- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #47100 üzenetére
Természetesen a raszterizálás is real time render, meg a nagyon szar minőségű sugárkövetés, csak gondolom hibrid sugárkövetésre gondolt X2N, vagyis nem olyanra, ami marha ronda egy full statikus környezettel. Nem olyan egyszerű ezt megoldani. A legfőbb probléma az efféle modellen ugyanaz, ami a raszterizálásnál. A geometria kezelése teljes lesz, tehát lehet, hogy az effektek, illetve a raszterizálás szintjén csak a kép negyedét számolod, de minden másban a négy kártya egyszer-egyszer kiszámolja ugyanazt. A legjobb módszer ennek az elkerülésére az, ha szétválasztják a leképezést és az árnyalást a motor szintjén, és akkor lesz egy GPU a leképezésre, és be lehet fogni egy rakás másik GPU-t árnyalásra. De ezzel meg az a probléma, hogy nagyon speciálisan írt motor kell ám hozzá. Nem kétlem, hogy erre elmehet az ipar, hiszen a Nitrous már így dolgozik, csak ez nagyon sok fejlesztés kérdése, a fejlesztés pedig idő.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
"nagyon szar", nem igazán vagy képben miről beszélek... Nem hybridről, de ott is be lehet fogni simán többet. Nitroust hagyjuk, házi pincsi, abból se a túl okos fajta. Rég éhan haltak volna ha játék, motoreladásból kellene megélniük
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #47102 üzenetére
Ami nem hibrid az vagy nagyon szar minőségű, vagy nagyon lassú. A kettő közé hozták a hibridet.
A Nitrous csak egy példa. Lehet írni olyan működésű motorokat másnak is. De mint írtam a gond az, hogy ez időbe kerül. Ellenben addig nem tudod a GPU-k között szétosztani az árnyalási feladatokat, amíg a motor szintjén nem szeparálod el ezt a leképezéstől.
Az Oxide egyébként kizárólag a Nitrous motor eladásaiból él. Nincs semmi más technológiájuk.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
paprobert
senior tag
Ezeket a projekciókat milyen időtartamra várod?
Meglátásom szerint az új konzolok életciklusában lesz egy fordulópont, amikor pont hogy visszavágják a meglévő RT effektek számát, mert a kezdeti teljesítménybőség el fog illanni hamar.
Azaz ha nincsenek a láthatáron ezek a feature rich hibrid motorok már most, akkor mire oda jutnánk, nem is lesz értelme a konzolon az RT megoldásokat tolni fejlesztői szemmel.
Csak azok az RT funkciók maradnak implementálva, amik a hátukon viszik a látvány nagy részét, vagy egyszerűen hatékonyabbak a helyettesítő effektnél.[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz paprobert #47104 üzenetére
A konzol lényegtelen a több GPU szempontjából.
Az a mester-szolga modell a GPU-knál, amit felvázoltam, már ma is működhet. Ehhez nem kell se új hardver, se új API, csak írni kell egy olyan leképezőt, ahol az árnyalás függetlenített a leképezéstől. És akkor egy GPU utóbbit megoldja, a többin pedig arányosan elosztod az árnyalási feladatokat. Ehhez minden megvan most a PC-ben. Akarat nincs a fejlesztés oldalán hozzá. Elsődlegesen az a baj, hogy viszonylag nagy változásról van szó, és az sok pénzbe és időbe kerül, amit pedig ha felvezetsz a vezetőségnek, akkor rácsapnak az asztalra, hogy lófa... vagyis nyugodtan interpretálják, hogy erre nincs pénz és idő sem.
Szóval én olyan nagyon nem várnám a több GPU-s Kánaán visszatértét, de persze örülnék, ha mégis jönne.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
X2N
senior tag
Nem, a raszterizálás az még mindig nem sugárkövetés. Real time alatt azt értem hogy van az a kártya mennyiség aminél már olyan gyorsan renderelsz hogy nem kell várni a képre sugárkövetésnél. Mint itt 4db Titan X-el. Most már ott kellene tartanunk hogy ugyanezt 4db RTX2080Ti valós időben csinálja mindenféle zajosodás nélkül amikor mozgatod a viewportot a dedikált rt rész és a denoiser miatt. Persze ez nem game engine, de ezt akarnák elérni a játékfejlesztők, és itt nincs lebutítva semmi a sugárkövetésnél. Mivel jelenleg nincs elérhető teljesítményű vga ami ezt egymaga megoldaná, így kézenfekvő lenne a több gpu.
[ Szerkesztve ]
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azt nagyon sokára fogják elérni a játékfejlesztők. Talán 2030-ban. És valószínűleg segítene, ha rakhatnál mondjuk 8 GPU-t egy gépbe, de ehhez tényleg kell egy Nitrous-szerű motor. És akkor újra ott vagyunk, hogy pénz és idő.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
X2N
senior tag
Persze itt a végtelenségig vannak számolva a sugarak, amit le kellene korlátozni, meg van egy pont ahonnan már nincs is értelme tovább renderelni mert nem kapsz lényegesebben jobb képet csak egy nagyon kicsit kevésbé lesz zajos, ezzel kb eltelik a renderelési idő fele... nem kell fény hullámhosszokal számolni, se caustic-ot, tükröződést sem a végtelenségig és még ott van az ai denoiser is ami sokat gyorsíthatna a frame-k renderelésénél.
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
X2N
senior tag
De mivel nem kell véglegesre renderelni a frame-ket ezért megoldhatónak tartom, persze emiatt a sugárkövetéses játékokban mozifilm szerű zaj mindig lesz. Hacsak nem tolnak rá zajszűrőt de akkor meg részleteket buksz, én meg olyan denoiser-t még nem láttam ami annyira jól működött volna, hogy részletek nem vesznek el, beleértve itt a DLSS-t. Amivel nekem nem is lenne gondom csak a többség raszterizált grafikán szocializálódott és furcsa lesz nekik látni a nem tűéles képet.
[ Szerkesztve ]
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
Jack@l
veterán
Hibrid render 7-8 éve volt téma.
Ma már ezek mennek. Ezt fél órája csináltam, random demo project + "szar minőségű" path tracing.
Meg úgyis azt mondtad a ps5 széttépi a mostani rtx generációt RT-bren, akkor meg minek kell hibriddel bohóckodni?[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Még úgy is sok terhelés sajnos. Majd úgy két generáció múlva.
(#47109) X2N: Még nincs olyan denoiser, de a Microsoftnak rengeteg aktív projektje van az Xbox Series X-hez, amelyek még nincsenek kész. Ezek között AI felskálázó és denoiser is van. Ezek természetesen direkten menthetők PC-re is. Szóval annyira nem reménytelen a helyzet.
(#47110) Jack@l: Olvasd el, amit X2N írt. Ezek miatt a raszterizálás egy ideig marad. Évekig még. Az effektek szintjén azonban a sugárkövetés aktívan alkalmazható.
Mint írtam a PlayStation 5-ből nem szabad kiindulni. Annak az API-ja olyan algoritmusokat enged meg, amelyekre a DXR 1.1 sincs felkészítve a compute shaderből szabadon konfigurálható BVH bejárás hiányában. Ekkora szoftveres hátszéllel könnyű arcoskodni, de valójában az egész csak szoftver. A PC-s hardverek is képesek lennének ugyanerre, ha lenne hozzájuk megfelelően megszabott specifikáció az API oldalán. De mint írtam a gyártók egyelőre nem egyeztek meg arról, hogy legyen egységes BVH adatstruktúra-formátum, így pedig nehéz szabványosítani a Microsoft számára, mert többféle különböző adatstruktúra-formátumra nem tudják felhúzni a teljesen konfigurálható BVH bejárást.
A hibrid RT nem kötelező. A PlayStation 4-re is van csak sugárkövetéssel dolgozó, nulla raszterizálást alkalmazó játék. Valószínűleg lesznek olyanok, akik az új generációban is megpróbálkoznak ezzel, de mindenképpen limitációkat jelentenek a mai hardverek. Meg a pár generáció múlva érkezők is.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
Kering egy pletyka a Navi 2x-ről:
2080Ti + 50%
72CU
427mm2
300WEddig wccf-nél láttam és MLiD jelentett róla
A legviccesebb, hogy állítólag az info az nvidiától származik. Utóbbi időben elég sok furaság jött onnan, vagy állítólag onnan, eddig elsősorban saját termékekre vonatkozólag. Tehát simán lehet dezinformáció is.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Alogonomus
őstag
válasz Petykemano #47112 üzenetére
Ha csak annyira igaz is, mint a 350W-os Ampere pletyka, akkor érdekes ősznek nézünk elébe, mert az Nvidia bemutatóját követően az AiB partnerek akár 50W-ot húzhatnak is még az AMD GPU-n 5-10% további teljesítményért, és még mindig csak az Nvidia fogyasztásánál tartanak majd, amit Nvidia-szintű hűtővel ugyanúgy hűthetnek.
A PS5-höz beígért 4K/120fps is egyre elképzelhetőbbnek tűnik, ha belekalkuláljuk a PS5-ön elérhető speciális lehetőségeket.
-
Jacek
veterán
válasz Alogonomus #47113 üzenetére
Meglesz a PS5 4k/120 FPS persze a menűben mindig hozni fogja... 4k/60 lesz egy játékban akkor már lehet tapsikolni.
-
Petykemano
veterán
válasz Alogonomus #47113 üzenetére
annyi leak jött már (ugye akár szándékos dezinformálás céljából is), hogy az egyik biztos igaz, vagy legalábbis a leak-ek részleteiből össze fog majd állni, hogy itt az lett igaz, ott meg az.
[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
awexco
őstag
válasz Alogonomus #47113 üzenetére
Mennyi 4K/120hz es tv van a piacon ? 🤔
I5-6600K + rx5700xt + LG 24GM77
-
Crytek
veterán
válasz TESCO-Zsömle #47120 üzenetére
Én meg a linkelt Philips-en lepődök meg hogy azon mi kerül annyiba amikor az alig 400k-s már kifutó LG-k tudják a 120hz-et... Vagy a Philipsnél csak fényefektet kell megfizetni?
Next PC Upgrade: 2022
-
Jack@l
veterán
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Raggie
őstag
válasz Busterftw #47123 üzenetére
Hát azért ha a mostani szériánál 40-50%-al gyorsabbak lesznek, akkor még ha ki is jön új szériával az nVidia, akkor is sokkal közelebb lesznek hozzá mint már 10 éve bármikor.
Mert ugye Nv-nél kb ennyi vagy kevesebb szokott lenni egy generáció váltáskor a sebesség növekedés.[ Szerkesztve ]
Clint Eastwood FTW
-
Alogonomus
őstag
válasz Busterftw #47123 üzenetére
Azt is vedd figyelembe, hogy a pletyka szerint ebben az esetben a Big Navi 300 W-ból hozná a 2080 Ti teljesítményének a másfélszeresét.
Nvidia csak szintén pletyka szerint, de 350 W-os kártyát volt kénytelen készíteni erre a csatára. Szóval 50W (15%) fogyasztáselőnyt már tálcán átnyújtott az AMD/AiB mérnököknek, amiből azok szükség esetén tovább tudják húzni a Navi kártyát, ha kell. 5600XT 12->14 GHz újrajátszva?
Ráadásul az Nvidia kártya 350 W-os verzióját erősíti a monstre tápcsatlakozó híre is, amit az Nvidia a kártyáihoz valószínűleg nem poénból vezetett be.Persze a számítási teljesítmény nem lineárisan emelkedik a kártya fogyasztásával, de az a 15% fogyasztás szükség esetén újabb 10% teljesítményt is jelenthet a Navi oldalán, és még mindig csak annyit fogyasztana, mint az alapkialakítású 3080Ti/3090.
[ Szerkesztve ]
-
keIdor
titán
-
Busterftw
veterán
válasz Alogonomus #47125 üzenetére
En meg ennek sem tapsolnek.
2080Ti 12nm-en 250W (valos 280-290W gaming)
Big Navi 7nm+? 300W (ami mennyit fog kajalni?)Azzal a +15% fogyasztassal sem szamolnek, kb a Vega ota koppra voltak huzva a kartyak, kb semmi tuning potencial nem volt bennuk.
Persze nem zarom ki, de az a +10% teljesitmeny lehet nem fer bele abba az extra 50W-ba, foleg mert ez az 50W TDP. -
félisten
válasz keIdor #47127 üzenetére
Én azt gondolom pedig, hogy Nvidia most alászaladhat egy pofonnak. Épp jött ma pletyka , hogy az Ampere alig 10 % kal gyorsabb órajeleket képes csak elérni , mint a Turing. Az pedig nem sok, már ha igaz, messze van a szintén pletykált 2,3-2,5 GHz-tól.
Lehet nem kellene játszani 8 nm rel hanem egyből 7 re és minél előbb 5 re ugrálni, és minél előbb kitapasztalni a gyártástechnológiát kidobni rá több generációt.
Ha ezek az órajelek igazak akkor bizony a 3080 vagy 3080 ti nem fogja hozni az ígért 50-( max annyi)meg 90 % előrelepést, maximum RT terén tud nagyobbat dobni, a nagy Navi meg könnyen odaléphet akár a 3080 Ti szintjére,de az biztos, hogy a felső házba az Amperehez nézve is, ami ennyi év után elég nagy dolog.Azért persze mindent úgy kell nézni, hogy pletykákról van szó,de ebben a topikban erre kell alapozni a témát.
szóval igen itt ha Nvidia nem is alszik be, de a mohósága miatt, hogy pénzt akar spórolni de közben nem nyúl az elérhető legjobb gyártástechnológiához és a kártyáit drágán adja mainstream gaming vonalon, megszívhatja.
és ez hosszabb távon is ront a cég megítélésén ami most hogy nem tekintik magukat gamer VGA gyártó cégnek bizony szarul sülhet el. Már megy a tőszdei elemzés hogy elérheti az 500 dolláros részvény árfolyamot, hivatalosan többet ér mint az Intel a tőzsdén a zöld cég, egy ilyen fiaskó bizony nem fog jól esni nekik részvényekben sem...[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
7 nm-en se lenne más. Ahogy korábban írtam, a FinFET a végét járja, tehát kell két-három generáció, mire elkezded úgy használni, hogy jönnek az órajelek. Lásd AMD. Ők sem kezdtek 2 GHz-en az első két 7 nm-es dizájnnál, de a harmadikat már 2 GHz fölé lövik. Nem változott semmi, csak az elmúlt két évben megismerték a gyártástechnológiát.
Sajna ez ilyen. Az egyik megoldása ennek a problémának, hogy a lehető leghamarabb GAAFET-re kell lépni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
szmörlock007
aktív tag
válasz Raggie #47124 üzenetére
"Hát azért ha a mostani szériánál 40-50%-al gyorsabbak lesznek, akkor még ha ki is jön új szériával az nVidia, akkor is sokkal közelebb lesznek hozzá mint már 10 éve bármikor."
Nem tudom mi ez a 10 év, 2013 év végén amikor az r9 290x kijött konkrétan a legerősebb volt a piacon, a rá érkezett válasz, a 780 ti pedig kevéssel előzte csak meg, miközben jóval drágább volt
-
Devid_81
nagyúr
Nagyon kivancsi leszek, hogy ebbol a sok pletykabol majd mi valosul meg.
Bar lassan korvonalozodik a konkurencia, AMD-rol nem igen hallunk sokat.
Tovabbra is azt mondom vagy nagyon durvan odatapostak most, hogy ne legyen leak, vagy marhara sehol se vannak meg.
Bizom benne, hogy az elobbi es nem pedig az utobbi a helyzet naluk....
-
K0zm0
aktív tag
Hali!
Tudom, a kérdésemnek nem biztos, hogy ez a megfelelő topik, de máshol nem kaptam rá választ.
Egy kis segítségre/véleményre lenne szükségem! Egy ismerősöm eladásra kínál egy Gigabyte Radeon HD 7970-at (https://www.gigabyte.com/Graphics-Card/GV-R797OC-3GD#ov). Nem titok, 20 eurót kérne érte. Annyi a rizikó, hogy nem tudta letesztelni és jelenleg nálam se megoldott a tesztelése. (Jelenleg nincs alá vasam.) Állítása szerint újra volt pasztázva, de nem tudta használni, mert nem fért be neki a házba. Eddig Nvidia vonalon mozogtam, úgyhogy a Radeonok még újak nekem, kb melyik Nvidia kártyával van egy szinten?
Megéri így látatlanban a kockázatot? Előre is köszi![ Szerkesztve ]
"A valóság az, ami akkor sem tűnik el, ha már nem hiszünk benne." - PKD \\\ CTRL+ALT+BAKANCSTALP ///
-
Busterftw
veterán
válasz TESCO-Zsömle #47135 üzenetére
En is leszarom, csak az osszehasonlitas miatt hoztam fel.
K0zm0
Hasrautve a GTX 760 es 770 kozott van.[ Szerkesztve ]
-
K0zm0
aktív tag
válasz Busterftw #47136 üzenetére
Hmmm...az még labdába rúg kategória, legalább is szerintem. Bár nem mai konstrukció, de hajtani nem szeretném már ha tényleg működik. Félig-meddig munkára illetve egy kis "light gamingre" fognám be.
[ Szerkesztve ]
"A valóság az, ami akkor sem tűnik el, ha már nem hiszünk benne." - PKD \\\ CTRL+ALT+BAKANCSTALP ///
-
Petykemano
veterán
válasz Malibutomi #47143 üzenetére
fixed4ya'
"De amugy ja ha 7-800-ert hoznanak 2080Ti szintet akkor
aztazon az áron sokan megvennek a 2080Ti-t."[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Petykemano #47144 üzenetére
Ezt nem ertem.
-
Petykemano
veterán
válasz Malibutomi #47145 üzenetére
mindegy, csak vicc akart lenni azokról, akik nvidia irányában márkahűek és arra spekulálnak, hogy az AMD verje le az árakat.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
do3om
addikt
válasz Malibutomi #47145 üzenetére
Egy készletkiszórással be is tenne neki az NV egyetlen tollvonással.
Erre gondolhatott. De a profitról ennyire úgy sem lenne hajlandó lemondani, abban biztosak lehetünk, meg odébb van még az AMD kari.Na meg.... AMD megjelenés húúú vajon most mi lesz?
Már annyi lehetőséget ellőttek hogy nehéz azokon túltenni de biztasan sikerül nekik hiszen mindigy összejön
-sebesség alulmarad hiába mindenben jobb a paraméterek alapján
-majd jön a driver addig azért lassú mert nem használja ki
-csúszás, aztán megint aztán..... aztán fél év az eredetihez képest de volt már 1 is. (Vega? talán)
-variáljunk a bioson amit nem tudnak más a gyártók lekövetni
-varia az áron de tudjuk így volt tervezve, persze utolsó percben ezt is
-a mi karinnkan nem kell akkora táp, csatlakozó is elég 1.....vagy nem
-kell a pénz, legyen induláskor csak saját márka-ja hogy nem sikerül eleget gyártani meg a minőség is... legyen akkor gyártói is- hoppsz ez meg nem úgy ment hogy megcsinálják 1 hét alatt, 3-4 hónapot megcsúsztak, szépen kihagyták a karácsonyi szezont
-hardver bug, várjuk meg a következő verziót abban javítva leszValahogy mindig elbasznak valami olyat amit simán meglehet előzni. Én már komolyan várom mit fognak most ezen a téren alkotni.
Mondjuk NV sem engedhet meg magának még egy Space Invaderst[ Szerkesztve ]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Alogonomus
őstag
válasz Malibutomi #47143 üzenetére
5700XT chip 251 mm², 2070 chip viszont 545 mm². Bő dupla akkora chipből hozta a 2070 azt a teljesítményt. Még a 2060 is 445 mm².
RT mag gondolom elhasznál valamennyit a Turing chip területéből, de az egyenlőségjel akkor is óriási túlzás. -
Malibutomi
nagyúr
válasz Petykemano #47146 üzenetére
Ja hogy ugy
Engem nem igazan erdekel hogy melyik oldal, ha valamelyik hoz 700 font korul 2080Ti teljesitmenyt, akkor arra mar ugy erzem erdemes lesz valtanom az 1080-rol.
De en ugy erzem ez inkabb az AMD lesz nem az NV akik meg mindig felfele verik az arakat, de szerintem mar elertek azt a szintet mar a 2000-es szeriaval hogy maguk alatt vagjak a fat, egyre tobb hozzaszolas van hogy inkabb a konzal vagy AMD kartya mert 1200 dollarokert mar vegyen a hoher videokartyatAmugy az NV arak+markahuseg szerintem mar elment az idiotizmus iranyaba a hasznalt piacon. Itt arra gondolok hogy irrealisan magasak a hasznalt arak (ugyanugy mint az intel prociknal). Rengeteg mar bocsanat hulye van aki vesz egy hasznalt 1080ti-t azert az arert amiert kapna egy uj 2070-et vagy 5700XT-t garival uganolyan teljesitmennyel. Vagy Hasznalt 1070-et garis uj 1660Ti helyett (vagy alig tobbert mar 2060 vagy 5600xt)
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Alogonomus #47148 üzenetére
Umm nincs igazad itt. A 2070 12nm-en keszult az 5700XT pedig 7nm-en.
Szoval aranyositva kb ugyanakkora chipek..ezert is emlitettem a tranzisztor szamot, az tobbet mond es az kb ugyanannyi. (10.8 milliard vs 10.3 milliard)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest