én) ezt a videót, érdemes megnézni.
-
#50433536
törölt tag
Nekem ez a négykerekű olyan torznak tűnik, se nem igazi motor, se nem igazi quad, de inkább quad. Egy keskeny quad a városi szűk helyekre. A gyártó SUV-nak nevezi, agymenés. Szerintem, ha egy motornak kettőnél több kereke van, akkor eltűnik a motorozás lényege. A motorozás szelleme szűnik meg az ilyenekkel... aki fél két keréken, az vezessen inkább autót. Persze ha biztonságosabbá akarják tenni a motorozást, akkor logikus a négy kerék, de azzal pont a szellemét veszik el a motorozásnak. A motor veszélyes üzem, ezt tudomásul kell venni. Lehet biztonságosan művelni, de önmegtartóztatás, helyzetfelismerés és sok gyakorlás kell hozzá. Az embernek ki kell tapasztalnia a saját és a motor határait és semmiképp nem szabad átlépni azokat. Ehhez érett személyiség és tiszta fej kell. A motorozás neveli az embert, aki hagyja magát, az ritkán esik el, aki nem hagyja nevelni a személyiségét, az nagyot fog puffanni, akár végzeteset is.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz #50433536 #24522 üzenetére
Nem quad mert ennek dőlnek a motorral együtt kerekei. Ugyanúgy kell vezetni mint egy motort, ledöntöd kanyarban.
Igazán akkor jön elő az értelme, amikor télen is végig motorozol. Egyébként szerintem is fölösleges. Most már hogy abs van a robogókban is, amiatt se kell fosni hogy esőben pofára esel egy komolyabb fékezés közben.
Bár esőben ezt biztos nem próbálgatnám 2 keréken [link]
-
Micsurin
nagyúr
válasz yodamastah #24523 üzenetére
...és Dodor még ezt is földhöz tudta vágni!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#50433536
törölt tag
válasz yodamastah #24523 üzenetére
Látom, hogy dőlnek a kerekei, de akkor sem tudok motorként tekinteni ezekre. A háromkerekűnek végképp nem látom az értelmét. Továbbra is úgy tartom, hogy aki fél motorozni, az vezessen autót. A motorozáshoz kell egy habitus, amit nem lehet egy harmadik kerékkel pótolni. Réhen a lovakra sem szereltek támasztékot, hogy a félősek is ráülhessenek. Az ilyen fejlesztések pont a lényeget veszik ki a motorozásból.
A téli motorozás szerintem nem kéne hogy állandó program legyen senkinél sem. Az ízületekre nagyon rossz hatással van és veszélyes is a csúszós és rossz utak miatt. Én is motoroztam télen jó pár évet. Fiatalabb koromban simson-al, aztán mz-vel jártam munkába, most megy egy szélvédett és kényelmes robesszal tolom. Néha elég nagy vergődés volt a téli menet, igazából csak kényszer az autó hiánya miatt. Mai eszemmel pedig egy percet sem motoroztam volna télen, maximum hétvégén, ha kicsit enyhébb az idő és száraz út van.
-
Micsurin
nagyúr
válasz yodamastah #24525 üzenetére
Tudom de nem tudtam kihagyni héregen tapasztaltam már, össze sem hasonlítható pl a vízzel sem időm nem volt korrigálni vagy gyorsítani esetleg lassítani. Huss volt kontrol nincs kontrol a motor felett, éreztem mintha csúszna az út és nem merem lejjebb dönteni akartam szűkíteni az ívemen mire a hátsóhoz hozzáérhettem volna éreztem, hogy a hátúlja már csúszik.
csongi lehet bármilyen jó cucc nem tudok rá motor motorként tekinteni pont úgy ahogy a 200km-es elektronyos csodákra sem.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz yodamastah #24529 üzenetére
Nincs..., mire észbe kaptam volna bakker elnyaltam addigra már hallottam ahogy a kormányvég belemar az aszfaltba.
Végül is 5 év ~45 ezer alatt egy csúszás belefért eddig.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz yodamastah #24532 üzenetére
Na de te pályázol.
Ősszel alatta a Hagon hátul elől meg a Wilbers de mégsem tudom tényleg el akarok e kezdeni kijárni. Lenne ám ott hempergés szerintem.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
Topikgazda
Vegre a KTM is beszallt a robogo piacra.
A futasteljesitmeny pedig elegendo a holdig,es mar visszafele tart. :).
KT [link] M xciting -
kcsa
veterán
válasz Vismajor01 #24535 üzenetére
Azért ez elég szar statisztika. Mondjuk a nicked után...
-
yodamastah
őstag
válasz Vismajor01 #24535 üzenetére
Vegyél jobb gumit
-
Vismajor01
addikt
Haha, ja! Elkerülhetetlen vagyok az utakon!
Jó, de úgy vettem a motort hogy előtte ÉLETEMBEN nem ültem még semmilyen kétkerekűn, biciklit leszámitva. Nevertheless még h vezessek is egyet!
Szóval azért betanulás volt rendesen
1. Eső után, nedves aszfalt. Szűk körforgalom (újpalota m0 felé), 3. kijárat, szűk kanyarodás, elcsúsztam. Vérző könyök, szakadt pulcsi. Meglepődés.
2. Váci út felüljáró Árpádhidnál, belső sávba megyek lefelé (kb 70) itt is nem eső, de utána, vizes út. Előttem lévő csávó lassúlkodott, sávot váltottam külsőbe, ezért hátranéztem egy pillanatra. Addigra a lassulkodó is kisorolt a külsőbe, én meglepődtem, fék, pofára esés. Itt azért csúsztam rendesen, a szarlagkorlát fogott meg a sisaknál. De motoros nadrág, kabát, kesztyű. De vállamat bevertem esésnél, traumatológia, CT, MR etc. Aztán elmúlt.
3. Faluban se zebra, se kereszteződés sehol, autós úgy dönt h kvázi vészfékezve megáll és átengedi a gyalogosokat. Hát én erre nem számitottam, ippeg nem tudtam megállni és neki mentem hátulról. Bajom nem lett, épphogy csak eldőltem.
4. Szintén eső, elsőbbség adás kötelező kereszteződés (köbánya alsó, zeneiskola előtt) mentem kb 20al, jött egy busz, hirtelen fékeztem, kicsúszott a kerék. Fájt a s*ggem rendesen, de amúgy mentem tovább.
5. Eső, este, sötét. Gyömrői úton a gyógyszergyár után külső sávban robogok, mikor a mellettem haladó passatos a belsőben úgy döntött, hogy ő leakar kanyarodni. Elsodort, én borultam. Hazavezettem, de mikor másnap láttam hogy töltöttem ki a kéksárgát(konkrétan egy darab adat nem stimmelt, egyedül a születési helyemet sikerült beirni rendesen) inkább elmentem traumatológiára Agyrázkódás, CT, megfigyelés, hazaengedés.
Mondjuk jól jártam mert itt szegény motor már tényleg csúnyán nézett ki, egy épp idom nem volt rajta (ezek után nem is csoda). 155-ért vettem, az utolsó eset után a biztositó 98 ezret fizetett, a "szépek kerregő de nem induló" motort meg 35-ért eladtam.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Micsurin
nagyúr
Ez egy rakás büdös gőzölgő sz* kupac.
Szelep hézag pipa, új a karbi alapjárat beton stabil szépen gyorsul és ejti a fordulatot. Pöccre röffen bármikor.
DE kis tempónál pl sorok közt még mindig le le fullad, utána se gyújtás semmit nem kell levenni azonnal indul amint indítózól.
Új:
Komplett karbi
Trafó, pipa és kábel és gyertya
Feszszabályzó
Frissen állítva a hézagKap még egy kínai CDI-t ha az se felgyújtjuk....
Bármi ötlet?
Egy év alatt a teljes értéke rá lett már költve mondván ennek legalább ismerjük a gyíkjait... Még rommá sincs kopva, kompresszió még lenne is benne de valami még mindig bujkál benne.Mod.: Egyenletesen haladva 70nél is lefulladt egyszer.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #24540 üzenetére
A sorok közötti tekergésénél nekem az Aprilia is le fulladt néha, mert rossz ritmusban húztam a gázt. Vagyis meghúztam, visszatoltam, megint ráhúztam.
Ha folytószelep zárt állapotában alapjáraton járó motornál , akkor elektronika gyanus továbbra is.
ha gáz visszatolásánál akkor a karbi is lehet továbbra is gyanus. -
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #24541 üzenetére
Nem karbi tuti nem.
Mentem vele, véletlenszerű a dolog melegen gyakoribb de nem elég rendszeres a karbi gyanúhoz. Fixen elektromos cucc a kérdés cdi ha nem mi más lesz...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Burt1793
veterán
válasz Vismajor01 #24539 üzenetére
Akkor igaza volt yodának. Jobb gumi, esőben óvastosabban, holttérben ne menj és ezeket mind megúszod.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #24544 üzenetére
Új Denso van benne.
Veszkapcsoló fixen jó már néztük.
Oldaltámaszt megnézzük ez jó tipp kösziVezetékeket megnézzük jöhet megint a Lego szét....
Mit hol és mennyit mérjünk?
Haynes-ban benne van?Btw.: Főtengely generátor felőli végén van egy rugós rögzítés ugye, ha lent a vari akkor ~1mm-t mozdul tengely irányt a főtengely nem lehet ez az oka? Igaz ha fent a vari akkor azonnal megszűnik a dolog.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
mAtech
aktív tag
Sziasztok!
Biztos vótmá kérdés. Bejárásra, 20 km távra falu-megyeszékhely viszonylatban milyen robogó lenne megfelelő ccm-ben?
Illetve 2 személyt is viszonylag erőlködés nélkül tudjon vinni.
Ritkán túrázásra is bevethető legyen.
Jogsim A-korkátlan.Köszi, A.
Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
Új hozzászólás Aktív témák
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- EAFC 24
- Hálózati / IP kamera
- Ukrajnai háború
- Futás, futópályák
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Eredeti játékok OFF topik
- Autós topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen