-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz DigitXT #24035 üzenetére
[link] Korábban írtam róla, bár lehet hogy épp a másik (smkp) topikban. Ez egy levegős, Yamaha 4VP blokkal szerelt, (Neos, Aerox, BWS, K2, Millenium, stb.) darab. Elég lomha példány gyárilag, 8,3gr-os görgőkkel, azt mondanám hogy elméletileg 8 le, 9,6Nm, de talán ebből annyit érezni hogy egy tuning variátorral szerelt (pl.: Piaggio NRG Power, Aprilia SR) Hi-Per2-es vízhűtéses 50ccm-e robogó sebességét tudja (80-85km/h GPS szerint), de attól erősebb, nyomatékosabb, nagyjából fél gázon felmegy ugyanott ahol annál nyelezni kellett. Viszont gyárilag ez 7800-8000rpm-től nem forog többet. Emiatt kapható rá pl.: Malossi 124ccm-es hengerszett, de ezt kihagynám a képletből (oda már ordas nagy karburátor, szénné faragott kuplung és variátor kellene). Tehát az ehhez beszerezhető Multivar variátorhoz 11gr-os görgők járnak, itt válik érdekessé történet, így gondolom a variátor feülete lehet meredekebb felfutású. Bár gyári állapotában sincs vele gond, mivel számomra ez egy utolsó 2T mohikán, rikán van használatban, és akkor is főleg utazótemóban (60-70km/h), de a kisördög azért ott van, és ha picit több kihozható belőle, ugyan ilyen fogyasztás és tartósság mellett, akkor hát lépjük meg.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen