-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16741888
törölt tag
tetszene mi?
Bővebben: link -
Integra
titán
válasz #16741888 #499 üzenetére
fenét nem szomorkodom, már beszéltem a tulajával is mailen, tudod hogy milyen állapotban van ez a dög???? nézd meg a képeket, magukért beszélnek....
amiket itthon néztem mindegyik egy rakás összehajtogatott szar, de töretlen kiváló darabként van árulva....
ütni vágni tudnám a jogalkotók fejét akik ezt kitalálták így.......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz #16741888 #516 üzenetére
azért van a regisztrációs díj mert nincsen vám. tulajdonképpen a vámot fizeted regisztrációs díj néven...
áfa meg bizony van. 25%
nem tudom hogy mit és mikor fognak változtatni, de abban biztos vagyok, hogy az autósok jól megfogják szívni és még többet fogunk fizetni mindenért.
miközben azok akik rólunk döntenek, azok a mi adónkból ingyen autóznak és parkolnak bárhol... na ezt gyűlölöm az egészben a legjobban...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#16741888
törölt tag
-
Integra
titán
válasz #16741888 #519 üzenetére
vicces látvány lehetett
nálam a kormány maradna a helyén, másképp oldanám meg hogy ne indísák be. mondjuk a honda immoit nem nagyon lehet feltörni, ahhoz már belső gyáris segítség és felszerelés kellene, de azok az eszközök csak pár helyen vannak az országban és a HH mindet ellenőrzni, nem lehet a telephelyről kivinni azokat.
mondjuk én már ebben sem bízom, ezért a ''házi'' megoldás...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz _Volkovy_ #521 üzenetére
egyszer: létezik egy külön plusz beszerelhető zárrendszer, ami össze van kötve egy jeladóval amit mindig a zsebemben hordok. random kódolja magát a cucc. az a baj hogy pont nem jut az eszembe természetesen a neve de a lényeg hogy ha ez zárja az ajtókat azt csak pneumatikus ollóval lehet felvágni. igen komoly a rendszer, és nem is olyan vészes az ára, ezt tutibeszerelem.
másodszor: gyári riasztó van benne, de különösebben ezzel nem akarok foglalkozni, nyitásra és törésre sípol villog meg a szokásos dolgok, nem nagy szám.
harmadszor: gps alapú riasztó rendszer
a többi titok
illetve csak szerelném, mert ez a minimum még egy milla plusz teher az autóra nagyon kiakaszt, ennyi pénzt már nem tudok megengedni magamnak...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
_Volkovy_
nagyúr
Bűvészkedtem egy kicsit,az alany egy Clio 2-es:Bővebben: link
Milyen? -
Integra
titán
utánanéztem, szóval fél évesnél idősebb autón már nincsen áfa, csak a regisztrációs adó, meg egyéb járulékok amelyek kb 100ezer ft-ot tesznek ki
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
back|
csendes tag
a ''hogyan csinaljunk 3millios autobol feltunest keltőt'' díj nyertese nálam
Bővebben: link
amugy meg opel kadet RulZ! de minimum 18éves legyen, ha lehet 1.3as vagy valami szívódízel
Szerk: nemtok írni
[Szerkesztve]BELÖVI A CSÚÚÚNYÁT!
-
#16741888
törölt tag
Még akartam valamit kérdezni:
A motorra kapható tárcsafék zárat autóra is fel lehet rakni -
Integra
titán
válasz #16741888 #527 üzenetére
jaja, bármilyen autóba, de szakember munka kell hozzá, mert fúrni kell az ajtót, a kasztnit
ha rájövök a nevére meg az internet oldalára akkor mondom
kb egy-másfél éve volt is pár újságban és tévében benne, egy mitsubishi pajeroba beszerelve mutatták be.
nem ugrik be neked? mert nekem nagyon nem...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Sick Boy
őstag
MegaLOL
Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Integra
titán
válasz #16741888 #530 üzenetére
megvan!!!!!
WEKA System
Bővebben: link...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
B.Kox
tag
Szegény autótolvajok... Éhen fognak halni.
OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben
-
B.Kox
tag
válasz #16741888 #538 üzenetére
Na igen a kocsi nagy elöny a legtöbb csajnál SZVSZ, sajnos nélküle sokkal nehezebb. Ha van autód sokkal inkább komolyan vesznek, még azok a csajok is akik nem az anyagiakra buknak.
Szal sztem köss el vhonnan egy 80 cabirót, és zsebben a csaj.
Az egyik gimis évfolyamtársnömnek ilyen volt, apuci vette, de azóta már lecserélte egy Z3 -ra.
[Szerkesztve]OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben
-
Integra
titán
válasz #16741888 #534 üzenetére
ez a létező legjobb rendszer. már amiket ismerek.
de toronymagasan. ráadásul hogy független a gyári riasztótól és immobilisertől és zártól, ezért egy második teljes körű rendszer van az autóban. láttam tv-ben, csak szétvágva lehet az ajtókat felnyitni ha ez a zár is bent van.
ehhez felraknék még egy biztonsági hővédő lesötétített fóliát és kész is
kabrióba is berakható a rendszer, de csak könnygáz nélkül, ez ugyanis az alaprendszerhez is csak opció....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
most hívott barátnőm, hogy csodaszép tündér ibizájában, leszakadt az ablak
félig lement, aztán reccsent egyet és a b oszlop felöli része felé egyszerűen elfordult az ablaküveg és bezuhant az ajtóba..... valami műanyag karral van összekötve a dolog és egy év után tönkremegy...
kiderült, ez ilyen.. LOL, vw system
a barátnője pasijának is ibizája van, csak fél évvel később, mindig hívja hogy lelkiekben mire készüljön fel..
ja és a legjobb, ugye nem garanciális már a másfél éves autó, eredetileg 40rugóba kerül a javítás..
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Club
őstag
Tegnap elmentem megnézni egy haveromat.
Vagyis inkább a gépeit
Kettőt leírok, ezek voltak a legérdekesebbek:
VW Bogár.1966-os.
Nagyon baba lett, teljesen felújította.
A másik, egy jelenleg még roncs állapotban lévő Camaro.
Big Block, 400 köbincs(6600köbcm).
Még szét van a kicsike, de már lassan alakulgat.
Naaaaaggyyyooon dögös lesz
Alapból asszem 400paci körül.
A hátsó 295-ös gumikat a nála 130lóerővel gyengébb Caprise is elsikálta, el sem tudom képzelni hogy ezt mit művel majd
Majd valahova teszek fel képeket, had csorogjon a nyálatok
Amúgy meg az ő bogarával mentünk, ami baromi szépen meg van csinálva szintén.
Porsche 911-es ülések, bőr,stb stb.
Akkor lepődtem meg, mikor a kilóméter óra 0-nál állt.
Megkérdeztem tőle miért van ez?
''Mivel 120-ig mér az óra, jelenleg meg valahol 160 körül mászkálunk''
Mondanom sem kell hogy nem ''gyári extrás'' -
sai
aktív tag
hi all
az lenne a kérdésem hogy Toyota Starletből az 1.3mas van sima is vagy csak a GT turbo?? -
Integra
titán
A piac nyomásának engedelmeskedve a költségek csökkentése érdekében szövetséget kötött Japán két legnagyobb autógyártója. A Reuters úgy tudja, a Nissan és a Toyota a megállapodás értelmében ezentúl közösen fejlesztik tovább az autók elektronikáját működtető szoftvert, amelyből reményeik szerint akár iparági szabvány is válhat.
Jelentősen csökkenthetik költségeiket az autógyártók, ha bejön a Nissan és a Toyota számítása, és sikerül iparági szabvánnyá tenni az általuk használt, autóelektronika működtetésére szolgáló alapszoftvert. A számítógépek operációs rendszeréhez hasonló elven alapuló szoftver fejlesztésére szánt összeget ugyanis így inkább az elektronika, például az ablakemelő vagy a sebességszabályozó fejlesztésére fordíthatják - utóbbi területen ugyanis komoly verseny alakult ki a két gyártó között, míg a szoftverek terén nem számítanak konkurenciának.
A japán Gazdasági-, Kereskedelmi és Ipari Minisztérium becslése szerint a japán autógyártók összesen mintegy 100 milliárd jent (748 millió eurót) költenek évente csak a szoftverek fejlesztésére. Az elmúlt tíz évben tízszeresére növekedett összeg pedig 2014-ig újból megtízszereződhet, állítják a minisztériumi szakértők.
A két cég egy non-profit szervezet, a JASPAR keretén belül képzeli el az együttműködést, amely további autógyártókat, illetve autóelektronikával foglalkozó cégeket is szívesen látna a berkeken belül, így az általuk fejlesztett szoftver lenne az első, amely nemzetközi szabvánnyá válhat.
Hasonló szervezetek ugyanis már korábban is léteztek, melyeket az európai gyártók, a DaimlerChrysler, a BMW és a Bosch alapítottak - eddig azonban nem sikerült ezeket a szervezeteket közös platformra hozni.
(Menedzsment Fórum)
HONDA MINDENKI ELLEN, azt hiszik jobbak lesznek...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- BMW topik
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Apple notebookok
- BlackBerry KEYone - ha az ember gombsort KEYone
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Robotporszívók
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen asztali médialejátszót?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest