- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
válasz Devid_81 #46200 üzenetére
Boost orajel az, ahogy irtam szerintem nem az lesz a norma jatekok futtatasa kozben hanem olyan 2Ghz es akkor ott a leak-ekben szereplo 9.2TF teljesitmeny. De ez aranylag mindegy, nem az lesz a donto hogy az XB GPU 18-32%-al gyorsabb.
Ami nekem az XB-nal nem tetszik az az hogy megint tulbonyolitottak a memoriat, a Sony-nal pedig az a szerencsetlen 825GB ami szemet szur de az inkabb csak azert mert nem valami szep szam es erdekelne mennyi/milyen NAND van mogotte azon a 12 csatornan.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
paprobert
senior tag
Nagyot röhögtem amikor Cerny a PS5 előadásán azt ecsetelte, hogy a Sony + AMD semi-custom kollaborációjának eredménye az AMD PC hardver irányát is meg tudja határozni. [link]
Ezt feltételezni eddig tabu volt teljes mértékben.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
Petykemano
veterán
válasz paprobert #46202 üzenetére
"NNEMMMAGÁZZ!!!"
Az AMDnek saját útiterve van, amiről a semicustom megrendelők csak leemelhetnek dolgokat, de amit közösen alkotnak, abból semmi, SHEMMMI nem kerülhet vissza az AMD sajátmárkás termékeibe.
"Ne mondjad, hogy nincs nálatok hanyas!"
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
#82819712
törölt tag
válasz Petykemano #46204 üzenetére
Tudjátok mi a vákuum és a semmi között a különbség?
Na pont ez volt rá a példa amit mondtál.
Van két nagyon érdekes aspektusa a történetnek.
Egyik hogy nem arról van szó hogy a PS5 rossz lenne csak az előadás volt az és most itt elharapom a példámat...
36 CU annyit tesz nem csak a Big Navi de ha lesz alatta kártya 5800 6700 RT ?? akkor az is el fog boldogulni a Ray Tracinggel.
Igen a jogok egy érdekes kérdés, látod mind a két fejlesztést de ha nem fizetsz bele akkor nem használhatod fel magadnál.
Gyönyörű erős APUk amik nem jönnek ki PC-re. Pedig tarolna egy Last OF US 2 AMD exclusivvel
Valószínű azonos mérnököket sem oszthatnak be az ipari kémkedés elkerülése érdekében, de hogy érted ott az AMD ebédlőjében de megnézném ahogy ezek nézegetik egymást gúnyosan:
- Na nézd jön a ps5-ös kokka
és aki eddig kitartott az olvasásban annak elmondom ma sem maradunk magunkra előadás nélkül Jeej
A GDC elmaradt ugyan ! de ezt szeretnék valahogyan kompenzálni.
virtuális DirectX fejlesztői nap van MA a Mixer-en!
"A Microsoft DirectX csapata, az AMD és az NVIDIA partnereivel együtt, egy olyan beszélgetés sorozatot közvetít (STREAM), ami arról szól, hogy miként jelenik meg a játék grafika a jövőbe, izgalmas új funkciókat vezet be, bemutatunk még soha nem látott demokat, és belemerülünk mind a PIX-be, mind a shader fordítók világába."
Jó szórakozást aztán gyertek ide megbeszéljük![ Szerkesztve ]
-
#82819712
törölt tag
Most kezdődik.
-
#82819712
törölt tag
Öregkukorica bemutatta AMD-nél hogy is lesz ez.
Dave Oldcorn (AMD)
RT VIDEÓ[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz #82819712 #46207 üzenetére
Konkrétan mindegy ,mert ez a Microsoft DXR ,azaz egy általános API, mindhárom gyártó kompatibilis vele, illetve majd ha az AMD kihozza Pc re akkor az lesz. A lényeg a hardverek sebessége lesz ezen DXR támogatásában amiről nem tudunk semmit. A demó amúgy szerintem abszolút nincs összhangban azzal a hangzással ,amit alá tettek nem igazán jött át.
érdekes volt a tükröződés, főleg a padlón amin volt valami de még sem...
Amúgy Dx 12 Ultimate ( DX12U) lesz ez az API , és valami oknál fogva még sem kell kukázni az RTX kártyákat vele [link]
Ami érdekes a VC bejegyzésénél, a Radeon 6000 bejegyzés az RDNA 2 höz..[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
#82819712
törölt tag
Persze tudom én Intelre is.
Holnap úgyis jön ABU a cikkel ott majd elolvassák az emberek, csak próbáltam egy populárisabb részét megmutatni a beszélgetésnek.
A Mesheknek a használatáról sokat beszéltek de most mutogassak itt unalmas C++ videókat?
Igen úgy néz ki a videó mint egy búcsúban látott olcsó műanyagból készült krómrobot, írta is alatta valaki hogy The future is CHROME!!!
Az ősember szervezete azt találta ki erre hogy ne mérgeződj meg hogyha azt látod a valóság nem egyenlő a képzelt valósággal akkor kidobod a taccsot mert feltételezi a szervezeted hogy drogtartamú ételt ettél, ezért émelygünk a VR szemüveg alatt, ezért vagyunk rosszul a 3DTV-ktől és ezért érez az ember egy diszkomfort érzést is amikor túlnyomják a tükröződést, részben erre vezethető vissza a uncanny valley (hátborzongató völgy) jelenség is, tehát megértem ha valakiben visszatetszést kelt, de techdemó direkt túltolják.
Nem szólt másról mint kinek nagyobb a fa.. faraway kinek ér meszebb a tracing sugara
De azért ha megnézed a miről szól a videó Intelnek egy nagyon erős fricska . -
félisten
válasz #82819712 #46211 üzenetére
nekem inkább a hanggal volt gondom, alá kevertek egy ilyen durva dübörgő komor basszust sejtelmes hanggal, aztán közben a szuper haver jött be a képbe
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
szmörlock007
aktív tag
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz #82819712 #46211 üzenetére
"ezért émelygünk a VR szemüveg alatt"
Én úgy tapasztaltam, hogy a gond nem a látottakkal van, hanem azzal, amikor a szem által érzékelt mozgások nincsenek összhangban a belső fül által érzékelt elmozdulással, vagyis amikor a VR-on belül olyan mozgás következik ve, ami nem a headset vagy a viselő elmozdulását követi.Sub-Dungeoneer lvl -57
-
apatyas
Korrektor
válasz TESCO-Zsömle #46217 üzenetére
Megerősítem. Ha más játékát nézem, lehet hogy nem megy sokáig. Ha én rángatom ugyanazt, akkor birom végnélkül.
pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)
-
Komplikato
veterán
válasz TESCO-Zsömle #46217 üzenetére
A Samsung erre kifejlesztett egy Entrim 4D nevű fejhallgatót, ami a normális audió leadása mellett elhitette a belső füllel, hogy a virtuális mozgás valódi. Ezt demózták 2-3 rendezvényen, a szaksajtó beájúlt tőle mennyire jó ... aztán lassan 2.5 éve kuss van róla.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
#82819712
törölt tag
Bontsuk két részre. Előbb az ON.
Tehát megjelent a PH-n a DirectX 12 Ultimate-s Abu cikk
a fórumában olvashattok Abu és B. vitáját a többiek lefagytak a SPIR-V témánál
A Tegnapi tájékoztatóról a teljes anyag visszanézhető a tegnapi MIXER linkemen akit csak az AMD prezentáció érdekel az pedig erre klikkeljen:
DXR 1.1 Inline Raytracing | Dave Oldcorn | DirectX Developer Day
Ez tartalmazza a már látott robotos DXR demót de utána folytatódik tovább! -
#82819712
törölt tag
válasz TESCO-Zsömle #46217 üzenetére
Utána az OFF.
Nem teljesen ugyanarról beszélünk de ezúttal kifejtem.
Akit érdekel Kognitív disszonancia csak az maradjon.
Kezdjünk egy alapozó videóval hogy mindenki képbe kerüljön.
Az uncanny valley (hátborzongató völgy) jelenség
A kognitív disszonancia : Az új információ ellentétes a korábbi ismeretekkel (tapasztalatokkal) ami feszültséget okoz benned !
"Veszély felismerhető fenyegetés nélkül"
Nem tudom nézi e közületek valaki zsírosdeszkát nemrégiben az isten értelmezéseiben ismételgette azt hogy: "EZ MIND UGYANAZ"
Nos én is ezt fogom, ez mind ugyanaz, a valóságban felfedezett apró hibák amik émelygéshez fognak vezetni. Ki akarja lökni az agyad hogy EZ NEM A VALÓSÁG.
A Matrix filmben a piros hölgy, csak ott matrix hibának nevezték.
Az uncanny valley az arc felismerésnél, a VR-nél hogy a füledben a folyadék nem küldi azt a jelet hogy mész miközben látod hogy jársz.
és még számtalan van ilyen, abban igazad van hogy a VR-nél a hallójárat küldi a legerősebb jelet. DE van más is az pl hogy az orrodat nem látod a VRben márpedig ha nem is figyelünk rá oda de ha becsukjuk az egyik szemünk és lenézünk a perifériás látásunk mindenképpen látja az orrod, pl az orr behelyezése is csökkenti a diszkomfort érzetet, de itt ez nem áll meg, mert ha futsz bedőlsz, ha sivatagban vagy égeti az arcod, ha fúj a szél nem mozog a hajad.
Más más intenzitással de mind visszajelez neked, Ez mind ugyanaz.
A kisebb intenzitás esetén pl nem ülsz be egy filmre.
Amit Te mondasz hogy a fül akkor is visszajelez ha a kedvenc Magyar repülősünk felvisz a Red Bull kupán egy körre akkor is rosszul vagy pedig az aztán a valóság ! Valóság csak nem a megszokott valóság.
Ugye a Fül az csak egy input eszköz nem az indít be reakciókat , most ahhoz már valami neurológiai fórum kellene hogy milyen idegpályákon hova fut ez a jel be. Amiről én beszéltem az végig ON volt, a kognitív disszonancia és a hátborzongató völgy közötti különbségekről beszéltem.
És ez bármilyen fura de kapcsolódik a Ray Tracinghez !
Ugye ez azért alakult ki hogy valósághűbb képet kapjunk.
Akkor adódik a legelső kérdés miért pont a a Minecrafttal demózzák ami egy voxel alakú eleve elnagyolt grafikai megvalósítás ? Azért mert a RT-vel javult valóság érzeteddel sem nyúlhat bele a völgybe, a minecraft még előtte megáll mondjuk a Hellblade 2 Senuája pedig már kint van a völgyből.
A látott DXR demó azért kelt visszatetszést mert mind a robot benne van a völgyben mind a túlkrómozott felületek miatt megkapod a jelet ez nem a valóság ![ Szerkesztve ]
-
Devid_81
nagyúr
-
Piszmaty76
aktív tag
Nagy kedvencem az a rajzfilm. Kár, hogy a Ready Player One-ban nem váltott át a full harci módra (ha jól emlékszem)...
Thermaltake Overseer RX-1, Seasonic Prime 750W Titanium, ASUS C8H X570 wifi, R9 5900X, Thermalright Peerless Assassin SE, G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600MHz CL16 Trident Z RGB, Sapphire 7900XTX Nitro+, Samsung 960 pro NVME gen3. 256GB/Kingston KC3000 NVME gen4. 2TB, LG QNED863QA 55" (HDMI 2.1)
-
Crytek
veterán
Szerintem bármennyire is szarul fest ez a tech demo nagyon jól mutatja azt hogy ami ma benne van a megjelent RTX-et használó játékokban simán lehet hozni egy konzollal is. És itt ez a lényeg..
Next PC Upgrade: 2022
-
addikt
Törölhető (mellément.)
[ Szerkesztve ]
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
#82819712
törölt tag
#AMD #COVID19 #LisaSu
-
#82819712
törölt tag
Melyikben látod a dicső RT győzelmet a 150- darabban vagy a 135-ben ?
Itt vannak a havi eladási adatok. Az 1 Matroxért azért drukkoltam.
Érdekes hogy semmi hír a szerver Arctrus GPU-ról pedig letelt már a 2 hónap a hitelesítés óta.
Már CPU kiadások elnapolásáról regélnek lesz itt sanyarú világ fél éves csúszásokkal.[ Szerkesztve ]
-
Kalwa
tag
Sziasztok!
Kérdésem, hogy az alábbi hibaüzenetet vajon miért dobálja ki folyamatosan, amikor bekapcsol a képernyőkímélő?
"A rendszer illesztőprogram kapcsolat hibát észlelt, és nem tudja beállítani a kívánt felbontást és frissítési sebességet. Lehetséges, hogy a kijelző nem támogatja az igényelt felbontást, vagy valamilyen probléma van a kábellel, amely a számítógépet a kijelzővel összeköti."
A kábelnek és a kijelzőnek semmi baja, 2560x1080-as felbontás 144 Hz-en. R9 380-as kártya, legfrissebb driver és Win10 64bit. Köszi a segítséget!
-
veterán
A fenti összefoglalóból:
"Ami nem ide tartozik, és ezekre itt válasz sem lesz:
- Milyen AMD VGA-t vegyek?
- xy AMD videokártyához elég-e xy proci?
Ezekkel a a kérdésekkel a Milyen videókártyát? topikba kell elfáradni.
- A már megvásárolt bármilyen AMD VGA-val kapcsolatos technikai kérdések, vagy problémák és a tuning! Ezekkel mindig az adott Radeon széria konkrét topikjába kell menni. Ezeket kis keresés után valahol meg lehet találni.
- Milyen tápot vegyek az AMD VGA-mhoz? ... és hasonló kérdések a tápos topikban tehetők fel: Melyik tápegységet vegyem?
- A CPU hirekkel még ha AMD is inkább a Processzorok, tuning részben keressétek meg a témához illő topikot."Tudom javasolni az alábbi topicokat:
AMD Catalyst™ driverek topikja
Azonnali VGA-s kérdések órája
AMD Radeon™ R9 380 / 380X[ Szerkesztve ]
solfilo
-
-
félisten
Abunak igaza van ? Igaz WCC de AMD’s RDNA2 Next-Generation Architecture For Radeon Is Not Identical To Xbox Series X Or PS5]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Petykemano
veterán
De hát azt eddig is tudtuk, hogy nem ugyanaz.
Amit a fél világ állít az az, hogy nem úgy készülnek a konzolok, hogy hát az RTG készítgeti szépen a kis radeonjait, amik mögött ott vannak az IP és aztán ebből a MS/Sony igényei szerint elkezd összelegózni saját magának valamit, ami csak nagyon mélyen emlékeztet a benne levő Radeon IP-re
Hanem
ad1: az RTG-nek vajmi kevés saját elképzelése (vagy kapacitása) nincs a saját termékpalettára vonatkozólag
ad2: az RTG közreműködése egészen odáig elmegy, hogy együtt készítenek az ügyfél elképzelései szerint egy prototípust, egy vázlatot a Radeon IP-kből, ami nagyjából leírja a gpu felépítését, szerkezetét, működését, stb, és aztán abból csinál az RTG saját terméket és átadják a Sony/MS-tal együttműködő semicustom részlegnek, akik beleépítik az egyedi megoldásokat, esetleg itt-ott az ügyfél kérésére ezt-azt apróságokat módosítanak is.Mondok egy példát. Van három autógyártó cég. Ebből egyikük foglalkozik motor tervezéssel és gyártással, a másik kettő alapvetően márka, amelyik marketinggel és branddel foglalkozik, autót saját kezűleg nem gyártanak, más gyártókkal gyártatják le a kocsikat, de saját elképzelés alapján.
Amit abu állít:
Van az autógyártó gyártó és annak vannak saját autói olcsótól a drágáig saját designnal, saját piaci elképzelések alapján, saját exteriőr és enteriőr, felszereltség, minden. Van a kormány, meg a motor, meg hát kell valamilyen szélvédő, ülések, stb. Majd odamegy a a másik két márkaorientált cég és az ilyen alkatrészekből elkezdenek összelegózni egy autót. És a végeredmény az autógyártó gyártó egyik széria kocsijára sem igazán emlékeztet. Max a motor ugyanaz.Amit a fél világ állít:
Van az autógyártó gyártó és bármit le tudnak gyártani, természetesen vannak saját alkotóelemeik a kormánytól a motorig. Odamegy a márkaorientált cég és lényegében együtt terveznek egy kocsit. Külső megjelenéstől a tömegen át hogy milyen motor kerüljön bele. Ebből a konkrét autótervből az autógyártó cég gyárt egy saját implementációt, ami rendelkezik a saját külső-belső formai jellegzetességekkel, technikai felszereltséggel. És a márkaorientált cég is áttervezi a külsejét, (általában a kocsi pofája és segge szokott márka-jellegzetességeket hordozni) felrakják a spoilert, kicsit turbózzák a motort, meg beépítik az önvezető képességet, mint kényelmi funkció..
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
paprobert
senior tag
válasz Petykemano #46239 üzenetére
A custom elég sok mindent tud jelenteni.
Ebben a cikkben semmi konkrétum nincs, csak az látszódik, hogy a wccftech-nek írnia kellett, hogy legyenek látogatók.
Nem kell túlgondoni, a visszafele kompatibilitás supportja, a GPU cache fölötti nagyobb kontroll már kielégíti a custom definícióját.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
nagyúr
válasz paprobert #46240 üzenetére
Nekem is az jutott az eszembe, hogy ez egy pontosan nulla tartalmú hír volt a WCCF-től. Ha jól rémlik pontosan nulla olyan konzol GPU volt/van a piacon, amely megegyezett valamelyik PC dVGA GPU-val...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
félisten
válasz Petykemano #46239 üzenetére
értem mire gondolsz, jó volt a példád.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A lényeg a visszafelé kompatibilitás. Az RDNA2 a PC-be nem így lett tervezve. A konzolokba igen, mert ott számított, hogy legyenek meg a korábbi operációk, vagy ha nem, akkor is legyen egy emulációs lehetőség, ami nem jelent nagy hátrányt a programfuttatásra nézve. Elég baj, hogy ez csak ma esik le a WCCFtech-nek. Az a gond, hogy nem gondolkodnak, amikor írnak, így mindenféle hülyeséget összehordanak, lásd Navi 10 a PS5-ben, majd amikor kiderül, hogy hülyeség volt, akkor jön a hír, hogy mit kiderítettek már megint. De ezt lehetett tudni már azóta, hogy a gépeket bejelentették, és elárulták, hogy bizony a visszafelé kompatibilitás prioritás volt.
PC-n ezek nagyon nem számítanak, mert nulla binárist futtat a GPU. Természetes, hogy némileg máshogy tervezik meg a hardvert ide. Amíg a konzolnál bizonyos dolgokra kell két utasítás, a bináris programfuttatás miatt, addig PC-nél elég a jobbik verziója ugyanannak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Egyetértek. egyébként mi az ami a vissza fele kompatibilitást lehetővé teszi ebben az archban és PC re nem átültethető illetve felesleges?
Szerk:
jah ok közben jött a válasz.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Itt arról van szó lényegében, hogy maga az ISA változik, a memóriamodell folyamatosan módosul, mert ugye skálázni kell a dizájnt. Ami mondjuk jó volt a GCN-be, az nem jó már az RDNA-ba, mert más határok közé van tervezve az architektúra. Na most teljesen fölösleges egy rakás utasítást megtartani a régi ISA-ból, ha azoknál fejlesztenek jobbakat az újba. Egyszerűen az IR-ben szállított kódot az újra fordítják PC-n és kész. Konzolnál az a para, hogy ott a shadereket is binárisban szállítják, tehát meg kell lennie a régi operációknak, vagy legyen egy olyan egyszerű emuláció, ami a kivont operációkat azért könnyen helyettesíthetővé teszi, különben maga a program nem tud lefutni. Ez a visszafelé kompatibilitáshoz kritikus. Így sem egyszerű persze bármi régit futtatni az új gépeken, de a legnagyobb problémát az AMD kezeli hardveresen, vagy egy optimális emulációval. A többire ki lehet találni szoftveres megoldásokat, csak ugye egyenként kell végigmenni az egyes címeken, és letesztelni azokat, hogy tuti jók-e.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
értem, akkor ezek szerint ezért lesz könnyebb majd átfordítani Pc re is a játékokat az új konzolokról vagy fordítva. Microsoft célja már ez volt 3-4 éve is talán most teljesedik ki amit terveztek. Eléggé a végét jelentheti ez az új portoknál a régebbi PC hardvereknek nem ?
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az más miatt van. Ott a magas szintű shader nyelv specifikációja a lényeg. Ha az megegyezik konzolon és PC-n, akkor igazából minden megvan ahhoz, hogy konzolra és PC-re egységes shadereket írj. A hardvert alatta majd a fordító kezeli. Ez már az Xbox One-ban is opció volt, csak az a konzol rendelkezett még egy mono hozzáféréssel, ami a DirectX 12-nél is jobb lehetőségeket kínált, emiatt a leképező lehetett más a PC-n és konzolon. A shaderek már nem igazán. De azt tudni kell, hogy nagyon kevesen mentek a HLSL friss specifikációira, mert onnan csak shader modell 6-nak megfelelően lehet fordítani. Sokkal többen választották az AMD AGS-t a szabvány helyett, mert kis módosítással megette a PSSL shadereket, és gyárilag kezelte azt a helyzetet is, amikor a többi gyártó nem támogatta ezeket. Lekonvertált egy másik, persze lassabb kódot rájuk, és az sem számított, hogy a program milyen DirectX API verziót támogat.
Az új Xboxnál annyi változik, hogy a Microsoft a magas szintű, újabb specifikációjú HLSL nyelvet teszi alapértelmezetté. Ebben az idő segít, ahogy múlnak a hónapok, egyre több embernek lesz Windows 10 operációs rendszere, lassan kikopnak a nagyon régi hardverek is, mint például a Kepler, a legeslegelső GCN-ek, stb. Tehát nyugodtan lehet emelni a minimum gépigényeken, és azt mondani, hogy innentől kezdve csak DXIL IR-t kap a PC. Ez tök jó, mert arra a magas szintű shadert megírod konzolra, majd elég csak lefordítani DXIL-re. Mindeközben az Xboxon marad a bináris szállítás lehetősége is, tehát lehet rá assembly szintű optimalizálásokat csinálni, de ettől a magas szintű HLSL kód meg fog egyezni a PC és a konzol között. Ezzel feleslegessé válik az AMD AGS-hez nyúlkálni, ami eleve nem szabványos shadereket követelt PC-re.Ha képes shader modell 6-ot támogatni a hardver, akkor az elég lesz. Persze nem mindenre, de futtatni képes majd a programot. Meg ugye a legtöbb hardver, ami támogat shader modell 6-ot, az támogat 6.2-t is. Annyira tehát nem kell kidobni a régi hardvereket. A shader modell 6.2 elég jó alap, egy csomó dolgot meg lehet benne csinálni, amihez ma AMD AGS-t használ egy játék, csak azért, mert esetenként kell a DirectX 11 mód kiszolgálása is. A DirectX 11-nek annak vége lesz az új lehetőségekkel, nem mintha ez olyan nagy gond lenne. Én szerintem inkább legyen szabványos a kód végig, minthogy a DX11 miatt gyártóspecifikus kiegészítéseket alkalmazzanak. Annak azért vannak karbantartási költségei is. Az év végére már megéri tömegesen bevállalni a Windows 10 only címeket. Ha meg valaki nagyon akarja a Win 7-et, akkor a Vulkan SPIR-V-je már megeszi a shader modell 6.2-t. Nem tűnik a mostani helyzet kellemetlennek, a DX11-nek persze kampó.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
na ez jó hír HLSL támogatás van mindkét gyártónál ( Intelnél is van? ) akkor mehet az egységes irány, shader 6 modell 6.2, Dx 12U stb..Végre valami történik igaz 5 év késéssel de megérkezünk lassan.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
#82819712
törölt tag
Introducing OpenCL and OpenGL on DirectX
Nem minden Windows-alapú eszköz rendelkezik folyamatos támogatással a hardveres gyorsítású OpenCL és OpenGL számára. Tehát az alkalmazás kompatibilitás javítása érdekében általános megoldást építünk a problémára. Ez azt jelenti, hogy a GPU-gyártónak csak a D3D12 illesztőprogramot kell telepítenie a hardveréhez, hogy mindhárom API-t támogathassa...[ Szerkesztve ]
-
Carlos Padre
veterán
válasz Petykemano #46239 üzenetére
Azt azért tegyük hozzá, hogy az a "fél világ" gyakorlatilag egyenlő az olyan netes fórumhuszárokkat, mint te vagy bé, szóval érted
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen